Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Mikels
07. Jul 2025, 21:11 #10881

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu

Bez katiem nebūs iespējams.
Offline
RaL
11. Jul 2025, 13:08 #10882

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3869

Braucu ar: kruīzu

kā ar tiem n54 motoriem?
it kā likās, ka motori ir labi un baigo problēmu viņiem nav (izņemot sūkni vai ko pa 500eur), bet tagad, skatoties sludinājumus, ik pa brīdim parādās, ka mainīti motori vai ķēdes vai citas lielas lietas

Nav tā, ka labiem motoriem bieži tādas lietas raksta
Offline
RSAWorkshop
11. Jul 2025, 14:22 #10883

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7681

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

ķēdes, vārstu vāki, klaņu šāles, eļļas sūknis, vārstu blīvslēgi ir parasti apkopes materiāli jebkuram N sērijas motoram
Tāpat arī elektriskais ūdens sūknis, kuriem viņš ir, vanosu vārsti, reizēm vanosu izpildmehānismi, reizēm valvetronic motori, reizēm valvetronic vārpstas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikels
11. Jul 2025, 14:37 #10884

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu

Es domāju, ja tu strādā servisā, tad reizēm jebkuram auto jebkura detaļa vai mezgls iziet no ierindas un tev liekas, ka viss lūzt, jautājums par ko mēs runājam, defektiem, kas skar visus, vai vien atsevišķus gadījumus.
Offline
R_S
11. Jul 2025, 15:20 #10885

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 808

Braucu ar: nākotnes klasiku


11 Jul 2025, 14:22:30 @RSAWorkshop rakstīja:
ķēdes, vārstu vāki, klaņu šāles, eļļas sūknis, vārstu blīvslēgi ir parasti apkopes materiāli jebkuram N sērijas motoram
Tāpat arī elektriskais ūdens sūknis, kuriem viņš ir, vanosu vārsti, reizēm vanosu izpildmehānismi, reizēm valvetronic motori, reizēm valvetronic vārpstas

Konkrēti N54 nav valvetronic, tā jau būs N55 problēma.
Ja ir nopietna interese varu telefonsiki vai bals ziņā pastāstīt, bet īsumā:
*Ļoti inturīgs dzinējs- jau oem forged kloķene, klaņi, kas jau nākamajam N55 nav.
*Šāles nav vājā vieta, bet pie 250k km tāpat vajadzētu sirdsmieram samainīt.
*Ķēde mūžīga, lai arī ko citi teiktu.
Principā ņemot vērā, ka tas ir BMW pirmais turbo benzīna dzinējs šajā ērā, pats klucis ir overengineered. Tas arī ir iemesls lielajai aftermarket un tuninga popularitātei, jo no stock dzinēja var droši dabūt 500 whp, ar limitu pie 700hp.
Visa negatīvā dzinēja reputācija nāk no apkares, degvielas sistēmas utt.
*Augstspidiena degvielas sūknis beidzas ik 70k km.
*Pjezo degvielas sprauslas, kurām ir 12 atjauninājumi un tikai šīs index 12 sprauslas ir daudz maz uzticamas. Visas iepriekšējās principā ir nelietojamas...
*Vārstu vāka un eļļas filtra korpusa blīves ir laicīgi jāmaina, ātri izkalst un rada noplūdes. P.s. lielākais N54 iznīcināšanas iemesls ir tieši eļļas filtra korpusa blīve, jo dēļ šīs noplūdes eļļa tek uz celiņsiksnas, kura piebriest un tiek nomesta un tad iesūkta motorā caur kloķenes saļņiku apstādinot eļļošanu utt. Nopietni
*Elektriskais ūdenssūknis, kurš mēdz izbeigties vai arī tā priekšējais plastmasas vāks saplaisāt.
*Turbīnas, kurām ar laiku izļurkājas wastegate sviras.
*Spoles parasti jāmaina ik pēc 30-50k km. Protams arī sveces.
*Kā jau DI motoram ik savus 50k km jātīra ieplūdes vārsti ar valriekstu čaulām, jo veidojas uzdegums.
*Ar laiku var izdilt sēžas sadaleņu mājiņās Vanos gredzeniem. Ir BMW fix - metāla gredzenus nomainīt uz teflona.

Gan jau kaut ko arī piemirsu. Rezumē tāds, ka tas ir jau 20 gadīgs dzinējs. Ja pats esi spējīgs visu šo apkopt, tad ir viss super. Ja gribi šo dot darīt sakarīgā servisā, tad nav vērts.

Visa šī ieguvums ir auto, kuram ar pāris modiem, kā lielāks interkūleris, high flow downpaipi, metāla charge pipe un vienkārš stage 2 softs iegūsti uzticamus 400+ whp ikdienas lietošanai ar sakarīgu degvielas patēriņu.

Protams var iet galējībās ar single turbo un 600+ whp, bet tad jau sākās jaunas problēmas.
Offline
Mikels
11. Jul 2025, 15:29 #10886

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu

Ļoti labs apraksts

[ Šo ziņu laboja Mikels, 11 Jul 2025, 15:29:34 ]

Offline
RaL
11. Jul 2025, 15:37 #10887

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3869

Braucu ar: kruīzu

es uz to vairāk kā uz vasaras brīvdienu/trases auto skatos, kuram gan jau max būtu kādi 5k km gadā nobraukums.

Jaudu palielināt, vismaz patreiz galīgi nav plānā.

Pats varbūt kaut ko varētu paskrūvēt kādus vienkāršus darbiņus, bet pamatā droši vien serviss.

švakākus/mazāku motoru auto īsti negribas, bet kādas BMW M versijas (ne tikai e90/e92) savukārt jau ir stipri dārgākas un nezinu, vai vēlos tik daudz naudas tērēt auto, kurš pamatā stāvēs pagalmā. Tad 335i likās tāds vidusceļš, kur par samērā pieejamu cenu (10-15k eur) var dabūt gana labu variantu


Pēc uzskaitītā saraksta gan vairs tik labs tas motors neliekas, ja viss ir jāremontē
Daļa darbu gan neizklausās nekas dārgs, ar uzsavaru uz "neizklausās"
Offline
R_S
11. Jul 2025, 15:45 #10888

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 808

Braucu ar: nākotnes klasiku


11 Jul 2025, 15:37:17 @RaL rakstīja:
es uz to vairāk kā uz vasaras brīvdienu/trases auto skatos, kuram gan jau max būtu kādi 5k km gadā nobraukums.

Jaudu palielināt, vismaz patreiz galīgi nav plānā.

Pats varbūt kaut ko varētu paskrūvēt kādus vienkāršus darbiņus, bet pamatā droši vien serviss.

švakākus/mazāku motoru auto īsti negribas, bet kādas BMW M versijas (ne tikai e90/e92) savukārt jau ir stipri dārgākas un nezinu, vai vēlos tik daudz naudas tērēt auto, kurš pamatā stāvēs pagalmā. Tad 335i likās tāds vidusceļš, kur par samērā pieejamu cenu (10-15k eur) var dabūt gana labu variantu


Pēc uzskaitītā saraksta gan vairs tik labs tas motors neliekas, ja viss ir jāremontē
Daļa darbu gan neizklausās nekas dārgs, ar uzsavaru uz "neizklausās"

Pēdējā gada laikā ar savu 335i Stage 2+ braucu ikdienā 50+ km dienā. Gada laikā neko īpāsu neesmu darījis, bet svarīgi ir visam sekot līdzi. Pērkot auto noteikti jāiedziļinās kā tas ticis apkopts. Nav jau tā, ka tas viss uzreiz un kopā ir jālabo. Te vairāk stāsts, ka 15+ gadīgiem auto jau tomēr būs savs nobraukums pie kura var sākties šādas tādas problēmas, bet tieši kā tu saki - price / performance ir ļoti labs.
Ja brīvdienu , trases auto, tad es skatītos uz E82 135i manuāli vai 335is E92 ar dct ja manuālis nepatīk.
Offline
RaL
11. Jul 2025, 16:19 #10889

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3869

Braucu ar: kruīzu

paldies par info!

is gan izskatās, ka ir jaunāks un dārgāks, kā izskatāmie/varianti. Man gan jau pietiktu ar automātu ar lāpstiņām uz stūres
Offline
Cumpars
11. Jul 2025, 16:32 #10890

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6996

Braucu ar: KK-555

Gari jāraksta, slinkums Bet man tieši ir kā brīvdienu auto facelift 335i ar DCT kārbu un N55 dzinēju. Man ļoti patīk tas auto, tā motora un kārbas kombinācija ir ideāla.
Offline
HiJaCKeR
12. Jul 2025, 15:58 #10891

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4795

Braucu ar: BMW E90 330i

N55 nav to debīlo sprauslu ?
Offline
RSAWorkshop
12. Jul 2025, 17:06 #10892

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7681

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Lētas BOSCH sprauslas viņam

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
HiJaCKeR
12. Jul 2025, 17:44 #10893

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4795

Braucu ar: BMW E90 330i

tad jau zajebisj
Offline
KillerE90
30. Jul 2025, 15:29 #10894

Kopš: 10. Aug 2020

Ziņojumi: 214

Braucu ar: pirkstu pa vēderu

Sveiki.
Ir problēma tāda, ka nestrādā salona ventilators E90 2007.g.
Mainīju kādus 3 ežus no RRR, vakar uzliku jaunu salona ventilatoru kopā ar jaunu ezi, arī neiet. Divos šrotos biju piebraucis, lai pamēģinātu citu klimata blokus( ar tiem arī neiet)
Ko daru nepareizi?
Offline
Jonjis
30. Jul 2025, 15:47 #10895

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1527

Braucu ar:

Skatamies pienākošo barošanu un pwm signālu.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas), navigācijas karšu atjaunošana un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline
KillerE90
30. Jul 2025, 17:41 #10896

Kopš: 10. Aug 2020

Ziņojumi: 214

Braucu ar: pirkstu pa vēderu


30 Jul 2025, 15:47:15 @Jonjis rakstīja:
Skatamies pienākošo barošanu un pwm signālu.

Tā kā tagad pieliekot ar multimetru, strāva līdz ezītim atnāk, 14.33V
Un kad pielieku sarkano vadu no multimetra pie tā mazā vada, tad ir 10.33V. Un kad pievieno štekeri pie ezīša, tad ļoooti maz, bet pagriežās motoriņš, un vairs nestrādā. Varbūt ir kādi drošinātāji tam? To 40A es skatījos, tas vēl dzīvs
Offline
KillerE90
30. Jul 2025, 18:03 #10897

Kopš: 10. Aug 2020

Ziņojumi: 214

Braucu ar: pirkstu pa vēderu


30 Jul 2025, 17:41:42 @KillerE90 rakstīja:

30 Jul 2025, 15:47:15 @Jonjis rakstīja:
Skatamies pienākošo barošanu un pwm signālu.

Tā kā tagad pieliekot ar multimetru, strāva līdz ezītim atnāk, 14.33V
Un kad pielieku sarkano vadu no multimetra pie tā mazā vada, tad ir 10.33V. Un kad pievieno štekeri pie ezīša, tad ļoooti maz, bet pagriežās motoriņš, un vairs nestrādā. Varbūt ir kādi drošinātāji tam? To 40A es skatījos, tas vēl dzīvs


Jaunais ventilators ar ezi no šejienes sūtīts

https://www.fastdeliverycarparts.com/preces-kartina/1030000023
Offline
RaL
30. Jul 2025, 19:46 #10898

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3869

Braucu ar: kruīzu

Neatceros vairs kuram modelim - e90 vai e46, bet strādāja tikai oem ezis.
Arī sākumā nopirku swag vai kādu un nesapratu, kāpēc nekas nemainās, tad nopirku oem un viss aizgāja.
Offline
KillerE90
30. Jul 2025, 22:46 #10899

Kopš: 10. Aug 2020

Ziņojumi: 214

Braucu ar: pirkstu pa vēderu


30 Jul 2025, 19:46:09 @RaL rakstīja:
Neatceros vairs kuram modelim - e90 vai e46, bet strādāja tikai oem ezis.
Arī sākumā nopirku swag vai kādu un nesapratu, kāpēc nekas nemainās, tad nopirku oem un viss aizgāja.

Ehh
Offline
Bender
31. Jul 2025, 08:56 #10900

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: E91

Neatceros ražotāju savējam, bet toč nav OEM. Strādā.
2017. gada decembrī maksāja gan dubultā no tavā linkā esošā.

[ Šo ziņu laboja Bender, 31 Jul 2025, 09:13:25 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo