Online
Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5219
Braucu ar: cieņu
| Bez katiem nebūs iespējams. | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3869
Braucu ar: kruīzu
| kā ar tiem n54 motoriem?
it kā likās, ka motori ir labi un baigo problēmu viņiem nav (izņemot sūkni vai ko pa 500eur), bet tagad, skatoties sludinājumus, ik pa brīdim parādās, ka mainīti motori vai ķēdes vai citas lielas lietas
Nav tā, ka labiem motoriem bieži tādas lietas raksta  | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7681
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| ķēdes, vārstu vāki, klaņu šāles, eļļas sūknis, vārstu blīvslēgi ir parasti apkopes materiāli jebkuram N sērijas motoram
Tāpat arī elektriskais ūdens sūknis, kuriem viņš ir, vanosu vārsti, reizēm vanosu izpildmehānismi, reizēm valvetronic motori, reizēm valvetronic vārpstas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5219
Braucu ar: cieņu
| Es domāju, ja tu strādā servisā, tad reizēm jebkuram auto jebkura detaļa vai mezgls iziet no ierindas un tev liekas, ka viss lūzt, jautājums par ko mēs runājam, defektiem, kas skar visus, vai vien atsevišķus gadījumus. | Offline | | |
R_S | |  Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 808
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
11 Jul 2025, 14:22:30 @RSAWorkshop rakstīja:
ķēdes, vārstu vāki, klaņu šāles, eļļas sūknis, vārstu blīvslēgi ir parasti apkopes materiāli jebkuram N sērijas motoram
Tāpat arī elektriskais ūdens sūknis, kuriem viņš ir, vanosu vārsti, reizēm vanosu izpildmehānismi, reizēm valvetronic motori, reizēm valvetronic vārpstas
Konkrēti N54 nav valvetronic, tā jau būs N55 problēma.
Ja ir nopietna interese varu telefonsiki vai bals ziņā pastāstīt, bet īsumā:
*Ļoti inturīgs dzinējs- jau oem forged kloķene, klaņi, kas jau nākamajam N55 nav.
*Šāles nav vājā vieta, bet pie 250k km tāpat vajadzētu sirdsmieram samainīt.
*Ķēde mūžīga, lai arī ko citi teiktu.
Principā ņemot vērā, ka tas ir BMW pirmais turbo benzīna dzinējs šajā ērā, pats klucis ir overengineered. Tas arī ir iemesls lielajai aftermarket un tuninga popularitātei, jo no stock dzinēja var droši dabūt 500 whp, ar limitu pie 700hp.
Visa negatīvā dzinēja reputācija nāk no apkares, degvielas sistēmas utt.
*Augstspidiena degvielas sūknis beidzas ik 70k km.
*Pjezo degvielas sprauslas, kurām ir 12 atjauninājumi un tikai šīs index 12 sprauslas ir daudz maz uzticamas. Visas iepriekšējās principā ir nelietojamas...
*Vārstu vāka un eļļas filtra korpusa blīves ir laicīgi jāmaina, ātri izkalst un rada noplūdes. P.s. lielākais N54 iznīcināšanas iemesls ir tieši eļļas filtra korpusa blīve, jo dēļ šīs noplūdes eļļa tek uz celiņsiksnas, kura piebriest un tiek nomesta un tad iesūkta motorā caur kloķenes saļņiku apstādinot eļļošanu utt. Nopietni 
*Elektriskais ūdenssūknis, kurš mēdz izbeigties vai arī tā priekšējais plastmasas vāks saplaisāt.
*Turbīnas, kurām ar laiku izļurkājas wastegate sviras.
*Spoles parasti jāmaina ik pēc 30-50k km. Protams arī sveces.
*Kā jau DI motoram ik savus 50k km jātīra ieplūdes vārsti ar valriekstu čaulām, jo veidojas uzdegums.
*Ar laiku var izdilt sēžas sadaleņu mājiņās Vanos gredzeniem. Ir BMW fix - metāla gredzenus nomainīt uz teflona.
Gan jau kaut ko arī piemirsu. Rezumē tāds, ka tas ir jau 20 gadīgs dzinējs. Ja pats esi spējīgs visu šo apkopt, tad ir viss super. Ja gribi šo dot darīt sakarīgā servisā, tad nav vērts.
Visa šī ieguvums ir auto, kuram ar pāris modiem, kā lielāks interkūleris, high flow downpaipi, metāla charge pipe un vienkārš stage 2 softs iegūsti uzticamus 400+ whp ikdienas lietošanai ar sakarīgu degvielas patēriņu.
Protams var iet galējībās ar single turbo un 600+ whp, bet tad jau sākās jaunas problēmas. | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5219
Braucu ar: cieņu
| Ļoti labs apraksts  [ Šo ziņu laboja Mikels, 11 Jul 2025, 15:29:34 ] | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3869
Braucu ar: kruīzu
| es uz to vairāk kā uz vasaras brīvdienu/trases auto skatos, kuram gan jau max būtu kādi 5k km gadā nobraukums.
Jaudu palielināt, vismaz patreiz galīgi nav plānā.
Pats varbūt kaut ko varētu paskrūvēt kādus vienkāršus darbiņus, bet pamatā droši vien serviss.
švakākus/mazāku motoru auto īsti negribas, bet kādas BMW M versijas (ne tikai e90/e92) savukārt jau ir stipri dārgākas un nezinu, vai vēlos tik daudz naudas tērēt auto, kurš pamatā stāvēs pagalmā. Tad 335i likās tāds vidusceļš, kur par samērā pieejamu cenu (10-15k eur) var dabūt gana labu variantu
Pēc uzskaitītā saraksta gan vairs tik labs tas motors neliekas, ja viss ir jāremontē 
Daļa darbu gan neizklausās nekas dārgs, ar uzsavaru uz "neizklausās"  | Offline | | |
R_S | |  Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 808
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
11 Jul 2025, 15:37:17 @RaL rakstīja:
es uz to vairāk kā uz vasaras brīvdienu/trases auto skatos, kuram gan jau max būtu kādi 5k km gadā nobraukums.
Jaudu palielināt, vismaz patreiz galīgi nav plānā.
Pats varbūt kaut ko varētu paskrūvēt kādus vienkāršus darbiņus, bet pamatā droši vien serviss.
švakākus/mazāku motoru auto īsti negribas, bet kādas BMW M versijas (ne tikai e90/e92) savukārt jau ir stipri dārgākas un nezinu, vai vēlos tik daudz naudas tērēt auto, kurš pamatā stāvēs pagalmā. Tad 335i likās tāds vidusceļš, kur par samērā pieejamu cenu (10-15k eur) var dabūt gana labu variantu
Pēc uzskaitītā saraksta gan vairs tik labs tas motors neliekas, ja viss ir jāremontē 
Daļa darbu gan neizklausās nekas dārgs, ar uzsavaru uz "neizklausās" 
Pēdējā gada laikā ar savu 335i Stage 2+ braucu ikdienā 50+ km dienā. Gada laikā neko īpāsu neesmu darījis, bet svarīgi ir visam sekot līdzi. Pērkot auto noteikti jāiedziļinās kā tas ticis apkopts. Nav jau tā, ka tas viss uzreiz un kopā ir jālabo. Te vairāk stāsts, ka 15+ gadīgiem auto jau tomēr būs savs nobraukums pie kura var sākties šādas tādas problēmas, bet tieši kā tu saki - price / performance ir ļoti labs.
Ja brīvdienu , trases auto, tad es skatītos uz E82 135i manuāli vai 335is E92 ar dct ja manuālis nepatīk.
| Offline | | |
|
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3869
Braucu ar: kruīzu
| paldies par info! 
is gan izskatās, ka ir jaunāks un dārgāks, kā izskatāmie/varianti. Man gan jau pietiktu ar automātu ar lāpstiņām uz stūres  | Offline | | |
Cumpars  | |  Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6996
Braucu ar: KK-555
| Gari jāraksta, slinkums Bet man tieši ir kā brīvdienu auto facelift 335i ar DCT kārbu un N55 dzinēju. Man ļoti patīk tas auto, tā motora un kārbas kombinācija ir ideāla.  | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4795
Braucu ar: BMW E90 330i
| N55 nav to debīlo sprauslu ? | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7681
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Lētas BOSCH sprauslas viņam
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4795
Braucu ar: BMW E90 330i
| tad jau zajebisj | Offline | | |
KillerE90 | |  Kopš: 10. Aug 2020
Ziņojumi: 214
Braucu ar: pirkstu pa vēderu
| Sveiki.
Ir problēma tāda, ka nestrādā salona ventilators E90 2007.g.
Mainīju kādus 3 ežus no RRR, vakar uzliku jaunu salona ventilatoru kopā ar jaunu ezi, arī neiet. Divos šrotos biju piebraucis, lai pamēģinātu citu klimata blokus( ar tiem arī neiet)
Ko daru nepareizi? | Offline | | |
Jonjis  | |  Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1527
Braucu ar:
| Skatamies pienākošo barošanu un pwm signālu.
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas), navigācijas karšu atjaunošana un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
| Offline | | |
KillerE90 | |  Kopš: 10. Aug 2020
Ziņojumi: 214
Braucu ar: pirkstu pa vēderu
|
30 Jul 2025, 15:47:15 @Jonjis rakstīja:
Skatamies pienākošo barošanu un pwm signālu.
Tā kā tagad pieliekot ar multimetru, strāva līdz ezītim atnāk, 14.33V
Un kad pielieku sarkano vadu no multimetra pie tā mazā vada, tad ir 10.33V. Un kad pievieno štekeri pie ezīša, tad ļoooti maz, bet pagriežās motoriņš, un vairs nestrādā. Varbūt ir kādi drošinātāji tam? To 40A es skatījos, tas vēl dzīvs | Offline | | |
|
KillerE90 | |  Kopš: 10. Aug 2020
Ziņojumi: 214
Braucu ar: pirkstu pa vēderu
|
30 Jul 2025, 17:41:42 @KillerE90 rakstīja:
30 Jul 2025, 15:47:15 @Jonjis rakstīja:
Skatamies pienākošo barošanu un pwm signālu.
Tā kā tagad pieliekot ar multimetru, strāva līdz ezītim atnāk, 14.33V
Un kad pielieku sarkano vadu no multimetra pie tā mazā vada, tad ir 10.33V. Un kad pievieno štekeri pie ezīša, tad ļoooti maz, bet pagriežās motoriņš, un vairs nestrādā. Varbūt ir kādi drošinātāji tam? To 40A es skatījos, tas vēl dzīvs
Jaunais ventilators ar ezi no šejienes sūtīts
https://www.fastdeliverycarparts.com/preces-kartina/1030000023 | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3869
Braucu ar: kruīzu
| Neatceros vairs kuram modelim - e90 vai e46, bet strādāja tikai oem ezis.
Arī sākumā nopirku swag vai kādu un nesapratu, kāpēc nekas nemainās, tad nopirku oem un viss aizgāja. | Offline | | |
KillerE90 | |  Kopš: 10. Aug 2020
Ziņojumi: 214
Braucu ar: pirkstu pa vēderu
|
30 Jul 2025, 19:46:09 @RaL rakstīja:
Neatceros vairs kuram modelim - e90 vai e46, bet strādāja tikai oem ezis.
Arī sākumā nopirku swag vai kādu un nesapratu, kāpēc nekas nemainās, tad nopirku oem un viss aizgāja.
Ehh  | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: E91
| Neatceros ražotāju savējam, bet toč nav OEM. Strādā.
2017. gada decembrī maksāja gan dubultā no tavā linkā esošā.[ Šo ziņu laboja Bender, 31 Jul 2025, 09:13:25 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|