Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
30. May 2025, 16:18 #10861

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7496

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

nu atskaitot eļļas sūkni, kam jau, attiecīgi seko, klaņu šāles un izplūdes sadales vārpsta un vēl valvetronic ekcentriskā vārpsta un, protams, vārstu blīvslēgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Jurka88
30. May 2025, 17:47 #10862

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 577

Braucu ar:

N52B30 "Dieva motors" Jau vairāk kā gadu braucu, tikko 3 eļļas maiņa, 20k+ norullēti. Starp eļļas maiņām (10k) indikators visu laiku noturās uz max līmeņa, neko nevajag pieliet. Vienīgais remonts pagaidām abu vanos salenoīdu maiņa, nožmiedzos un ieliku Febi, jo oem bik kosmosu maksā.
Noskrējiens 300k+, man ir pati pirmā versija 2004 gada mašīna.
Offline
HiJaCKeR
31. May 2025, 10:13 #10863

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4774

Braucu ar: BMW E90 330i


30 May 2025, 16:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
nu atskaitot eļļas sūkni, kam jau, attiecīgi seko, klaņu šāles un izplūdes sadales vārpsta un vēl valvetronic ekcentriskā vārpsta un, protams, vārstu blīvslēgi

šitās strašilkas jau stāstīja 10 gadus atpakaļ. tā tas varētu būt, ja ir noskrējiens pus miljons un kapeikpisējs nesekoja eļļas maiņai un lēja pašu lētāko sūdu. tas motors ir karsts, un jālej kvalitatīva eļļa.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 31 May 2025, 10:13:56 ]

Offline
Mikels
31. May 2025, 10:42 #10864

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5109

Braucu ar: cieņu


31 May 2025, 10:13:08 @HiJaCKeR rakstīja:

30 May 2025, 16:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
nu atskaitot eļļas sūkni, kam jau, attiecīgi seko, klaņu šāles un izplūdes sadales vārpsta un vēl valvetronic ekcentriskā vārpsta un, protams, vārstu blīvslēgi

šitās strašilkas jau stāstīja 10 gadus atpakaļ. tā tas varētu būt, ja ir noskrējiens pus miljons un kapeikpisējs nesekoja eļļas maiņai un lēja pašu lētāko sūdu. tas motors ir karsts, un jālej kvalitatīva eļļa.

+1 nobraucu līdz 350k un neviena no šīm lietām nepieteicās. Par ko mēs šeit runājām, izplatītu slimību vai atsevišķiem nofistiem eksemplāriem? Gan jau RSA katram kas iebrauc servī ir gatavs pa 5k samanīt šāles,sūkņus utt.,bet es neesmu dzirdējis, ka kādam būtu izplatītas problēmas ar šālēm, kā tas ir kaut kāda N57 gadījumā, vai vārspstām.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 31 May 2025, 10:45:15 ]

Online
RSAWorkshop
31. May 2025, 10:49 #10865

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7496

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


31 May 2025, 10:13:08 @HiJaCKeR rakstīja:

30 May 2025, 16:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
nu atskaitot eļļas sūkni, kam jau, attiecīgi seko, klaņu šāles un izplūdes sadales vārpsta un vēl valvetronic ekcentriskā vārpsta un, protams, vārstu blīvslēgi

šitās strašilkas jau stāstīja 10 gadus atpakaļ. tā tas varētu būt, ja ir noskrējiens pus miljons un kapeikpisējs nesekoja eļļas maiņai un lēja pašu lētāko sūdu. tas motors ir karsts, un jālej kvalitatīva eļļa.

Pusmiljona noskrējiens 20 gadus vecam auto ir aptuveni 104km darbdienā, brīvdienas un eirotripus neskaitot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Jurka88
31. May 2025, 15:16 #10866

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 577

Braucu ar:

Ar benzīnu tik daudz ikdienā brauc tikai Kaspars no Salaspils. Mans n52b30 LV ir vairāk kā 20 gadi, vidējais noskrējiens ap 10k gadā.

Kristiāns visu grib briesmīgi restaurēt, pieeja pareiza, bet tai klientūrai kas brau ar šiem auto 90% tas nav pa kabatai.
Offline
RSAWorkshop
31. May 2025, 15:49 #10867

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7496

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu ne gluži, man E sērijas arī kaut kā nepiesaista Jau F sērijas liela daļa ir nojātas...

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
31. May 2025, 23:54 #10868

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2940

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


30 May 2025, 13:46:10 @Mikels rakstīja:
Katus nokauj ne jau disas vai solenoīdi, bet tieši eļļas patēriņš.
Katus tieši nokauj sūdīgi strādājoš vanos, izteikti izplūdes vanos. Ir pārbaudīts dabā. Eļļas patēriņam tad tur jābūt tādam, ka ar zilu mākoni brauc nevis tur litrs uz dažiem kkm.
Offline
BJ
02. Jun 2025, 01:38 #10869

Kopš: 28. Sep 2024

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Sveiki! E92 X-Drive, 2011.gads. Ir vēlme sasēdināt piekari, ir uzlikti r19 oriģinālie style 230, bet izskatās pēc traktora. Varbūt kāds var padalīties pieredzē kā to var izdarīt? Varbūt kādam pat ir set ups lai to varētu izdarīt?
Offline
Mikels
02. Jun 2025, 09:44 #10870

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5109

Braucu ar: cieņu


31 May 2025, 23:54:00 @Mixzzz rakstīja:

30 May 2025, 13:46:10 @Mikels rakstīja:
Katus nokauj ne jau disas vai solenoīdi, bet tieši eļļas patēriņš.
Katus tieši nokauj sūdīgi strādājoš vanos, izteikti izplūdes vanos. Ir pārbaudīts dabā. Eļļas patēriņam tad tur jābūt tādam, ka ar zilu mākoni brauc nevis tur litrs uz dažiem kkm.

kā sūdīgi strādājošs solenoīds nokauj katus? Kad man solenoīdi izbeidzās auto raustās, slāpst utt., faktiski ar tādu pat nav iespējams pārvietoties.

N52 atsevišķi dzinēji pastiprināti ēd eļļu un tas ir fails jau no rūpnīcas dēļ virzuļu/ gredzenu dizaina. Nekādu zilu dūmu nav, bet eļļu ēd katram individuāli, manā gadījumā bija kāds litrs uz 2000 km, bet citiem ir dzirdēts vēl vairāk, tādā veidā lēnām aizdiršot katus un tos nokaujot.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 02 Jun 2025, 11:28:43 ]

Online
BJ
02. Jun 2025, 10:27 #10871

Kopš: 28. Sep 2024

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


02 Jun 2025, 01:38:22 @BJ rakstīja:
Sveiki! E92 X-Drive, 2011.gads. Ir vēlme sasēdināt piekari, ir uzlikti r19 oriģinālie style 230, bet izskatās pēc traktora. Varbūt kāds var padalīties pieredzē kā to var izdarīt? Varbūt kādam pat ir set ups lai to varētu izdarīt?
Pareizi man saka, ka 320d xdrive modeļiem nepiedāvā sēdinātās atsperes? Nekur neesot.
Offline
Asch
02. Jun 2025, 11:06 #10872

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4384

Braucu ar:


02 Jun 2025, 10:27:53 @BJ rakstīja:

02 Jun 2025, 01:38:22 @BJ rakstīja:
Sveiki! E92 X-Drive, 2011.gads. Ir vēlme sasēdināt piekari, ir uzlikti r19 oriģinālie style 230, bet izskatās pēc traktora. Varbūt kāds var padalīties pieredzē kā to var izdarīt? Varbūt kādam pat ir set ups lai to varētu izdarīt?
Pareizi man saka, ka 320d xdrive modeļiem nepiedāvā sēdinātās atsperes? Nekur neesot.

https://baanvelgen.com/products/eibach-pro-kit-...t=41361945559245
Offline
Jurka88
02. Jun 2025, 11:30 #10873

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 577

Braucu ar:


02 Jun 2025, 09:44:00 @Mikels rakstīja:

31 May 2025, 23:54:00 @Mixzzz rakstīja:

30 May 2025, 13:46:10 @Mikels rakstīja:
Katus nokauj ne jau disas vai solenoīdi, bet tieši eļļas patēriņš.
Katus tieši nokauj sūdīgi strādājoš vanos, izteikti izplūdes vanos. Ir pārbaudīts dabā. Eļļas patēriņam tad tur jābūt tādam, ka ar zilu mākoni brauc nevis tur litrs uz dažiem kkm.

kā tieši sūdīgi strādājošs solenoīds nokauj katus? Kad man solenoīdi izbeidzās auto raustās, slāpst utt., faktiski ar tādu pat nav iespējams pārvietoties.

N52 atsevišķi dzinēji pastiprināti ēd eļļu un tas ir fails jau no rūpnīcas dēļ virzuļu/ gredzenu dizaina. Nekādu zilu dūmu nav, bet eļļu ēd katram individuāli, manā gadījumā bija kāds litrs uz 2000 km, bet citiem ir dzirdēts vēl vairāk, tādā veidā lēnām aizdiršot katus un tos nokaujot.
Manam jauda pazuda pie apakšăm, pat skaņa dzinējam mazliet izmainijās, bet nesplāpa/neraustijās pat čeku nemeta. Tas notika randomā, nomainiju abus solenoīdus un viss čotka.
Offline
BJ
02. Jun 2025, 11:57 #10874

Kopš: 28. Sep 2024

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


02 Jun 2025, 11:06:51 @Asch rakstīja:

02 Jun 2025, 10:27:53 @BJ rakstīja:

02 Jun 2025, 01:38:22 @BJ rakstīja:
Sveiki! E92 X-Drive, 2011.gads. Ir vēlme sasēdināt piekari, ir uzlikti r19 oriģinālie style 230, bet izskatās pēc traktora. Varbūt kāds var padalīties pieredzē kā to var izdarīt? Varbūt kādam pat ir set ups lai to varētu izdarīt?
Pareizi man saka, ka 320d xdrive modeļiem nepiedāvā sēdinātās atsperes? Nekur neesot.

baanvelgen.com/products/eibach-pro-kit-bmw-3-series-316i-318i-320i-325i-325i-330i-335i-316d-318d-320d-320d-325d-330d-xdrive-335d?srsltid=AfmBOoomOkVsHyr23-GHSd1jPx2oSS2EF4yvJ3M59H50zhXNSvkNX1Yc&variant=41361945559245
paldies, bet izskatās, ka viņiem tur kaut kas sagājis greizi. Apakšā rādās, pie informācijas, ka šitas sets der f20 un f21. Uzrakstīju e pastu.
Offline
Mixzzz
02. Jun 2025, 17:14 #10875

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2940

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


02 Jun 2025, 11:57:10 @BJ rakstīja:

02 Jun 2025, 11:06:51 @Asch rakstīja:

02 Jun 2025, 10:27:53 @BJ rakstīja:

02 Jun 2025, 01:38:22 @BJ rakstīja:
Sveiki! E92 X-Drive, 2011.gads. Ir vēlme sasēdināt piekari, ir uzlikti r19 oriģinālie style 230, bet izskatās pēc traktora. Varbūt kāds var padalīties pieredzē kā to var izdarīt? Varbūt kādam pat ir set ups lai to varētu izdarīt?
Pareizi man saka, ka 320d xdrive modeļiem nepiedāvā sēdinātās atsperes? Nekur neesot.

baanvelgen.com/products/eibach-pro-kit-bmw-3-series-316i-318i-320i-325i-325i-330i-335i-316d-318d-320d-320d-325d-330d-xdrive-335d?srsltid=AfmBOoomOkVsHyr23-GHSd1jPx2oSS2EF4yvJ3M59H50zhXNSvkNX1Yc&variant=41361945559245
paldies, bet izskatās, ka viņiem tur kaut kas sagājis greizi. Apakšā rādās, pie informācijas, ka šitas sets der f20 un f21. Uzrakstīju e pastu.
Izskatās, ka tomēr nebūs no eibach. Tieši e92 xdrive nezin kāpēc nav. Vienmēr var uzlikt koilas idejiski.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 02 Jun 2025, 17:24:06 ]

Offline
Mixzzz
02. Jun 2025, 17:29 #10876

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2940

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


02 Jun 2025, 09:44:00 @Mikels rakstīja:

31 May 2025, 23:54:00 @Mixzzz rakstīja:

30 May 2025, 13:46:10 @Mikels rakstīja:
Katus nokauj ne jau disas vai solenoīdi, bet tieši eļļas patēriņš.
Katus tieši nokauj sūdīgi strādājoš vanos, izteikti izplūdes vanos. Ir pārbaudīts dabā. Eļļas patēriņam tad tur jābūt tādam, ka ar zilu mākoni brauc nevis tur litrs uz dažiem kkm.

kā sūdīgi strādājošs solenoīds nokauj katus? Kad man solenoīdi izbeidzās auto raustās, slāpst utt., faktiski ar tādu pat nav iespējams pārvietoties.

N52 atsevišķi dzinēji pastiprināti ēd eļļu un tas ir fails jau no rūpnīcas dēļ virzuļu/ gredzenu dizaina. Nekādu zilu dūmu nav, bet eļļu ēd katram individuāli, manā gadījumā bija kāds litrs uz 2000 km, bet citiem ir dzirdēts vēl vairāk, tādā veidā lēnām aizdiršot katus un tos nokaujot.
Oi, precīzi jau vairs nepateikšu, kaspicha blogā bija gari sarakstīts, bet idejiski nobeidzās kati, uzlika citus, pirmos pāris mēnešus ok, skati varēja iziet, pēc tam atkal čeks metās par katiem, sākumā reti, pēc tam ar vien biežāk līdz pa lielam atkal bija atpakaļ nākamajā dienā.

Uzgājām kaspicha blogā, ka vanos, it īpaši izplūdes vanos nestrādājot korekti(bet vēl strādājot) var kaut nost katus. Protams izņēmām solenoīdus un izplūdei bija ielikts vai tur febi vai vemo, neatceros. Logojot datus, varēja ieraudzīt to nestabilitāti, ko caur inpu nevarēja īsti redzēt. Nu tobish kā realā vērtība peld apkārt pieprasītajai. Samainot vietām, diezgan ātri varēja ieraut errorus uz ieplūdes vanos. Tagad salikti jauni oem solenoīdi, par katiem errors vairs nemetas(Nu labi, ziemā pēc ezera sesijas uzmetās).

Aaa, un man arī bija beigts solenoīds viens, bet rāva errorus. Nekas neslāpa, tik cik pie starta mēdza noraustīties dažas sek un protams negāja ne sūda.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 02 Jun 2025, 17:31:46 ]

Offline
Asch
02. Jun 2025, 19:28 #10877

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4384

Braucu ar:


02 Jun 2025, 17:14:58 @Mixzzz rakstīja:

02 Jun 2025, 11:57:10 @BJ rakstīja:

02 Jun 2025, 11:06:51 @Asch rakstīja:

02 Jun 2025, 10:27:53 @BJ rakstīja:

02 Jun 2025, 01:38:22 @BJ rakstīja:
Sveiki! E92 X-Drive, 2011.gads. Ir vēlme sasēdināt piekari, ir uzlikti r19 oriģinālie style 230, bet izskatās pēc traktora. Varbūt kāds var padalīties pieredzē kā to var izdarīt? Varbūt kādam pat ir set ups lai to varētu izdarīt?
Pareizi man saka, ka 320d xdrive modeļiem nepiedāvā sēdinātās atsperes? Nekur neesot.

baanvelgen.com/products/eibach-pro-kit-bmw-3-series-316i-318i-320i-325i-325i-330i-335i-316d-318d-320d-320d-325d-330d-xdrive-335d?srsltid=AfmBOoomOkVsHyr23-GHSd1jPx2oSS2EF4yvJ3M59H50zhXNSvkNX1Yc&variant=41361945559245
paldies, bet izskatās, ka viņiem tur kaut kas sagājis greizi. Apakšā rādās, pie informācijas, ka šitas sets der f20 un f21. Uzrakstīju e pastu.
Izskatās, ka tomēr nebūs no eibach. Tieši e92 xdrive nezin kāpēc nav. Vienmēr var uzlikt koilas idejiski.

Vispar es tikai noradiju, ka interneta var atrast ari pats. Google strada, tad tik japarok. Iespejams ir nianses tiesi ar 4cyl xdrive versijam.
No savas puses baigi neieteiktu aizrauties ar sedinasanu. Vari nokert liekas problemas ar pusasim.
Varbut te ir? https://www.car-parts24.com/H-R-lowering-spring...upe-xi-xd-xDrive
Offline
harissb
02. Jun 2025, 19:56 #10878

Kopš: 09. May 2024

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Sveiki!
E91 LCI Problēma sekojoša - šofera puses aizmugures logs neveras ne ciet, ne vaļā. Ne no šofera pogas, ne durvju, ne paturot atslēgu. Samainīts tika motoriņš ar regulatoru, bet tāpat bez rezultātiem. Klikšķi vai kas tamlīdzīgs arī nav dzirdami. Visi pārējie logi un gaismas strādā, FRM vajadzētu būt ok, pirms kāda laika atrestaurēts.
Kā arī tikko aizmugures slotiņa izdomāja apstāties.
Kāds Rīgā var palīdzēt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo