Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
Amakatanav
27. Jun 2012, 00:17 #10721

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

Driver, bet limonāde būs, ja exeļgalva iziet mazo kursu par cehu...

tas ir tāpat, kā tikai 6% var būt uzņēmēji, tāpat tikai maza daļa var būt vadītāji, maza daļa var būt pie virpas sēdētāji, var būt pie konveijera tupētāji, mākslinieki u.t.t.
Offline
Melvins
27. Jun 2012, 00:17 #10722

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

ps: karlsons, BMW530 u.c. augtāk rakstītajam nepiekrītošie lido trubā
Offline
Amakatanav
27. Jun 2012, 00:19 #10723

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

dņ ir jādomā par savu peļņu.. tādā līmenī " lai es būtu izdevīgs dd" ,tāpat kā dd domā par savu peļņu, lai dņ būtu viņam izdevīgs...
Offline
add
27. Jun 2012, 00:21 #10724

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


27 Jun 2012, 00:12:41 Amakatanav rakstīja:

27 Jun 2012, 00:03:03 karlsonss rakstīja:

26 Jun 2012, 23:56:19 Amakatanav rakstīja:
Tālu mums līdz normālām algām, jo darba ražīgums arī atpaliek.


nu un kursh tad ir viainiigs pie taa?

dd vai dn?

LV gadījumā dd, jo nemāk motivēti paskaidrot kas jādara, lai pelnītu tos pašus 500 pēc nodokļiem, vai arī dzen kā suni, bet adekvāti nemaksā, līdz viss tiek sačakarēts. Bet protams daļēja vaina ir arī dņ.

Es uzskatu, ka zemā minimālā ir problēma. ja minimālā, būtu teiksim 600Ls uz papīra, tad dd domātu, kā nostrādināt darbinieku, lai varētu maksāt, bet dņ sāktu rukāt, jo citādi neņems darbā.. un tad daudzas problēmas atkristu...

To var skaisti redzēt @ UK, kur mūsu bāleliņi rukā, rukā un tad lepojas par algām...

protams, ja strādā, tad ir.
Vēl produktivitātes problēma ir darba devēja (vairāk vadītāju, ne īpašnieku, daļu turētāja, kas sēž maliņā) nekompetence. saliek visādus labākos darba darītājus par vadītājiem un tad brīnās, ka nekas nesanāk... par vadītāju jāliek cilvēku, kas ir mācījies vadības zinības, kas pārzina exeli un tabuliņas... lai ceha labākais turpina skrūvēt...




ja lv minimala buutu 600 uz papira tad 1/2 no lv firmam vairak neeksistetu
Offline
Driver
27. Jun 2012, 00:22 #10725

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jun 2012, 00:17:13 Amakatanav rakstīja:
Driver, bet limonāde būs, ja exeļgalva iziet mazo kursu par cehu...

tas ir tāpat, kā tikai 6% var būt uzņēmēji, tāpat tikai maza daļa var būt vadītāji, maza daļa var būt pie virpas sēdētāji, var būt pie konveijera tupētāji, mākslinieki u.t.t.

nu es ar tadiem apstakljiem kaa tagad ir LV par darba deveju but vairakiem cilvekiem neveletos - naktos vainu (ap)pist darbiniekus, vai ari klientus.

loti labi zinu par ko runaju, jo man loti daudzi labi comi ir servisu vaditaji un biezi ar daziem sezam un reecam par tupajiem daritajiem, kas ne tikai sapish materialu, bet vel par to prasa algu, laigan prasitos iedot pa redeli un atnjemt vinjam naudu par izcukato darbu, kas japarada.

un lai cik sapigi tas butu atalgojumam diemzel nav nozimes...

bet fakts ir tads, ka kad "merkakji" aizgajusi majas, servisa vaditajs pargerbjas un pats vakara darbojas pie auto.

par citam sferam un jebonatiem lai pakomente citi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Melvins
27. Jun 2012, 00:22 #10726

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


27 Jun 2012, 00:19:17 Amakatanav rakstīja:
dņ ir jādomā par savu peļņu.. tādā līmenī " lai es būtu izdevīgs dd" ,tāpat kā dd domā par savu peļņu, lai dņ būtu viņam izdevīgs...


wrong!

dn ir jābūt kompānijas patriotam
par peļņu viņam nav jādomā - viņš ir ALGOTS darbinieks.,
Viņš saņem algu

es tak teicu, ka LV viss ir sačakarēts
Offline
karlsonss
27. Jun 2012, 00:26 #10727

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

nafig tu taads gudrinieks seedi maajaas bez darba un pat peedeejo algu ar mokaa esi varbuut dabuujis
Offline
Melvins
27. Jun 2012, 00:30 #10728

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

...es strādāju
Ko man vēl teikt?
Es tagad meklēju darbu
Man nāk miegs.
Offline
Amakatanav
27. Jun 2012, 00:32 #10729

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

sociālismā varbūt ir wrong, bet kapitālismā, ja gribi būt drošs par savu darba vietu ir jāseko cik ienes uzņēmumam... kā arī tas var būt labs arguments un iemesls iet algas pielikumu prasīt.

ā un vēl ierēdņiem uz šito ir pajāt... tāpat atlaidīs tikai tad, ja krīze atnāk ciemos...

[ Šo ziņu laboja Amakatanav, 27 Jun 2012, 00:34:39 ]

Offline
sejejs
27. Jun 2012, 00:36 #10730

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Apburtais loks. Gan DD, gan DN ir dažādi. Vieni grib max atdevi par minimālo un vēl lai pierāda baigi sevi un izpumpē, savukārt ir DN, kuri neko nedarīs arī par sakarīgu algu.
Es kā šodienas DN, apzinos, ka esmu labs darbinieks ar pareizu attieksmi pret darbu, bet darba devējam diemžēl gribas, lai es strādāju par 400Ls ar savu auto. Degvielu apmaksā, bet cik km tiks nobraukti mēnesī utt, tas netiek atrunāts. Attiecīgi, ko var prasīt no tādas attieksmes jau pat telefona sarunā? Vergus un izmisušus cilvēkus meklē.
Labs darbs uz zemes nemētājas - tas jāsaprot DN.
Kā arī Labs darbinieks nebūs labs par necilvēcīgu algu, bez sociālajām garantijām vai attiecīgas algas. Ja motivācija ir, tad viņa momentā zūd.
Labi, te var daudz un dažādi izteikties un nostāties abās pusēs, jo abām ir taisnība, protams sava.
Peace.
Offline
Melvins
27. Jun 2012, 00:37 #10731

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


27 Jun 2012, 00:32:30 Amakatanav rakstīja:
sociālismā varbūt ir wrong, bet kapitālismā, ja gribi būt drošs par savu darba vietu ir jāseko cik ienes uzņēmumam... kā arī tas var būt labs arguments un iemesls iet algas pielikumu prasīt.


ex-PSRS pseido-kapitālismā.

Saproti reiz... Viss sākas ar biznesa projektu un aprēķiniem. Pēc tam tikai seko darbinieku atlase + viņu efektivitātes novērtēšana,

Man reāli apnika.
Sakaitināja gan pieklājīgi.
Offline
Amakatanav
27. Jun 2012, 00:39 #10732

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

un? tu runā no dd puses, tagad parunā no dņ puses. notiek tas pats, tikai mazākā mērogā...
Offline
Amakatanav
27. Jun 2012, 00:40 #10733

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.


27 Jun 2012, 00:36:08 sejejs rakstīja:
Apburtais loks. Gan DD, gan DN ir dažādi. Vieni grib max atdevi par minimālo un vēl lai pierāda baigi sevi un izpumpē, savukārt ir DN, kuri neko nedarīs arī par sakarīgu algu.
Es kā šodienas DN, apzinos, ka esmu labs darbinieks ar pareizu attieksmi pret darbu, bet darba devējam diemžēl gribas, lai es strādāju par 400Ls ar savu auto. Degvielu apmaksā, bet cik km tiks nobraukti mēnesī utt, tas netiek atrunāts. Attiecīgi, ko var prasīt no tādas attieksmes jau pat telefona sarunā? Vergus un izmisušus cilvēkus meklē.
Labs darbs uz zemes nemētājas - tas jāsaprot DN.
Kā arī Labs darbinieks nebūs labs par necilvēcīgu algu, bez sociālajām garantijām vai attiecīgas algas. Ja motivācija ir, tad viņa momentā zūd.
Labi, te var daudz un dažādi izteikties un nostāties abās pusēs, jo abām ir taisnība, protams sava.
Peace.

o jā... vervēja te 2 leišu kantori... nu šausmas.. viņiem MANI vajag, bet sajūta, ka es eju pie šiem lūgties pēc darba...
Offline
Driver
27. Jun 2012, 00:43 #10734

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jun 2012, 00:39:14 Amakatanav rakstīja:
un? tu runā no dd puses, tagad parunā no dņ puses. notiek tas pats, tikai mazākā mērogā...

a ko daudz runat? darba nemejam interese divas lietas:
1. cik par to maksas 250, 500 vai 1000
2. kas par to bus jadara

tad vinjs izverte vai to mak un vai vinam ar to pietiek

tik problema ir taja, ka visi mak visu, kur itka maksa

ja agrak jebonati gaja uz stroiku hujarit, tad viena bridi vini meginaja salist (atpakal) autoservisos un tagad lien ieksha gazes biznesa

kura nozare ir vairak ka videja pelnja, megina ielist katrs rajoa urla un vienakrsi mudaks

edit: bet darba deveji negrib maksat, jo tak muljki rinda stav. tik retos gadijumos ir nonakusi lidz tam, ka labak vienam samaksat tik, cik prasa, nevis 5ciem kapeikas, kas "pameginas"

[ Šo ziņu laboja Driver, 27 Jun 2012, 00:44:41 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Melvins
27. Jun 2012, 00:44 #10735

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


27 Jun 2012, 00:39:14 Amakatanav rakstīja:
un? tu runā no dd puses, tagad parunā no dņ puses. notiek tas pats, tikai mazākā mērogā...


Nu bet ko Tu nesaproti?

Ir vilki. Un ir aitu bars. Lai vilki būtu paēduši - ik pa laikam kādu aitu jāapēd.
Apēdīsi visas aitas? - aitu vairs nebūs (būsi gan pārēdies).

LV gadījumā pašlaik velk uz pārēšanos - vai tad tiešām tas nav redzams?...

Ok. Būsim "aklas" aitas
Offline
Melvins
27. Jun 2012, 00:46 #10736

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


27 Jun 2012, 00:42:15 BMW530 rakstīja:

27 Jun 2012, 00:37:14 Melvins rakstīja:

Sakaitināja gan pieklājīgi.

nē, slidenais zuti!
taisnība vienkārši acīs kož.


Kas man acīs kož?
(Tava dumība?)

edit = alu esi sadzēries?

[ Šo ziņu laboja Melvins, 27 Jun 2012, 00:47:13 ]

Offline
Archy96
27. Jun 2012, 00:48 #10737

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


27 Jun 2012, 00:43:04 Driver rakstīja:

27 Jun 2012, 00:39:14 Amakatanav rakstīja:
un? tu runā no dd puses, tagad parunā no dņ puses. notiek tas pats, tikai mazākā mērogā...

a ko daudz runat? darba nemejam interese divas lietas:
1. cik par to maksas 250, 500 vai 1000
2. kas par to bus jadara

tad vinjs izverte vai to mak un vai vinam ar to pietiek

tik problema ir taja, ka visi mak visu, kur itka maksa

ja agrak jebonati gaja uz stroiku hujarit, tad viena bridi vini meginaja salist (atpakal) autoservisos un tagad lien ieksha gazes biznesa

kura nozare ir vairak ka videja pelnja, megina ielist katrs rajoa urla un vienakrsi mudaks

edit: bet darba deveji negrib maksat, jo tak muljki rinda stav. tik retos gadijumos ir nonakusi lidz tam, ka labak vienam samaksat tik, cik prasa, nevis 5ciem kapeikas, kas "pameginas"

Ir tāda darba devēju kategorija, kurus varētu saukt par "hroniskiem normālas algas nemaksātājiem". Pa lielam ir vainīgi arī darba ņēmēji, jo vienmēr ir arguments - ja tu negribi pa šādu algu strādāt, tad redz kur jau 10 gab, rindā stāv, kuri ir gatavi
Offline
tomick
27. Jun 2012, 00:53 #10738

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


27 Jun 2012, 00:32:30 Amakatanav rakstīja:
sociālismā varbūt ir wrong, bet kapitālismā, ja gribi būt drošs par savu darba vietu ir jāseko cik ienes uzņēmumam... kā arī tas var būt labs arguments un iemesls iet algas pielikumu prasīt.

ā un vēl ierēdņiem uz šito ir pajāt... tāpat atlaidīs tikai tad, ja krīze atnāk ciemos...


Cik uzņēmumā ienes grāmatvedis? Cik lietvedis? Cik darba drošības speciālists? Cik personāla speciālists utt???
Offline
Melvins
27. Jun 2012, 00:54 #10739

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


27 Jun 2012, 00:52:08 ML rakstīja:
nu cik var stumt suudu par dd un dn


52 minūtes pēc pusnakts?

Viss.
Es Off!
Offline
moro
27. Jun 2012, 00:54 #10740

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


27 Jun 2012, 00:48:56 Archy96 rakstīja:
Pa lielam ir vainīgi arī darba ņēmēji, jo vienmēr ir arguments - ja tu negribi pa šādu algu strādāt, tad redz kur jau 10 gab, rindā stāv, kuri ir gatavi
Nu bet ja darbs ir mazkvalificēts, tā tas ir. Kvalificēto darbinieku Latvijā trūkst un darba tirgū DN šobrīd ir virsrokā imho.
Ejiet mācīties, kārtojiet papīrus un varēsiet paši teikt savam DD, cik jums tagad būs alga
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo