Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 37 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
Burkaans
01. Feb 2015, 09:39 #10601

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


01 Feb 2015, 00:24:20 968-jk rakstīja:

Pieredze sfērā nav saistāma ar vecumu vai paaudžu skaita. Piekrītu par knifiem, bet nedalās tikai mīkstie un žīdi.


Te par tiem žīdiem un paaudzēm es tev pilnīgi piekrītu

[ Šo ziņu laboja Burkaans, 01 Feb 2015, 09:40:31 ]

Offline
Raifers
01. Feb 2015, 12:11 #10602

Kopš: 24. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: ē7desnt

Kur lai meklē nestandarta durvju izmērus? Kopā ar kārbu - 78, 83, 70 un 95 cm platumā?

Dārgais gals neinteresē. Finierētas vērtnes, Depo kvalitātes/cenas attiecība
Offline
Chainsaw
01. Feb 2015, 12:20 #10603

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6545

Braucu ar: trimmeri

depo neražo neko tās lētās duvis ražo krievijā
tak visu to paši pielāgo, neražos tak durvis ar 1 cm soli
Offline
Gasper
01. Feb 2015, 12:34 #10604

Kopš: 09. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 232

Braucu ar: A4

Vajag realu padomdeveju! Varu aizvest un paradit parunaties un garda dzira no manis
PM
Offline
Nello
01. Feb 2015, 14:25 #10605

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2557

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Varat pateikt,cik aptuveni sver viena parastā ģipškartona loksne 2600? Gribu zināt,vai var 10 loksnes atvest vieglajam uz jumta,e34 touringa!
Offline
PASSATizhi
01. Feb 2015, 14:29 #10606

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

noteikti ka nē
Offline
968-jk
01. Feb 2015, 14:33 #10607

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13899

Braucu ar: 30niekiem


01 Feb 2015, 14:25:32 Nello rakstīja:
Varat pateikt,cik aptuveni sver viena parastā ģipškartona loksne 2600? Gribu zināt,vai var 10 loksnes atvest vieglajam uz jumta,e34 touringa!

~10.3kg/kv.m.
Offline
Nello
01. Feb 2015, 16:04 #10608

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2557

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


01 Feb 2015, 14:33:56 968-jk rakstīja:

01 Feb 2015, 14:25:32 Nello rakstīja:
Varat pateikt,cik aptuveni sver viena parastā ģipškartona loksne 2600? Gribu zināt,vai var 10 loksnes atvest vieglajam uz jumta,e34 touringa!

~10.3kg/kv.m.

Paldies...
Offline
Reinis_m
03. Feb 2015, 15:16 #10609

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ir šāda situācija - tikai nomainīts jumts, ielikts jumta logs un izbūvēta jumta telpa tam logam otrā pusē.

Tagad pamazām sākam sildīt to telpu un paveras šāda aina...



Skaidrs, ka tur kaut kas nav okei.

Tas jumts šķērsgriezumā:

dakstiņi,
kaut kāda plēve (lika jumtinieki),
vēja izolācija,
vate 20cm,
tvaika plēve,
bleķa profili,
riģipsis

It kā ap to logu visur izolācija ir puslīdz vienāda, bet nez kāpēc izskatās tā kā izskatās. Tajā pakusušajā pusē gan mazāk brīvas telpas starp vati un riģipsi sanāca.

Visdīvaināk ir zem loga, jo tur drīz zem tā siena kļūst vertikāla. Tur gan viens riģipša gabals nav pieskrūvēts (slīpi zem loga), varbūt tas ko maina?

Pagaidām vēl nekas nav nošpaktelēts un var kaut ko pielabot.

Ir pamats par šo uztraukties?
Offline
Fandulis
03. Feb 2015, 15:30 #10610

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13762

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tetris
Offline
Burkaans
03. Feb 2015, 15:42 #10611

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


03 Feb 2015, 15:16:51 Reinis_m rakstīja:
Ir šāda situācija - tikai nomainīts jumts, ielikts jumta logs un izbūvēta jumta telpa tam logam otrā pusē.

Tagad pamazām sākam sildīt to telpu un paveras šāda aina...



Skaidrs, ka tur kaut kas nav okei.

Tas jumts šķērsgriezumā:

dakstiņi,
kaut kāda plēve (lika jumtinieki),
vēja izolācija,
vate 20cm,
tvaika plēve,
bleķa profili,
riģipsis

It kā ap to logu visur izolācija ir puslīdz vienāda, bet nez kāpēc izskatās tā kā izskatās. Tajā pakusušajā pusē gan mazāk brīvas telpas starp vati un riģipsi sanāca.

Visdīvaināk ir zem loga, jo tur drīz zem tā siena kļūst vertikāla. Tur gan viens riģipša gabals nav pieskrūvēts (slīpi zem loga), varbūt tas ko maina?

Pagaidām vēl nekas nav nošpaktelēts un var kaut ko pielabot.

Ir pamats par šo uztraukties?


Uztraukties ir pamats, ja tik daudz silst, tātad arī aukstums tiek klāt un visa tā aiļu padarīšana sāks pelēt.
90% jumta logi tiek ielikti sūdīgi, ja ir ar oriģinālo porolonu pieslēgumu, tad mēdz būt bišķiņ labāk, bet taisītājiem parasti ir pofig, tas tak jumta logs ko tu gribi, un daļa patiesības viņiem ir jo bez porolona var izdarīt labāk, nekā ražotājs paredzējis bet tas ir grūti, un jāpajājās, bet jāties vai nu negrib vai nemāk. Juc vien ārā riģipšus un tad vari bildēt.
Starp difūzeni un rāmi jādabū vate, bet ja tev tur vēl vēja plēve, tad droši vien pie rāmja vispār nekā nav, un ailes es taisu no ekstrudētā, jo labāka siltumizolācija un veic arī tvaiķenes funkciju, tas gan nenozīmē ka tvaiķene nav vajadzīga.
Un jumta logs ir tāds izstrādājums, kuru var ielikt ļoti sūdīgi, sūdīgi un labi, bet ideāli nevar konstruktīvu iemeslu dēļ, kaut gan ir iespējams taisot jaunu savādāku pieslēgumu, bet vēl nav gadījies ko tādu izveikt.
Offline
Reinis_m
03. Feb 2015, 15:50 #10612

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Tos pieslēgumus pirkām oriģinālos Velux, bet kā tieši tas viss tur ir salikts, īsti nesanāca nočekot, jo neko nevarēja redzēt. Bija tā, ka bija loga rāmis, tad kaut kāds mīksts pelēks materiāls (līdzīgs kā trubām siltumizplācija) max 2cm biezumā un tad abos sānos jumta spāres.

Otrā mājas pusē, citai telpai arī ielika logu, tur šāds vizuāls efekts ir novērojams mazāk, taču tur arī logs riktīgi šaurāks.



No iekšas šādi tas viss izskatījās procesā.

[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 03 Feb 2015, 15:53:05 ]

Offline
AAE
03. Feb 2015, 16:30 #10613

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Standarta siltuma zudums pie sūdīgi ieliktas/nepietiekamas siltumizolācijas.
Offline
Reinis_m
03. Feb 2015, 16:36 #10614

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Okei un kas ir standarta kļūdas? Tur ir 2x10cm akmensvate. Šķirbu nekādu toč nav. Vajag vienkārši lielāku biezumu vai ir vēl kaut kam jāpievērš uzmanība?

Paldies!
Offline
xn3x
03. Feb 2015, 16:44 #10615

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2755

Braucu ar: ģimenes universāli


03 Feb 2015, 16:36:14 Reinis_m rakstīja:
Okei un kas ir standarta kļūdas? Tur ir 2x10cm akmensvate. Šķirbu nekādu toč nav. Vajag vienkārši lielāku biezumu vai ir vēl kaut kam jāpievērš uzmanība?

Paldies!


Ja šķirbu nav, varbūt ir problēma ar tvaika izolāciju un līdz ar to vatē veidojas kondensāts?
Offline
Reinis_m
03. Feb 2015, 16:49 #10616

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Tvaika izolācija tā kā būtu, gan jau nav hermētiska, bet principā akurāti saliku / salīmēju. Tepat powerā kaut kas teica, ka uz to tā superpedantiski iespringt nav nepieciešams.

Bet kāds sakars tam teorētiskajam kondensātam ar to nokusušo sniegu?

Tāpat arī man dīvaini liekas tas, cik konkrēti un izteikti ir tie nokusušie laukumi..
Offline
AAE
03. Feb 2015, 16:51 #10617

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Es teiktu, ka vatei noteikti ir šķirbas.
200mm ir pietiekams biezums, lai šādi kāši neveidotos
Offline
innanna
03. Feb 2015, 17:58 #10618

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

A kas tās par sijām virs tā loga?
Cerams, ka neko nebalsta
Offline
Reinis_m
03. Feb 2015, 18:07 #10619

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Nu tur ir oldskūls, tā maja ir no kaut kāda 1870. gada vai tamlīdzīgi.

Tā sija tā ieliekusies, jo kaut kad padomju laikos tur kāds duraks ir izdomājis viņai izņemt diagonālos pastiprinājumus, plus tā ir sastiķēta no diviem gabaliem, plus tur augšā bēniņos iepriekš ir bēdu nezinot krāmēti visādi hlami - piemēram, kubs dēļu.

Šobrīd it kā ir nostiprināta no vienas puses, plus neko tur bēniņos nekrāmēsim, ceram, ka uz galvas nenāks.
Offline
Burkaans
03. Feb 2015, 18:33 #10620

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30

Tur kur tā švamme, pa stūriem tapat ir caurumi un līdz āram ir 3 cm, un lejā pažobele, kur tā siena aiztaisīta ar to zilo lēvi un putām, aiz sienas ir grīdas/ pirmā stāva griestu turpinājums, pēc bildes tā īsti nevar saprast, no kurienes droši, ka siltums nokļūst jumta konstrukcijā. Jumtu jāpako līdz ārsienai, un to pažobeli klapē ciet bez pakojuma, tā kā tev ir tvaika izolācija uz tās pažobeles būtu jāizskatās ja tā būtu ārsiena.

1) novērst siltuma nokļūšanu pie jumta pažobelē.
2) nogriezt tās švammes līdz ar rāmi, un izmantojot montāžas putas ielīmēt no ekstrudētā precīzi izgrieztas ailes, lai gar rāmi un spāri nepaliek ar švammi sūdīgi aizbāzta sprauga, kur pa stūriem vējš svilpo. Protams tur var likt arī vati, bet tādā mazā biezumā kaut ko rūpīgi ielikt un labi aizplēvot lai vēl būtu kaut kāda jēga nav īpaši reāli, jo pie paša rāmja kā jau rakstīju līdz āram ir 3cm

[ Šo ziņu laboja Burkaans, 03 Feb 2015, 18:39:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo