Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
-Edm-
18. Dec 2014, 11:46 #10101

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


17 Dec 2014, 19:29:45 vicha3 rakstīja:
Kādas tagad ir vidējās cenas flīzēšanai par kvadrātmetru? Sienas un grīda.
lai pa cēneri flīzētu lielām flīzēm jābūt un lielam apjomam,ja nav vakar un nav gektārs uzmet PM ar infu moš varu noflīzēt,vai iedot cilvēku labu

-----------------
Offline
shmurger
18. Dec 2014, 12:03 #10102

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


18 Dec 2014, 11:46:18 -tihijs- rakstīja:

17 Dec 2014, 19:29:45 vicha3 rakstīja:
Kādas tagad ir vidējās cenas flīzēšanai par kvadrātmetru? Sienas un grīda.
lai pa cēneri flīzētu lielām flīzēm jābūt un lielam apjomam,ja nav vakar un nav gektārs uzmet PM ar infu moš varu noflīzēt,vai iedot cilvēku labu
cik lielām? 60x60? Ar tām ir lielāks čakars nekā ar mazajām.
Offline
AAE
18. Dec 2014, 13:13 #10103

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


18 Dec 2014, 10:27:58 Rolanc rakstīja:

18 Dec 2014, 08:33:19 AAE rakstīja:

17 Dec 2014, 20:30:31 40 rakstīja:

17 Dec 2014, 19:13:25 Rolanc rakstīja:

17 Dec 2014, 17:40:04 40 rakstīja:
Jautājums spečukiem
Ir pieejami Ytong bloki 400mm 2PP, kādu viņiem vajadzētu siltumizolāciju?
un cik bieziem (platiem) jābūt pamatiem, lai viņus varētu mūrēt?



400 varēja bez siltumizolācijas, pamati var būt gan lentveida, gan bloku, domāju būs kādi 300mm + ekstrudētais puķiks.


Tad bloks uz pamatiem ar pārlaidumu uz āra pusi?

Ja tu uzdod šādu jautājumu, tad labāk pats to mūri nemūrē. Nopietni, iedod labāk kādam, kas to māk un pārzin tēmu.

Pamatu biezums - atkarīgs no esošās grunts, stāvu skaita, slodzēm, kas darbojas uz ēku/pamatiem.
Precīzu biezumu tev pateiks projektētājs.

Mūra novietojums attiecībā pret pamatiem. Atkarīgs no pamatu biezuma. Daļai, kas karājas pāri, nevajadzētu pārsniegt 1/3 bloka. Tas gadījumā, ja iekšpusē mūris tiek mūrēts līdz ar pamatu.
Un jā, arī šo mezglu tev izstrādās projektētājs.





Lai tak mūrē pats

maājas iekšpusē viena plakne, ārpusē blokasm būs 100mm pārkare par pamatiem, uz pamatiem uzliks ekstrudēto 30mm vai 50mm un beigās ar gala apdari tā pārkare būs 50-70mm

100mm pārkare blokam būs tad, ja pamatu biezums būs 300. A ja pamatu biezums pēc aprēķina būs 200mm?
Es runāju par konstrukcijas noturību, nevis vizuālo estētiku.
Offline
40
18. Dec 2014, 14:15 #10104

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 443

Braucu ar:


18 Dec 2014, 08:33:19 AAE rakstīja:

17 Dec 2014, 20:30:31 40 rakstīja:

17 Dec 2014, 19:13:25 Rolanc rakstīja:

17 Dec 2014, 17:40:04 40 rakstīja:
Jautājums spečukiem
Ir pieejami Ytong bloki 400mm 2PP, kādu viņiem vajadzētu siltumizolāciju?
un cik bieziem (platiem) jābūt pamatiem, lai viņus varētu mūrēt?



400 varēja bez siltumizolācijas, pamati var būt gan lentveida, gan bloku, domāju būs kādi 300mm + ekstrudētais puķiks.


Tad bloks uz pamatiem ar pārlaidumu uz āra pusi?

Ja tu uzdod šādu jautājumu, tad labāk pats to mūri nemūrē. Nopietni, iedod labāk kādam, kas to māk un pārzin tēmu.

Pamatu biezums - atkarīgs no esošās grunts, stāvu skaita, slodzēm, kas darbojas uz ēku/pamatiem.
Precīzu biezumu tev pateiks projektētājs.

Mūra novietojums attiecībā pret pamatiem. Atkarīgs no pamatu biezuma. Daļai, kas karājas pāri, nevajadzētu pārsniegt 1/3 bloka. Tas gadījumā, ja iekšpusē mūris tiek mūrēts līdz ar pamatu.
Un jā, arī šo mezglu tev izstrādās projektētājs.


Projekts ir( 10 gadus vecs ) paredzēts keramzītblokiem. Tik to arhitektu nevar dabūt rokā, laikam vairs neprojektē Ytongs tika iegādāts dēļ lielās atlaides
pamatu biezums bija paredzēts 300mm, lentveida, 1,5stāvu ēka

[ Šo ziņu laboja 40, 18 Dec 2014, 14:19:31 ]

Offline
Cumpars
18. Dec 2014, 14:22 #10105

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6991

Braucu ar: KK-555

Ja Tev vajag vēl, tad man drusku palika pāri Ytong 400nieki, nez, jāskaita bet nu moška viens padons un 200nieki drusku vairāk, kāds pusotrs padons. Šogad vasarā pirkti. 400nieki gan pārsvarā palika tādi apdauzītie ar kādu nolūzušu stūri, 200nieki pārsvarā nebojāti.
Offline
AAE
18. Dec 2014, 14:34 #10106

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Pamatus vari iedot kādam normālam konstruktoram pārrēķināt. 300mm ir standarta platums, ko visi projektētāji izmanto. Lai gan dabā pilnīgi pietiek ar 200mm.

Uz pamatu izbūves darbiem var ietaupīt gandrīz 1/3 no izmaksām (nerēķinot zemes darbus, veidņus u.t.t.)

[ Šo ziņu laboja AAE, 18 Dec 2014, 14:34:32 ]

Offline
GirtzB
18. Dec 2014, 17:18 #10107

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22213

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Projekts ir( 10 gadus vecs ) paredzēts keramzītblokiem. Tik to arhitektu nevar dabūt rokā, laikam vairs neprojektē Ytongs tika iegādāts dēļ lielās atlaides
pamatu biezums bija paredzēts 300mm, lentveida, 1,5stāvu ēka

10 gadus vecs projekts vairs neatbilst pastāvošajiem LBN EN, apu termiņš gan jau sen beidzies un saskaņojuma termiņš ar vair nav spēkā... Tā kā marš pie arhitekta tā paša vai cita...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 18 Dec 2014, 17:19:56 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
kasparitto
19. Dec 2014, 10:56 #10108

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar:

Varbūt kādam pēc remonta pāri palikusi akmens vate/minerālvate, atgriezumi utt?
Offline
40
19. Dec 2014, 18:56 #10109

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 443

Braucu ar:


18 Dec 2014, 17:18:58 GirtzB rakstīja:
Projekts ir( 10 gadus vecs ) paredzēts keramzītblokiem. Tik to arhitektu nevar dabūt rokā, laikam vairs neprojektē Ytongs tika iegādāts dēļ lielās atlaides
pamatu biezums bija paredzēts 300mm, lentveida, 1,5stāvu ēka

10 gadus vecs projekts vairs neatbilst pastāvošajiem LBN EN, apu termiņš gan jau sen beidzies un saskaņojuma termiņš ar vair nav spēkā... Tā kā marš pie arhitekta tā paša vai cita...

Projekts taisīts kā rekonstrukcija, laukos 6x7m mājiņai piebūve 10x6m paredzēta
Offline
Mizx
19. Dec 2014, 19:16 #10110

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6928

Braucu ar:


19 Dec 2014, 18:56:37 40 rakstīja:

18 Dec 2014, 17:18:58 GirtzB rakstīja:
Projekts ir( 10 gadus vecs ) paredzēts keramzītblokiem. Tik to arhitektu nevar dabūt rokā, laikam vairs neprojektē Ytongs tika iegādāts dēļ lielās atlaides
pamatu biezums bija paredzēts 300mm, lentveida, 1,5stāvu ēka

10 gadus vecs projekts vairs neatbilst pastāvošajiem LBN EN, apu termiņš gan jau sen beidzies un saskaņojuma termiņš ar vair nav spēkā... Tā kā marš pie arhitekta tā paša vai cita...

Projekts taisīts kā rekonstrukcija, laukos 6x7m mājiņai piebūve 10x6m paredzēta
Tas neko nemaina. Man arī bija 2004. gadā apstiprināts rekonstrukcijas projekts, kas šī brīža LBN neatbilda un bija pamatīgi jāpārtaisa — mainās prasības, kam jāatbilst, kaut vai siltinājums un prasības materiāliem citas, stingrākas.
Offline
GirtzB
19. Dec 2014, 20:06 #10111

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22213

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

no 10 gadu vecas pagātnes ir mainījušās minimālās pieļaujamas visu ēkas daļu U vērtības, sniega slodzes, vēja slodzes, ugunsdrošības normatīvi etc...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
b1te
22. Dec 2014, 00:01 #10112

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1943

Braucu ar: das auto

izglītojiet lūdzu!

pieslēdzot indukcijas virsmu ir nepieciešams atsevišķs kabelis pa taisno ar automātu? nevar taču slēgties klāt kabelim kurš tāpat baro pāris rozetes?

kādu vadu biezumu izvēlēties 6,6kw indukcijas/keramikas virsmai. Tizlais ražotājs nekur instrukcijā nolēma to nepieminēt (rakot internetu atradu, ka 3x4 (tiešām tik biezs)? un automāts esot uz 40A vajdzīgs?
Offline
MPBK
22. Dec 2014, 09:06 #10113

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1953

Braucu ar: 500 un 800


22 Dec 2014, 00:01:26 b1te rakstīja:
izglītojiet lūdzu!

pieslēdzot indukcijas virsmu ir nepieciešams atsevišķs kabelis pa taisno ar automātu? nevar taču slēgties klāt kabelim kurš tāpat baro pāris rozetes?

kādu vadu biezumu izvēlēties 6,6kw indukcijas/keramikas virsmai. Tizlais ražotājs nekur instrukcijā nolēma to nepieminēt (rakot internetu atradu, ka 3x4 (tiešām tik biezs)? un automāts esot uz 40A vajdzīgs?

Atsevišķs kabelis pa taisno no automāta ir pat ļoti nepieciešams, šķērsgriezums pieļauju ka varētu pietikt arī 2,5x3, bet ja būs lielāks tad protams labāk. Automāts varētu būt 16A. Domāju ka tev mājā ievadā nav 40A, tad no tik liela automāta nav nekāda jēga.
Offline
atrs
22. Dec 2014, 09:49 #10114

Kopš: 09. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar:


22 Dec 2014, 09:06:46 MPBK rakstīja:

22 Dec 2014, 00:01:26 b1te rakstīja:
izglītojiet lūdzu!

pieslēdzot indukcijas virsmu ir nepieciešams atsevišķs kabelis pa taisno ar automātu? nevar taču slēgties klāt kabelim kurš tāpat baro pāris rozetes?

kādu vadu biezumu izvēlēties 6,6kw indukcijas/keramikas virsmai. Tizlais ražotājs nekur instrukcijā nolēma to nepieminēt (rakot internetu atradu, ka 3x4 (tiešām tik biezs)? un automāts esot uz 40A vajdzīgs?

Atsevišķs kabelis pa taisno no automāta ir pat ļoti nepieciešams, šķērsgriezums pieļauju ka varētu pietikt arī 2,5x3, bet ja būs lielāks tad protams labāk. Automāts varētu būt 16A. Domāju ka tev mājā ievadā nav 40A, tad no tik liela automāta nav nekāda jēga.

Kabelis 5x2,5mm
aizsardzība C16A

Offline
DjCrack
22. Dec 2014, 11:17 #10115

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Jāapgaismo noliktava 300m2 griesti 4,5m, kaadas lampas butu labakais variants izmaksu ziņā(investicija un patēriņš?
Offline
Erx
22. Dec 2014, 12:39 #10116

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2259

Braucu ar: Subaru Spec-B


22 Dec 2014, 11:17:06 DjCrack rakstīja:
Jāapgaismo noliktava 300m2 griesti 4,5m, kaadas lampas butu labakais variants izmaksu ziņā(investicija un patēriņš?


Tev primāri vajag saprast, cik stundas diennaktī tev tās lampas degs.
Bet tā vispārīgi LED ir mūsdienu virziens.
Offline
DjCrack
22. Dec 2014, 13:56 #10117

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

To es saprotu, ka LED, bet man interesē konkrēti padomi vai mājieni par spuldzēm.
Protams, ka pa nakti gaisma tiks izslēgta.
Offline
juriz
22. Dec 2014, 13:57 #10118

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2483

Braucu ar: būzu

Vēl jau tas, ka jebkurā normālā firmā, iedodot noliktavas shēmu, vēlamos LUX, tev uztaisīs piedāvājumus, ko un kā. Pēc tam vari rēķināt, cik tas viss patērē, cik ilgi dedzināsi. Cik ātri tev atmaksāsies LEDi pret luminiscentajām.
Offline
kasparitto
22. Dec 2014, 14:25 #10119

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar:


22 Dec 2014, 13:57:08 juriz rakstīja:
Vēl jau tas, ka jebkurā normālā firmā, iedodot noliktavas shēmu, vēlamos LUX, tev uztaisīs piedāvājumus, ko un kā. Pēc tam vari rēķināt, cik tas viss patērē, cik ilgi dedzināsi. Cik ātri tev atmaksāsies LEDi pret luminiscentajām.


Man šādu normālu firmu tā arī neizdevās atrast! Vai arī nemācēju, nezinu.. Biju vairākos LED veikalos, vēlējos noskaidrot, cik būtu optimāls spuldžu skaits, lai izgaismotu pietiekami telpu - visur raustīja plecus un teica, ka tāda aprēķina šiem nav.
Offline
40
23. Dec 2014, 02:24 #10120

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 443

Braucu ar:

10 gadus vecs projekts vairs neatbilst pastāvošajiem LBN EN, apu termiņš gan jau sen beidzies un saskaņojuma termiņš ar vair nav spēkā... Tā kā marš pie arhitekta tā paša vai cita...

Tas neko nemaina. Man arī bija 2004. gadā apstiprināts rekonstrukcijas projekts, kas šī brīža LBN neatbilda un bija pamatīgi jāpārtaisa — mainās prasības, kam jāatbilst, kaut vai siltinājums un prasības materiāliem citas, stingrākas.

Ja ir kāds arhitekts zināms, (protams par saldu ciparu ) ,tad lūdzu PM

[ Šo ziņu laboja 40, 23 Dec 2014, 02:25:48 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo