Autors | Ziņojums |
dzuris | 28. Dec 2015, 20:49 |
#1001
|
|
 Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?
2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā? |
Offline | |
|
Kaross  | 28. Dec 2015, 20:54 |
#1002
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4464
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Dec 2015, 20:49:15 dzuris rakstīja:
Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?
2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?
1. Pareizi būtu pārprogrammēt. Būs kļūda, bet dzinēja darbībā praktiski nekādas izmaiņas.
2. Droši var mest ārā un pat nav nepieciešamība programmēt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Bullis | 28. Dec 2015, 21:00 |
#1003
|
|
 Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2483
Braucu ar:
| Cik var dabūt ārā uzcipojot e46 ar 2.0d ar 135 zs standartā mehāniski neko nemainot? |
Offline | |
|
Kaross  | 28. Dec 2015, 21:04 |
#1004
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4464
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Uz stenda man tāds auto ir uzrādījis 160zs un 390Nm. Standarts.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Modrs | 28. Dec 2015, 21:21 |
#1005
|
|
 Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10399
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
28 Dec 2015, 20:54:31 Kaross rakstīja:
28 Dec 2015, 20:49:15 dzuris rakstīja:
Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?
2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?
1. Pareizi būtu pārprogrammēt. Būs kļūda, bet dzinēja darbībā praktiski nekādas izmaiņas.
2. Droši var mest ārā un pat nav nepieciešamība programmēt.
Es te lasu visas tās propogandas feisbukā un citur. tagad tāda sajūta, ka visu vajag ka tik ātrāk amputēt, noprogrammēt, izgriezt, apšakarēt utt.
Vai tiešām nav vēlme atrast problēmu cēloni tam, kādēļ tas EGR aug ciet?
Tas pats var visiem aizaugušajiem kvēpiniekiem...
Vispirms vajag sataisīt tos slimos motorus.
Šīs darbības man atgādina vienu kaktu servisu, kurā autiņam, kuram nedega vienā pusē tuvā gaisma, aizvilka no otras puses + vadu.
|
Offline | |
|
Danis_e36 | 28. Dec 2015, 21:23 |
#1006
|
|
 Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1321
Braucu ar: OPC
| Pastāstiet kā e39 2.5d (2003) tomāts un dzinējs draudzējas ar čipošanu? |
Offline | |
|
Laoshi | 28. Dec 2015, 21:26 |
#1007
|
|
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 Dec 2015, 21:04:13 Kaross rakstīja:
Uz stenda man tāds auto ir uzrādījis 160zs un 390Nm. Standarts.
[IMG]jaudas-stends[/IMG]
Tāds sūds aizvakar mēģināja mani nelaist joslā. Palika ostot merkaptānu un pārskatīja dzīves vērtības. |
Offline | |
|
martinssirants | 28. Dec 2015, 21:34 |
#1008
|
|
 Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
28 Dec 2015, 21:26:03 Laoshi rakstīja:
28 Dec 2015, 21:04:13 Kaross rakstīja:
Uz stenda man tāds auto ir uzrādījis 160zs un 390Nm. Standarts.
[IMG]jaudas-stends[/IMG]
Tāds sūds aizvakar mēģināja mani nelaist joslā. Palika ostot merkaptānu un pārskatīja dzīves vērtības.
krasava  |
Offline | |
|
|
kexxx | 28. Dec 2015, 23:05 |
#1009
|
|
 Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12986
Braucu ar:
|
28 Dec 2015, 21:21:33 Modrs rakstīja:
28 Dec 2015, 20:54:31 Kaross rakstīja:
28 Dec 2015, 20:49:15 dzuris rakstīja:
Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?
2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?
1. Pareizi būtu pārprogrammēt. Būs kļūda, bet dzinēja darbībā praktiski nekādas izmaiņas.
2. Droši var mest ārā un pat nav nepieciešamība programmēt.
Es te lasu visas tās propogandas feisbukā un citur. tagad tāda sajūta, ka visu vajag ka tik ātrāk amputēt, noprogrammēt, izgriezt, apšakarēt utt.
Vai tiešām nav vēlme atrast problēmu cēloni tam, kādēļ tas EGR aug ciet?
Tas pats var visiem aizaugušajiem kvēpiniekiem...
Vispirms vajag sataisīt tos slimos motorus.
Šīs darbības man atgādina vienu kaktu servisu, kurā autiņam, kuram nedega vienā pusē tuvā gaisma, aizvilka no otras puses + vadu.
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!!  |
Offline | |
|
Laoshi | 28. Dec 2015, 23:07 |
#1010
|
|
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!! 
Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā. |
Offline | |
|
kexxx | 28. Dec 2015, 23:08 |
#1011
|
|
 Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12986
Braucu ar:
|
28 Dec 2015, 23:07:32 Laoshi rakstīja:
28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!! 
Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.
kā nemaksā? un tagad vēl lauksaimniecības soļķi piegrieza, pa dārgo jāpildās  |
Offline | |
|
Laoshi | 28. Dec 2015, 23:12 |
#1012
|
|
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 Dec 2015, 23:08:49 kexxx rakstīja:
28 Dec 2015, 23:07:32 Laoshi rakstīja:
28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!! 
Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.
kā nemaksā? un tagad vēl lauksaimniecības soļķi piegrieza, pa dārgo jāpildās 
Nu tad neko. Visu amputēt, finālā sanāk golf2 ar lielu sūkni. Ok, litrāža vairāk, bet dūmu mākonis tāds ka mamma neskumsti  |
Offline | |
|
968-jk | 28. Dec 2015, 23:26 |
#1013
|
|
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
| Un arī zobus nelabojam- ja caurums, tad raujam ārā. |
Offline | |
|
Locis | 28. Dec 2015, 23:32 |
#1014
|
|
 Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11496
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
28 Dec 2015, 23:08:49 kexxx rakstīja:
28 Dec 2015, 23:07:32 Laoshi rakstīja:
28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!! 
Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.
kā nemaksā? un tagad vēl lauksaimniecības soļķi piegrieza, pa dārgo jāpildās 
Vairuma perkot akcizes degvielu, ari nav baigi dargi. |
Offline | |
|
dzuris | 29. Dec 2015, 07:24 |
#1015
|
|
 Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
28 Dec 2015, 23:07:32 Laoshi rakstīja:
28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!! 
Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.
Vaina arī tur ir. Tas kam pieder autins , brauc kā sēne. 2x iztiriju un izmazgaju viss gerai. Vakar negribeju cakareties, izbracinaju un atkal viss normali. |
Offline | |
|
dzuris | 29. Dec 2015, 07:26 |
#1016
|
|
 Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
28 Dec 2015, 20:54:31 Kaross rakstīja:
28 Dec 2015, 20:49:15 dzuris rakstīja:
Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?
2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?
1. Pareizi būtu pārprogrammēt. Būs kļūda, bet dzinēja darbībā praktiski nekādas izmaiņas.
2. Droši var mest ārā un pat nav nepieciešamība programmēt.
Varbūt zini kur tiem VAG dabūt pāreju lai izmestu ārā? Vai vienkārši gateris un noglusit trubas? |
Offline | |
|
|
Reyno | 29. Dec 2015, 15:33 |
#1017
|
|
 Kopš: 26. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2306
Braucu ar: 530d
| Kas zināms par Volvo 2.0i 149kw benzīna dzinēju?
2010. g. V70
Kāpēc viņi ir tik maz?
Chiptuning tabulā šī dzinēja pat nav.
Vai kādam ir pieredze? |
Offline | |
|
Kaross  | 29. Dec 2015, 17:09 |
#1018
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4464
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| EGR delete kit
http://www.ebay.com/itm/EGR-Valve-Replacement-P...OHZE&vxp=mtr
PD
http://www.ebay.com/itm/VW-TDI-MK4-ALH-Racepipe...V-cF&vxp=mtr
VP37[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Dec 2015, 17:12:30 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
X5Power | 11. Jan 2016, 23:06 |
#1019
|
|
Kopš: 01. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 111
Braucu ar: bmw x5
| e34 m51d25, 525tds ? cik var dabuut ar chipu araa aptuveni, un cik izmaksaas, motors idealnjikaa paldies |
Offline | |
|
Kaross  | 11. Jan 2016, 23:52 |
#1020
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4464
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ja tiešām auto vēl ir dzīvs, tad ap 25zs un 60Nm.
Viena bilde no dynoday. 324TD E30. Pa lielam tas pats motors.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|