Online

Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
dzuris
28. Dec 2015, 20:49 #1001

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?

2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?
Offline
Kaross
28. Dec 2015, 20:54 #1002

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4464

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Dec 2015, 20:49:15 dzuris rakstīja:
Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?

2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?


1. Pareizi būtu pārprogrammēt. Būs kļūda, bet dzinēja darbībā praktiski nekādas izmaiņas.

2. Droši var mest ārā un pat nav nepieciešamība programmēt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Bullis
28. Dec 2015, 21:00 #1003

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2483

Braucu ar:

Cik var dabūt ārā uzcipojot e46 ar 2.0d ar 135 zs standartā mehāniski neko nemainot?
Offline
Kaross
28. Dec 2015, 21:04 #1004

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4464

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Uz stenda man tāds auto ir uzrādījis 160zs un 390Nm. Standarts.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
28. Dec 2015, 21:21 #1005

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10399

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


28 Dec 2015, 20:54:31 Kaross rakstīja:

28 Dec 2015, 20:49:15 dzuris rakstīja:
Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?

2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?


1. Pareizi būtu pārprogrammēt. Būs kļūda, bet dzinēja darbībā praktiski nekādas izmaiņas.

2. Droši var mest ārā un pat nav nepieciešamība programmēt.


Es te lasu visas tās propogandas feisbukā un citur. tagad tāda sajūta, ka visu vajag ka tik ātrāk amputēt, noprogrammēt, izgriezt, apšakarēt utt.

Vai tiešām nav vēlme atrast problēmu cēloni tam, kādēļ tas EGR aug ciet?
Tas pats var visiem aizaugušajiem kvēpiniekiem...
Vispirms vajag sataisīt tos slimos motorus.
Šīs darbības man atgādina vienu kaktu servisu, kurā autiņam, kuram nedega vienā pusē tuvā gaisma, aizvilka no otras puses + vadu.

Offline
Danis_e36
28. Dec 2015, 21:23 #1006

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1321

Braucu ar: OPC

Pastāstiet kā e39 2.5d (2003) tomāts un dzinējs draudzējas ar čipošanu?
Offline
Laoshi
28. Dec 2015, 21:26 #1007

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Dec 2015, 21:04:13 Kaross rakstīja:
Uz stenda man tāds auto ir uzrādījis 160zs un 390Nm. Standarts.

[IMG]jaudas-stends[/IMG]


Tāds sūds aizvakar mēģināja mani nelaist joslā. Palika ostot merkaptānu un pārskatīja dzīves vērtības.
Offline
martinssirants
28. Dec 2015, 21:34 #1008

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


28 Dec 2015, 21:26:03 Laoshi rakstīja:

28 Dec 2015, 21:04:13 Kaross rakstīja:
Uz stenda man tāds auto ir uzrādījis 160zs un 390Nm. Standarts.

[IMG]jaudas-stends[/IMG]


Tāds sūds aizvakar mēģināja mani nelaist joslā. Palika ostot merkaptānu un pārskatīja dzīves vērtības.


krasava
Offline
kexxx
28. Dec 2015, 23:05 #1009

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12986

Braucu ar:


28 Dec 2015, 21:21:33 Modrs rakstīja:

28 Dec 2015, 20:54:31 Kaross rakstīja:

28 Dec 2015, 20:49:15 dzuris rakstīja:
Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?

2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?


1. Pareizi būtu pārprogrammēt. Būs kļūda, bet dzinēja darbībā praktiski nekādas izmaiņas.

2. Droši var mest ārā un pat nav nepieciešamība programmēt.


Es te lasu visas tās propogandas feisbukā un citur. tagad tāda sajūta, ka visu vajag ka tik ātrāk amputēt, noprogrammēt, izgriezt, apšakarēt utt.

Vai tiešām nav vēlme atrast problēmu cēloni tam, kādēļ tas EGR aug ciet?
Tas pats var visiem aizaugušajiem kvēpiniekiem...
Vispirms vajag sataisīt tos slimos motorus.
Šīs darbības man atgādina vienu kaktu servisu, kurā autiņam, kuram nedega vienā pusē tuvā gaisma, aizvilka no otras puses + vadu.




wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!!
Offline
Laoshi
28. Dec 2015, 23:07 #1010

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!!


Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.
Offline
kexxx
28. Dec 2015, 23:08 #1011

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12986

Braucu ar:


28 Dec 2015, 23:07:32 Laoshi rakstīja:

28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!!


Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.


kā nemaksā? un tagad vēl lauksaimniecības soļķi piegrieza, pa dārgo jāpildās
Offline
Laoshi
28. Dec 2015, 23:12 #1012

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Dec 2015, 23:08:49 kexxx rakstīja:

28 Dec 2015, 23:07:32 Laoshi rakstīja:

28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!!


Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.


kā nemaksā? un tagad vēl lauksaimniecības soļķi piegrieza, pa dārgo jāpildās


Nu tad neko. Visu amputēt, finālā sanāk golf2 ar lielu sūkni. Ok, litrāža vairāk, bet dūmu mākonis tāds ka mamma neskumsti
Offline
968-jk
28. Dec 2015, 23:26 #1013

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13917

Braucu ar: 30niekiem

Un arī zobus nelabojam- ja caurums, tad raujam ārā.
Offline
Locis
28. Dec 2015, 23:32 #1014

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11496

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


28 Dec 2015, 23:08:49 kexxx rakstīja:

28 Dec 2015, 23:07:32 Laoshi rakstīja:

28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!!


Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.


kā nemaksā? un tagad vēl lauksaimniecības soļķi piegrieza, pa dārgo jāpildās

Vairuma perkot akcizes degvielu, ari nav baigi dargi.
Offline
dzuris
29. Dec 2015, 07:24 #1015

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


28 Dec 2015, 23:07:32 Laoshi rakstīja:

28 Dec 2015, 23:05:00 kexxx rakstīja:
wtf, dīzelis tak ir domāts ekAnomijai, bet vainas atrašana un remonts taču maksā naudu!!!


Vaina visbiežāk ir nepietiekama labā pedāļa noslodze. Ja šo vainu atrod, tad remonts neko nemaksā.


Vaina arī tur ir. Tas kam pieder autins , brauc kā sēne. 2x iztiriju un izmazgaju viss gerai. Vakar negribeju cakareties, izbracinaju un atkal viss normali.
Offline
dzuris
29. Dec 2015, 07:26 #1016

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


28 Dec 2015, 20:54:31 Kaross rakstīja:

28 Dec 2015, 20:49:15 dzuris rakstīja:
Divi jautājumi par egr.
1. Izravesu ārā un nomainīsu pret trubu(aizvietotāju) uz m57d30 pēc tam parprogrammet?

2.VW Passat 01.gada vecais 1,9 ar 110zs kā pareizi amputēt egr? Regulāri aizkalst un jātīra. Caur kompi vai kā?


1. Pareizi būtu pārprogrammēt. Būs kļūda, bet dzinēja darbībā praktiski nekādas izmaiņas.

2. Droši var mest ārā un pat nav nepieciešamība programmēt.


Varbūt zini kur tiem VAG dabūt pāreju lai izmestu ārā? Vai vienkārši gateris un noglusit trubas?
Offline
Reyno
29. Dec 2015, 15:33 #1017

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 530d

Kas zināms par Volvo 2.0i 149kw benzīna dzinēju?
2010. g. V70
Kāpēc viņi ir tik maz?
Chiptuning tabulā šī dzinēja pat nav.
Vai kādam ir pieredze?
Offline
Kaross
29. Dec 2015, 17:09 #1018

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4464

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

EGR delete kit

http://www.ebay.com/itm/EGR-Valve-Replacement-P...OHZE&vxp=mtr

PD

http://www.ebay.com/itm/VW-TDI-MK4-ALH-Racepipe...V-cF&vxp=mtr

VP37

[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Dec 2015, 17:12:30 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
X5Power
11. Jan 2016, 23:06 #1019

Kopš: 01. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: bmw x5

e34 m51d25, 525tds ? cik var dabuut ar chipu araa aptuveni, un cik izmaksaas, motors idealnjikaa paldies
Offline
Kaross
11. Jan 2016, 23:52 #1020

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4464

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja tiešām auto vēl ir dzīvs, tad ap 25zs un 60Nm.

Viena bilde no dynoday. 324TD E30. Pa lielam tas pats motors.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo