Online
Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: M57d30 problēmas
| Autors | Ziņojums |  
| BmwBraucejs |  |  Kopš: 24. Dec 2020 
Ziņojumi: 3 
Braucu ar:  
 | Sveiciens! Problēma sekojoša, m57d30 135kw dzinējs, ar pie augstiem apgriezieniem, respektīvi pie slodzes izmetās DDE kļuda panelī un pazūd jauda. Restartejot auto jeb izdarbinot un iedarbinot viss atkal strādā bet tikko kā atkal iežmiedz pilnu pedāli, pie slodzes, izmet kļūdu, pazūd jauda un atkal jārestartē. Pieslēdzot kompi notiek sekojošais, pie slodzes dzinējs nespēj noturēt degvielas spiedienu lidz ar to rodas šī DDE problēma, jautājums ar ko sākt, bākas sūkni esmu pārbaudījis un sietiņš arī tīrs. Varbūt kāds ar šo saskāries!? |    Offline |  |   |  
| uldens1 |  |   Kopš: 28. Feb 2008 
Ziņojumi: 16961 
Braucu ar:  
 |  
24 Dec 2020, 14:20:10 @BmwBraucejs rakstīja: 
Sveiciens! Problēma sekojoša, m57d30 135kw dzinējs, ar pie augstiem apgriezieniem, respektīvi pie slodzes izmetās DDE kļuda panelī un pazūd jauda. Restartejot auto jeb izdarbinot un iedarbinot viss atkal strādā bet tikko kā atkal iežmiedz pilnu pedāli, pie slodzes, izmet kļūdu, pazūd jauda un atkal jārestartē. Pieslēdzot kompi notiek sekojošais, pie slodzes dzinējs nespēj noturēt degvielas spiedienu lidz ar to rodas šī DDE problēma, jautājums ar ko sākt, bākas sūkni esmu pārbaudījis un sietiņš arī tīrs. Varbūt kāds ar šo saskāries!? 
 filtrs?Maģistrālais sūknis |    Offline |  |   |  
| BmwBraucejs |  |  Kopš: 24. Dec 2020 
Ziņojumi: 3 
Braucu ar:  
 | Filtru un maģistrālo jau uzlik jaunus, bez izmaiņām |    Offline |  |   |  
| spriditis |  |   Kopš: 17. Mar 2006 
No: Valmiera 
Ziņojumi: 4101 
Braucu ar: ar savu lāpstu blad 
 | Ko saka diagnostika? |    Offline |  |   |  
| uldens1 |  |   Kopš: 28. Feb 2008 
Ziņojumi: 16961 
Braucu ar:  
 | kuru spiedienu nenotur??Līdz augstspiediena sūknim,vai pēc?? [ Šo ziņu laboja uldens1, 24 Dec 2020, 14:49:40 ]  |    Offline |  |   |  
| BmwBraucejs |  |  Kopš: 24. Dec 2020 
Ziņojumi: 3 
Braucu ar:  
 | Diagnostika pateica ka nespēj noturēt spiedienu vai tad ir pirms vai pec augstspiediena sukņa nezinu tik siki un smalki neskatijos |    Offline |  |   |  
| spriditis |  |   Kopš: 17. Mar 2006 
No: Valmiera 
Ziņojumi: 4101 
Braucu ar: ar savu lāpstu blad 
 | Citreiz pietiek nomainit spiediena deveju, m57 nav jau tik sarezgits   |    Offline |  |   |  
| uldens1 |  |   Kopš: 28. Feb 2008 
Ziņojumi: 16961 
Braucu ar:  
 |  
24 Dec 2020, 15:02:25 @BmwBraucejs rakstīja: 
Diagnostika pateica ka nespēj noturēt spiedienu vai tad ir pirms vai pec augstspiediena sukņa nezinu tik siki un smalki neskatijos 
 forši ka tev ir runājoša diagnostika   nu ja nav augstspiediena,tad sāktu ar to ka parbaudītu  zemspiedienu,paprasi diagnostikai lai pasaka cik ir zemspiediens   |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| BmwBraucejs |  |  Kopš: 24. Dec 2020 
Ziņojumi: 3 
Braucu ar:  
 | Neuzliku galā garumzīmi. Čalis kas veica diagnostiku* |    Offline |  |   |  
| sys9291 |  |  Kopš: 13. Jun 2003 
No: Ogre 
Ziņojumi: 5222 
Braucu ar: F20 R1200RT 
 | savulai pilsonis AF savam pārčipotajam M57 lika 2 maģistrālos sūkņus paralēli...   no šejienes tāds pravietisks jautājums: a izpildījums STOCK vai arī čipšots?[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Dec 2020, 20:29:00 ]  |    Offline |  |   |  
PowerBMW   |  |   Kopš: 27. Jul 2006 
Ziņojumi: 5812 
Braucu ar:  
 | SPRAUSLAS   |    Offline |  |   |  
| Peppa_pig |  |   Kopš: 01. Apr 2020 
Ziņojumi: 527 
Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸ 
 |  
24 Dec 2020, 14:39:06 @BmwBraucejs rakstīja: 
Filtru un maģistrālo jau uzlik jaunus, bez izmaiņām 
 Tiesam nav zel mest   poda? |    Offline |  |   |  
| desadesa |  |   Kopš: 01. Jul 2019 
Ziņojumi: 2100 
Braucu ar: noskrējienu <100k 
 | Čomam 2.5tdi busam līdzīgi - pedal to metal un atslēdzas turbo. Piesekoju tēmai    |    Offline |  |   |  
| vadjiksBMW |  |   Kopš: 16. Aug 2016 
No: Olaine 
Ziņojumi: 2700 
Braucu ar: Populāko auto marku powerā. 
 | Tas visdrīzāk VAG buss ar savu tēdējī nav radniecīgs BMW un tā problēmām, ja tas ir kkāds vecs hlams ar audiveidīgo motoru tad tur ir jāsāk ar vakuuma trubām, vārstiem un sēni uz turbas. Trubas mēdz plaisāt, sēne mēdz sapūt un raut garām gaisu, vārsti ieķeras. 
Vēl VNT mēdz aizdirsties, kamdēļ arī atmetas un pazūd jauda. 
Uz PD motoriem no primitīvām herņām var būt pa lielam tas pats 
[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 24 Dec 2020, 22:15:31 ]  |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |