Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 525tds - Exhaust gas recirculation, Control deviation

AutorsZiņojums
gangster
09. Apr 2010, 14:54 #1

Kopš: 07. Apr 2010

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Sveiki!BMW 525tds 96 gada radusies problema kad brauc mierigi viss kartibaa kad nospiezs strauji akselatora pedali masina raustas pa briziem!Neviena lampina nedeg un nekads uzraksts par bojajumu neparadas!Diognostika paradijas bojajums Exhaust gas recirculation,control deviation.Kas varetu but par vaini?Pasaku paldies jau ieprieks!
Offline
DFS
09. Apr 2010, 14:58 #2

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

nezinu par tds,bet man audi a6 līdzīgi bija, noklājās atgāzu recirkulācijas vārsts.
Un vispār, topiks - jautājumi spečukiem
Offline
Digital
09. Apr 2010, 14:59 #3

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3732

Braucu ar: Elektrību

tds shito sudu vnk vaig amputet
Offline
Instigater
23. Mar 2011, 09:56 #4

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Pacelšu mironi. Maza cerība, bet varbūt kāds ir izpētījis M51 motora EGR darbības režīmu? Kuros brīžos tas vārsts tiek virināts? Negribas vilkt uz salonu vakuumtrubu un pētīt dzīvajā bultiņu.
PS. EGR man noglušīts, bet ir ideja, ka to EGR algoritmu varētu izmantot VNT turbas lāpstiņu papildus darbināšanai.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 23 Mar 2011, 09:57:42 ]

Offline
Digital
23. Mar 2011, 10:31 #5

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3732

Braucu ar: Elektrību


23 Mar 2011, 09:56:39 Instigater rakstīja:
Pacelšu mironi. Maza cerība, bet varbūt kāds ir izpētījis M51 motora EGR darbības režīmu? Kuros brīžos tas vārsts tiek virināts? Negribas vilkt uz salonu vakuumtrubu un pētīt dzīvajā bultiņu.
PS. EGR man noglušīts, bet ir ideja, ka to EGR algoritmu varētu izmantot VNT turbas lāpstiņu papildus darbināšanai.


hz vai izmantot tur kko vaig, bet egr ofic jaglushi nost lai neaizdirsh motoru, savadak tur arprats naak, un pietiek vnk kkadu korkji ielikt vnk starpaa!!

un jaa veel vajag pie Inc nochipot, pats ar taisos, jo viens pazistams chipoja un results ir
Offline
Instigater
23. Mar 2011, 10:48 #6

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Digital, viss tevis uzskaitītais jau ir izdarīts. Es gan neteiktu, ka ir kaut kas mega, bet dīzelis vismaz kaut cik kustās uz priekšu, prasās iedot vairāk boosta pie zemākiem apgriezieniem.

Next stage ir VNT turbo sķūnis style.
Offline
Instigater
23. Mar 2011, 11:13 #7

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

O, kaut ko pats atradu, izskatās ļoti labi. Nav gan nekāds BMW, bet princips kā tāds ir redzams.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 23 Mar 2011, 11:14:10 ]

Offline
-INC-
23. Mar 2011, 11:15 #8

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


23 Mar 2011, 10:48:12 Instigater rakstīja:
Digital, viss tevis uzskaitītais jau ir izdarīts. Es gan neteiktu, ka ir kaut kas mega, bet dīzelis vismaz kaut cik kustās uz priekšu, prasās iedot vairāk boosta pie zemākiem apgriezieniem.

Next stage ir VNT turbo sķūnis style.


TDSam pilnīgi pietiks ar VNT turbīnu no AlfaRomeo 2.4jtd. Pirmās paaudzes motoriem VNT regulējās mehāniski, un arī ventilators ir OK.

Protams ir variants Nomainīt esošo ECU pret kādu no VW saimes kurš atbalsta VNT regulēšanu.

Par EGR aizmirsti, daudz labāks būs 2.4 JTD variants
Offline
-INC-
23. Mar 2011, 11:16 #9

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Tā bilde nav no tava ECU, jo viņam nav massas mērītāja
Offline
Instigater
23. Mar 2011, 11:31 #10

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man bija ideja par turbu no M57 un divpusējo regulējošo membrānu, no vienas puses ver vaļā, kad boosts ir sasniegts, bet otru inputu kontrolēt ar vakuumu no EGR, lai samazinātu izplūdes kolektorā spiedienu, kad tas nav nepieciešams (kruīzs uz jūrmalenes).
M57 turba man patīk ar to, ka ir plug and play uz izplūdes kolektora (spriežot pēc bildēm), mehāniski vajag tikai kompresora daļu par 90 grādiem pagriezt, tad arī truba uz interkūleri būs vietā.
Offline
Driver
23. Mar 2011, 11:41 #11

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a tu negribi savu tds partaisit - izmest ara nah mehanisko sukni un par commonrail vinju uztaisit?

varesi tad caur kompi vel vairak izversties

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Instigater
23. Mar 2011, 11:43 #12

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Ja tik nopietni, tad tikai un vienīgi komplektā ar M57B30.
Offline
-INC-
23. Mar 2011, 21:55 #13

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


23 Mar 2011, 11:31:02 Instigater rakstīja:
Man bija ideja par turbu no M57 un divpusējo regulējošo membrānu, no vienas puses ver vaļā, kad boosts ir sasniegts, bet otru inputu kontrolēt ar vakuumu no EGR, lai samazinātu izplūdes kolektorā spiedienu, kad tas nav nepieciešams (kruīzs uz jūrmalenes).
M57 turba man patīk ar to, ka ir plug and play uz izplūdes kolektora (spriežot pēc bildēm), mehāniski vajag tikai kompresora daļu par 90 grādiem pagriezt, tad arī truba uz interkūleri būs vietā.


Tad atrod wastegate, kurš atverās pie tev vēlamā turbīnas spiediena, un pieliec viņu VNT vakuumdozes vietā. Vairāki auto tā vizinās (viens A80 1.9tdi jau kādus 8 gadus) un ir OK.

Tavs EGR nespēj neko sakarīgu darīt.
Offline
Instigater
30. Mar 2011, 18:29 #14

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tā, aizņēmos turbo manometru, pamērīju, kas notiekās pie dažādām slodzēm.
EGR ir tikai 2 režīmi - 0 vai pilns vakuums. Algoritms TDSam aptuveni tāds, ka EGR darbojas līdz ~2800 apgriezieniem, kad gāzes pedālis ir nospiests par ne vairāk kā 25% un nav brīvgaita. EGR darbojas arī pie kruīza uz 110 km/h piektajā robā.
Nepatīk man vienīgi, ka viņš strauji atbrīvo vakuumu, iespējams, ka nāksies likt izplešanās bačoku un caurplūdes ierobežotāju, lai maigāk slēgājas.

Turbo, kā jau paredzami - sākumā gandrīz nulle, kas kāpj līdz 1.2 bar pie ~ 2400 rpm un tur tā arī paliek.

Jautājums spečukiem, M57 ar vakuuma padošanu turbīnai ceļ vai samazina spiedienu?
Offline
Instigater
01. Apr 2011, 11:43 #15

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Pats atradu, vakuuma padošana atver lāpstiņas, tātad samazina spiedienu.

Kurš man pārdos vēl nenojātu turbīnu no E39 2.5D?

[ Šo ziņu laboja Instigater, 01 Apr 2011, 11:43:49 ]

Offline
Digital
01. Apr 2011, 12:27 #16

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3732

Braucu ar: Elektrību


01 Apr 2011, 11:43:11 Instigater rakstīja:
Pats atradu, vakuuma padošana atver lāpstiņas, tātad samazina spiedienu.

Kurš man pārdos vēl nenojātu turbīnu no E39 2.5D?


diezgan liels deficits, jo atskiras no 3.0 un lietotas labas ir maz, jauna maksa daudz!

vispar ir taa ka var likt turbu no 1mo gadu 2,5td jo vinjam ieplustosha atvere ir lielaka un lapstinjas nedaudz savadak dagrieztas un ar to ir vislabakas augshas!!

e39 tds vispar nak vismazaka turba ar atkal savadaku lapstinju lenkji, lai panaktu atkal labakas apakshas.
Offline
Instigater
01. Apr 2011, 12:57 #17

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man vajag maināmās ģeometrijas turbīnu, lai apakšas būtu kaut cik. Tā kā ikdienā pārvietojos kā opis 5.robā, tad pats saproti, ka cēliens no 50 līdz 100 km/h ir dikti švaks, bet slēgt robus uz leju man slinkums.
Offline
Digital
01. Apr 2011, 13:09 #18

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3732

Braucu ar: Elektrību

Nu jaa sapratu ka tev vajag 2,5d diemzhel taaaa vinjam vienam ir sava!
Offline
Instigater
01. Apr 2011, 13:18 #19

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Jā, vēl ir Opel Omegai B 2000-2003 2.5D Motors tas pats BMW, tikai augšējā plastmasa citādāk izskatās.

Gribu to turbīnu tāpēc, ka varu dot pilnu čipoto spiedienu jau pie 1400 rpm, nevis to sasniegt ar standarta turbu pie 2400 rpm. Viņa gan ir mazāka un jāuzmanās līdz redlainam dot pilnā ručkā, jo var pārgriezt turbu, bet tā kā galā tāpat nekāda grieze vairs nav, tad es tikai līdz ~ 4000 rpm griežu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo