Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530i E39 mehāniskās ātrumkārbas gļuki

AutorsZiņojums
Edzax23
19. May 2009, 09:27 #1

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW E39, 530i

Nesen iegadajos E39 530i, 2001.g manuali, viss stradaa pa pirmo, vienigais, kas nedaudz liek aizdomaties pie dinamiskas braukshanas ir atrumu parslegsana no pirmaa roba uz otro - respektivi, 1-jaa uzraujot lidz apm 4.5 apgriezieniem, iemetot otrajaa apgriezieni turpat paliek, motors reec, autinsh uz priekshu neiet. Tas ir kads atrumkarbas defekts vai kas cits?!

P.S. dsc pie shitaa procesa ir atslegts.
Offline
7788
19. May 2009, 09:32 #2

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:


19 May 2009, 09:27:41 Edzax23 rakstīja:
Nesen iegadajos E39 530i, 2001.g manuali, viss stradaa pa pirmo, vienigais, kas nedaudz liek aizdomaties pie dinamiskas braukshanas ir atrumu parslegsana no pirmaa roba uz otro - respektivi, 1-jaa uzraujot lidz apm 4.5 apgriezieniem, iemetot otrajaa apgriezieni turpat paliek, motors reec, autinsh uz priekshu neiet. Tas ir kads atrumkarbas defekts vai kas cits?!

P.S. dsc pie shitaa procesa ir atslegts.

varbūt Tu neieliec tajā otrajā
varbū sīkāku izklāstu! jo ja motoru atgriež līdz 4,5k rpm tad motoram ir jārēc

[ Šo ziņu laboja 7788, 19 May 2009, 09:32:25 ]

Offline
Edzax23
19. May 2009, 09:41 #3

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW E39, 530i

tahometrs nemet nost apgriezienus ieliekot otrajaa atrumaa, nav jaudas, ritenji izspolee, autinsh neiet. Pieļauju ka pie vainas sajugs, bet tad arii ar parejiem atrumiem butu lidziga kjibele.
Offline
7788
19. May 2009, 09:55 #4

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:

Nomierinies tā tam jābūt, ziemā braucot pa sniegu būs arī ar 3 un 4-to robu ar!
Offline
Edzax23
19. May 2009, 10:05 #5

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW E39, 530i

bet cik tad maximalos apgriezienus var izspiest ar 1-mo atrumu lai nesaktos shitadi brinumi, 2.5rpm?! nevar tachu taa but
Offline
e28addicted
19. May 2009, 10:15 #6

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


19 May 2009, 09:41:38 Edzax23 rakstīja:
tahometrs nemet nost apgriezienus ieliekot otrajaa atrumaa, nav jaudas, ritenji izspolee, autinsh neiet. Pieļauju ka pie vainas sajugs, bet tad arii ar parejiem atrumiem butu lidziga kjibele.
cik saprotu no tevis teiktā, tā mašīna vnk spolē
Offline
Edzax23
19. May 2009, 10:20 #7

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW E39, 530i

2-jaa atrumaa nespolē, vnk tahometraa paliek tie pashi apgriezieni kas bija uzsakot ar 1-mo atrumu! sanaak taa, ka motors griezh, bet ritenjiem nepienak jauda.
Offline
harits
19. May 2009, 10:21 #8

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

tad jau sajūgs
Offline
otomars
19. May 2009, 10:21 #9

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

sajuugs nesmird...
Offline
7788
19. May 2009, 10:23 #10

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:

pirms tam tu rakstiji kad riteņi izspolē
Offline
ozo
19. May 2009, 10:24 #11

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18997

Braucu ar: Braucu ar

ona prosta sljifuet i sljifuet
Offline
Edzax23
19. May 2009, 10:25 #12

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW E39, 530i

1-jaa atrumaa izspolee! Sajugs nedaudz saak smirdet tieshi otrajaa, kad nav taas jaudas.
Offline
harits
19. May 2009, 10:30 #13

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


19 May 2009, 10:25:57 Edzax23 rakstīja:
1-jaa atrumaa izspolee! Sajugs nedaudz saak smirdet tieshi otrajaa, kad nav taas jaudas.
pats sev jau sen esi atbildējis maini sajūgu
Offline
Edzax23
19. May 2009, 10:38 #14

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW E39, 530i

ja sajugs ir chupaa, tad jau uzsakot piem. ar 2.5rpm ari butu jabut shitadai kaitei, bet taa nav, shitas viss ko ieprieks rakstiju notiek tad ja uzsakot apggriezieni teik uzgriezsti no 3.5rpm - 4rpm.
Offline
e28addicted
19. May 2009, 10:48 #15

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:

nu tad pabraukā vēl kādu laiciņu, sāks slīdēt arī pie 1k/rpm
Offline
Edzax23
19. May 2009, 10:53 #16

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW E39, 530i

ok, paldies par info, parliecinajat
Offline
e1984
19. May 2009, 10:55 #17

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 327

Braucu ar:

Jo lielāki apgriezieni jo lielāka slodze sajūgam. Pie lielākiem apgriezieniem izslīd sajūgs, ja vēl nosmird, tad skaidrs ka sajūgs iet uz beigām, laika jautājums un pie straujākas sajūga atlaišanas kādreiz tev viņš vispār pazudīs, man tā bij, ka izslīdēja nobraucu 2 menešus mierīgi un kā iebēru tā vis čau, sajuga komplekts bij jāmaina ap 180 ls man izmaksāja viss
Offline
Edzax23
19. May 2009, 11:31 #18

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW E39, 530i

Varbut, varat ieteikt kadu labu kantori, kuraa var kvalitativi nomainit sajugu?
Offline
6500
02. Jul 2009, 09:15 #19

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

eu gaili,tu visos topikos liec,ka valmiera labs meistars???


-----------------
www.hgkracing.com
Offline
e34
02. Jul 2009, 10:04 #20

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

a moška tu no pirmā uzreiz iepis 4tajā un nesaproti kas notiek?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo