Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 520i 24v E34 lēkā apgriezieni, slāpst nost

AutorsZiņojums
Peecis
11. Jan 2007, 00:15 #1

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kas varētu būt pie vainas? Gaisa mērītājs labs- pārbaudīju vairākus (nekādu izmaiņu)?
Reizēm apgriezieni tukšgaitā ir ap 2k, reizēm slāpst nost. Citreiz atkal tā, it kā kāds gāzētu...
Offline
bmwaddict
11. Jan 2007, 03:35 #2

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2007-01-11 00:15, Peecis rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas? Gaisa mērītājs labs- pārbaudīju vairākus (nekādu izmaiņu)?
Reizēm apgriezieni tukšgaitā ir ap 2k, reizēm slāpst nost. Citreiz atkal tā, it kā kāds gāzētu...


Peeci!!
tak paarbaudi vai nav pushu trubas kas naak pie kolektora, vai arii briivgaitas stabilizators nospraadzis.. stabilizatoru reizeem var atkachaat izmazgaajot ar karburator cleaneri, ir taadi baloninji bendziintankos, sapuut iekshaa riktiigi lai izskalo drazu.
Offline
Whisper
11. Jan 2007, 11:55 #3

Kopš: 03. Feb 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 53

Braucu ar: X5

Man paziņam tāda paša bēda uz BMW 520i, diagnostikā bija jau vairākas reizes, pēdējo reizi pateica, ka jāmaina gaisa mērītājs, bet pagaidām nav to atradis. Taču ne man, ne viņam pašam neticās, ka tas kaut ko izmainīs.
Offline
automociic
11. Jan 2007, 12:01 #4

Kopš: 17. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 242

Braucu ar: OFB 6VD1, R129, XJ40, FLSTF

Veel jau lambdazonde var nikjoties, bet nu to diagnostikaa uzreiz redzeetu.
Offline
Peecis
03. Mar 2007, 10:37 #5

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2007-01-11 12:01, Kaspich rakstīja:

2007-01-11 00:15, Peecis rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas? Gaisa mērītājs labs- pārbaudīju vairākus (nekādu izmaiņu)?
Reizēm apgriezieni tukšgaitā ir ap 2k, reizēm slāpst nost. Citreiz atkal tā, it kā kāds gāzētu...


zonde, vaarsts. tak aizbrauc uz diagnostiku, kljuudas kaut palasi..

Diagnostikā (Permalat) pateica, ka IT KĀ gaisa mērītājs vainīgs un varētu būt arī tukšgaitas regulators, kas šim modelim esot Siemens un nekur tādu lietotu nedabūsim- jāpērk esot jauns (ap 80Ls).
Atradu ss.lv un nopirku to regulatoru pa 20Ls, bet BOSCH, nevis Siemens, jo tas dzeks viņu noskrūvēja no tā paša gada mašīnas (92.).
Aizbraucu uz Permalat, saku, lai apmaina.. Šie saka,ka šitais nederēs, vajag Siemens.. nemainīšot...
Uznāca dusmas uz tiem gudrīšiem un pats nomainīju!
Kā Jūs domājat kādas firmas bija vecais? Protams, ka BOSCH un ar tādu pašu numuru.
Pēc maiņas viss kārtībā ar apgriezieniem!!!

Offline
Instigater
03. Mar 2007, 10:57 #6

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Malacis, es saveejam briivgaitas vaarstu mainiiju -15 graadu salaa, da i taapat tas aiznjeema 10 minuutes leenaa garaa chakareejoties. Labi, ka taa, vismaz pa leeto tiki cauri.
Offline
Peecis
03. Mar 2007, 11:55 #7

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2007-03-03 10:57, Instigater rakstīja:
Malacis, es saveejam briivgaitas vaarstu mainiiju -15 graadu salaa, da i taapat tas aiznjeema 10 minuutes leenaa garaa chakareejoties. Labi, ka taa, vismaz pa leeto tiki cauri.

Tev jau labi- M20 dzinējam vienkārši nomainīt, bet M50 tas regulators ir zem ieplūdes kolektora. Nācās ņemt nost to kolektoru. Bija ko pačakarēties...
Offline
Instigater
03. Mar 2007, 11:59 #8

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu skaidrs, nekad nav man bijusi dariishana ar M50, domaaju, ka arii buus diezgan pieejamaa vietaa.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo