Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
R_BERGS
01. Jan 2016, 19:39 #14101

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16466

Braucu ar:


01 Jan 2016, 15:21:40 Letlander rakstīja:
Manam vismaz nav. Un neuzskatu to par baigo must have fīču.

Tu nevari blatot



-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
marrtins
01. Jan 2016, 20:02 #14102

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Īstenajiem ir poga, kas braucot nodrošina nepārtrauktu spoguļu locīšanos ciet un vaļā
Offline
Mikuzz
01. Jan 2016, 20:32 #14103

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41347

Braucu ar: Transporta līdzekli

Jāmaina termostati, jutos izstumts ka nekas neplīst, atradu ko padarīt
Offline
casperse46
01. Jan 2016, 20:48 #14104

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

Offline
Nukijs
01. Jan 2016, 22:23 #14105

Kopš: 20. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: E61 530XD


29 Dec 2015, 16:48:38 Vinsents rakstīja:
Kā maksā pannas, kur labāk pasūtīt?


Varu ieteikt šeit - kopā ar uzstādīšanu draugam uz E60 izmaksāja 100eur - pašam ar doma ir tur likt, kamēr nenokritīs vecā
http://lv.rlm.lv/pakalpojumi/dzin%C4%93ja-aizsargi/bmw/
Offline
Shellby
02. Jan 2016, 19:25 #14106

Kopš: 08. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 200

Braucu ar: ko pagadās

Kur pa lēto ir iespējams iegādāties e60 LCI pašaptumšojošo labās puses spoguli?
Offline
marrtins
02. Jan 2016, 21:23 #14107

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Paspēlējos ar to hidden menu, jo lēni uzsilst salons, apgriezienu ripai apkārt tās strīpiņas (kas viņas tur īsti skaitās uz kā sauc? ) neiet tālāk par 4500rpm atzīmi. Coolant temp rāda ~50-55C Tas dēļ tagadējā aukstuma (-17) un/vai dīzeļīpatnība? Kad bij mērens sals (-6) tad uz 4750rpm nostājās ātri. Jebal acī - pirms gada nomainīju abus termostatus un bloku, kas man atkal jāmaina?

[ Šo ziņu laboja marrtins, 02 Jan 2016, 21:26:11 ]

Offline
casperse46
02. Jan 2016, 21:56 #14108

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

3.0d norm silst..
Offline
dreimanis_lv
02. Jan 2016, 22:24 #14109

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1526

Braucu ar: two turbo on board


02 Jan 2016, 21:23:04 marrtins rakstīja:
Paspēlējos ar to hidden menu, jo lēni uzsilst salons, apgriezienu ripai apkārt tās strīpiņas (kas viņas tur īsti skaitās uz kā sauc? ) neiet tālāk par 4500rpm atzīmi. Coolant temp rāda ~50-55C Tas dēļ tagadējā aukstuma (-17) un/vai dīzeļīpatnība? Kad bij mērens sals (-6) tad uz 4750rpm nostājās ātri. Jebal acī - pirms gada nomainīju abus termostatus un bloku, kas man atkal jāmaina?

Ja neieliki oem termostatus tad arii nebrinos ka viss tev tur tagad slikti.
Offline
Bosnija
02. Jan 2016, 22:42 #14110

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13569

Braucu ar:

ziemā jāzēģelē tikai benzīnieki normāls diesel lec uz sitiena.
Offline
marrtins
02. Jan 2016, 23:08 #14111

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


02 Jan 2016, 22:24:18 dreimanis_lv rakstīja:
Ja neieliki oem termostatus tad arii nebrinos ka viss tev tur tagad slikti.

Hmm, skatos papīros, 2014. 2. dec:
relejs - Beru
kvēlsveces - NGK
mazais - Behr
lielais - Gates
Kas viņus OEM ražo?
Parasti saku, lai liek daļas vai nu no tā paša, kas ražo original vai max labāko, ja nav uz vietas
Offline
Kaross
03. Jan 2016, 01:15 #14112

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Jan 2016, 21:23:04 marrtins rakstīja:
Paspēlējos ar to hidden menu, jo lēni uzsilst salons, apgriezienu ripai apkārt tās strīpiņas (kas viņas tur īsti skaitās uz kā sauc? ) neiet tālāk par 4500rpm atzīmi. Coolant temp rāda ~50-55C Tas dēļ tagadējā aukstuma (-17) un/vai dīzeļīpatnība? Kad bij mērens sals (-6) tad uz 4750rpm nostājās ātri. Jebal acī - pirms gada nomainīju abus termostatus un bloku, kas man atkal jāmaina?


50-55C 100% būs beigts kāds no termostatiem.

Es šodien pie -18C arī konstatēju, ka tikai 70C. Kaut gan 1,5 gadus atpakal mainiju abus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Dodyk
03. Jan 2016, 01:21 #14113

Kopš: 04. Sep 2002

No: Daugavpils

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 535d


03 Jan 2016, 01:15:06 Kaross rakstīja:

02 Jan 2016, 21:23:04 marrtins rakstīja:
Paspēlējos ar to hidden menu, jo lēni uzsilst salons, apgriezienu ripai apkārt tās strīpiņas (kas viņas tur īsti skaitās uz kā sauc? ) neiet tālāk par 4500rpm atzīmi. Coolant temp rāda ~50-55C Tas dēļ tagadējā aukstuma (-17) un/vai dīzeļīpatnība? Kad bij mērens sals (-6) tad uz 4750rpm nostājās ātri. Jebal acī - pirms gada nomainīju abus termostatus un bloku, kas man atkal jāmaina?


50-55C 100% būs beigts kāds no termostatiem.

Es šodien pie -18C arī konstatēju, ka tikai 70C. Kaut gan 1,5 gadus atpakal mainiju abus.


nu nav obligati ka termostati jo ir veel papildus silditajs kursh ir elektro un atrodas pechkas radiatoraa un kad masiina augsta tad silda un tosolu un pareizi ir silts radiators un iet silts gaiss.uz vinju iet drowinaataajs aizmuguree spaarnaa.
Offline
ralfiks
03. Jan 2016, 09:29 #14114

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3067

Braucu ar: MB;f15;LC

Man arī taaa pati saaaape.
tieshi pirms gada,decembrī samainīti abi termostati un jā,shajos -15-17 grādos nevarēja dabūt vairāk par 68-75 grādiem.

Pārmetumu nevienam nekaaadu ,tikai var taa buut,ka tomeer veelreiz jaanomaina tie termostati?vai nevajag paraak iespringt,jo gan jau driiz buus pavasaris?bet tas nav arguments.pierasts,ka ar autinju viss ir vienmeer ok.tad kad bija vēl -7-10 grādi,tad liidz 83-85 dabūju darba temperatūru.bet vienalga maz.jo labi atceros,kad peec nomainjas eksperimenteeju ar to sleeeepto Menu un pie jebkuriem grādiem bija ap 89-95...Nu kaut kaa taaa..
Offline
smudo
03. Jan 2016, 10:38 #14115

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


03 Jan 2016, 09:29:14 ralfiks rakstīja:
Man arī taaa pati saaaape.
tieshi pirms gada,decembrī samainīti abi termostati un jā,shajos -15-17 grādos nevarēja dabūt vairāk par 68-75 grādiem.

Pārmetumu nevienam nekaaadu ,tikai var taa buut,ka tomeer veelreiz jaanomaina tie termostati?vai nevajag paraak iespringt,jo gan jau driiz buus pavasaris?bet tas nav arguments.pierasts,ka ar autinju viss ir vienmeer ok.tad kad bija vēl -7-10 grādi,tad liidz 83-85 dabūju darba temperatūru.bet vienalga maz.jo labi atceros,kad peec nomainjas eksperimenteeju ar to sleeeepto Menu un pie jebkuriem grādiem bija ap 89-95...Nu kaut kaa taaa..


Principā jebkuram auto būtu labi, ja eļļas temperatūra pēc kāda laika braucot sasniegtu kādus 90 - 95 grādus. Ja būs nedaudz zemāk un ja ziema ir īsa, tad nekas traks arī nevarētu notikt -būs lielāks patēriņš, jo eļļas viskozitāte pie zemākām temperatūrām būs lielāka, kā arī vairāk krāsies dzinējā kondensāts (kurš pie augstākām temperatūrām ātrāk izvēdinās/izgaro no kartera), kas reaģēs ar citām vielām un radīsies skābes, kas pasliktinās eļļas kvalitāti, bet eļļā tieši šiem mērķiem ir piedevas, kam jāneitralizē šīs skābes un ja laicīgi maina eļļas, tad par to nav jāuztraucas. Ja eļļa nesasniedz pat 65 grādus, tad nevajadzētu pārāk griezt to dzinēju, jo, piemēram, vārsti darbojas uz hidraulikas un ražotājs ir rēķinājies ar noteiktu viskozitāti, kas varētu netikt nodrošināta (eļļas ir dažādas un šis varētu neattiekties uz visām situācijām). Tā kā mums aukstums ir 2 nedēļas, tad nekam trakam nav jānotiek, bet ja ar dzesēšanas sistēmu viss ir OK, tad arī visu pārējo gadu, kad nav tiks auksts, tā strādās labāk, kas nāks tikai pa labu.
Offline
ralfiks
03. Jan 2016, 10:44 #14116

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3067

Braucu ar: MB;f15;LC

jaaa,taa tas vareetu buut..jo tad pirms taa gada,kad tieshaaam termostati bija beigti vai pusbeigti,nekaados apstaakljos pie -10 nevareeja dabuut vairaak par plus miinus 50.jaaapaseko liidzi,jaapapeeeeta taa temperatura un arii meteo lapa biezhaak...

nedaudz nomierina arii,ja vispaar var piemineet sho jeeedzienu,ka ellja tika nomainiita burtiski pirms 2 nedeeljaaam.

[ Šo ziņu laboja ralfiks, 03 Jan 2016, 10:46:11 ]

Offline
marrtins
03. Jan 2016, 10:54 #14117

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

75 antifreezam jau vēl ir ok - rēķini, ka salons vislaik jāsilda. Tajos hidden menu var arī kaut kā tikt pie eļļas temperatūras? Pagāšgad, kad mainīju abus termostatus, salons praktiski vispār nesila. Šad-tad kaut ko siltāku iepūta, bet tas arī viss. Tagad man silst konstanti, bet lēni.

Bet vispā reāli besī - kājas atraut tam pidoram, kas šo izdomāja - noslēpt temperatūras. Pulksteņus rāda divās vietās un vēl visādas nevajadzīgas huiņas, bļa, nevarēj kaut vai kaut kur zem tā idrive pabāzt temperatūras

[ Šo ziņu laboja marrtins, 03 Jan 2016, 10:57:53 ]

Offline
igorski
03. Jan 2016, 10:55 #14118

Kopš: 21. Apr 2015

Ziņojumi: 66

Braucu ar: E60

Cik termostati ir 2,5 dīzelim?
Offline
ralfiks
03. Jan 2016, 11:04 #14119

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3067

Braucu ar: MB;f15;LC

logjiski domaajot,jaa,tie 75 kaadi varbuut arii nav tik traki..salonaa katraa zinjaaa silti.kondishka kaa jau vienmeer,cauru gadu iesleegta,lai nesviist nekad logi un taa..(nezinu gan vai tas ietekmee dzeseeshanas shkjidruma temperatuuru-neesmu liels specs)..
Offline
CP17
03. Jan 2016, 11:11 #14120

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Ja pēc 10mit minūtēm nav 3.0D 90-95C tad termostatiem laiks nomaiņai.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo