Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Max apgriezieni tukšgaitā neatbilst normai?

AutorsZiņojums
Jelisejs
11. Aug 2006, 17:51 #1

Kopš: 11. Aug 2006

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Šodien neizgāju tehnisko apskati, jo manam auto (BMW 320 dA 2002.g.) nevarēja pārbaudīt atgāzes. Vīrelis pateica, ka pēc viņa grāmatas motoram tukšgaitā jāgriež līdz 4800 +/- 50 apgriezieniem, bet manējais neceļ vairāk par 4000. Kur varētu būt problēma? Braucot gan griež virs 4000, bet redlainā neesmu mēģinājis mīt...
Cik saprotu vaina varētu būt tur, ka motors strādā tādā kā "safe mode" sakarā ar HVZ ko. Jautājums ir sakarā ar ko? Protams, uz servisu ir jābrauc anyway, bet gribētu zināt kas man varētu "draudēt" naudiskā vai motoriskā izteiksmē ?
P.S. Cik Permalatā šādam auto maksā priekšējais amortizātors ?
Offline
-INC-
11. Aug 2006, 20:33 #2

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-08-11 17:51, Jelisejs rakstīja:
Šodien neizgāju tehnisko apskati, jo manam auto (BMW 320 dA 2002.g.) nevarēja pārbaudīt atgāzes. Vīrelis pateica, ka pēc viņa grāmatas motoram tukšgaitā jāgriež līdz 4800 +/- 50 apgriezieniem, bet manējais neceļ vairāk par 4000. Kur varētu būt problēma? Braucot gan griež virs 4000, bet redlainā neesmu mēģinājis mīt...
Cik saprotu vaina varētu būt tur, ka motors strādā tādā kā "safe mode" sakarā ar HVZ ko. Jautājums ir sakarā ar ko? Protams, uz servisu ir jābrauc anyway, bet gribētu zināt kas man varētu "draudēt" naudiskā vai motoriskā izteiksmē ?
P.S. Cik Permalatā šādam auto maksā priekšējais amortizātors ?



Interneta diagnostika
Džeki ar pieslēgtu kompi pie mašīnas stundām urbj un nevar defektu atrast a te ....

Bet ja pa tēmu tad biežākā vaina >>> nestrādā VNT mehānisms turbīnai.
Offline
sys9291
14. Aug 2006, 10:08 #3

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

sheit var liidzeet Dizelcentrs R
Offline
Jelisejs
14. Aug 2006, 10:32 #4

Kopš: 11. Aug 2006

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Interneta diagnostika te ņepričom. Domāju varbūt kāds ar tamlīdzīgām lietām ir iepriekš saskāries un var pateikt kurā virzienā "jārok".
Kas ir VNT mehānisms turbīnai?
Un kur ir tas dīzeļcentrs?
Offline
Permalat
14. Aug 2006, 12:58 #5

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Tadai lietai ir jabut, tas ir normali ka stavot tu nepacels pari 4000. Mums jau biji tadi dizeli no T/A, mes aizsutijam viniem pa faksu info par tadu lietu, bet ka es redzu vini tur ir ...! Tev jateic viniem lai vini savu gramatu ....!
Offline
bmwaddict
14. Aug 2006, 13:33 #6

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

tipa razhotaajs ir paredzeejis dzineeja aizsardziibu lai tukshgaitaa negrieztu paaraak lielus RPM???
Offline
Mr-Scorpion
14. Aug 2006, 13:39 #7

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2006-08-14 12:58, Permalat rakstīja:
Tadai lietai ir jabut, tas ir normali ka stavot tu nepacels pari 4000. Mums jau biji tadi dizeli no T/A, mes aizsutijam viniem pa faksu info par tadu lietu, bet ka es redzu vini tur ir ...! Tev jateic viniem lai vini savu gramatu ....!



starp citu - arī Mercedes Benz dieseļiem tāda štelle ir, ka pāri 3000 apgr. tukšgaitā neceļ.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Jelisejs
14. Aug 2006, 14:04 #8

Kopš: 11. Aug 2006

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

B**e, vot krāni tajā CSDD strādā! Kā lai es pierādu, ka tam tā ir jābūt? Mosh var piebraukt un dabūt kautkādu izziņu?
Offline
bmwaddict
14. Aug 2006, 14:29 #9

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-08-14 14:04, Jelisejs rakstīja:
B**e, vot krāni tajā CSDD strādā! Kā lai es pierādu, ka tam tā ir jābūt? Mosh var piebraukt un dabūt kautkādu izziņu?

Paluudz Permalataa vai BM Auto sho razhotaaja informaaciju un taisnaa celjaa pie attieciigaas CSDD priekshnieciibas un skaties lai nemaz nemeegjina noskaukt no tevis par atkaartotu apskati un lai apskates protokolaa nebuutu rakstiits ka neizgaaji ar pirmo reizi.
A vinji te grib ahuuno eiroliimeni ieviest.. smiekli naak. tb skumji.
Offline
Mr-Scorpion
14. Aug 2006, 14:59 #10

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2006-08-14 14:29, bmwaddict rakstīja:

2006-08-14 14:04, Jelisejs rakstīja:
B**e, vot krāni tajā CSDD strādā! Kā lai es pierādu, ka tam tā ir jābūt? Mosh var piebraukt un dabūt kautkādu izziņu?

Paluudz Permalataa vai BM Auto sho razhotaaja informaaciju un taisnaa celjaa pie attieciigaas CSDD priekshnieciibas un skaties lai nemaz nemeegjina noskaukt no tevis par atkaartotu apskati un lai apskates protokolaa nebuutu rakstiits ka neizgaaji ar pirmo reizi.
A vinji te grib ahuuno eiroliimeni ieviest.. smiekli naak. tb skumji.


patiesībā jau šādas izziņas nemaz nevajag braukt meklēt, jo pēc visiem likumiem - viņiem pašiem ( iekš CSDD )ir jābūt ļoooti labi informētiem par šādu būšanu

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
-INC-
14. Aug 2006, 22:10 #11

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-08-14 13:39, Mr-Scorpion rakstīja:

2006-08-14 12:58, Permalat rakstīja:
Tadai lietai ir jabut, tas ir normali ka stavot tu nepacels pari 4000. Mums jau biji tadi dizeli no T/A, mes aizsutijam viniem pa faksu info par tadu lietu, bet ka es redzu vini tur ir ...! Tev jateic viniem lai vini savu gramatu ....!



starp citu - arī Mercedes Benz dieseļiem tāda štelle ir, ka pāri 3000 apgr. tukšgaitā neceļ.


Par MB ta nu gan nav taisnība. Vairak par 3200 RPM tukšgaitā nedabūt ja:

1) Ir aktuāla kļūda
2) Ir nospiests sajūga pedālis
3) Pec piestartēšanas nevienu reizi nav nospiests un atlaists sajūga pedālis.


Vislabākais ir Actrosam, kamēr nav ielikts robā motors strādā maigaja režīmā, tikai tad kad ieliek robā paverās. Šito joku apskatēs 5 gadi neviens nezināja, un neviens Actros netika izčakarēts par dūmainību Tagat gan visi to zin
Offline
-INC-
14. Aug 2006, 22:12 #12

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-08-14 12:58, Permalat rakstīja:
Tadai lietai ir jabut, tas ir normali ka stavot tu nepacels pari 4000. Mums jau biji tadi dizeli no T/A, mes aizsutijam viniem pa faksu info par tadu lietu, bet ka es redzu vini tur ir ...! Tev jateic viniem lai vini savu gramatu ....!




Muļķības. BMW 320 d IR jābūt max. apgriezieniem tukšgaitā.
Offline
Jelisejs
15. Aug 2006, 15:33 #13

Kopš: 11. Aug 2006

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

To INC
Tātad vēlreiz - tas ir 2002 g. 320 dA ! Tobiš ar jauno motoru, 150 zirgi, automāts. Tajā grāmatelē kur viņš skatījās - tāda vispār nav! Bija 320 d E46 `98-... un viss!

Pie 4500 viņam tahometrā jau sākas redlaina strīpiņas un no ~4800 ir pilnīgs redlains.
Offline
-INC-
15. Aug 2006, 22:59 #14

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-08-15 15:33, Jelisejs rakstīja:
To INC
Tātad vēlreiz - tas ir 2002 g. 320 dA ! Tobiš ar jauno motoru, 150 zirgi, automāts. Tajā grāmatelē kur viņš skatījās - tāda vispār nav! Bija 320 d E46 `98-... un viss!

Pie 4500 viņam tahometrā jau sākas redlaina strīpiņas un no ~4800 ir pilnīgs redlains.


Tātad velreiz:
motora koda 20 4D4
jauda 110 kW
Ražots no 09/2001...03/2005
Motora barošanas sistēma Common Rail
Motora ECU EDC 16C1-3.1/4.1
Sūknis CP3.2
Max apgriezieni pārbaudot dūmainību 4800 +/- 50

Pieļaujamā dūmainība 2.5 k mīnus pirmajā

Šoreiz TUVistus nevajag drāzt.
Offline
Jelisejs
16. Aug 2006, 10:27 #15

Kopš: 11. Aug 2006

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Skaidrs, tātad TUVistus nedrāzīsim...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo