Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Nav jaudas un liels benzīna patēriņš

AutorsZiņojums
TopazB
19. Jan 2023, 17:39 #1

Kopš: 19. Jan 2023

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Sveiki! Man ir e46 328 1999.g m52b28tu! Motoram tika veikts kapitālais remonts, jo bija beigta galvas blīve, pie reizes tika nomainīti gredzeni, šāles, vārstu gumijas un protams visas nepieciešamās blīves utt.. Kad motors tika iecelts atpakaļ mašīnā, viss bija labi, gāja labi, viss kā vajag, bet steigas pēc netika pareizi nostiprināti pēc katalizatora zontes štekeri, no kuriem viens sakusa uz izplūdes kolektora un tas tika pamanīts brīdī, kad mašīna sāka ļoti raustīties un noslāpa. Vadi tika savienoti no jauna, noizolēti, ka arī viens 30A drošinatajs tika nomainīts jo tajā brīdī bija izdedzis. Bet pēc tā, mašīnai nav tik lielas jaudas, kā bija sākumā, kā arī pateriņš ir vidējais plus mīnus 20L/100km. Autiņš tika slēgts arī pie kompja, sakumā rādija ka nav signāla no pēc kat zondes, bet nodzešot to vairs neradija. Var but tā, ka zonde strādā, kļūdu vairs nemet, bet tā vairs nestrādā pareizi.? Nav problema ar jaunu nopirkšanu, lielakā problēma, ka tās pēc kat zondes nav reāli noskrūvēt, tur viss ir norusējis, vienīgais veids varbūt ir kaut ko metināt klāt un atskrūvēt, nomainīt vai arī ja var izprogrammēt?! Vai varbūt vaina slēpjās kaut kur citur?? Priecāšos par jūsu palīdzību un sakarīgiem ieteikumiem!

[ Šo ziņu laboja TopazB, 19 Jan 2023, 20:45:08 ]

Offline
Edis_mbw
19. Jan 2023, 19:08 #2

Kopš: 03. Nov 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 203

Braucu ar: visu kas kustas

lētākais/vienkāršākais veids ir izprogrammēt abas pēc kat zondes un lai viņas tur stāv. Savā laikā tā izdarīju, lētāk kā jauna zonde un starpības vispār nekādas braukšanā.
Edit ja nemaldos tad īsti nevis "izprogrammēt", bet ielika iekšā softu kur kaut kādam pasaules reģionam oriģināli nemaz nenāca tādas pēc kat zondes. Tā kā tas neietekmē motora darbību bez viņām.

[ Šo ziņu laboja Edis_mbw, 19 Jan 2023, 19:11:57 ]

Offline
e34
19. Jan 2023, 19:19 #3

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Izprogrammējiet,izgriežat un tā joprojām. Moš ejiet kopā ar dīzeļgriezējiem padročīt viens otram

Loģiski, ka tā zonde ir beigta visu to līkrocību rezultātā. Izkrūvē vecās un nomaini.
Offline
propans-butans
19. Jan 2023, 19:39 #4

Kopš: 29. Aug 2021

Ziņojumi: 59

Braucu ar: beigušos skati

Cik saprotu kompis ir. Tad ko netika apskatīts zondes reālais rādijums?
Sekundārā zonde ir tikai katalizātora darbības uzraudzīšanai. Dažiem (jaunākiem) auto ECU mēģinās kautko koriģēt motora darbībā ja tas uzskata ka katalizātors nesančē, nu max litrs klāt pie patēriņa. Problēma ir kautkur citur. Primāro zondi arī pārbaudi pie reizes.
Offline
Velsatis
19. Jan 2023, 22:58 #5

Kopš: 23. Aug 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte


19 Jan 2023, 19:08:43 @Edis_mbw rakstīja:
lētākais/vienkāršākais veids ir izprogrammēt abas pēc kat zondes un lai viņas tur stāv. Savā laikā tā izdarīju, lētāk kā jauna zonde un starpības vispār nekādas braukšanā.
Edit ja nemaldos tad īsti nevis "izprogrammēt", bet ielika iekšā softu kur kaut kādam pasaules reģionam oriģināli nemaz nenāca tādas pēc kat zondes. Tā kā tas neietekmē motora darbību bez viņām.


Tehnisko nevarēs iziet, jo rādītāji būs debesīs un to nevar noslēpt benzīna dzinējiem..... vienkāršākais risinājums nomainīt abas zondes denso, Bosch utt., un miers. Bembim viņas neko nemaksā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo