Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Passat B7 Alltrack vs XC70

AutorsZiņojums
Middy
07. Jun 2021, 10:24 #1

Kopš: 30. Aug 2015

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Renault Megane II

Čau visiem,

Lūdzu padalieties ar savām domām / pieredzi / sajūtām saistībā ar Passat B7 Alltrack un XC70 (2008+) - abi dīzeļi, automāti.

Kas lētāks ekspluatācijā? Kurš komfortablāks? Kā ar kārbām / dzinējiem?

Budžets 8-10k

[ Šo ziņu laboja Middy, 07 Jun 2021, 11:19:29 ]

Offline
kkas
07. Jun 2021, 10:37 #2

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8467

Braucu ar: zviedru ledusskapi

XC70 ir vienkāršs kā pirksts un jau izkosts jebkurā kaktu servisā. 400 eur ir minimums ko jābut gatavam nolikt jebkurā brīdī par remontu. Ja tev 400 eur ir problēma, tad tev jāņem Toyota Corolla.
XC70 problēma ir nobraukums, cilvēki ar jamiem mizo apkārt pa pasauli un nav nemaz tik daudz XC70 no kā izvēlēties.
Lai nu ko tirstu par Volvo, bet pastēte dizainā arēji un salonā ir pilnīgs naftalīns.
Offline
shirminieks
07. Jun 2021, 10:59 #3

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1183

Braucu ar:

Šķietami līdzīgi auto, kas patiesibā ir diezgan atšķirīgi:
- Alltrack ir tas pats parastais Passat ar pavisam nedaudz augstāku piekari (165mm vs. 150mm klīrenss) un plastmasām ap arkām;
- XC70 jau būs cita izmēra riteņi (lielākas riepas uz tiem pašiem diskiem) un stipri augstāka piekare (XC70 ir 210mm klīrenss);
- B7 (B6+) piekare ir ļoti prasta un 'kokaina', S80 bija stipri labāka piekare par B7 (abi divi nav ne tuvu A6/5er/e-klasei)
- Pilnpiedziņa abiem ir bezjēdzīga;
- Salons Volvo būs ar labāku apdari (materiāliem) un skaņas izolāciju, krēsli arī ir ērtāki.
Offline
Middy
07. Jun 2021, 11:19 #4

Kopš: 30. Aug 2015

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Renault Megane II

Liels paldies par komentāriem.

Budžets 8-10k.

Vēlme ir pēc auto ar augstāku klīrensu nekā standarta sedaniem / universāļiem, un ietilpīgu bagāžnieku.
Alltrack tādā ziņā baigi daudz neatšķiras no parastā Passāta - par pāris cm augstāks, bet tajā pašā laikā krietni zemāks par XC70, kas ir mīnuss.
Tāpēc nevaru saprastu - uz ko īsti skatīties. Gan vienam, gan otram labu / skatāmu variantu ir ļoti maz.
Offline
Dravenieks
07. Jun 2021, 11:24 #5

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 849

Braucu ar:

- Volvo ir Haldex, kas ARĪ nav uzticams un vecais labais stāsts ir pilns internetā. VW nekas tur nav no tādām problēmām.


Takš abiem ir haldex.... vw ir pārcenots.
Offline
kkas
07. Jun 2021, 11:24 #6

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8467

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Tu vismaz izbrauc ar abiem. Tad sapratīsi. Imho tikai patikšanas vaina. XC70 ir ļoti forši rullēt tālos gabalus, īpaši pa mūsu "gludajiem" ceļiem. Galīgi nav sportisks. Mīksts un kluss dīvāns.
Offline
josi
07. Jun 2021, 11:28 #7

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2942

Braucu ar: Ne-BMW


07 Jun 2021, 10:39:36 @Vantage rakstīja:

- Volvo ir Haldex, kas ARĪ nav uzticams un vecais labais stāsts ir pilns internetā. VW nekas tur nav no tādām problēmām.
- Volvo būs labāk nopakots, vairāk aprīkots, tas ir vidēji statistiski. Var dabūt diezgan foršu ar dažādiem ACC, ventilācijas krēsliem utml. lietām.

Saki, ka Haldex uz VW ir kas diži savādāks kā Haldex uz Volvo?

Un Alltrack Passat pretstatā parastajiem jau no rūpnīcas ir diezgan labi nokomplektēti.
Offline
kkas
07. Jun 2021, 11:50 #8

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8467

Braucu ar: zviedru ledusskapi


07 Jun 2021, 11:37:11 @Vantage rakstīja:

07 Jun 2021, 11:28:14 @josi rakstīja:

07 Jun 2021, 10:39:36 @Vantage rakstīja:

- Volvo ir Haldex, kas ARĪ nav uzticams un vecais labais stāsts ir pilns internetā. VW nekas tur nav no tādām problēmām.
- Volvo būs labāk nopakots, vairāk aprīkots, tas ir vidēji statistiski. Var dabūt diezgan foršu ar dažādiem ACC, ventilācijas krēsliem utml. lietām.

Saki, ka Haldex uz VW ir kas diži savādāks kā Haldex uz Volvo?

Un Alltrack Passat pretstatā parastajiem jau no rūpnīcas ir diezgan labi nokomplektēti.



Iespējams Alltrack nav tik izplatīti kā Volvo tās taču nav plug'n'play vienādas detaļas abiem. Protams, arī tas, VAI CILVĒKI maina eļļas un filtrus haldex sistēmā?

Tad tev ir jautājums, kas ir labi nokomplektēts? Klima/AC/multistūre neskaitās. Daudzas opcijas, tas pats ventilācija/masažņiks iekš Passāta vienkārši nav iespējams, bet ir iekš Volvo.


eļļa uz filtrs volvo haldexā po. haldex sūknis vispār jāuzskata kā bremžu kluči, viņam tā vai tā oglītes kkad izbeigsies. problēma ir sadales kārbas šļices un/vai mufte. haldex bloka korozija un tas, ka kardānam piekaramais gultnis nemainās.
kā 4x4 haldex pietiek atlliektiem galiem, xc70 ātrāk paliks uz vēdera kā kkur iestigs. ja iestigs, tad tapēc, ka braucējs čaiņiks.
Offline
rihardsv
07. Jun 2021, 11:55 #9

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1769

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Re sakarīgs variants, bet nu ne pa 8k eur.
Cenas šiem un arī allroad normaliem eksemplāriem no vismaz 10-12 sākas.

https://longo.lv/lietoti-auto/VOLVO-XC-70-2013/N422548
Offline
shibernieks
07. Jun 2021, 11:58 #10

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5988

Braucu ar:


07 Jun 2021, 11:37:11 @Vantage rakstīja:

Iespējams Alltrack nav tik izplatīti kā Volvo tās taču nav plug'n'play vienādas detaļas abiem. Protams, arī tas, VAI CILVĒKI maina eļļas un filtrus haldex sistēmā?

Tad tev ir jautājums, kas ir labi nokomplektēts? Klima/AC/multistūre neskaitās. Daudzas opcijas, tas pats ventilācija/masažņiks iekš Passāta vienkārši nav iespējams, bet ir iekš Volvo.

Nemuldi nu! Bračkam ir pačurāts ar 4x4, ādas ventilējamiem benķiem ar visu masāžu Tiesa ne altraks.

Lolgo lielākais trūkums ir neesoša ražotāja uzturēta datu bāze par iepriekš darīto. Nobraukumu pat teorētiski nevar izsekot. Vismaz agrāk nevarēja.
Kolēģe mokās ar xc70 gļukiem un remontiem no vienas vietas. Nobraukums pērkot bija 180k
Offline
shibernieks
07. Jun 2021, 11:59 #11

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5988

Braucu ar:

Par 2013 gada pačurātu ar 4x4 un 190zs ķīseli 0 sūdzību.
Offline
shibernieks
07. Jun 2021, 12:04 #12

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5988

Braucu ar:

Jā. B7
Offline
josi
07. Jun 2021, 12:16 #13

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2942

Braucu ar: Ne-BMW


07 Jun 2021, 11:37:11 @Vantage rakstīja:
Tad tev ir jautājums, kas ir labi nokomplektēts? Klima/AC/multistūre neskaitās. Daudzas opcijas, tas pats ventilācija/masažņiks iekš Passāta vienkārši nav iespējams, bet ir iekš Volvo.

Masāža ErgoComfort sēdekļos ir. Par papildus opcijām uz XC70 detalizēti neesmu iedziļinājies, bet ātrumā nevaru iedomāties neko tādu, kas nebūtu pieejams arī uz Alltrack. ACC / DCC / kamera ar ceļa zīmju atpazīšanu / joslas kontrole / aklo zonu kontrole ir, ko vēl?
Offline
kkas
07. Jun 2021, 12:21 #14

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8467

Braucu ar: zviedru ledusskapi


07 Jun 2021, 11:55:16 @rihardsv rakstīja:
Re sakarīgs variants, bet nu ne pa 8k eur.
Cenas šiem un arī allroad normaliem eksemplāriem no vismaz 10-12 sākas.

https://longo.lv/lietoti-auto/VOLVO-XC-70-2013/N422548


šeit var ņemt. jau divus xc70 tur esmu paņēmis. bet nu ilgi viņš nestāvēs. xc70 un xc60 tur ātri aiziet.
Offline
rihardsv
07. Jun 2021, 12:52 #15

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1769

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


07 Jun 2021, 12:21:59 @kkas rakstīja:

07 Jun 2021, 11:55:16 @rihardsv rakstīja:
Re sakarīgs variants, bet nu ne pa 8k eur.
Cenas šiem un arī allroad normaliem eksemplāriem no vismaz 10-12 sākas.

https://longo.lv/lietoti-auto/VOLVO-XC-70-2013/N422548


šeit var ņemt. jau divus xc70 tur esmu paņēmis. bet nu ilgi viņš nestāvēs. xc70 un xc60 tur ātri aiziet.


Nu XC60/70 vispār ir uz izķeršanu, ja stāvoklis/cena ir kaut cik adekvāti
Offline
mrpresident
07. Jun 2021, 13:11 #16

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1274

Braucu ar:

Par to Longo xc70 es būtu uzmanīgs, jo 250k km un izskatās, ka tas ir "jaunais" 2.0 dīzelis. Tie tomēr ir ļoti jāskatās, jo eļļas noplūdes no augšas un apakšas sākas jau ap 150k km un ja to laicīgi nesavāc, tad diemžēl....
Kā arī aprīkojuma ziņā tas xc70 ir diezgan pliks (protams, ir āda, kas te vietējam lietotājam uzreiz liksies, ka labs aprīkojums). Konsolē apakšējā aprīkojuma rinda tukša.
Par te minētajiem haldex, jāmeklē ar labu apkopju vēsturi un tādu, kurš nav dzīts pa laukiem, izmantojot to haldex līdz max robežām. Un šim mezglam ir ļoti svarīga tā regulāra apkope un tad problēmu nav.
No izturības viedokļa vislabāk skatīties labi koptus "vecos" 2.4 dīzeļus.
No benzīna daudzi slavē 2.5T, bet tie bieži diezgan nodzīti. Tas 3.2 ir diezgan labs un ļoti ilgdzīvojošs, bet nu degvielu ēd daudz, reāli daudz (pilsētā ziemā 18 vidējais ir pilnīgi normāli pat mierīgi braucot), nav nekāds skrējējs un nodoklis ar liels.
Rakstu no pieredzes nevis yt vai forumiem.
Offline
kkas
07. Jun 2021, 13:17 #17

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8467

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Da nekas nav tam 2.0 5 cilindru, tāds pats kā 2.5. No apakšas pilnīgi nevienam neesmu redzējis neko tekam. Vārstu vāks jā, bet tā galīgi nav mirstamā kaite, lai neņemtu auto nav baigi lēti saremontēr, bet nu come on.

Un nejauc P2 ar P3.

[ Šo ziņu laboja kkas, 07 Jun 2021, 13:19:15 ]

Offline
Middy
07. Jun 2021, 13:42 #18

Kopš: 30. Aug 2015

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Renault Megane II

Pie "Mūsa motors" stāv viens Alltrack - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...rack/bmgxkm.html

Cena, gads, nobraukums diezgan ok. XC70 par tādu ciparu ar tādu nobraukumu diez vai atradīs.

Tikai rodas jautājums: Kāpēc tik ilgi stāv? Tirgojas jau no aprīļa.
Offline
mrpresident
07. Jun 2021, 13:54 #19

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1274

Braucu ar:

Es gan biju domājis 2.0 4 cilindru.

07 Jun 2021, 13:17:53 @kkas rakstīja:
Da nekas nav tam 2.0 5 cilindru, tāds pats kā 2.5. No apakšas pilnīgi nevienam neesmu redzējis neko tekam. Vārstu vāks jā, bet tā galīgi nav mirstamā kaite, lai neņemtu auto nav baigi lēti saremontēr, bet nu come on.

Un nejauc P2 ar P3.
Offline
kkas
07. Jun 2021, 14:02 #20

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8467

Braucu ar: zviedru ledusskapi


07 Jun 2021, 13:54:34 @mrpresident rakstīja:
Es gan biju domājis 2.0 4 cilindru.

07 Jun 2021, 13:17:53 @kkas rakstīja:
Da nekas nav tam 2.0 5 cilindru, tāds pats kā 2.5. No apakšas pilnīgi nevienam neesmu redzējis neko tekam. Vārstu vāks jā, bet tā galīgi nav mirstamā kaite, lai neņemtu auto nav baigi lēti saremontēr, bet nu come on.

Un nejauc P2 ar P3.



arī 4 cilindru eļļas noplūde būtu mazākais par ko uztraukties. tur var ieberzties konkrētā eļļas apetītē dēļ tā ka kāds iepriekšējais īpašnieks braukājis ar nosprūdušu EGR, tad tur vēl izkusuši ieplūdes kolektori, EGR trubas ar kkādām 5 revīzijām un softa updeitiem...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo