Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Passat B7 Alltrack vs XC70

AutorsZiņojums
Locis
08. Jun 2021, 21:04 #41

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


08 Jun 2021, 18:52:25 @kexxx rakstīja:

08 Jun 2021, 18:30:28 @Locis rakstīja:

08 Jun 2021, 10:49:02 @Jorens rakstīja:
gan ar xc90 gan ar xc70 braucu uz medībām un xaldex tiešam pilda savu funkciju labi, pilnīgi bez stresa

Dīvaini,to gan nevaru teikt par džipu uz rāmja,pazeminātājiem,bloķiem,A/T riepām. Norakties nav problēmu :HVZ:
Visi parketnieki ir domāti,lai labāka saķere uz slidena ceļa,mājsaimniecei drošāk braukt utt.


Nu ko Tu dirs kkādu bezsakaru, pašam neapnīk?
Ne katram vajag līst sūdos līdz ausīm, vilkt aļņus no purva vai baļķus no meža
Ar tādu awd drapaku pilnīgi pietiek, lai pēc sēnēm aizbrauktu, ziemā pa netīrītu ceļu laukos iebrauktu un arī Rīgā bez garāmgājēju palīdzības no piesniguša pagalma izbrauktu
Te, redziet, eksperts par mājsaimniecēm un slideniem ceļiem filozofē :500nm:

Viņš teica, ka brauc uz medibam un bez stresa. Kādas varētu būt Rīgā pagalmā medības? Gopņiku?

A ko es saku? Netirits, slidens ceļs utt
Tak nevienam nepis, ko katrs ar savu auto dara. ir kaut kādi parametri, specifika un tad arī katrs saprot, kam tas auto paredzēts un ko tas spēj. Man arī stāsta ka ar V50 ar fwd pa lauku brauc un es tam ticu, tikai tas pasaka tieši neko par auto veiktspēju, neredzot konkrēto situāciju.

Objektīvāk jau ir kad cilvēks var salīdzināt 2 dažādus auto +- līdzīga situācijā.

[ Šo ziņu laboja Locis, 08 Jun 2021, 21:10:57 ]

Offline
kexxx
08. Jun 2021, 21:18 #42

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11505

Braucu ar:


08 Jun 2021, 21:04:15 @Locis rakstīja:

08 Jun 2021, 18:52:25 @kexxx rakstīja:

08 Jun 2021, 18:30:28 @Locis rakstīja:

08 Jun 2021, 10:49:02 @Jorens rakstīja:
gan ar xc90 gan ar xc70 braucu uz medībām un xaldex tiešam pilda savu funkciju labi, pilnīgi bez stresa

Dīvaini,to gan nevaru teikt par džipu uz rāmja,pazeminātājiem,bloķiem,A/T riepām. Norakties nav problēmu :HVZ:
Visi parketnieki ir domāti,lai labāka saķere uz slidena ceļa,mājsaimniecei drošāk braukt utt.


Nu ko Tu dirs kkādu bezsakaru, pašam neapnīk?
Ne katram vajag līst sūdos līdz ausīm, vilkt aļņus no purva vai baļķus no meža
Ar tādu awd drapaku pilnīgi pietiek, lai pēc sēnēm aizbrauktu, ziemā pa netīrītu ceļu laukos iebrauktu un arī Rīgā bez garāmgājēju palīdzības no piesniguša pagalma izbrauktu
Te, redziet, eksperts par mājsaimniecēm un slideniem ceļiem filozofē :500nm:

Viņš teica, ka brauc uz medibam un bez stresa. Kādas varētu būt Rīgā pagalmā medības? Gopņiku?

A ko es saku? Netirits, slidens ceļs utt
Tak nevienam nepis, ko katrs ar savu auto dara. ir kaut kādi parametri, specifika un tad arī katrs saprot, kam tas auto paredzēts un ko tas spēj. Man arī stāsta ka ar V50 ar fwd pa lauku brauc un es tam ticu, tikai tas pasaka tieši neko par auto veiktspēju, neredzot konkrēto situāciju.

Objektīvāk jau ir kad cilvēks var salīdzināt 2 dažādus auto +- līdzīga situācijā.


Laikam būsi šokā, kad uzzināsi, ka lielākā daļa mednieku medībās brauc ar visparastākajiem ikdienas fwd vienriteņiem
Offline
Samsasi
08. Jun 2021, 21:26 #43

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3604

Braucu ar:

te prasās ielikt to video, kur tas nabags ar bmw ziemā nespēj uzsākt braukt krustojumā
Offline
E53V8
08. Jun 2021, 21:52 #44

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:

Ar VW B7 Alltrack pieredze nav, bet par 2. un 3. paaudzes Volvo XC70 ir. Otrā paaudze ir pilnīgi nebaudāma un morāli katostrafāli novecojusi.
3. paaudzes XC70 (ražo no 2007 gada) ir pilnīgi cits auto uz citas platformas. Bija reta un diezgan treknas komplektācijas Ocean race 2009.gada modelis ar D5 136kw motoru un tomātu. Motors labs, pretenziju nebija, problēmu nebija, nomainiju zobsiksnas komplektu un tik mizo. Savukārt atteikšanās no šī auto iemesls - neapmierināja kārbas slēgšanās algoritms. Jēdzīgu elektroniku dizeliem lika tika no 2012g. kaut gan niknākajā 3.0 versijā jau bija no 2008.gada Sport režīms kārbai.
Pārsēdos uz retas krāsas Audi Allroad A6 C6 3.0tdi, super komfortabls un dinamisks, tai pašā laikā pietiekoši ekonomisks auto.
Iespējams drīzumā to tirgošu, ja parādīsies kārotais eksemplārs no citas operas, kas jau kādu ilgāku laiku tiek meklēts.

[ Šo ziņu laboja E53V8, 08 Jun 2021, 22:00:31 ]

Offline
Locis
08. Jun 2021, 22:00 #45

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


08 Jun 2021, 21:18:26 @kexxx rakstīja:

Laikam būsi šokā, kad uzzināsi, ka lielākā daļa mednieku medībās brauc ar visparastākajiem ikdienas fwd vienriteņiem

Nu bet par ko ir runa. Tāpēc tas arī tieši neko neizsaka par 4x4, ka kāds brauc medībās, ja ar fwd arī brauc. Viens medibas norok liftetu Hilux, ar vinčām tik esot lietojams , cits ar fwd mauc un viss ok , vnk katrs atļaujas tik tālu līst, cik auto spējas atļauj.
Pa lielam jau arī tas parkenieks var būt arī diezgan labs ar piemērotām riepām.
Offline
Peecis
08. Jun 2021, 22:06 #46

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


08 Jun 2021, 09:19:33 @Samsasi rakstīja:
nu es tieši DSG dēļ tagad skatos uz XC70 vai OBK

tā kārba ir sūds plus vēl eļļas maiņas ik pa 60k km + DMS kā parastam manuālim. Ritošā salīdzinot ar volgo sūdīgāka, neizturīgāka.
haldex savu funkciju pilda, ziemā poh kur parkoties.

Drusku nepiekritīšu. Tur no Volvo ritošās nav ne smakas. Prasts Fords. Kārba arhajiska. DSG brauc nesalīdzināmi labāk. Eļļas jāmaina abās tik un tā.
Offline
Locis
08. Jun 2021, 23:13 #47

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Bet eļļu vai tad visiem ap 60k neiesaka mainīt, ne tikai dsg
Offline
kkas
08. Jun 2021, 23:15 #48

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8861

Braucu ar: zviedru ledusskapi


08 Jun 2021, 21:52:37 @E53V8 rakstīja:
neapmierināja kārbas slēgšanās algoritms.


Kas tur tieši kārbā ir tik nepatīkams?
Offline
Samsasi
08. Jun 2021, 23:18 #49

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3604

Braucu ar:


08 Jun 2021, 23:13:18 @Locis rakstīja:
Bet eļļu vai tad visiem ap 60k neiesaka mainīt, ne tikai dsg


aisin 80k km
Offline
Archy96
08. Jun 2021, 23:28 #50

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Protams, ka šī ir stipri atšķirīgas klases mašīna, bet es, meklējot ietilpīgu pilnpiedziņu, paliku pie Toyota Land Cruiser 120, 08 gada. Braucu laimīgs kā zilonis un vēl ilgi neplānoju ne pret ko citu mainīt - salons komfortabls un plašs, dinamikas pietiek, patēriņš pa štrāsi 9, pilsētā 12, un tas vāģis - vienkārši ir nekokaujams, ja to KVALITATĪVI apkopj.4x4 sistēmu salidzināt nevar ar to triperi haldex - bloķis, pazeminātie, viss kā vagjag.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 08 Jun 2021, 23:34:10 ]

Offline
Locis
08. Jun 2021, 23:35 #51

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


08 Jun 2021, 23:18:44 @Samsasi rakstīja:

08 Jun 2021, 23:13:18 @Locis rakstīja:
Bet eļļu vai tad visiem ap 60k neiesaka mainīt, ne tikai dsg


aisin 80k km

Nu baigā starpība, pēc 3 vai 4 gadi maina pec tāda vidējā noskrejiena.
Offline
E53V8
08. Jun 2021, 23:36 #52

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:


08 Jun 2021, 23:15:54 @kkas rakstīja:

08 Jun 2021, 21:52:37 @E53V8 rakstīja:
neapmierināja kārbas slēgšanās algoritms.


Kas tur tieši kārbā ir tik nepatīkams?


Kārbas lēnīgums (viens no lielākajiem igauņiem ar kādiem braukts) un ātrumu pārslēgšanas algoritms.
Offline
RR04
09. Jun 2021, 10:09 #53

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


08 Jun 2021, 23:36:05 @E53V8 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:15:54 @kkas rakstīja:

08 Jun 2021, 21:52:37 @E53V8 rakstīja:
neapmierināja kārbas slēgšanās algoritms.


Kas tur tieši kārbā ir tik nepatīkams?


Kārbas lēnīgums (viens no lielākajiem igauņiem ar kādiem braukts) un ātrumu pārslēgšanas algoritms.

Kas tie par murgiem? Ir braukts ar Aisin 5 un 6 ātrumu automātu, visas tās kārbas slēdzas labi, ja nav nojātas. Jā, DSG pārslēdzas ātrāk, bet nu DSG ir savas īpatnības
Offline
E53V8
09. Jun 2021, 11:03 #54

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:


09 Jun 2021, 10:09:16 @RR04 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:36:05 @E53V8 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:15:54 @kkas rakstīja:

08 Jun 2021, 21:52:37 @E53V8 rakstīja:
neapmierināja kārbas slēgšanās algoritms.


Kas tur tieši kārbā ir tik nepatīkams?


Kārbas lēnīgums (viens no lielākajiem igauņiem ar kādiem braukts) un ātrumu pārslēgšanas algoritms.

Kas tie par murgiem? Ir braukts ar Aisin 5 un 6 ātrumu automātu, visas tās kārbas slēdzas labi, ja nav nojātas. Jā, DSG pārslēdzas ātrāk, bet nu DSG ir savas īpatnības

O...tere esti pensionär
Offline
RR04
09. Jun 2021, 11:09 #55

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


09 Jun 2021, 11:03:15 @E53V8 rakstīja:

09 Jun 2021, 10:09:16 @RR04 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:36:05 @E53V8 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:15:54 @kkas rakstīja:

08 Jun 2021, 21:52:37 @E53V8 rakstīja:
neapmierināja kārbas slēgšanās algoritms.


Kas tur tieši kārbā ir tik nepatīkams?


Kārbas lēnīgums (viens no lielākajiem igauņiem ar kādiem braukts) un ātrumu pārslēgšanas algoritms.

Kas tie par murgiem? Ir braukts ar Aisin 5 un 6 ātrumu automātu, visas tās kārbas slēdzas labi, ja nav nojātas. Jā, DSG pārslēdzas ātrāk, bet nu DSG ir savas īpatnības

O...tere esti pensionär

labi labi hamilton. Ja pie katra luksafora ir jāparāda kurš ir galvenais, tad piekrītu
Offline
RR04
09. Jun 2021, 11:16 #56

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


09 Jun 2021, 11:14:59 @Vantage rakstīja:

09 Jun 2021, 11:09:37 @RR04 rakstīja:

09 Jun 2021, 11:03:15 @E53V8 rakstīja:

09 Jun 2021, 10:09:16 @RR04 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:36:05 @E53V8 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:15:54 @kkas rakstīja:

08 Jun 2021, 21:52:37 @E53V8 rakstīja:
neapmierināja kārbas slēgšanās algoritms.


Kas tur tieši kārbā ir tik nepatīkams?


Kārbas lēnīgums (viens no lielākajiem igauņiem ar kādiem braukts) un ātrumu pārslēgšanas algoritms.

Kas tie par murgiem? Ir braukts ar Aisin 5 un 6 ātrumu automātu, visas tās kārbas slēdzas labi, ja nav nojātas. Jā, DSG pārslēdzas ātrāk, bet nu DSG ir savas īpatnības

O...tere esti pensionär

labi labi hamilton. Ja pie katra luksafora ir jāparāda kurš ir galvenais, tad piekrītu


Volvo Aisin 5/6 gang automāti šajā paaudzē ar 2.4 R5 D5 nenozīmē, ka slēdzas slikti, bet šajā konfigurācijā nav tik ass, nav sportisks uzsākot (ir 1-2 sek līdz kas notiek ar nospiestu pedāli grīdā). Slēgties jau slēdzas, bet vienkārši sakot, šis auto NAV sportisks, bet pavisam izteikts komforta dīvāns. Braucu ar jaunu, toreiz, nevaru teikt, ka tā bija kautkāda mehāniska problēma - tā vienkārši ir. Ko nevarētu teikt, par piemēram, tamlīdzīgas paaudzes/gada BMW E60 vai Audi C6.

Aisin 6 ātrumu kārbai ieliekot S režīmā, īsti nevar sūdzēties. Asāks, aizture arī daudz mazāka
Offline
kkas
09. Jun 2021, 11:29 #57

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8861

Braucu ar: zviedru ledusskapi


09 Jun 2021, 11:09:37 @RR04 rakstīja:

09 Jun 2021, 11:03:15 @E53V8 rakstīja:

09 Jun 2021, 10:09:16 @RR04 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:36:05 @E53V8 rakstīja:

08 Jun 2021, 23:15:54 @kkas rakstīja:

08 Jun 2021, 21:52:37 @E53V8 rakstīja:
neapmierināja kārbas slēgšanās algoritms.


Kas tur tieši kārbā ir tik nepatīkams?


Kārbas lēnīgums (viens no lielākajiem igauņiem ar kādiem braukts) un ātrumu pārslēgšanas algoritms.

Kas tie par murgiem? Ir braukts ar Aisin 5 un 6 ātrumu automātu, visas tās kārbas slēdzas labi, ja nav nojātas. Jā, DSG pārslēdzas ātrāk, bet nu DSG ir savas īpatnības

O...tere esti pensionär

labi labi hamilton. Ja pie katra luksafora ir jāparāda kurš ir galvenais, tad piekrītu


vispār jau tas Aisin adaptējās pie braucēja stila
Offline
mrpresident
09. Jun 2021, 13:31 #58

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:

Es saprotu, ka liekas, ka jābūt sportistam katru dienu un katru minūti, bet man liekas, ka šis auto tad pilnīgi un galīgi jau saknē ir nepareizā izvēle.
Offline
_Eddy_
09. Jun 2021, 18:54 #59

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1669

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Taads iespaids, ka komenteetaaji ne ar vienu no shiem auto nav braukushi dziivee. Man ir taads volvo ar taadu kaarbu un sievietei ir taads dsg aparaats ar 7 robiem laikam.
Es nezinu kur un kas tur kad sleedzas, bet saliidzinoshi dsg ir pilniigs raustekliigs eesti meesls. Punkts
Nu labi, volvo ir polestar programma, bet tas neizmaina lietas tik kardinaali
Un cilveeku, kas meklee shiis pilnpiedzinjas, neinteresee un nevajag pastaaviigu pinpiedzinju.
Lai 300 dienas gadaa buutu aatraaks par jebkuru bezpiedzinju un ziemaa var noparkoties kaa cilveeks, pilniigi pietiek.

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 09 Jun 2021, 18:57:25 ]

Offline
Samsasi
09. Jun 2021, 22:53 #60

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3604

Braucu ar:

Nēnujā, nopērk dīvānu uz riteņiem un tad apspriež sekundes simtdaļas.

Tie auto ir braukšanai, nevis sportam. Sportam ir amg utt.

Par dsg precīzi - raustekligs neprognozējams mēsls.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo