Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 atgāzes

AutorsZiņojums
Archaa
07. Aug 2019, 10:10 #1

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E60

Sveiki,tātad problēma sekojoša - E60 3.0D 2007 gada Facelift,piedarbinot un pabraukājot lidz uzsilst motors viss kārtībā,tiklīdz apstājies ar iedarbinātu motoru,parkingā pastāvot kādas 10-20min un sākot braukt pēc dažiem metriem izsit zilgan baltus dūmus un pēc ~1min braucot viss atkal okey.Eļļas līmenis cik skatijos arī īsti nebij nokrities
Kas varētu būt pie vainas?

p.s Pirms nedēļas tika nomainīts kartera ventilācijas filtrs.

[ Šo ziņu laboja Archaa, 07 Aug 2019, 10:12:42 ]

Offline
FR888
07. Aug 2019, 11:05 #2

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

rodas iespaids ka kkas sapishas tikai uz E60, nu vai ari zhelejnieki sapirkshu nu ja ari tos luuzhnjus un tad te cep pa jaunai teemai katr dien ))))
Offline
RSAWorkshop
07. Aug 2019, 14:28 #3

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6178

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Sprauslas, kompresija, tās tās biežākās problēmas
Visbiežāk parādās pēc ''čipotāju'' iejaukšanās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Archaa
07. Aug 2019, 20:31 #4

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E60


07 Aug 2019, 14:28:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Sprauslas, kompresija, tās tās biežākās problēmas
Visbiežāk parādās pēc ''čipotāju'' iejaukšanās

Jā vot,aizmirsu pateikt,citreiz pielaižot pašā sākumā nedaudz palēkā rpm,un tad viss ok,visticamāk tad kāda sprausla iet uz beigām,ja?
Offline
RSAWorkshop
07. Aug 2019, 20:54 #5

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6178

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Iespējams
Tak tur 100 un 1 lieta var būt, jādiagnosticē tas auto, neviens neredzot auto nepateiks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
CP17
07. Aug 2019, 21:28 #6

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

PPL sensors
Offline
Staris
07. Aug 2019, 22:38 #7

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


07 Aug 2019, 14:28:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Sprauslas, kompresija, tās tās biežākās problēmas
Visbiežāk parādās pēc ''čipotāju'' iejaukšanās

Kā sprauslas,kompresijas un čipotāji rada to efektu, ka tikai pēc 10-20min uz vietas stāvošam auto parādās zils dūms?
Vai tur nebūtu tam efektam jābūt principā uzreiz nevis pēc tik ilga laika perioda?
Tur drīzāk nevar būt beigtas blīves un rasties eļļas noplūdes?
Offline
CAPSLOCK
07. Aug 2019, 22:54 #8

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

Kas pa takšiem? 10-20 min traktorēt uz vietas vasarā vai uz šuharu
Offline
FR888
07. Aug 2019, 23:15 #9

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

uz strjoma
Offline
RSAWorkshop
08. Aug 2019, 00:59 #10

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6178

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Aug 2019, 22:38:07 @Staris rakstīja:

07 Aug 2019, 14:28:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Sprauslas, kompresija, tās tās biežākās problēmas
Visbiežāk parādās pēc ''čipotāju'' iejaukšanās

Kā sprauslas,kompresijas un čipotāji rada to efektu, ka tikai pēc 10-20min uz vietas stāvošam auto parādās zils dūms?
Vai tur nebūtu tam efektam jābūt principā uzreiz nevis pēc tik ilga laika perioda?
Tur drīzāk nevar būt beigtas blīves un rasties eļļas noplūdes?
Tā, ka sapiš visu motora darbību un ražotāja uzrēķināto rezervi, rezultāts ir vibrācijas, aizpeldējušas adaptācijas, izdauzītas gredzenu vietas, salauzti gredzeni utt, labi lētām miskastēm tas būtu sīkums, bet tak tieši tāpat sajāj tehniku, kura maksā 100k un uz augšu
Nu jau kā minimums 2 auto nedēļā ir ar tādām problēmām


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Staris
08. Aug 2019, 10:32 #11

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


08 Aug 2019, 00:59:50 @RSAWorkshop rakstīja:

07 Aug 2019, 22:38:07 @Staris rakstīja:

07 Aug 2019, 14:28:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Sprauslas, kompresija, tās tās biežākās problēmas
Visbiežāk parādās pēc ''čipotāju'' iejaukšanās

Kā sprauslas,kompresijas un čipotāji rada to efektu, ka tikai pēc 10-20min uz vietas stāvošam auto parādās zils dūms?
Vai tur nebūtu tam efektam jābūt principā uzreiz nevis pēc tik ilga laika perioda?
Tur drīzāk nevar būt beigtas blīves un rasties eļļas noplūdes?
Tā, ka sapiš visu motora darbību un ražotāja uzrēķināto rezervi, rezultāts ir vibrācijas, aizpeldējušas adaptācijas, izdauzītas gredzenu vietas, salauzti gredzeni utt, labi lētām miskastēm tas būtu sīkums, bet tak tieši tāpat sajāj tehniku, kura maksā 100k un uz augšu
Nu jau kā minimums 2 auto nedēļā ir ar tādām problēmām


Es saprotu par problēmām ilgtermiņā. Man vairāk interesē tas kā tehniski tiek panākts, ka efekts parādās tikai pēc 10-20min tukšgaitā nevis uzreiz? Kāpēc tikai tad sāk zils dūms parādīties? Kāpēc tas nav braucot?
Offline
kexxx
08. Aug 2019, 10:43 #12

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11711

Braucu ar:


07 Aug 2019, 10:10:52 @Archaa rakstīja:
Sveiki,tātad problēma sekojoša - E60 3.0D 2007 gada Facelift,piedarbinot un pabraukājot lidz uzsilst motors viss kārtībā,tiklīdz apstājies ar iedarbinātu motoru,parkingā pastāvot kādas 10-20min un sākot braukt pēc dažiem metriem izsit zilgan baltus dūmus un pēc ~1min braucot viss atkal okey.Eļļas līmenis cik skatijos arī īsti nebij nokrities
Kas varētu būt pie vainas?

p.s Pirms nedēļas tika nomainīts kartera ventilācijas filtrs.


It kā tādi simptomi esot pie beigtiem vārstu blīvslēgiem- tukšgaitā eļļa pamazām sakrājas degkamerā, bet nesadeg, sākot braukt, sāk degt arī eļļa un parādās dūmi...
Pats neesmu pārbaudījis, bet kkur lasīju
Offline
gdan1
04. Nov 2019, 16:42 #13

Kopš: 31. Oct 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW E61 3.0D

Man E61 3.0d tieši tāda pati problēma! Visiem skaidroju un ir tikai minēšana, turbīnes lufte, vārstu blīvslēgi, u.t.t. Arī parādījās pēc čipa pie Jonix, bet nevienu nevainoju, mašīna nav jauna. Kā arī briesmīgi sāka smirdēt pēc čipošanas. Ja atrisināji padod ziņu!
Offline
KasparBMWs
04. Nov 2019, 17:00 #14

Kopš: 02. Apr 2018

No: Aloja

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Man arī viss tas bija. Izgriezu kvēpu filtru Jelgavā. Džeks nebija atslēdzi reģenerāciju un bija ik pa laikam (nobraucot 100 km)zili dūmi. Un uzmini nu kas par lietu. Vēl jāpārbauda trubas un blīvītes no turbīnas līdz ieplūdei pašā motorā. Caur INPA, Rheingold var apskatīties sprauslu korekcijas...
Offline
RSAWorkshop
04. Nov 2019, 23:59 #15

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6178

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


08 Aug 2019, 10:43:51 @kexxx rakstīja:

07 Aug 2019, 10:10:52 @Archaa rakstīja:
Sveiki,tātad problēma sekojoša - E60 3.0D 2007 gada Facelift,piedarbinot un pabraukājot lidz uzsilst motors viss kārtībā,tiklīdz apstājies ar iedarbinātu motoru,parkingā pastāvot kādas 10-20min un sākot braukt pēc dažiem metriem izsit zilgan baltus dūmus un pēc ~1min braucot viss atkal okey.Eļļas līmenis cik skatijos arī īsti nebij nokrities
Kas varētu būt pie vainas?

p.s Pirms nedēļas tika nomainīts kartera ventilācijas filtrs.


It kā tādi simptomi esot pie beigtiem vārstu blīvslēgiem- tukšgaitā eļļa pamazām sakrājas degkamerā, bet nesadeg, sākot braukt, sāk degt arī eļļa un parādās dūmi...
Pats neesmu pārbaudījis, bet kkur lasīju
jā jā, sakrājas un nesadeg

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
05. Nov 2019, 00:00 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6178

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Nov 2019, 17:00:52 @KasparBMWs rakstīja:
Man arī viss tas bija. Izgriezu kvēpu filtru Jelgavā. Džeks nebija atslēdzi reģenerāciju un bija ik pa laikam (nobraucot 100 km)zili dūmi. Un uzmini nu kas par lietu. Vēl jāpārbauda trubas un blīvītes no turbīnas līdz ieplūdei pašā motorā. Caur INPA, Rheingold var apskatīties sprauslu korekcijas...
un ko dos sprauslu korekcijas? Praktiski nekādu info, tikai to cik konrētais cilindrs ir efektīvs vai neefektīvs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
05. Nov 2019, 00:01 #17

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6178

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Nov 2019, 16:42:23 @gdan1 rakstīja:
Man E61 3.0d tieši tāda pati problēma! Visiem skaidroju un ir tikai minēšana, turbīnes lufte, vārstu blīvslēgi, u.t.t. Arī parādījās pēc čipa pie Jonix, bet nevienu nevainoju, mašīna nav jauna. Kā arī briesmīgi sāka smirdēt pēc čipošanas. Ja atrisināji padod ziņu!
Vispirms atpakaļ oriģinālu softu, tad pāris K km jānobrauc un tad var sākt diagnosticēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
05. Nov 2019, 11:03 #18

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Aug 2019, 10:32:13 @Staris rakstīja:

08 Aug 2019, 00:59:50 @RSAWorkshop rakstīja:

07 Aug 2019, 22:38:07 @Staris rakstīja:

07 Aug 2019, 14:28:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Sprauslas, kompresija, tās tās biežākās problēmas
Visbiežāk parādās pēc ''čipotāju'' iejaukšanās

Kā sprauslas,kompresijas un čipotāji rada to efektu, ka tikai pēc 10-20min uz vietas stāvošam auto parādās zils dūms?
Vai tur nebūtu tam efektam jābūt principā uzreiz nevis pēc tik ilga laika perioda?
Tur drīzāk nevar būt beigtas blīves un rasties eļļas noplūdes?
Tā, ka sapiš visu motora darbību un ražotāja uzrēķināto rezervi, rezultāts ir vibrācijas, aizpeldējušas adaptācijas, izdauzītas gredzenu vietas, salauzti gredzeni utt, labi lētām miskastēm tas būtu sīkums, bet tak tieši tāpat sajāj tehniku, kura maksā 100k un uz augšu
Nu jau kā minimums 2 auto nedēļā ir ar tādām problēmām


Es saprotu par problēmām ilgtermiņā. Man vairāk interesē tas kā tehniski tiek panākts, ka efekts parādās tikai pēc 10-20min tukšgaitā nevis uzreiz? Kāpēc tikai tad sāk zils dūms parādīties? Kāpēc tas nav braucot?

izgrieza DPF kopā ar CAT un vadības bloks cenšas sildīt neesošu CAT, rezultātā zilgans dūms ar asu smaku no nesedegušas degvielas kurai būtu jāsadeg iekš CAT...kā sacīt jāsaka žandra klasika...
Offline
Staris
05. Nov 2019, 12:22 #19

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Un, ja CAT nav izgriezts?
Vai asa smaka nav gadījumā atslēgta EGR klasika
Offline
sys9291
05. Nov 2019, 12:56 #20

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Nov 2019, 12:22:33 @Staris rakstīja:
Un, ja CAT nav izgriezts?
Vai asa smaka nav gadījumā atslēgta EGR klasika

un kā tu zini, ka CAT ir palicis? PFL pirmajiem modeļiem CAT bija citā bundulī, a vēlāk all in one un atstāt CAT izņemot DPF ir stipri problemātiski...
un vēl - arī CAT kādreiz beidz šīs zemes gaitas...
ar EGR sakarību neredzu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 05 Nov 2019, 12:58:07 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo