Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Nedaudz eļļa interkūlerī

AutorsZiņojums
xptlv
29. Apr 2019, 15:19 #21

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Bet ja tiešām turbīnas meistars atteiksies veikt remontu un mehāniķis arī spirināsies, tad arī atklāšu vārdus un nosaukumus kā iepriekš viens te prasīja un cilvēki jau tālāk domās vai apmeklēt šīs vietas vai nē...
Offline
Dravenieks
29. Apr 2019, 15:26 #22

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 851

Braucu ar:

Palasot vecas diskusijas atrisināji problēmu ar LLP sensoru?
Offline
uldens1
29. Apr 2019, 15:32 #23

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


29 Apr 2019, 13:00:28 @xptlv rakstīja:
Eļļa interkūlerī bija viens no rādītājiem, smagākais ir tas, ka visa turbīnas apakša ir eļļā, ka arī man mainījas ieplūdes kolektora blīves nesen, un izskatās ka viena no blīvem ir slikti ielikta, vai kautkas cits, jo tieši virs vienas blīves laiž garām eļļu, mehāniķis atrunājas - varbūt ieplūdes kolektorā plaisa... var būt... var būt nē...
kāds šeit sakars ar ieplūdes kolektoru un eļļas būšanu kulerī???
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 15:35 #24

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 15:26:16 @Dravenieks rakstīja:
Palasot vecas diskusijas atrisināji problēmu ar LLP sensoru?


Hey, nebija ne vainas nekādam LLP sensoram.... stūres stieņa krusts bija izgājis ārā no vietas, tas arī klabēja
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 15:36 #25

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 15:32:11 @uldens1 rakstīja:

29 Apr 2019, 13:00:28 @xptlv rakstīja:
Eļļa interkūlerī bija viens no rādītājiem, smagākais ir tas, ka visa turbīnas apakša ir eļļā, ka arī man mainījas ieplūdes kolektora blīves nesen, un izskatās ka viena no blīvem ir slikti ielikta, vai kautkas cits, jo tieši virs vienas blīves laiž garām eļļu, mehāniķis atrunājas - varbūt ieplūdes kolektorā plaisa... var būt... var būt nē...
kāds šeit sakars ar ieplūdes kolektoru un eļļas būšanu kulerī???


Ieplūdes kolektors ir atsevišķa tēma... tas tur man vnk arī tika mainītas blīves, bet priekšā virs vienas blīves laiž garām atkal.
Offline
uldens1
29. Apr 2019, 15:37 #26

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


29 Apr 2019, 14:50:56 @xptlv rakstīja:
Ja laiž garām - značit nav kārtībā - man po***... labo kamēr nelaidīs garām
ja tev tek garām eļļa tad iespējams ka eļļošanas sistēmas blīves nav saliktas jaunas vai jaunais gredzens liekot sabojāts,ja gribi sausu ikuleri tad nāksies apbēdināt,pat ar jaunu turbīnu tur būs eļļa
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 15:38 #27

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 15:26:16 @Dravenieks rakstīja:
Palasot vecas diskusijas atrisināji problēmu ar LLP sensoru?


Sorry, es sajaucu tēmu
Nebija tur pie vainas LLP sensors, vienkārši vienam no sensoriem vads pārplīsa pušu, elektrīķis teica - tizleņi kuri iepriekš tur līda ieksā aizmirsa piestiprināt vadu atpakaļ vietā, kā rezultātā vads visu laiku beržoties vnk pārplīsa
Offline
uldens1
29. Apr 2019, 15:39 #28

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


29 Apr 2019, 15:36:26 @xptlv rakstīja:

29 Apr 2019, 15:32:11 @uldens1 rakstīja:

29 Apr 2019, 13:00:28 @xptlv rakstīja:
Eļļa interkūlerī bija viens no rādītājiem, smagākais ir tas, ka visa turbīnas apakša ir eļļā, ka arī man mainījas ieplūdes kolektora blīves nesen, un izskatās ka viena no blīvem ir slikti ielikta, vai kautkas cits, jo tieši virs vienas blīves laiž garām eļļu, mehāniķis atrunājas - varbūt ieplūdes kolektorā plaisa... var būt... var būt nē...
kāds šeit sakars ar ieplūdes kolektoru un eļļas būšanu kulerī???


Ieplūdes kolektors ir atsevišķa tēma... tas tur man vnk arī tika mainītas blīves, bet priekšā virs vienas blīves laiž garām atkal.
izklausās ka tiek mēģināts reaminēt miljoņiks
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 15:40 #29

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 15:39:16 @uldens1 rakstīja:

29 Apr 2019, 15:36:26 @xptlv rakstīja:

29 Apr 2019, 15:32:11 @uldens1 rakstīja:

29 Apr 2019, 13:00:28 @xptlv rakstīja:
Eļļa interkūlerī bija viens no rādītājiem, smagākais ir tas, ka visa turbīnas apakša ir eļļā, ka arī man mainījas ieplūdes kolektora blīves nesen, un izskatās ka viena no blīvem ir slikti ielikta, vai kautkas cits, jo tieši virs vienas blīves laiž garām eļļu, mehāniķis atrunājas - varbūt ieplūdes kolektorā plaisa... var būt... var būt nē...
kāds šeit sakars ar ieplūdes kolektoru un eļļas būšanu kulerī???


Ieplūdes kolektors ir atsevišķa tēma... tas tur man vnk arī tika mainītas blīves, bet priekšā virs vienas blīves laiž garām atkal.
izklausās ka tiek mēģināts reaminēt miljoņiks


Kā to saprast? Nu ja tas ir miļjoņiks, tad tas ir afigenijs miļjoņiks... jo viss iet gandŗīz ideāli (vismaz pagaidām), ja neskaita protams turbīnas slapjumu un ieplūdes kolektora sulošnau

[ Šo ziņu laboja xptlv, 29 Apr 2019, 15:41:51 ]

Offline
sys9291
29. Apr 2019, 15:43 #30

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Apr 2019, 14:58:34 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Apr 2019, 14:14:07 @xptlv rakstīja:
Nu, varbūt tev taisnība... bet jauna turbīna maksā 1000e, kas ir 1/6 mašīnas cena.... lietota turbīna atkal maksā 200-300, kas ir tikpat cik restaurēta un ej nu sazini, vai tā lietota arī nav sačakarēta... šinī situācija man vsmz uz turbīnu ir dota 1 gads garantija, kuru šobrīd grasos izmantot
Un tagad paskaiti cik Tev izmaksās šitā lietotā
Manam auto arī līdzīgā veidā entās reizes taisija turbīnu, rezultāts tāds pats kā bija-brīžiem iet brīžiem nē, ar elektriskā aktuatora problēmām galā nespēj tikt

nu tā ir mūžīgā dilemma lietotu vai restaurētu. Ar restaurētu visdrīzāk būs problēmas ar ģeometrijas regulējumu, a lietota kaķis maisā - un garantijas parasti ir formālas pēc principa: "es tikai pogas piešuvu - pretenzijas par pogām ir?" Ja turbīnu meklēja / restaurēja serviss - tad lai arī cīnās līdz uzvarai... lai gan iekš IC eļļa nedaudz būs vienmēr

[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Apr 2019, 15:44:16 ]

Offline
xptlv
29. Apr 2019, 15:48 #31

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 15:43:58 @sys9291 rakstīja:

29 Apr 2019, 14:58:34 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Apr 2019, 14:14:07 @xptlv rakstīja:
Nu, varbūt tev taisnība... bet jauna turbīna maksā 1000e, kas ir 1/6 mašīnas cena.... lietota turbīna atkal maksā 200-300, kas ir tikpat cik restaurēta un ej nu sazini, vai tā lietota arī nav sačakarēta... šinī situācija man vsmz uz turbīnu ir dota 1 gads garantija, kuru šobrīd grasos izmantot
Un tagad paskaiti cik Tev izmaksās šitā lietotā
Manam auto arī līdzīgā veidā entās reizes taisija turbīnu, rezultāts tāds pats kā bija-brīžiem iet brīžiem nē, ar elektriskā aktuatora problēmām galā nespēj tikt

nu tā ir mūžīgā dilemma lietotu vai restaurētu. Ar restaurētu visdrīzāk būs problēmas ar ģeometrijas regulējumu, a lietota kaķis maisā - un garantijas parasti ir formālas pēc principa: "es tikai pogas piešuvu - pretenzijas par pogām ir?" Ja turbīnu meklēja / restaurēja serviss - tad lai arī cīnās līdz uzvarai... lai gan iekš IC eļļa nedaudz būs vienmēr


Kā jau iepriekš minēju, 3-6 piles eļļas nedēļas laikā manuprāt ir normāli, tomēr mašīnai 10 gadi... tomēr restaurēta turbīna...
Bet ja nedēļas laikā tur izlīst ārā neliela peļķīte un viss kas ir zem turbīnas vienkārši peld eļļā, tad tas jau nav normāli.
Offline
RS7
29. Apr 2019, 15:56 #32

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


29 Apr 2019, 15:43:58 @sys9291 rakstīja:

29 Apr 2019, 14:58:34 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Apr 2019, 14:14:07 @xptlv rakstīja:
Nu, varbūt tev taisnība... bet jauna turbīna maksā 1000e, kas ir 1/6 mašīnas cena.... lietota turbīna atkal maksā 200-300, kas ir tikpat cik restaurēta un ej nu sazini, vai tā lietota arī nav sačakarēta... šinī situācija man vsmz uz turbīnu ir dota 1 gads garantija, kuru šobrīd grasos izmantot
Un tagad paskaiti cik Tev izmaksās šitā lietotā
Manam auto arī līdzīgā veidā entās reizes taisija turbīnu, rezultāts tāds pats kā bija-brīžiem iet brīžiem nē, ar elektriskā aktuatora problēmām galā nespēj tikt

nu tā ir mūžīgā dilemma lietotu vai restaurētu. Ar restaurētu visdrīzāk būs problēmas ar ģeometrijas regulējumu, a lietota kaķis maisā - un garantijas parasti ir formālas pēc principa: "es tikai pogas piešuvu - pretenzijas par pogām ir?" Ja turbīnu meklēja / restaurēja serviss - tad lai arī cīnās līdz uzvarai... lai gan iekš IC eļļa nedaudz būs vienmēr

diršana, dilemma ir cik lielu gliemeziti likt
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 16:19 #33

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Jebkurā gadījumā... Šobrīd es vnk paļaujos uz sava mehāniķa godprātību saistībā ar ieplūdes kolektoru, kā arī turbīnas veča godīgumu... pretējā gadījumā, nauda vējā
Offline
xptlv
30. Apr 2019, 09:44 #34

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Sveiciens visiem atkal!

Ir veiksmīga atrasa problēma... Turbīnai viss ir super puper, kā arī ieplūdes kolektoram.... problēma izrādās bija katalizātorā.... tas bija aizdirsts, kas radīja pretspiedienu, kā dēļ man arī spieda eļļu ārā pa visām malām pat uz svaigi uzliktām blīvēm.

Servisu vārdus neatklāšu, liekas drāmas neuzsākšanai, bet cilvēki malači.
Offline
RSAWorkshop
30. Apr 2019, 09:59 #35

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nez kapēc man šķiet, ka atkal būs garām, no ieplūdes puses jebkurā gadijumā nekādai eļļai nevajadzēja tecēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
xptlv
30. Apr 2019, 11:21 #36

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Grūti spriest... no vienas puses, tas varētu izskaidrot, kāpēc eļļa cenšas spiesties ārā pa visām malām... kā jau iepriekš minēju, man ieplūdes kolektorā mainīja blīves, jo gar viņam laida eļļu, neskatoties uz to, ka viņas bija itkā mīkstas.... un tagad izskatās, ka pēc mainīšanas turpina laist...

Mehāniķis baudīja spiedienu no izpūtēja un teica, ka krietni par maz, nonāca pie secinājuma par katalizātoru... nēesmu mehāniķis, nezinu sīkumos
Offline
sys9291
30. Apr 2019, 13:07 #37

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Apr 2019, 09:59:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Nez kapēc man šķiet, ka atkal būs garām, no ieplūdes puses jebkurā gadijumā nekādai eļļai nevajadzēja tecēt

ieplūdes truba nav hermētiska, eļļa no kartera ventilācijas tek lejā un tad uz zemāko vietu.... tur ieplūdes trubas blīvējošā gumija jauna jāuzliek (ja pati ieplūdes truba nav košļenē pārvērtusies...)
Offline
RSAWorkshop
30. Apr 2019, 13:41 #38

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vispār jau jābūt gan hermētiskai
Un ar ieplūdi domāju spiediena pusi no turbīnas izejas uz ieplūdes kolektoru

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
citrons1
30. Apr 2019, 14:05 #39

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


30 Apr 2019, 13:41:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Vispār jau jābūt gan hermētiskai
Un ar ieplūdi domāju spiediena pusi no turbīnas izejas uz ieplūdes kolektoru


Kura no daļām ir tā blīve? Jāpārbauda būs arī kādā stāvoklī man viņa... LINKS UZ SHĒMU
Offline
sys9291
30. Apr 2019, 14:10 #40

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Apr 2019, 13:41:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Vispār jau jābūt gan hermētiskai
Un ar ieplūdi domāju spiediena pusi no turbīnas izejas uz ieplūdes kolektoru

ja runā par spiediena pusi tur tieši tāds pats stāsts - savienojuma gumijas zeķe
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo