Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: X3 elektriskais priekšsildītājs
| Autors | Ziņojums |
| Dagnis1 | | Kopš: 05. Feb 2018
No: Sigulda
Ziņojumi: 1
Braucu ar: X3 e83 3d 160kw
| Lieta tāda ka man viņu neslēdz iekšā. Kļūdu uz viņu nav. | Offline | | |
| krushh | |  Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
05 Feb 2018, 12:38:48 @Dagnis1 rakstīja:
Lieta tāda ka man viņu neslēdz iekšā. Kļūdu uz viņu nav.
Varbūt viņš tur vispār nav?  | Offline | | |
| N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| nu, brauc pie meistara, vai skati pats TISaa sheemu, multimetru rokaa un - uz priekshu. nekaadas rakjeshu zinaatnes tur nav! | Offline | | |
| Dagnis1 | | Kopš: 05. Feb 2018
No: Sigulda
Ziņojumi: 1
Braucu ar: X3 e83 3d 160kw
| Man viņš ir iekšā. Visiem e83 dīzeļiem viņš ir. Tiklīdz es viņu aktivizeju caur ista tā viņš viņu uzreiz izslēdz. Tajā brīdī apgriezieni nedaudz nokritas. | Offline | | |
| deivzz | | Kopš: 19. Nov 2021
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki, izskatīju visas tēmas bet tā arī atbildi neatradu.
Kā var pateikt vai elektriskais tosola sildītājs strādā? Vēsākā laikā motors ilgi silst un pie mīnusiem vispār nevar dabūt līdz darba temperatūrai.
Aukstam dzinējam tukšgaitā staigā apgriezieni (pulsē) tas nozīmē ka tas sildītājs nepareizi vai tieši pareizi strādā?
Diagnostika kļūdas nerāda, papildus sūknītis saremontēts, strādā.
Vai varbūt sākt ar termostatu maiņu?
e83 3.0D | Offline | | |
| Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3810
Braucu ar:
|
19 Nov 2021, 21:50:12 @deivzz rakstīja:
Sveiki, izskatīju visas tēmas bet tā arī atbildi neatradu.
Kā var pateikt vai elektriskais tosola sildītājs strādā? Vēsākā laikā motors ilgi silst un pie mīnusiem vispār nevar dabūt līdz darba temperatūrai.
Aukstam dzinējam tukšgaitā staigā apgriezieni (pulsē) tas nozīmē ka tas sildītājs nepareizi vai tieši pareizi strādā?
Diagnostika kļūdas nerāda, papildus sūknītis saremontēts, strādā.
Vai varbūt sākt ar termostatu maiņu?
e83 3.0D
Man interesē, kurs var restaurēt sūknīti??
Problēma identiska ar sūknīti[ Šo ziņu laboja Rockstar, 26 Nov 2025, 10:47:08 ] | Offline | | |
| Achtung | |  Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 853
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Arī manam E83 tas pats. Kā auksts, tā staigā apgriezieni, dēļ šīs problēmas.
Saviem saremontēsiet, padalāties ar info pls | Offline | | |
| Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3810
Braucu ar:
|
26 Nov 2025, 10:53:37 @Achtung rakstīja:
Arī manam E83 tas pats. Kā auksts, tā staigā apgriezieni, dēļ šīs problēmas.
Saviem saremontēsiet, padalāties ar info pls
Ja mums būtu manuālā kārba, tad mēs pat nepamanītu šo joku, bet stāvot D tas ir šausmīgi nepatīkami. | Offline | | |
|
|
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7983
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31
| 99% no viņiem ir beigti, par to norāda apgriezienu staigāšana auksta, atlikušais 1% E46 un e83 saimnieku ir uzlikuši viņus jaunus
Pēdējo kad pirku, bija kaut kas 500eur jauns, cik tagad nezinu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
| Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3810
Braucu ar:
| 64118369807 automatiem manual 6 beigās
353euro.
Tapat sālīti priekš veca drota. Noteikti ir iespejams restaurēt eso vai saķīmikot 12v sūknīti. Bet tad jābūt entuziastam. Varbūt kādam gāziniekam ir pieredze, tiem kam problēmas ar pečkas cirkulaciju pēc dēļ gāzes reduktora??
Kaspich vai Jums ir idejas? | Offline | | |
| Achtung | |  Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 853
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Man ir manuāls. Pie sarkanā gaidot, jūtu tāpat | Offline | | |
| kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13737
Braucu ar:
| intereses pēc- kāpēc dēļ tā sildītāja staigā apgriezieni?
jo motors neuzsilst?
vai arī viņš slēgājas on/off un slodze ģeneratoram visu laiku mainās? | Online | | |
| Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3810
Braucu ar:
|
26 Nov 2025, 15:20:41 @kexxx rakstīja:
intereses pēc- kāpēc dēļ tā sildītāja staigā apgriezieni?
jo motors neuzsilst?
vai arī viņš slēgājas on/off un slodze ģeneratoram visu laiku mainās?
Ja ir nepietiekoša cirkulācija pie sikditaja, tad sildītājs pārkarst un atsledz sikditāju, sanāk on/off slēgalējas un ģenerators nesaprot ko darīt un rausta motoru.. teoretiski varetu ielikt sistēmā jebkadu dzeses sistemai piemerotu Ķīnas 12v sūkniti. Hz ja pieliktu pirms beigtās detaļas???[ Šo ziņu laboja Rockstar, 26 Nov 2025, 15:29:54 ] | Offline | | |
| zaqs | | Kopš: 31. Oct 2015
Ziņojumi: 101
Braucu ar:
| no tā sildītāja tāpat maza jēga. tas cenšas ātrāk uzsildīt salonu. norauj vadības štekerīti no sildītāja, un aizmirsti | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7983
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31
|
26 Nov 2025, 14:14:34 @Rockstar rakstīja:
64118369807 automatiem manual 6 beigās
353euro.
Tapat sālīti priekš veca drota. Noteikti ir iespejams restaurēt eso vai saķīmikot 12v sūknīti. Bet tad jābūt entuziastam. Varbūt kādam gāziniekam ir pieredze, tiem kam problēmas ar pečkas cirkulaciju pēc dēļ gāzes reduktora??
Kaspich vai Jums ir idejas?
Gan jau sākumā vajadzētu ievērot tādu niansi, ka elektriskais priekšsildītājs un klimas vārsti ir 2 ''mazliet'' atšķirīgas detaļas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7983
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31
|
26 Nov 2025, 20:54:55 @zaqs rakstīja:
no tā sildītāja tāpat maza jēga. tas cenšas ātrāk uzsildīt salonu. norauj vadības štekerīti no sildītāja, un aizmirsti
Vispār jēga ir diezgan liela un ievērojami ātrāk palīdz uzsildīt tik tālu, lai būtu siltums salonā un kausētu vaļā logus, kā arī braucot palīdz uzturēt motoram darba temperatūru. Un tas ietekmē gan DPF mūžu, gan kvēlsveču un kvēlsveču vadības bloka mūžu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
|
| Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3810
Braucu ar:
|
26 Nov 2025, 22:07:28 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Nov 2025, 14:14:34 @Rockstar rakstīja:
64118369807 automatiem manual 6 beigās
353euro.
Tapat sālīti priekš veca drota. Noteikti ir iespejams restaurēt eso vai saķīmikot 12v sūknīti. Bet tad jābūt entuziastam. Varbūt kādam gāziniekam ir pieredze, tiem kam problēmas ar pečkas cirkulaciju pēc dēļ gāzes reduktora??
Kaspich vai Jums ir idejas?
Gan jau sākumā vajadzētu ievērot tādu niansi, ka elektriskais priekšsildītājs un klimas vārsti ir 2 ''mazliet'' atšķirīgas detaļas
Tad tas sūknītis ir iekšā šajā??
[ Šo ziņu laboja Rockstar, 26 Nov 2025, 23:53:05 ] | Offline | | |
| kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13737
Braucu ar:
| hmm, varbūt kamēr dzesēšanas šķidrums ir auksts, pečkas radiatora aplis ir izolēts no motora un tur cirkulāciju nodrošina tikai tas sūknītis? | Online | | |
| Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3810
Braucu ar:
|
27 Nov 2025, 07:45:55 @kexxx rakstīja:
hmm, varbūt kamēr dzesēšanas šķidrums ir auksts, pečkas radiatora aplis ir izolēts no motora un tur cirkulāciju nodrošina tikai tas sūknītis?
Ja pečku nogriež uz 16 grādiem, tad nekas neraustās un un arī temperatūra nekāpj tik ātri ja būtu ieslegts virs 16 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|