Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: X3 elektriskais priekšsildītājs

AutorsZiņojums
Dagnis1
05. Feb 2018, 12:38 #1

Kopš: 05. Feb 2018

No: Sigulda

Ziņojumi: 1

Braucu ar: X3 e83 3d 160kw

Lieta tāda ka man viņu neslēdz iekšā. Kļūdu uz viņu nav.
Offline
krushh
05. Feb 2018, 12:40 #2

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


05 Feb 2018, 12:38:48 @Dagnis1 rakstīja:
Lieta tāda ka man viņu neslēdz iekšā. Kļūdu uz viņu nav.


Varbūt viņš tur vispār nav?
Offline
N53series
05. Feb 2018, 12:48 #3

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

nu, brauc pie meistara, vai skati pats TISaa sheemu, multimetru rokaa un - uz priekshu. nekaadas rakjeshu zinaatnes tur nav!
Offline
Dagnis1
05. Feb 2018, 13:06 #4

Kopš: 05. Feb 2018

No: Sigulda

Ziņojumi: 1

Braucu ar: X3 e83 3d 160kw

Man viņš ir iekšā. Visiem e83 dīzeļiem viņš ir. Tiklīdz es viņu aktivizeju caur ista tā viņš viņu uzreiz izslēdz. Tajā brīdī apgriezieni nedaudz nokritas.
Offline
deivzz
19. Nov 2021, 21:50 #5

Kopš: 19. Nov 2021

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki, izskatīju visas tēmas bet tā arī atbildi neatradu.
Kā var pateikt vai elektriskais tosola sildītājs strādā? Vēsākā laikā motors ilgi silst un pie mīnusiem vispār nevar dabūt līdz darba temperatūrai.
Aukstam dzinējam tukšgaitā staigā apgriezieni (pulsē) tas nozīmē ka tas sildītājs nepareizi vai tieši pareizi strādā?
Diagnostika kļūdas nerāda, papildus sūknītis saremontēts, strādā.
Vai varbūt sākt ar termostatu maiņu?
e83 3.0D
Offline
Rockstar
26. Nov 2025, 10:46 #6

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3810

Braucu ar:


19 Nov 2021, 21:50:12 @deivzz rakstīja:
Sveiki, izskatīju visas tēmas bet tā arī atbildi neatradu.
Kā var pateikt vai elektriskais tosola sildītājs strādā? Vēsākā laikā motors ilgi silst un pie mīnusiem vispār nevar dabūt līdz darba temperatūrai.
Aukstam dzinējam tukšgaitā staigā apgriezieni (pulsē) tas nozīmē ka tas sildītājs nepareizi vai tieši pareizi strādā?
Diagnostika kļūdas nerāda, papildus sūknītis saremontēts, strādā.
Vai varbūt sākt ar termostatu maiņu?
e83 3.0D


Man interesē, kurs var restaurēt sūknīti??
Problēma identiska ar sūknīti

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 26 Nov 2025, 10:47:08 ]

Offline
Achtung
26. Nov 2025, 10:53 #7

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 853

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Arī manam E83 tas pats. Kā auksts, tā staigā apgriezieni, dēļ šīs problēmas.
Saviem saremontēsiet, padalāties ar info pls
Offline
Rockstar
26. Nov 2025, 10:58 #8

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3810

Braucu ar:


26 Nov 2025, 10:53:37 @Achtung rakstīja:
Arī manam E83 tas pats. Kā auksts, tā staigā apgriezieni, dēļ šīs problēmas.
Saviem saremontēsiet, padalāties ar info pls

Ja mums būtu manuālā kārba, tad mēs pat nepamanītu šo joku, bet stāvot D tas ir šausmīgi nepatīkami.
Offline
RSAWorkshop
26. Nov 2025, 11:12 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7983

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31

99% no viņiem ir beigti, par to norāda apgriezienu staigāšana auksta, atlikušais 1% E46 un e83 saimnieku ir uzlikuši viņus jaunus
Pēdējo kad pirku, bija kaut kas 500eur jauns, cik tagad nezinu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Rockstar
26. Nov 2025, 14:14 #10

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3810

Braucu ar:

64118369807 automatiem manual 6 beigās

353euro.
Tapat sālīti priekš veca drota. Noteikti ir iespejams restaurēt eso vai saķīmikot 12v sūknīti. Bet tad jābūt entuziastam. Varbūt kādam gāziniekam ir pieredze, tiem kam problēmas ar pečkas cirkulaciju pēc dēļ gāzes reduktora??
Kaspich vai Jums ir idejas?
Offline
Achtung
26. Nov 2025, 15:05 #11

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 853

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Man ir manuāls. Pie sarkanā gaidot, jūtu tāpat
Offline
kexxx
26. Nov 2025, 15:20 #12

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13737

Braucu ar:

intereses pēc- kāpēc dēļ tā sildītāja staigā apgriezieni?
jo motors neuzsilst?
vai arī viņš slēgājas on/off un slodze ģeneratoram visu laiku mainās?
Online
Rockstar
26. Nov 2025, 15:29 #13

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3810

Braucu ar:


26 Nov 2025, 15:20:41 @kexxx rakstīja:
intereses pēc- kāpēc dēļ tā sildītāja staigā apgriezieni?
jo motors neuzsilst?
vai arī viņš slēgājas on/off un slodze ģeneratoram visu laiku mainās?

Ja ir nepietiekoša cirkulācija pie sikditaja, tad sildītājs pārkarst un atsledz sikditāju, sanāk on/off slēgalējas un ģenerators nesaprot ko darīt un rausta motoru.. teoretiski varetu ielikt sistēmā jebkadu dzeses sistemai piemerotu Ķīnas 12v sūkniti. Hz ja pieliktu pirms beigtās detaļas???

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 26 Nov 2025, 15:29:54 ]

Offline
zaqs
26. Nov 2025, 20:54 #14

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 101

Braucu ar:

no tā sildītāja tāpat maza jēga. tas cenšas ātrāk uzsildīt salonu. norauj vadības štekerīti no sildītāja, un aizmirsti
Offline
RSAWorkshop
26. Nov 2025, 22:07 #15

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7983

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31


26 Nov 2025, 14:14:34 @Rockstar rakstīja:
64118369807 automatiem manual 6 beigās

353euro.
Tapat sālīti priekš veca drota. Noteikti ir iespejams restaurēt eso vai saķīmikot 12v sūknīti. Bet tad jābūt entuziastam. Varbūt kādam gāziniekam ir pieredze, tiem kam problēmas ar pečkas cirkulaciju pēc dēļ gāzes reduktora??
Kaspich vai Jums ir idejas?

Gan jau sākumā vajadzētu ievērot tādu niansi, ka elektriskais priekšsildītājs un klimas vārsti ir 2 ''mazliet'' atšķirīgas detaļas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
26. Nov 2025, 22:08 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7983

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31


26 Nov 2025, 20:54:55 @zaqs rakstīja:
no tā sildītāja tāpat maza jēga. tas cenšas ātrāk uzsildīt salonu. norauj vadības štekerīti no sildītāja, un aizmirsti

Vispār jēga ir diezgan liela un ievērojami ātrāk palīdz uzsildīt tik tālu, lai būtu siltums salonā un kausētu vaļā logus, kā arī braucot palīdz uzturēt motoram darba temperatūru. Un tas ietekmē gan DPF mūžu, gan kvēlsveču un kvēlsveču vadības bloka mūžu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Rockstar
26. Nov 2025, 23:51 #17

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3810

Braucu ar:


26 Nov 2025, 22:07:28 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Nov 2025, 14:14:34 @Rockstar rakstīja:
64118369807 automatiem manual 6 beigās

353euro.
Tapat sālīti priekš veca drota. Noteikti ir iespejams restaurēt eso vai saķīmikot 12v sūknīti. Bet tad jābūt entuziastam. Varbūt kādam gāziniekam ir pieredze, tiem kam problēmas ar pečkas cirkulaciju pēc dēļ gāzes reduktora??
Kaspich vai Jums ir idejas?

Gan jau sākumā vajadzētu ievērot tādu niansi, ka elektriskais priekšsildītājs un klimas vārsti ir 2 ''mazliet'' atšķirīgas detaļas

Tad tas sūknītis ir iekšā šajā??

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 26 Nov 2025, 23:53:05 ]

Offline
kexxx
27. Nov 2025, 07:45 #18

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13737

Braucu ar:

hmm, varbūt kamēr dzesēšanas šķidrums ir auksts, pečkas radiatora aplis ir izolēts no motora un tur cirkulāciju nodrošina tikai tas sūknītis?
Online
Rockstar
01. Dec 2025, 12:12 #19

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3810

Braucu ar:


27 Nov 2025, 07:45:55 @kexxx rakstīja:
hmm, varbūt kamēr dzesēšanas šķidrums ir auksts, pečkas radiatora aplis ir izolēts no motora un tur cirkulāciju nodrošina tikai tas sūknītis?

Ja pečku nogriež uz 16 grādiem, tad nekas neraustās un un arī temperatūra nekāpj tik ātri ja būtu ieslegts virs 16
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo