Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Plusa klemmes

AutorsZiņojums
kaaseens
23. Nov 2017, 11:11 #1

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60

Jautajums e60 525d silst plusa klemme un abi vadi kas pienak pie tas...no kuras puses sakt meklet vainu?
Offline
7iktors
23. Nov 2017, 13:16 #2

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: velosipēdu

Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
Offline
Mikels
23. Nov 2017, 13:27 #3

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4135

Braucu ar: cieņu

Zinot cik daudz e60 ir nodeguši un ņemot vērā, ka e60 bija rūpnīcas atsaukums par akumulatora plus vada kabeli (laikam beztermiņa) es tavā vietā garumā nevilktu

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Nov 2017, 13:28:28 ]

Online
kaaseens
23. Nov 2017, 13:39 #4

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60


23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Offline
Converse
23. Nov 2017, 13:41 #5

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: Golf VII


23 Nov 2017, 13:27:58 @Mikels rakstīja:
Zinot cik daudz e60 ir nodeguši un ņemot vērā, ka e60 bija rūpnīcas atsaukums par akumulatora plus vada kabeli (laikam beztermiņa) es tavā vietā garumā nevilktu


Atsaukums par akumulatora plus vada kabeli ir bijis tikai E60? Cik lasīts arī E90 esot problēmas šajā ziņā, bet varbūt zini, vai bijis atsaukums?
Offline
Mikels
23. Nov 2017, 13:47 #6

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4135

Braucu ar: cieņu

Atsaukums par bagāžnieka plus vadu bija BMW piektās un sestās sērijas automašīnām, kas ražotas no 2003.-2010.gadam, e90 cik zinu nebija.
Online
7iktors
23. Nov 2017, 15:33 #7

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: velosipēdu


23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...


Starteris baigi smagi grieza, līdz nomira vispār, nebija jaudas pagriezt motoru, nomainīju starteri, salaboja vadu un nomainīju citu aķi, jo vecais nobeidzās, netika īsti elektrības nabagam , līdz ar to izlādējās tukšs...
Pēc esošām manipulācijām - vads vairs nekarst, aķis normāli lādējās un autiņš pielaižas, starteris motoru iegriež kā mazu bērnu
Offline
kaaseens
23. Nov 2017, 15:37 #8

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60


23 Nov 2017, 15:33:09 @7iktors rakstīja:

23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...


Starteris baigi smagi grieza, līdz nomira vispār, nebija jaudas pagriezt motoru, nomainīju starteri, salaboja vadu un nomainīju citu aķi, jo vecais nobeidzās, netika īsti elektrības nabagam , līdz ar to izlādējās tukšs...
Pēc esošām manipulācijām - vads vairs nekarst, aķis normāli lādējās un autiņš pielaižas, starteris motoru iegriež kā mazu bērnu

nu ja man starters itka griezas labi...bet kautkas cits labi ed stravu bet lielakais jau nemejs ir starters...visi raksta rinki apkart bet neviens nestasta ko noderigu...gengis lade labi akis ar ir uzladets bet kautkas tapat ed nost...bet tas ir braucot jo stavot nesilst..
Offline
berny757
23. Nov 2017, 15:48 #9

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti

Ja tā patrona ir izšauta, tad vispār jābrīnās ka starteris grieš. E46 vispār negriez. Prātīgākais jau sākt ar vada maiņu.
Offline
7iktors
23. Nov 2017, 16:02 #10

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: velosipēdu


23 Nov 2017, 15:37:18 @kaaseens rakstīja:

23 Nov 2017, 15:33:09 @7iktors rakstīja:

23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...


Starteris baigi smagi grieza, līdz nomira vispār, nebija jaudas pagriezt motoru, nomainīju starteri, salaboja vadu un nomainīju citu aķi, jo vecais nobeidzās, netika īsti elektrības nabagam , līdz ar to izlādējās tukšs...
Pēc esošām manipulācijām - vads vairs nekarst, aķis normāli lādējās un autiņš pielaižas, starteris motoru iegriež kā mazu bērnu

nu ja man starters itka griezas labi...bet kautkas cits labi ed stravu bet lielakais jau nemejs ir starters...visi raksta rinki apkart bet neviens nestasta ko noderigu...gengis lade labi akis ar ir uzladets bet kautkas tapat ed nost...bet tas ir braucot jo stavot nesilst..

Izstāstīju savu pieredzi, bet ieteikšu aizbrauc pie eleķtriķa, tas pieslēgs multimetru, izies cauri drošinātājiem un atradīs vainu !
Redzi braucot palielinās gan saņemtā gan atdotā strāva, līdz ar to rodas pretestība pie klemmas, jo strāva nespēj iziet.

http://www.bmwclub.ru/threads/pljusovoj-provod-...il.349363/page-9
Offline
7iktors
23. Nov 2017, 16:04 #11

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: velosipēdu


23 Nov 2017, 15:48:04 @berny757 rakstīja:
Ja tā patrona ir izšauta, tad vispār jābrīnās ka starteris grieš. E46 vispār negriez. Prātīgākais jau sākt ar vada maiņu.


Sveiks, īsti neizšāva, bet laikam bija nedaudz aizvīlusies, elektriķis man tā īsti nevarēja izskaidrot, bet paložņājot pa forumiem džeki bija minējuši līdzīgus gadījumus
Offline
berny757
23. Nov 2017, 16:20 #12

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti

Varbūt tur vienkārši zūd kontakts, tāpēc arī karst. Ne velti e60 bija atsaukums uz to. Ja vel nav bijis mainīts, tad brauc pie dīlera un nomainīs
Offline
kaaseens
23. Nov 2017, 17:16 #13

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60


23 Nov 2017, 15:48:04 @berny757 rakstīja:
Ja tā patrona ir izšauta, tad vispār jābrīnās ka starteris grieš. E46 vispār negriez. Prātīgākais jau sākt ar vada maiņu.

starters negrieza tur jau ta lieta...bet savienojot bez patronas viss strada...
Offline
kaaseens
24. Nov 2017, 14:55 #14

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60

Pa to pasu temu runajot no generatora no stravas regulatora ir nonemts stekeris un uzliekot stavot ed nost aki...ir kadam kads sakarigs viedoklis?
Offline
Mixzzz
24. Nov 2017, 15:57 #15

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2217

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.
Offline
kaaseens
24. Nov 2017, 16:04 #16

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60


24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:

23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.

es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...
Offline
kaaseens
24. Nov 2017, 16:06 #17

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60


24 Nov 2017, 16:04:55 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:

23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.

es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...

vienkarsi isa klemme kura aiziet uz drosinatajiem nenormali karst un izsava to patronu...
Offline
kaaseens
24. Nov 2017, 16:11 #18

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60


24 Nov 2017, 16:06:14 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 16:04:55 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:

23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.

es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...

vienkarsi isa klemme kura aiziet uz drosinatajiem nenormali karst un izsava to patronu...

cik pagaidam noskaidrots ka parasti zem zapaskas vietas tas vads pustot nost un taisa saizes...jabrauc japacel un tad redzes vai tur ta kaite vai talak jamekle..
Offline
kaaseens
24. Nov 2017, 22:33 #19

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60


24 Nov 2017, 16:11:10 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 16:06:14 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 16:04:55 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:

23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

pacelu masinu uz pacelaja visur izloznaju viss plasmasas nopakots utt...vaina bija pie pasas plusa klemmes pievilku no visas sirds un dveseles un vairs nekas nekur nekarst.....
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.

es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...

vienkarsi isa klemme kura aiziet uz drosinatajiem nenormali karst un izsava to patronu...

cik pagaidam noskaidrots ka parasti zem zapaskas vietas tas vads pustot nost un taisa saizes...jabrauc japacel un tad redzes vai tur ta kaite vai talak jamekle..
Offline
kaaseens
24. Nov 2017, 22:34 #20

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 94

Braucu ar: e60


24 Nov 2017, 22:33:33 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 16:11:10 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 16:06:14 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 16:04:55 @kaaseens rakstīja:

24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:

23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:

pacelu masinu uz pacelaja visur izloznaju viss plasmasas nopakots utt...vaina bija pie pasas plusa klemmes pievilku no visas sirds un dveseles un vairs nekas nekur nekarst.....
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts

klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.

es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...

vienkarsi isa klemme kura aiziet uz drosinatajiem nenormali karst un izsava to patronu...

cik pagaidam noskaidrots ka parasti zem zapaskas vietas tas vads pustot nost un taisa saizes...jabrauc japacel un tad redzes vai tur ta kaite vai talak jamekle..



pacelu masinu uz pacelaja visur izloznaju viss plasmasas nopakots utt...vaina bija pie pasas plusa klemmes pievilku no visas sirds un dveseles un vairs nekas nekur nekarst.....
Offline

Moderatori: AV, Angelz, GirtzB, Jagr, Lafter, PERFS, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips