Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: M52B28 Nav jaudas...

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
28. May 2017, 15:22 #41

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

ja mainīja tikai pliku remkomplektu vanosam, tad nekas neizregulējas, bet saprātīgā gadījumā tomēr saregulē ķēdes pa jaunam, lai 100% skaidrība, ka tur 2x nebūs jālien un nebūs jādomā ir vai nav pareizi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
edzhaans
28. May 2017, 19:55 #42

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Dzinējs ir smieklīgi vienkāršs, bet prasa pieredzi un pareizos instrumentus. Tā kā, mainiet speciālistus. Ja tas ir TU motors, tad viņš nav tāds pats kā bez TU, un te arī sākas problēmas, cilvēki visus samet vienā maisā, lai gan viņi ir diezgan atšķirīgi, un pat nejau tapēc ka tur 2 vanosi, nevis 1.
Offline
oskalo
29. May 2017, 17:33 #43

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2

Kā var pārbaudīt vai vanos strādā? un nē viņš negrab
Offline
RSAWorkshop
29. May 2017, 17:56 #44

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

vari neiespringt, īpaši nestrādā, sen jau viss ir sakaltis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
29. May 2017, 19:28 #45

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


29 May 2017, 17:33:51 @oskalo rakstīja:
Kā var pārbaudīt vai vanos strādā? un nē viņš negrab
aktualajos datos uzliec prasitās vertības un aktualās,ja sakrīt tatad strādā
Offline
Rolzs
29. May 2017, 20:08 #46

Kopš: 02. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: 320d E46

Atrisinājāt?
Offline
oskalo
30. May 2017, 21:06 #47

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2

Paldies centīšos tuvākājā laikā pārbaudīt.

Vēl neatrisināju jo parādījās jaunas problēmas... (Murgs ar to mašīnu)
Offline
Rolzs
31. May 2017, 11:11 #48

Kopš: 02. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: 320d E46


30 May 2017, 21:06:26 @oskalo rakstīja:
Paldies centīšos tuvākājā laikā pārbaudīt.

Vēl neatrisināju jo parādījās jaunas problēmas... (Murgs ar to mašīnu)


Auto visticamāk ka nav nevainas. Tikai ar diagnostiku nevisai veiksmīgi Tev iet.
Offline
N53series
31. May 2017, 11:18 #49

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 14:03:46 @Billy rakstīja:

28 May 2017, 07:25:13 @HE9600 rakstīja:
Billy, dzinēja "metkas" ir skatītas?

Kad lika rekomplektu vanosam skatija bez tooliem..uz profesionalo aci Bet pirms tam jau negaja..ja nu nepareizi salika


28 May 2017, 07:57:10 @N53series rakstīja:
pag, pag. adaptaacijas treknajaa, bet smird peec nesadegusha? shis neiet kopaa nu, par nespeeju nomeerit spiedienu, maf, sadaenes senosru u.c. - ''meistaru'' vaardus studijaa!

Jap..adaptacijas reali minusos inpa..ari ta sa saucamas ilgas apaksa..kamer neizmet ka sasniegts maximums un kluda uz to. Ne nu spiedienu merit raila jau mak Ja uz MAF kludu nav tad jau ejosh ka doma lielaka dala Tas nekas ka rada gaisu pa daudz Tas pats uz sadalenes deveju...nav kludas uz to..tatad ejosh. Es mainiju jo man pirmas benzina sprauslas vieta jebkura normala sprausla kura cita vieta ir klusa...taja sak tiksket ta pa daudz.


28 May 2017, 09:25:24 @rekeds rakstīja:
Billy, Tev pēc kā sākās, vai jau pie pirkšanas?

Ne ipasuma jau bija kadi 2 gadi jau..viss bija stiigaa ar paterinju un jaudu Tika uzlikts M50 kolektors..viss bija cotka..apaksas nepazuda..augsas palika daudz labakas. Tika uzmesta gaaze pat..viss bija ok. Aaa un jaa noverots ja gaaze tad meistari vel mazak ko maak jo pie visa vainiga gaaze
Sakas tas tad kad pamaniju ka auksts drebinas...tricinas..smird pec nesadegusas benjas..pirmos km ir jauda un pazud..ber un vnk nav celina..nulle. Pamaniju ka motors ta ka shnac..pa daudz..ta nebija.bet nu pieradu un teica ka ta vini visi strada.Tika pat M50 kolektors nemts nost ar domu ka piesuc gaisu kur mosh..bet ne tur ta vaina..dumu testa nekur nekas neneca ara.


meegjinaashu ljoti korekti paskaidrot.
kad tu paarsleedzis uz gaazi, MS vadiibas bloks (DME} sajuuk praataa. lai kaadi/cik ideaali buutu gaazes iestatiijumi, DME nespees uztureet degmaisiijumu (jo vinjsh vairs neko arii neuztur), noteikti buus kljudas par trim, lambda zondeem, u.t.t.
sekas shim - nebuus normaalu adaptaaciju, par cilindru individuaalajaam nerunaajot. visa dzineeja vadiba tiek izdemoleeta.

moraale - meistars var salikt [ideali] visu pasaakumu benziina rezhiimam, bet - tikliidz paarsleegsies uz gaazi, visi uzstaadiijumi nobruks, buus kljuudas, buus avaarijas rezhiims. un viss darbs [adaptaaciju] veejaa.

vai shis ir/bija saprotams?
Offline
termcan
31. May 2017, 11:29 #50

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Sanāk, ka uz E39 gāzi nevar uzlikt????
Offline
Billy
31. May 2017, 11:30 #51

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1704

Braucu ar: E39


31 May 2017, 11:18:26 @N53series rakstīja:
meegjinaashu ljoti korekti paskaidrot.
kad tu paarsleedzis uz gaazi, MS vadiibas bloks (DME} sajuuk praataa. lai kaadi/cik ideaali buutu gaazes iestatiijumi, DME nespees uztureet degmaisiijumu (jo vinjsh vairs neko arii neuztur), noteikti buus kljudas par trim, lambda zondeem, u.t.t.
sekas shim - nebuus normaalu adaptaaciju, par cilindru individuaalajaam nerunaajot. visa dzineeja vadiba tiek izdemoleeta.
moraale - meistars var salikt [ideali] visu pasaakumu benziina rezhiimam, bet - tikliidz paarsleegsies uz gaazi, visi uzstaadiijumi nobruks, buus kljuudas, buus avaarijas rezhiims. un viss darbs [adaptaaciju] veejaa.
vai shis ir/bija saprotams?

So varetu pakomentet kads gazinieks...
Bet pec rakstita sanak ka visi E39 ar gazi..ne visi bmw uz gazi iet krejuma, visiem ir kludas par zondem un fuel trim utt, visi brauc avarijas rezima ar gazi Tad jautajums..kam tad domats gazes kompis ar visu savu softu un uzstadijumiem..liknem?
Man kad viss gaja gan uz benju gan uz gazi..nebija nekadu avarijas rezimu..ne kludu par zondem..ne fuel trim un ko vel te piemineto.

[ Šo ziņu laboja Billy, 31 May 2017, 11:31:01 ]

Offline
e34
31. May 2017, 11:46 #52

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


31 May 2017, 11:30:34 @Billy rakstīja:

31 May 2017, 11:18:26 @N53series rakstīja:
meegjinaashu ljoti korekti paskaidrot.
kad tu paarsleedzis uz gaazi, MS vadiibas bloks (DME} sajuuk praataa. lai kaadi/cik ideaali buutu gaazes iestatiijumi, DME nespees uztureet degmaisiijumu (jo vinjsh vairs neko arii neuztur), noteikti buus kljudas par trim, lambda zondeem, u.t.t.
sekas shim - nebuus normaalu adaptaaciju, par cilindru individuaalajaam nerunaajot. visa dzineeja vadiba tiek izdemoleeta.
moraale - meistars var salikt [ideali] visu pasaakumu benziina rezhiimam, bet - tikliidz paarsleegsies uz gaazi, visi uzstaadiijumi nobruks, buus kljuudas, buus avaarijas rezhiims. un viss darbs [adaptaaciju] veejaa.
vai shis ir/bija saprotams?

So varetu pakomentet kads gazinieks...
Bet pec rakstita sanak ka visi E39 ar gazi..ne visi bmw uz gazi iet krejuma, visiem ir kludas par zondem un fuel trim utt, visi brauc avarijas rezima ar gazi Tad jautajums..kam tad domats gazes kompis ar visu savu softu un uzstadijumiem..liknem?
Man kad viss gaja gan uz benju gan uz gazi..nebija nekadu avarijas rezimu..ne kludu par zondem..ne fuel trim un ko vel te piemineto.


Jā, es arī iedomājos par šādu lietu...
Offline
N53series
31. May 2017, 11:48 #53

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


31 May 2017, 11:30:34 @Billy rakstīja:

31 May 2017, 11:18:26 @N53series rakstīja:
meegjinaashu ljoti korekti paskaidrot.
kad tu paarsleedzis uz gaazi, MS vadiibas bloks (DME} sajuuk praataa. lai kaadi/cik ideaali buutu gaazes iestatiijumi, DME nespees uztureet degmaisiijumu (jo vinjsh vairs neko arii neuztur), noteikti buus kljudas par trim, lambda zondeem, u.t.t.
sekas shim - nebuus normaalu adaptaaciju, par cilindru individuaalajaam nerunaajot. visa dzineeja vadiba tiek izdemoleeta.
moraale - meistars var salikt [ideali] visu pasaakumu benziina rezhiimam, bet - tikliidz paarsleegsies uz gaazi, visi uzstaadiijumi nobruks, buus kljuudas, buus avaarijas rezhiims. un viss darbs [adaptaaciju] veejaa.
vai shis ir/bija saprotams?

So varetu pakomentet kads gazinieks...
Bet pec rakstita sanak ka visi E39 ar gazi..ne visi bmw uz gazi iet krejuma, visiem ir kludas par zondem un fuel trim utt, visi brauc avarijas rezima ar gazi Tad jautajums..kam tad domats gazes kompis ar visu savu softu un uzstadijumiem..liknem?
Man kad viss gaja gan uz benju gan uz gazi..nebija nekadu avarijas rezimu..ne kludu par zondem..ne fuel trim un ko vel te piemineto.


precizee, luudzu, akads dzineejs/kaada vadiibas sistema tam bija.
Motronic 3.1 pie optimaaliem gaazes iestatiijumiem arii kaadu laiku var izvilkt.

veel dalja aizveesturisku vadiibas bloku izvilks gadiijumos, kad gaazes vadiiba taisa regulaari [polaritaatee] mainiigu degmaisiijumu. nepaspees savaakt kljuudu [bet, adaptaacijas buus miskastee].

kam domaats? jauzdod shaadu jautaajumu,s kaidrs, ka no teemas nerubiii neko. ko man uz taadu jautajumu atbildeet?
Offline
N53series
31. May 2017, 12:16 #54

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

p.s. to, kaadaa rezhiimaa reaali straadaa dzineeja vadiiba, lietotaajs nemaz nezin.
pat, ja nav kljuudu, dzineejs var straadaat pilniigi atskjiriigi no normaala darba rezhiima.
piemeeram, deelj gaazes - tas var nevietaa/nelaikaa regulaari forseeti paarrakstiit adaptaacijas [gan offsetu, gan proporcionaalaas].
dzineejs var forseeti paarrakstiit un nesekmiigi meegjinaat nobalanseet cilindrus [tb, nobalanseshana nebuus iespeejama - tas bez variantiem].
dzineejs var nepaartraukti meegjinaat adapteet Lambda zondes [jaunaakiem dzinejiem] vai veikt reguleejosho sharjoslas zondu darbspeejas testus [vecaakiem dzineejiem] - zondu darbiiba buus trauceeta.
veel, protams, notiks izmisiiga aizdedzes biidiishana turpu/shurpu, meegjinot ko saprast no detonaacijas sensoriem [paarrakstot to karti].
jaunaakiem dzinejiem buus murgs ar doseles adaptaacijaam. pilniigi sviestaa saies adaptaacijas kartes: Lambda papildkorekcija pa bankaam atkariibaa no t.

viss shis attiecas uz MS4X liidz MSV70 vadibas blokiem. vecakiem, logjiski, situaacija vieglaaka [jo mazaak ko nograut].
Offline
rekeds
31. May 2017, 12:38 #55

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

piezīmēju sev, ka jebkurā diskusijā par benzīna motoru jāsāk ar jautājumu - gāze ir?
Offline
Rolzs
31. May 2017, 13:06 #56

Kopš: 02. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: 320d E46

Gāzi var likt pie nosacījuma ka gāzes kompim ir analogas ieejas prieks zondēm un kompis paralēli lasa info no DME. TAD visam vajadzētu būt normāli. Problēma tajā ka tauta žnaudzas uz pāris simtiem euro par labiem gāzes dme
Offline
N53series
31. May 2017, 13:15 #57

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


31 May 2017, 13:06:13 @Robs rakstīja:
Gāzi var likt pie nosacījuma ka gāzes kompim ir analogas ieejas prieks zondēm un kompis paralēli lasa info no DME. TAD visam vajadzētu būt normāli. Problēma tajā ka tauta žnaudzas uz pāris simtiem euro par labiem gāzes dme


Nebuus normaali. Siemens izmanto integreejosha tipa kompensacijas (nevis preteejas polaritaates loop koegus),attieciigi - pat lasot zondu signaalus,pasaakums sljuuks graavii. Otra lieta - visam,kur reguleejoshaas ir platjosla,zondu veeroshana dos veel mazak. Jo msv kartees ir daudz vietu,kur Lambda nav 1. Un,ja gazes kompis provees uztureet 1,viss buus slikti. Savukaart,kaadai Lambdai jaabuut,zin tikai msv. Un papildus nekaadu ingormaaciju msv nesniedz. Pat ne par veelako momentaanas korekcijas polaritaati. Tb,jebkaada krutuma gaazes iekaarta shiem Siemens blokiem ir fataala. Par krutaakam lietaam - cilindru balanseshana nerunaajot. Taam vispaar nav sakars ar zondu lasiishanu. Taapat kaa detonaacijas sensoriem,droselei,utml..
Offline
kexxx
31. May 2017, 13:58 #58

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:

Gāzes kompji nekādas zondes nelasa (zondes var pieslēgt un pieslēdzot pc paskatīties signālu, bet tās nekādi neietekmē gāzes kompja darbību). Vēl daži gāzes kompji no benzīna kompja caur obd lasa trimus un pēc tiem mēģina kko koriģēt.
Reāli visa gāzes kompja darbība balstās uz nolasīto benzīna sprauslu impulsa ilgumu.

Un problēmas ar gāzi ir nevis dēļ sliktiem gāzes kompjiem, bet dēļ līkām licēju/regulētāju rokām. Biku pacenšoties saregulēt, nekādu obd pieslēgumu nevajag un nekas nesmird, neraustās un čeki nedeg.

Diemžēl visi meklē pēc iespējas lētāku kaktu kantori, kur pa roku galam uzmetīs smirdekli un pēc tam bļauj cik vissirsliktigāzesūds
Offline
N53series
31. May 2017, 14:07 #59

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


31 May 2017, 13:58:21 @kexxx rakstīja:
Gāzes kompji nekādas zondes nelasa (zondes var pieslēgt un pieslēdzot pc paskatīties signālu, bet tās nekādi neietekmē gāzes kompja darbību). Vēl daži gāzes kompji no benzīna kompja caur obd lasa trimus un pēc tiem mēģina kko koriģēt.
Reāli visa gāzes kompja darbība balstās uz nolasīto benzīna sprauslu impulsa ilgumu.

Un problēmas ar gāzi ir nevis dēļ sliktiem gāzes kompjiem, bet dēļ līkām licēju/regulētāju rokām. Biku pacenšoties saregulēt, nekādu obd pieslēgumu nevajag un nekas nesmird, neraustās un čeki nedeg.

Diemžēl visi meklē pēc iespējas lētāku kaktu kantori, kur pa roku galam uzmetīs smirdekli un pēc tam bļauj cik vissirsliktigāzesūds


Nepatiesa informaacija.
Offline
rekeds
31. May 2017, 14:13 #60

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

kura no visas informācijas?
par lētāko vietu, kur uzlikt gāzi?

[ Šo ziņu laboja rekeds, 31 May 2017, 14:14:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo