Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 530 V8

AutorsZiņojums
PERFS
20. Jul 2004, 23:41 #41

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13617

Braucu ar: 21/43

Visi dati saliidzinaashanai buus ar manuaalajaam kaarbaam, iznjemot 540i, jo man ir 1992. gada graamatinja, bet piecu un seshpakaapju manuaalaas kaarbas prieksh 540i veel togad nepiedaavaaja.




520i 24v -

Jauda: 150zs pie 5900 apgr. min.
Griezes moments: 190Nm pie 4200 apgr. min.
Pashmasa: 1445kg
Max. aatrums: 211 km/h
0-100km/h: 10,6 sek.
Pateerinjsh (90/120/pilseeta/videejais): 6,9 / 8,3 / 11,6 / 8,9



525i 24v -

Jauda: 192zs pie 5900 apgr. min.
Griezes moments: 250Nm pie 4200 apgr. min.
Pashmasa: 1480kg
Max. aatrums: 230 km/h
0-100km/h: 8,6 sek.
Pateerinjsh (90/120/pilseeta/videejais): 6,8 / 8,2 / 12,1 / 9,0



525iX 24v -

Jauda: 192zs pie 5900 apgr. min.
Griezes moments: 250Nm pie 4200 apgr. min.
Pashmasa: 1570kg
Max. aatrums: 220 km/h
0-100km/h: 9,5 sek.
Pateerinjsh (90/120/pilseeta/videejais): 7,4 / 9,0 / 12,4 / 9,6



530i 32v -

Jauda: 218zs pie 5800 apgr. min.
Griezes moments: 290Nm pie 4500 apgr. min.
Pashmasa: 1565kg
Max. aatrums: 235 km/h
0-100km/h: 7,7 sek.
Pateerinjsh (90/120/pilseeta/videejais): 8,0 / 9,8 / 14,6 / 10,8



540i 32v -

Jauda: 286zs pie 5800 apgr. min.
Griezes moments: 400Nm pie 4500 apgr. min.
Pashmasa: 1650kg
Max. aatrums: 240 km/h (ierobezhotaajs, reaali iet manaami vairaak)
0-100km/h: 6,8 sek. (ar 6gang manuaali - 6,5 sek., kas ir tieshi tikpat, cik M5 3.6i...)
Pateerinjsh (90/120/pilseeta/videejais): 7,8 / 9,2 / 17,2 / 11,5


Offline
RT
20. Jul 2004, 23:54 #42

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Paldies par info
Offline
GA3
21. Jul 2004, 10:30 #43

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Sanaak, ka 4.0 v8 teeree krietni mazaak, nekaa 3.0 v8 un tikai mazliet vairaak nekaa 2.5? Peerkam mazlitraazhas auto, BMW 540i!!!
Offline
GA3
21. Jul 2004, 10:33 #44

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Labi. Aada, tas tik ir forshi! Pierunaajaat! Kaut kad uztaisiishu galeriju un publiskai apskatei ielikshu sava salona bildes. Naaksies vien piekrist, ka nav peljami

[ This message was edited by: GA3 on 2004-07-21 10:33 ]
Offline
RT
21. Jul 2004, 11:05 #45

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Bet pilsētā patēriņš ir atšķirīgs, tas ir tikai braucot pa trasi. Cik saprotu tas varētu būt tāpēc, ka motors ir tik jaudīgs, ka pietiek ar mazākiem apgriezieniem lai brauktu uz 120, bet 3,0 V8 vajag nedaudz vairāk apgriezienu lai brauktu tajā pašā ātrumā. Bet tā starpība jau ir tik maza. Vismaz man innteresē pilsētā, jo tur man liekas ar 3,0 ir vieglāk braukt ekonomiski, lai gan kā es jau teicu, man pazīstamajam ar 540 ir 16 L.
Offline
RT
21. Jul 2004, 11:16 #46

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Bet var sanākt ka viens brauc ar 3 V8 un otrs ar 4V8 un starp abiem autiņiem ir atšķirība 0,50 sant. uz 100 km. Es dienā braucu 40, pārējais notiek ar darba mašīnu. Tad jau iznāk ka mans viedoklis nemanāmi ir uzslīdējis no 525 24V uz 540 V8.
Ko nu lai dara?
Offline
foobar
21. Jul 2004, 11:42 #47

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

iisteniibaa tas ir vairaak atkariigs cik dzilji tu spied pedaali...
Offline
RT
21. Jul 2004, 11:46 #48

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Bet ja viņš pats spiežās ko ta?
Offline
foobar
21. Jul 2004, 11:48 #49

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

tad arii ar 325i var dabuut pateerinju 20L pilseetaa (atkariigs no taa cik biezhi esi 1. pie krusta)
Offline
Davidoff
21. Jul 2004, 12:06 #50

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888


2004-07-20 22:39, Prfctyon rakstīja:

2004-07-20 17:51, Damn rakstīja:
Un kaa ar 535? tas jau nav taalu no 530 benziina teerinjaa?


Cilveeki nepareizi skataas uz E34 hierarhiju. Pareizi buutu (no "apakshas" (apaksha=slikti, augsha=labi ) uz "augshu" benziinnieki lielie) - 530i R6, 525i 24v, 535i, 530i V8, 540i V8, M5 3.6i, M5 3.8i. Ja 540i ar seshpakaapju manuaalo, tad starp to un M5 3.6i var likt EQUAL ziimi .

Ar to es gribeeju pateikt, ka 535i ir akmens laikmeta konkstrukcija, kas nav jaasaliidzina ne ar 530i ne 540i astonjcilindru M60 motoriem. 535i plusi ir vecais labais M30 bloks, kursh ir ilgmuuzhiigs (atshkjiriibaa no saliidzinoshi kapriizaa V8 ) un vienkaarshs peec savas buutiibas. Bet benziina pateerinjsh ir LIELS (lielaaks kaa 530i V8 viennoziimiigi), apmeeram taads pats kaa 540i, bet 540i tachu ir cits staasts .

Nee nu protams, V8 ir mazaaks resurss un lielaakas huinjas notiek (un biezhaak), bet nu taa ir cena par to, ka TEV IR V8... un par to gruuti paarmaksaat, manupraat.


2004-07-20 17:55, Damn rakstīja:
vai tad 535 nav V8?


E39 - jaa, bet tas jau ir V8 motors ar M60/M62 bloku, tobish liidziigs 530i un 540i V8.


2004-07-20 17:56, GA3 rakstīja:
535 v8 ir ieksh e39, bet tas jau normaaliem ljautinjiem nav sasniedzami!


Ko Tu tagad te puut?


2004-07-20 17:59, GA3 rakstīja:
Un kas veel aadas salonaa tik pievilciigs? Apzinja, ka man ir "aadas" salons?


Personiigi man ar to pietiek. Esmu cilveeks, kas ir apseests ar vaardu KIČŠ. Man vienkaarshi vajag, lai citi redz, ka, luuk, balts aadas salons, elektriskie galvasbalsti utt. . Bet nopietni runaajot, aadas salons ir aadas salons un vieniigie auto kuriem tas nav pateiciigs ir VECI auto (>10g.), tad aadas salons prasaas peec paarshuushanas.


2004-07-20 19:15, GA3 rakstīja:
Nu noteikti, ir arii plusi aadas salonam. Un kaa JaanimPuu braucot kaadaa straujaakaa liikumaa ir ar dibendanci (pakaljas shljuukaaashana shurpu turpu)?


Autorazhotaaji parasti piedaavaa daudzus un dazhaadus aadas veidus. Piemeeram, BMW ir Nappa, Buffalo u.c. - nevienaa no tiem "pakalja neshljuukaa", manupraat. Audi un arii kaadreiz Mercedes razhoja aadu, kura tieshaam bija diezgan neelastiiga un, kaa lai saka, "nostiepta" gar seedeklja virsmu, bet uz BMW tas neattiecas. Nu jaa, Audi veel tagad taadu razho.


Veluurs - izskats ar pieduurienu, maajiigaak, nav bezpersoniski.


Kautkas nedzirdeets.


2004-07-20 21:58, noisex rakstīja:
me braukaa ar 525 V24 - lopaa iet, protams V8 butu labak, bet nu ir dargs vinjsh tomer expluatacijaa, par 530, 535, 540 aizmirsti -kapseetas..tad jau labak uzreiz M5


Stereotips. 530i V8 nu toch diezvai ir kapseeta un par ekspluataacijas izmaksaam - apskaties, cik M5 kautvai prieksheejie bremzhu diski un kolodkas maksaa un tad saki "labaak jau uzreiz M5". Pirmkaart, M5 reti kad ir vieniigais auto, otrkaart, liidz tam jaaaizaug.

<font size=1>[ This message was edited by: Prfctyon on 2004-07-20 22:42 ]</font>

klausies tiinis ar lielu koferi ! Beidz te ibio matj dirst par tam 535 ! - varu mierigi tev pieradit ka vid paterinsh manam 535 ir 14.1 L uz shosejas 8.5-11 L( 120-160km/h) un pilseta varetu bur ap kadiem 13.5-14.5 - pie tam zinot ka kompjuters parasri rada vairak neka ir isteniba !
Bet par to ka 530V8 iekabina 535R6 - ieputiet ziniet kur ! esu gatavs bez bazara nostaties uz stripas ar 530V8 un ta jau redzes ! , pie tam motors 3.5 labak un vienkarshak padodas forseshanai ! Es tik nosedinaju galvu savejam - bet to jaudas pieugumu vareja just uzreiz ! Nedomaju ka kads 530 vares sacensties ar pareizi kopru 535 R6 . Un par razhoshsanas gadiem ar taisniba razhoja lidz 93 gadam - pedejas izlaidums 20.12.92 ! a Mans ir 09/1992 vot ta vot !

-----------------
88888888
Offline
RT
21. Jul 2004, 12:16 #51

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Nu man ar golfu normāli braucot 10 - 11,5 L uz 100 brīvi varbūt tāpēc ka kondicionieris. Bet vienreiz ka riktīgi atvilku 20 KM, tad kompis rādija 16L. Tāds lūk man tas 1,8. Bet braucot solīdi 8 L var dabūt. Jādomā ka ar BMW ir līdzīga stratēģija. Un 3,0 V8 ir jābūt atšķirībai starp 4,0 V8, ja brauc normāli.
Offline
RT
21. Jul 2004, 12:24 #52

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Nu labi, labi, tad ja tev ir sēdināta galva un vēl kas tad jau arī izbāzīsi to 3,0 V8. Bet mobile.de nevienu neredzēju jaunāku par 91.

535 e 28 0-100 = 7 sek
535 e 34 0-100 = 7,7 sek (bundža smagāka)
530 V8 e 34 0-100 = 7,7 sek.
Piekrītu ka V8 varētu būt grutāk uzforsēt, lai gan ja ieliktu čipu tad tam būtu no 218 līdz 242 ZS, nu tur man tālāk nekas nav jāsaka.
Offline
RT
21. Jul 2004, 12:46 #53

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Autlaw: Mobilē 328 netrūkst cena sākot no 4 - 10 Eur. Tikai jautājums cik tur ir labi tie auto. Gada laikā vajadzētu iekrāt finanses bet pa 5500 EUR nezinu, bildē jau itkā labs tas 328, bet kad atvedīs uz Latviju, tad vēl 600 Ls vajadzēs aizņemties remontam moš. Aber E 34 5000 EUR ir pats gals izņemtot M 5 3,8. Bet ar var iegrābties, tāpēc būs jāsāk meklēt pusgadu jau ipriekš. Bet uz līzingu par E36 negribās maksāt, jo par 10 Eur var dabūt jau smuku E 39, bet līdz tam vēl jānobriest.
Offline
RT
21. Jul 2004, 12:48 #54

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Bet tāds forš E 39 ar 535 motorīti pēc 98 laikam sākas no 15 EUR.
Offline
Puuchuks
21. Jul 2004, 12:49 #55

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2004-07-20 22:39, Prfctyon rakstīja:
Bet nopietni runaajot, aadas salons ir aadas salons un vieniigie auto kuriem tas nav pateiciigs ir VECI auto (>10g.), tad aadas salons prasaas peec paarshuushanas.


pat nezinu, ko atbildeet, vai nu 1) tas ir fufels, 11 g.v. auto aadas salonam veel taalu liidz paarshuushanai, vai arii 2) ja taa, tad dreebes benjkji tai briidii (11 g.v.) jau prasaas peec izmeshanas [ This message was edited by: JanisPuu on 2004-07-21 12:49 ]
Offline
Davidoff
21. Jul 2004, 12:56 #56

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888

es 3 gadus atpakalj lasiju vienu zhurnalu brusseles auto zhurnalu kur bij e34 tiesh tads pats ka man( 535 M-Paket sarkanas krasas) ! - tur bij viss apraxts kas tika darits un ka ar to ir mainijusies jauda, speed,...
tatad sakums tur bij211Hp
1.tad tika ielikts M5 rasspredvals , sedinata galva - 237Hp
2. tika ielikts tas brinumchips - bet tieshi pie BMW dillera ko bij pasutijis special edition - 277Hp
3. piestradaja pie provodkas (kvalitativak vadi ,...) kaut kada tur karba supa-dupa.
4. tad tika auspufs , filtri , ... , aminji, piesytradats pie hadenes !
5. ielikta twin turbo no H&H ( auto speciali tika vests uz Zviedriju) .
Beigas shim monstram bija 426Hp un ieskriens lidz 100km/h - tik 4.9s
un nosaukums tam bija MMM killer


-----------------
88888888
Offline
kristapz
21. Jul 2004, 12:58 #57

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

kas ir "rasspredvals" ?
Offline
gt99
21. Jul 2004, 13:00 #58

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7155

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

sadales vārpsta

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
RT
21. Jul 2004, 13:08 #59

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Klausies Batman Kamikadze, cik tu prasi par savējo 535 M, un kas tev tur iekšā, varbūt ka pēc pusgada ja nebūsi pārdevis vari pārdot man. Jo tādu foršu grūti atrast.
Offline
Davidoff
21. Jul 2004, 13:28 #60

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888

2 meneshus atpakalj tirgoju ka jau katru pavasari - bet kaut ka zhel atdot to autinju - bet shogad biju ieplanojis mainit uz citu - bet ta nauda aizgaja cita daudz noderigakaja projekta. Kas bus rudeni HVZ ! Mosh atkal iestasies bmw pardoshanas sindroms ? bet vispar ir ta ka pa savu gribu 3.7 Eur - varat dirst ka dohuja - zinu ka cena ir virs tirgus vertibas - bet huj tu atradisi tadu autinju tada stavokli un koptu ! Esmu tas domas piekritejs ka labak parmaksat pie iepirkshanas - neka pec nedeljas servisa !

-----------------
88888888
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo