Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
sliir
08. Apr 2024, 22:35 #3321

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 746

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Kāda ir situācija ar to jauno izmešu mēŗīšanas iekārtu? No 01.01.25 tiek mērīti auto sākot ar eur5. Ir pašam īpašumā eur5 viens auto, vai laicīgi meklēt jau lietotu DPF vai arī varētu būt arī iespējas apiet šo procedūru?
Limits Vācijā 250.000 cm-3, Beļģijā vai tik nebija 500k, bet cik LV būs?
Jo ja nav iespējams procedūru apiet, tad DPF jaunu/lietotu cenas kāps vēl vairāk, jo tās jau kāpj
Pēc ss.com paskatot, lielākā daļa eur5 ir jau ar DPF izravētu laukā, kas diezgan bēdīgi. Otrai daļai jau plaisa korpusā un arī skatē viss cauri.


Nav vēl nekas zināms. Šodien gāju skati bija galīgi tukšs laukums. Laikam daudzi gaida decembri, kad visi kopistiski brauks pēc pēdējā gadiņa pirms 2025 apokalipses.

Skati neizgāju, dabuju vienu 2vinieku. Un interesanti ka Google telefonā man šodien sāka daudz rādīt Tolmeta reklāmas... Diez vai tā ir sakritība
Offline
kexxx
08. Apr 2024, 22:40 #3322

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11911

Braucu ar:


08 Apr 2024, 22:34:41 @martins_usars rakstīja:
Vienīgie plusi, ko spēju iedomāties trumuļiem, ir pašpielietošanās bremzējot, kad materiāls uzsilst, izplešas un rada vēl lielāku berzi, palīdzot bremzēt, neaizmet ar mitrumu un gružiem un labāk atdziest stāvot. Un krietni lētāk Plus bezmaksas stāvbremzes integrācija


par gružiem runājot- kā domā, kur paliek sadilušais uzliku materiāls trumuļu bremžu gadījumā?

edit: nu pluss tas, ka riteņu diski tīrāki

[ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Apr 2024, 22:41:25 ]

Offline
RSAWorkshop
08. Apr 2024, 22:42 #3323

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6496

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


08 Apr 2024, 22:25:10 @spriditis rakstīja:
Kādreiz gāju šitam cauri TA,arī piesējās pie dienasgaitas lukturiem, bet tas bija e46,kipa jābūt kautkadam marķējumam uz lukturiem. Ar kompi frukts atslēdza to fīču,pa 10eur.

Trumuļu bremzes ir efektīvākas par disku bremzēm,bet tās ātrāk uzsilst un lēnāk atdziest, kā disku bremzes, pārkarstot bremzes paliek mazāk efektīvas,disku bremzes ātrāk dzesējas. 16.gada,darba scania,aizmugurē vēl ir trumuļi


Jā, darba virsma lielāka, viņas arī biežāk lieto smagos apstākļos, visādām karjeru tehnikām utt, jo tur pie viena arī mazāk tiek iekšā visāda draza. Ne tikai aizmugurē, arī priekšā viņas nāk vēl tagad jauniem auto

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
08. Apr 2024, 22:43 #3324

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6496

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


08 Apr 2024, 22:34:41 @martins_usars rakstīja:
Vienīgie plusi, ko spēju iedomāties trumuļiem, ir pašpielietošanās bremzējot, kad materiāls uzsilst, izplešas un rada vēl lielāku berzi, palīdzot bremzēt, neaizmet ar mitrumu un gružiem un labāk atdziest stāvot. Un krietni lētāk Plus bezmaksas stāvbremzes integrācija

Smagajam stāvbremze ir gan trumuļos, gan suportos uz visiem ratiem, arī piekabēm un puspiekabēm, jo abos gadijumos to visu darbina energoakumulatori

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
halloween
09. Apr 2024, 03:36 #3325

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


07 Apr 2024, 22:50:50 @halloween rakstīja:
E70 lukturiem ar bixenon, laikam, reflektori ir savu nokalpojuši un priekšējie stikli arī - pat ar nopulēšanu un spuldžu maiņu gaisma uz ceļa minimāla.

Vai ir variants ielikt ķīnas semi-brendīgus projektorus (~300eur) ar bi-led+laser? Un svaigus ķīnas stiklus (esošajiem nekur arī E marķējumu neatrodu, bet skatēs neviens nav piesējies)?

Skati ar šādu variantu varēs iziet?

Bilde ilustratīva:


Alītis

>>>

08 Apr 2024, 06:01:21 @HE9600 rakstīja:
Šadā situācijā viss atkarīgs cik kvalitatīvi/skaisti uzstādīts. Ja stars precīzs, nav super balts gaismas tonis utt...TB inspektoram nav nekādas vēlmes pētīt sikāk, kas tur uzstādīts, tad uzlīme būs logā.
Ja jau startā redzēs, ka lēca uzkrītoši cita izmēra, atrodas citā pozīcijā utt, protams, pētīs sīkāk un rezultātā 2-nieks.

Tieši šis ir tas, ko es gribētu zināt - vai tāda uzlīmes iegūšana balstītos tikai uz to, ka "inspektors nepamana"?

Vai ja viss ir korekti uzstādīts, saregulēts, auto-regulācija strādā, tad arī ir normāli legāls?

Kam būtu jābūt, lai tas būtu legāli?
Jeb, skatoties no otras puses, ko tas pārkāptu (ja pati izstarotā gaisma atbilst visām prasībām)?

Luktura iekšējās komponentes nevar nekādas mainīt (jāmaina viss lukturis gabalā)?

[ Šo ziņu laboja halloween, 09 Apr 2024, 03:39:15 ]

Offline
HE9600
09. Apr 2024, 06:00 #3326

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2410

Braucu ar: Veciem BMW

Jā, balstītos tikai uz "ja inspektors nepamana".
Jebkāda iejaukšanās luktura konstrukcijā un aizstāšana ar ne original daļām ir aizliegta.
Mēs taču visi atceramies kā savulaik visi e36/e46 utt īpašnieki ņēma nost kīnas enģeļacis un xenon'us. Legāli bija tikai inpro/hella aftermarket lukturi, kur eņģeļi jau bija rūpnīcas izpildījumā.
TB, ja inspektors pamana, ka kaut kas neštimmē, tad nolasa marķējumu no luktura un to "iztulkojot" būs minēts, ka lukturis ar xenon, nevis biLed un "2" atzīme protokolā.
Offline
Bender
09. Apr 2024, 10:40 #3327

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1711

Braucu ar: E91


08 Apr 2024, 22:25:10 @spriditis rakstīja:
Kādreiz gāju šitam cauri TA,arī piesējās pie dienasgaitas lukturiem, bet tas bija e46,kipa jābūt kautkadam marķējumam uz lukturiem. Ar kompi frukts atslēdza to fīču,pa 10eur.


Tādam E46 DRL vispār nekad nav bijušas pat paredzētas. Tāpat, ka E90 pirms LCI.
Programmē klāt vai nost, bet tie tāpat ir tikai gabarīti.
Par savu kolhozu atbildību jāuzņemas pašam.

[ Šo ziņu laboja Bender, 09 Apr 2024, 10:47:49 ]

Offline
Deivid
14. May 2024, 14:28 #3328

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Vēl ne tik sen CSDD bija tāda interaktīva statistikas sadaļa kur varēja redzēt cik un kādi transporta līdzekļi ir reģistrēti/jeb uz ielām LV. Nekādi vairs nevaru atrast. Noņēmuši? Atradu visādus citus lejuplādējamus statistikas datus
Offline
Tune-L
22. May 2024, 11:03 #3329

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20314

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Šis pie jokiem jāliek!

Braukt ar iekšdedzes dzinēju automobiļiem nedrīkstēsim jau no 2030. gada.

https://ej.uz/k3py

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
kexxx
22. May 2024, 11:16 #3330

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11911

Braucu ar:


22 May 2024, 11:03:23 @Tune-L rakstīja:
Šis pie jokiem jāliek!

Braukt ar iekšdedzes dzinēju automobiļiem nedrīkstēsim jau no 2030. gada.

https://ej.uz/k3py


drīzāk briesmu lieta, kādus sūdus drukā NRA

2025. gadā sāks paaugstināt degvielas akcīzes nodokļa likmes ar tādu aprēķinu, lai 2030. gadā likmes jau būtu nesamaksājamas Latvijas iedzīvotāju vairākumam (nesamaksājamas par braukšanu vairāk par vislielāko nepieciešamību nokļūt darbā vai pie ārsta).

No šodienas skatpunkta jājautā, vai vispirms pārvietošanās ierobežojumi ar Covoid-19 ieganstu un pēc tam dabasgāzes cenu daudzkāršošana ar Krievijas sāktā kara ieganstu nebija veiksmīgi izmēģinājumi pāriešanai uz tādu dzīvi, kādai kopš 2030. gada jākļūst par vienīgo iespējamo Eiropā.

[ Šo ziņu laboja kexxx, 22 May 2024, 11:25:35 ]

Offline
shirminieks
22. May 2024, 11:25 #3331

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1596

Braucu ar: 81


22 May 2024, 11:03:23 @Tune-L rakstīja:
Šis pie jokiem jāliek!

Braukt ar iekšdedzes dzinēju automobiļiem nedrīkstēsim jau no 2030. gada.

https://ej.uz/k3py


Kaut kādi slima suņa murgi tur sarakstīti.
Offline
kkas
22. May 2024, 11:30 #3332

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9020

Braucu ar: zviedru ledusskapi

dzejnieks labs. cepums par izdomu. varēja vēl ierakstīt, ka tārpi nomirs no co2.
nabaga krievija. ja viņu nafta nevienam nebūs vajadzīga, loģiski, ka viņiem būs čau.
nra jāskatās tikai un vienīgi caur krievu svipmja sūkātāju prizmu.
Offline
40
22. May 2024, 13:57 #3333

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 423

Braucu ar:

Nu fāterlandē no zaļajiem ik pa brīdim uzpeld doma aizliegt pārvietoties ar privāto ICEtransportu brīvdienās vispār, jo ar co2 citādi galā netikt...
Offline
RR04
22. May 2024, 14:09 #3334

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3726

Braucu ar: 41

neko nepieņems. milzu scams tāpat kā kovic
Offline
alnisg
22. May 2024, 14:42 #3335

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1733

Braucu ar:

Vēsturisko spēkratu īpašniekiem ir tiesiskā paļāvība, ka izsniegtās atļaujas netiks anulētas. Pretēji - valsts maksās. Tas pats ar ekspluatācijā esošajiem besīna/petrolejas autiņiem. Nu, ja, tur, reāla eko katastrofa notiek, ej, nu zini... Aizliegt jaunus/lietotus pārdot, šķiet, teorētiski var. Nedomāju, ka tuvākajā laikā naftinieku lobijs lēmumu pieņemšanā būtiski mazināsies.
Offline
Tune-L
22. May 2024, 15:43 #3336

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20314

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


22 May 2024, 14:42:59 @alnisg rakstīja:
Vēsturisko spēkratu īpašniekiem ir tiesiskā paļāvība, ka izsniegtās atļaujas netiks anulētas. Pretēji - valsts maksās. Tas pats ar ekspluatācijā esošajiem besīna/petrolejas autiņiem. Nu, ja, tur, reāla eko katastrofa notiek, ej, nu zini... Aizliegt jaunus/lietotus pārdot, šķiet, teorētiski var. Nedomāju, ka tuvākajā laikā naftinieku lobijs lēmumu pieņemšanā būtiski mazināsies.


Tieši tā!
Tas vienkārši ir haips un mēģina maksimāli daudz EV pārdot tupus čurājošajiem.
Turklāt lielie auto ražotāji grasās pāriet uz jaunas paaudzes iekšdedzes dzinējiem, kurus paredzēts izmantot nākamos 15 gadus.
BMW sola, ka no litra nocels divreiz vairāk jaudas nekā līdz šim, ieviešot uzreiz vairākas jaunas tehnoloģijas.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
shirminieks
22. May 2024, 21:38 #3337

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1596

Braucu ar: 81


22 May 2024, 15:43:19 @Tune-L rakstīja:

22 May 2024, 14:42:59 @alnisg rakstīja:
Vēsturisko spēkratu īpašniekiem ir tiesiskā paļāvība, ka izsniegtās atļaujas netiks anulētas. Pretēji - valsts maksās. Tas pats ar ekspluatācijā esošajiem besīna/petrolejas autiņiem. Nu, ja, tur, reāla eko katastrofa notiek, ej, nu zini... Aizliegt jaunus/lietotus pārdot, šķiet, teorētiski var. Nedomāju, ka tuvākajā laikā naftinieku lobijs lēmumu pieņemšanā būtiski mazināsies.


Turklāt lielie auto ražotāji grasās pāriet uz jaunas paaudzes iekšdedzes dzinējiem, kurus paredzēts izmantot nākamos 15 gadus.
BMW sola, ka no litra nocels divreiz vairāk jaudas nekā līdz šim, ieviešot uzreiz vairākas jaunas tehnoloģijas.


Tehnoloģijai, kuru jau 100-gadus tiek uzlabota un nostrādāta, tagad pēkšņi būs revolūcija, kas visus vēsturiskos trūkumus novērsīs un pēkšņi atklās milzīgu slēpto potenciālu

Pats tam tici?
Offline
martins_usars
22. May 2024, 21:41 #3338

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

širmīt, tu zini, ka baterijas kā tehnoloģija, ir vecākas par iekšdedzes dzinēju :aiwa Tā pat elektroauto bija pieejami arī pašos autobūves pirmsākumos. Nācās 100 gadus pisties ar jau pierādīto bateriju tehnoloģiju, lai dabūtu breakthrough un tagad visur bāztu litiju Humanitārajai izglītībai ir robežas
Offline
toolis
23. May 2024, 00:27 #3339

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1746

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


22 May 2024, 21:38:00 @shirminieks rakstīja:

22 May 2024, 15:43:19 @Tune-L rakstīja:

22 May 2024, 14:42:59 @alnisg rakstīja:
Vēsturisko spēkratu īpašniekiem ir tiesiskā paļāvība, ka izsniegtās atļaujas netiks anulētas. Pretēji - valsts maksās. Tas pats ar ekspluatācijā esošajiem besīna/petrolejas autiņiem. Nu, ja, tur, reāla eko katastrofa notiek, ej, nu zini... Aizliegt jaunus/lietotus pārdot, šķiet, teorētiski var. Nedomāju, ka tuvākajā laikā naftinieku lobijs lēmumu pieņemšanā būtiski mazināsies.


Turklāt lielie auto ražotāji grasās pāriet uz jaunas paaudzes iekšdedzes dzinējiem, kurus paredzēts izmantot nākamos 15 gadus.
BMW sola, ka no litra nocels divreiz vairāk jaudas nekā līdz šim, ieviešot uzreiz vairākas jaunas tehnoloģijas.


Tehnoloģijai, kuru jau 100-gadus tiek uzlabota un nostrādāta, tagad pēkšņi būs revolūcija, kas visus vēsturiskos trūkumus novērsīs un pēkšņi atklās milzīgu slēpto potenciālu

Pats tam tici?



slīpēta viņa tur no visiem galiem ir, bet tas nemaina faktu, ka viņa jau saknē ir sūds. interneta resursi saka, ka iekšdedzes dzinējs mehāniskajā enerģijā var pārverst mazāk kā 40% no tā kas pieejams litrā degvielas.

gan jau kādu mgu-h vai ko tamlīdzīgu taisās kabināt klāt un hibridizēt visu vai motors darbosies kā ģenerators
Offline
eposs
04. Jun 2024, 15:52 #3340

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:

Transportlīdzekļiem, kuri izgatavoti līdz 2011. gada 31. decembrim, par drošības sistēmu (arī drošības spilvenu) kļūdas indikatora neizslēgšanos mēraparātu panelī tiks piešķirts vērtējums “1”, savukārt, ja transportlīdzeklis izgatavots, sākot ar 2012. gadu, – vērtējums “2”.

Sveiki,šādi vērtējumi arī ir šogad?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo