Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniskā apskate
Autors | Ziņojums |
sliir | 08. Apr 2024, 22:35 |
#3321
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 681
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Kāda ir situācija ar to jauno izmešu mēŗīšanas iekārtu? No 01.01.25 tiek mērīti auto sākot ar eur5. Ir pašam īpašumā eur5 viens auto, vai laicīgi meklēt jau lietotu DPF vai arī varētu būt arī iespējas apiet šo procedūru?
Limits Vācijā 250.000 cm-3, Beļģijā vai tik nebija 500k, bet cik LV būs?
Jo ja nav iespējams procedūru apiet, tad DPF jaunu/lietotu cenas kāps vēl vairāk, jo tās jau kāpj
Pēc ss.com paskatot, lielākā daļa eur5 ir jau ar DPF izravētu laukā, kas diezgan bēdīgi. Otrai daļai jau plaisa korpusā un arī skatē viss cauri.
Nav vēl nekas zināms. Šodien gāju skati bija galīgi tukšs laukums. Laikam daudzi gaida decembri, kad visi kopistiski brauks pēc pēdējā gadiņa pirms 2025 apokalipses.
Skati neizgāju, dabuju vienu 2vinieku. Un interesanti ka Google telefonā man šodien sāka daudz rādīt Tolmeta reklāmas... Diez vai tā ir sakritība | Offline | | |
kexxx | 08. Apr 2024, 22:40 |
#3322
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11559
Braucu ar:
|
08 Apr 2024, 22:34:41 @martins_usars rakstīja:
Vienīgie plusi, ko spēju iedomāties trumuļiem, ir pašpielietošanās bremzējot, kad materiāls uzsilst, izplešas un rada vēl lielāku berzi, palīdzot bremzēt, neaizmet ar mitrumu un gružiem un labāk atdziest stāvot. Un krietni lētāk Plus bezmaksas stāvbremzes integrācija
par gružiem runājot- kā domā, kur paliek sadilušais uzliku materiāls trumuļu bremžu gadījumā?
edit: nu pluss tas, ka riteņu diski tīrāki [ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Apr 2024, 22:41:25 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 08. Apr 2024, 22:42 |
#3323
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6077
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Apr 2024, 22:25:10 @spriditis rakstīja:
Kādreiz gāju šitam cauri TA,arī piesējās pie dienasgaitas lukturiem, bet tas bija e46,kipa jābūt kautkadam marķējumam uz lukturiem. Ar kompi frukts atslēdza to fīču,pa 10eur.
Trumuļu bremzes ir efektīvākas par disku bremzēm,bet tās ātrāk uzsilst un lēnāk atdziest, kā disku bremzes, pārkarstot bremzes paliek mazāk efektīvas,disku bremzes ātrāk dzesējas. 16.gada,darba scania,aizmugurē vēl ir trumuļi
Jā, darba virsma lielāka, viņas arī biežāk lieto smagos apstākļos, visādām karjeru tehnikām utt, jo tur pie viena arī mazāk tiek iekšā visāda draza. Ne tikai aizmugurē, arī priekšā viņas nāk vēl tagad jauniem auto
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | 08. Apr 2024, 22:43 |
#3324
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6077
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Apr 2024, 22:34:41 @martins_usars rakstīja:
Vienīgie plusi, ko spēju iedomāties trumuļiem, ir pašpielietošanās bremzējot, kad materiāls uzsilst, izplešas un rada vēl lielāku berzi, palīdzot bremzēt, neaizmet ar mitrumu un gružiem un labāk atdziest stāvot. Un krietni lētāk Plus bezmaksas stāvbremzes integrācija
Smagajam stāvbremze ir gan trumuļos, gan suportos uz visiem ratiem, arī piekabēm un puspiekabēm, jo abos gadijumos to visu darbina energoakumulatori
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
halloween | 09. Apr 2024, 03:36 |
#3325
|
| Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1105
Braucu ar: X
|
07 Apr 2024, 22:50:50 @halloween rakstīja:
E70 lukturiem ar bixenon, laikam, reflektori ir savu nokalpojuši un priekšējie stikli arī - pat ar nopulēšanu un spuldžu maiņu gaisma uz ceļa minimāla.
Vai ir variants ielikt ķīnas semi-brendīgus projektorus (~300eur) ar bi-led+laser? Un svaigus ķīnas stiklus (esošajiem nekur arī E marķējumu neatrodu, bet skatēs neviens nav piesējies)?
Skati ar šādu variantu varēs iziet?
Bilde ilustratīva:
Alītis
>>>
08 Apr 2024, 06:01:21 @HE9600 rakstīja:
Šadā situācijā viss atkarīgs cik kvalitatīvi/skaisti uzstādīts. Ja stars precīzs, nav super balts gaismas tonis utt...TB inspektoram nav nekādas vēlmes pētīt sikāk, kas tur uzstādīts, tad uzlīme būs logā.
Ja jau startā redzēs, ka lēca uzkrītoši cita izmēra, atrodas citā pozīcijā utt, protams, pētīs sīkāk un rezultātā 2-nieks.
Tieši šis ir tas, ko es gribētu zināt - vai tāda uzlīmes iegūšana balstītos tikai uz to, ka "inspektors nepamana"?
Vai ja viss ir korekti uzstādīts, saregulēts, auto-regulācija strādā, tad arī ir normāli legāls?
Kam būtu jābūt, lai tas būtu legāli?
Jeb, skatoties no otras puses, ko tas pārkāptu (ja pati izstarotā gaisma atbilst visām prasībām)?
Luktura iekšējās komponentes nevar nekādas mainīt (jāmaina viss lukturis gabalā)?[ Šo ziņu laboja halloween, 09 Apr 2024, 03:39:15 ] | Offline | | |
HE9600 | 09. Apr 2024, 06:00 |
#3326
|
| Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2387
Braucu ar: Veciem BMW
| Jā, balstītos tikai uz "ja inspektors nepamana".
Jebkāda iejaukšanās luktura konstrukcijā un aizstāšana ar ne original daļām ir aizliegta.
Mēs taču visi atceramies kā savulaik visi e36/e46 utt īpašnieki ņēma nost kīnas enģeļacis un xenon'us. Legāli bija tikai inpro/hella aftermarket lukturi, kur eņģeļi jau bija rūpnīcas izpildījumā.
TB, ja inspektors pamana, ka kaut kas neštimmē, tad nolasa marķējumu no luktura un to "iztulkojot" būs minēts, ka lukturis ar xenon, nevis biLed un "2" atzīme protokolā. | Offline | | |
Bender | 09. Apr 2024, 10:40 |
#3327
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1646
Braucu ar: E91
|
08 Apr 2024, 22:25:10 @spriditis rakstīja:
Kādreiz gāju šitam cauri TA,arī piesējās pie dienasgaitas lukturiem, bet tas bija e46,kipa jābūt kautkadam marķējumam uz lukturiem. Ar kompi frukts atslēdza to fīču,pa 10eur.
Tādam E46 DRL vispār nekad nav bijušas pat paredzētas. Tāpat, ka E90 pirms LCI.
Programmē klāt vai nost, bet tie tāpat ir tikai gabarīti.
Par savu kolhozu atbildību jāuzņemas pašam.[ Šo ziņu laboja Bender, 09 Apr 2024, 10:47:49 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|