Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
shirminieks
05. May 2024, 10:33 #1021

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


05 May 2024, 10:09:47 @Ksneps rakstīja:

05 May 2024, 09:32:57 @shirminieks rakstīja:

04 May 2024, 17:12:56 @Ksneps rakstīja:

27 Apr 2024, 20:11:07 @DiksIrseejs rakstīja:
Tas būtu tieši tas kas vajadzīgs. Drīksti ar savu hlamu braukt līdz Rīgas vai citas valstspilsētas robežai. Tālāk ņem Carguru vai Bolt skūteri.


Un pienāks tāds brīdis, kad secinās, ka visi vanabee elektroauto patiesībā vairāk rada dabas piesārņojumu kā vecs smirdīgs dīzelis.


Tu droši vari sev (un raģikam) stāstīt, ka Tavs kūpošais dīzelis ir dieva dāvana dabai un citiem cilvēkiem , bet man Tevi jāapbēdina - loģika un fakti nav Tavā pusē



Pameklē informāciju, palasi. Uzzini vairāk.

Pēdējā laikā aizvien vairāk parādās dažādi pētījumi un raksti par šo tēmum. Tādam elektro auto jānobrauc vismaz 300tkm ar vienu bateriju, lai var sākt runāt par ekoloğiju. Līdz tam ICE ir labāks.

Mūsu ğimenē ir divi auto, neviens no auto 10 gadu laikā nenobrauc vairāk par 100-150tkm. Nopērkot elektroauto es atstāju uz zemeslodes mega milzīgu izmešu un piesārņojuma bombu.

Izskaidro kādēļ man to elektroauto?!


Lūdzu parādi to avotu pa 300k km

Atkarībā no valsts / elektrības ražošanas veida tie ir 30k - 200k kilometri (pēdējais gadījums pie 100% ogļu izmantošanas elektrības ieguvē).

Offline
sliir
05. May 2024, 11:23 #1022

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 705

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Un pienāks tāds brīdis, kad secinās, ka visi vanabee elektroauto patiesībā vairāk rada dabas piesārņojumu kā vecs smirdīgs dīzelis.


Sen jau ir pierādīts.

This is a Tesla battery.

To manufacture it you need:

12 tonnes of rock for Lithium
5 tonnes of Cobalt minerals
3 tonnes of mineral for nickel
12 tonnes of copper ore

Move 250 tonnes of soil to obtain:

12 kg of Lithium
30 pounds of nickels
22 kg of manganese
15 pounds of cobalt
100 kg of rams
200 kg of aluminum, steel and plastic.

The Caterpillar 994A Tracker used for earthmoving consumes 1000 litres of diesel in 12 hours.

Finally, you get a “zero emissions” car.



Offline
shirminieks
05. May 2024, 12:15 #1023

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81

Un ICE ražo mājās no nopļautās zāles komposta un no grāvja pasmelta ūdens

Kāds varbūt var ielikt kādu avotu, kur salīdidzināti lifecycle-emissions, nevis paziņot, ka “lai uzražotu lietas ir nepieciešami izejmateriālu”? Citādāk šis apgalvojums, ka “lai saražotu elektroauto bateriju ir nepieciešami izejmateriāli”, neskatoties uz lifecycle-salīdzinājumu, ir tieši tas pats, kas paziņot, ka “EV ir bezemisiju transports”, ignorējot auto/elektrības ražošanu
Offline
uldens1
05. May 2024, 12:30 #1024

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


05 May 2024, 11:23:41 @sliir rakstīja:
Un pienāks tāds brīdis, kad secinās, ka visi vanabee elektroauto patiesībā vairāk rada dabas piesārņojumu kā vecs smirdīgs dīzelis.


Sen jau ir pierādīts.

This is a Tesla battery.

To manufacture it you need:

12 tonnes of rock for Lithium
5 tonnes of Cobalt minerals
3 tonnes of mineral for nickel
12 tonnes of copper ore

Move 250 tonnes of soil to obtain:

12 kg of Lithium
30 pounds of nickels
22 kg of manganese
15 pounds of cobalt
100 kg of rams
200 kg of aluminum, steel and plastic.

The Caterpillar 994A Tracker used for earthmoving consumes 1000 litres of diesel in 12 hours.

Finally, you get a “zero emissions” car.




Pag un iekšdedzes auto lai saražotu neko nevajag??Nu tur zobsiksnas,eļļas utt.???Lielākā daļa kā dolbojobi,elektro auto salīdzina ar zirgu
Offline
sliir
05. May 2024, 13:51 #1025

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 705

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Pag un iekšdedzes auto lai saražotu neko nevajag??


Ir jau saražotas. Vajag remontēt un braukt ar tām kas ir, ja vides tīrība un dabas resursu ne-izšķērdība ir svarīga.

Bet nē - EU uzliek vājprātīgus izplūdes daļiņu testus utt, spiež pilnīgi normālas un vēl lietojamas mašīnas vest uz tolmetu.
Offline
uldens1
05. May 2024, 14:28 #1026

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


05 May 2024, 13:51:13 @sliir rakstīja:
Pag un iekšdedzes auto lai saražotu neko nevajag??


Ir jau saražotas. Vajag remontēt un braukt ar tām kas ir, ja vides tīrība un dabas resursu ne-izšķērdība ir svarīga.

Bet nē - EU uzliek vājprātīgus izplūdes daļiņu testus utt, spiež pilnīgi normālas un vēl lietojamas mašīnas vest uz tolmetu.
neviens nespiež vest uz tolmetu,saremontē un mauc tālāk
Offline
Ksneps
05. May 2024, 14:46 #1027

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1334

Braucu ar:

Ir jaskatās pilns cikls elektro auto.

Un jāsalīdzini ar jebkru dīzeli. Jaunu vai vecu. Pilnu ciklu.

Lai ir česna. Citādi šaurās pierìtes nesaprot kopbildi.


Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.

Tad tas elektroauto "tik tīrs" nemaz tā neliekas.
Offline
shirminieks
05. May 2024, 15:39 #1028

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


05 May 2024, 14:46:09 @Ksneps rakstīja:
Ir jaskatās pilns cikls elektro auto.

Un jāsalīdzini ar jebkru dīzeli. Jaunu vai vecu. Pilnu ciklu.

Lai ir česna. Citādi šaurās pierìtes nesaprot kopbildi.


Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.

Tad tas elektroauto "tik tīrs" nemaz tā neliekas.


Nu bet tad iedod kādu avotu, kur ir salīdzināta kopējā dzīvescikla ietekme - pagaidām es tikai redzu absolūtus apgalvojumus bez un “un vēl ir šis un tas” bez kāda seguma

Lūk Tev pētījums ar aprēķiniem cik kurā valstī jānobrauc lai būtu net-ieguvums

https://subscriber.politicopro.com/eenews/f/een...ven%20point%20at

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 05 May 2024, 15:42:08 ]

Offline
Kasics
05. May 2024, 17:57 #1029

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2480

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Spied "Play", lai skatītos video!


Ar vecu toyota varēs iziet jaunos atgāzu standartus ar izgriestu DPF. Sākot no 37:30 min.
Grētas-

[ Šo ziņu laboja Kasics, 05 May 2024, 18:24:55 ]

Offline
smilee45
06. May 2024, 00:46 #1030

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 940

Braucu ar:

Video cietās daļiņas sasniedz 600,000 P/cm3. Bet iespējamais limits ir 250k? Tātad neierakstas. Vai kļūdos? Pēdējam testam kur 4k tik, grūti noticēt. Parastam gaisam, ja to testē 40-60k servisā~~

[ Šo ziņu laboja smilee45, 06 May 2024, 00:52:06 ]

Offline
Depijs
06. May 2024, 09:11 #1031

Kopš: 17. Sep 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 419

Braucu ar: LC120


05 May 2024, 15:39:49 @shirminieks rakstīja:

05 May 2024, 14:46:09 @Ksneps rakstīja:
Ir jaskatās pilns cikls elektro auto.

Un jāsalīdzini ar jebkru dīzeli. Jaunu vai vecu. Pilnu ciklu.

Lai ir česna. Citādi šaurās pierìtes nesaprot kopbildi.


Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.

Tad tas elektroauto "tik tīrs" nemaz tā neliekas.


Nu bet tad iedod kādu avotu, kur ir salīdzināta kopējā dzīvescikla ietekme - pagaidām es tikai redzu absolūtus apgalvojumus bez un “un vēl ir šis un tas” bez kāda seguma

Lūk Tev pētījums ar aprēķiniem cik kurā valstī jānobrauc lai būtu net-ieguvums

https://subscriber.politicopro.com/eenews/f/een...ven%20point%20at


Padomā mazliet tālāk ne tikai par co2, bet kopējo pēdu kas tiek atstāta. Kaut vai tavā pētijumā pie metodoloģijas kas tiek iekļauts un kas nav iekļauts. Nav nekas ekoloģiskāks kā visu nolietot līdz galam un pārstrādāt ar pāris izņēmumiem.
Offline
martins_usars
06. May 2024, 11:33 #1032

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 2.0TDI

Ja cilvēks lido ar lidmašīnu(vispār) un runā par ekoloģiju, tad nelīdzēs EV iegāde. Utilizējot sevi ir iespējams ietaupīt vēl vairāk CO2
Offline
Kasics
06. May 2024, 15:57 #1033

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2480

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


06 May 2024, 00:46:03 @smilee45 rakstīja:
Video cietās daļiņas sasniedz 600,000 P/cm3. Bet iespējamais limits ir 250k? Tātad neierakstas. Vai kļūdos? Pēdējam testam kur 4k tik, grūti noticēt. Parastam gaisam, ja to testē 40-60k servisā~~

Es neesmu eksperts šajā jomā, bet vai tad tas aparāts nekalibrē nulli pēc parastā gaisa pirms viņu bāž izpūtējā?
Offline
Mizx
06. May 2024, 16:18 #1034

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:


06 May 2024, 15:57:44 @Kasics rakstīja:

06 May 2024, 00:46:03 @smilee45 rakstīja:
Video cietās daļiņas sasniedz 600,000 P/cm3. Bet iespējamais limits ir 250k? Tātad neierakstas. Vai kļūdos? Pēdējam testam kur 4k tik, grūti noticēt. Parastam gaisam, ja to testē 40-60k servisā~~

Es neesmu eksperts šajā jomā, bet vai tad tas aparāts nekalibrē nulli pēc parastā gaisa pirms viņu bāž izpūtējā?
Tas izklausās pēc pārāk vieglas krāpšanas shēmas nonullējot jau daļiņu mākonī. Nullei būtu jābūt kalibrētai "no ražotāja", nevis kā pagadās tieši pirms mērījuma. Kāpēc gan lai parastajam gaisam būtu nozīme pirms mērījuma? To jau auto pats izanalizē utt.
Offline
TasReinis
06. May 2024, 19:26 #1035

Kopš: 01. Feb 2024

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Vai Euro4 ar izgrieztu DPF ir iespējams iziet tehnisko?
Offline
sys9291
06. May 2024, 22:49 #1036

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


06 May 2024, 19:26:30 @TasReinis rakstīja:
Vai Euro4 ar izgrieztu DPF ir iespējams iziet tehnisko?

Euro 4 bija arī bez DPF - piemēram E46 pēdējie gadi...
Offline
mrCage
06. May 2024, 23:00 #1037

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 1864

Braucu ar:


05 May 2024, 14:46:09 @Ksneps rakstīja:

Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.



Šobrīd ES strādā ,lai dabūtu prom no ielām iekšdedzes dzinējus .Kad visi būs pārgājuši uz elektro auto ,sāksies jauns posms ,kur izrādīsies ,ka arī elektro auto nepalīdz samazināt piesārņojumu un sāksies individuālo auto ierobežošana.

Nākotnē jārēķinās ,ka privātais auto būs tikai ļoti turīgiem cilvēkiem.


Offline
Briize
06. May 2024, 23:25 #1038

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 639

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


06 May 2024, 23:00:01 @mrCage rakstīja:

05 May 2024, 14:46:09 @Ksneps rakstīja:

Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.



Šobrīd ES strādā ,lai dabūtu prom no ielām iekšdedzes dzinējus .Kad visi būs pārgājuši uz elektro auto ,sāksies jauns posms ,kur izrādīsies ,ka arī elektro auto nepalīdz samazināt piesārņojumu un sāksies individuālo auto ierobežošana.

Nākotnē jārēķinās ,ka privātais auto būs tikai ļoti turīgiem cilvēkiem.





Tu taču saproti, ka šo tevis rakstīto powers kategorizēs kā plakanzemju sazvērestības teoriju ?
Offline
kkas
07. May 2024, 10:00 #1039

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8904

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Cilvēka psiholoģija ir fantastiska. Kā ir kkas jauns, nesaprotams un pašam nenopērkams, tā nāk ārā absurds aiz absurda. līdzīgā stilā nabagi runā par auto, kurus nevar vēl atļauties. Pēc tam kad jau paši nopērk, tad brauc un slavē.
Offline
uldens1
07. May 2024, 12:31 #1040

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


07 May 2024, 10:00:16 @kkas rakstīja:
Cilvēka psiholoģija ir fantastiska. Kā ir kkas jauns, nesaprotams un pašam nenopērkams, tā nāk ārā absurds aiz absurda. līdzīgā stilā nabagi runā par auto, kurus nevar vēl atļauties. Pēc tam kad jau paši nopērk, tad brauc un slavē.
Duraku procents ir nemainīgs visos laikos,kaut kad bij nofotografēta veca avīze kur bij līdzīgi nolikts telegrāfs kad viņu tiko sāka ieviest,nu tur teksts praktiski 1:1 kā tagad 5G čurugalvām Par laimi tās čurugalvas nespēj apturēt progresu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo