Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: No m51 uz M57

AutorsZiņojums
HS
02. Jul 2014, 00:28 #21

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


02 Jul 2014, 00:24:25 depo rakstīja:
A kopš kura laika M52B28 ir baigā raķete?


man piekāst, kā redzu žurku, tā vemt gribas un apdzīt

to kas iet labāk utt labāk nesāksim, sen jau runāta tema

Offline
depo
02. Jul 2014, 00:30 #22

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Tas, ka tev ir psiholoģiska rakstura traucējumi, nenozīmē, ka tu vari blefot te
Offline
Oldijs
02. Jul 2014, 00:32 #23

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


02 Jul 2014, 00:06:10 vicens99 rakstīja:

01 Jul 2014, 23:58:37 Oldijs rakstīja:

01 Jul 2014, 23:53:11 vicens99 rakstīja:
Sveiki, izmeklējos pa forumu un nekur nevarēju atrast info par e34 2.5tds(M51) motora maiņu uz 3.0d(M57), vai šeit ir iespējams sameklēt kautkādu info par to? Vrb kādu varat ieteikt kas ar to ir saskāries.


Es ar to sen atpakal gribeju nodarboties, mani parliecinaja useris Marihuans ka bez 2k eur tas nav iespejams! Un rekini vai Tu to velies un vai tas vispar ir ta verts!
Ja lasi angliski, iesaku ierakstit googlee un tur ir pietiekami daudz rakstu par to cik sarezgiti tas ir!

Atmet ar roku tam TDS un mekle vieta kaut ko sakarigaku!

Tie 2k salasās tikkai par detaļām, vai kopā ar darbu?


labs m57 vien nostajas ap 1100eur, karba vel kadi 150eur, izplude vel 200 utt.
un protams tad aiziet elektriba/dzineja stiprinajumi/saskanosana CSDD (jo tas ir jadara). Detaljas un papiros tiiri ari bus tie 2k eur.
Offline
HS
02. Jul 2014, 00:34 #24

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


02 Jul 2014, 00:30:43 depo rakstīja:
Tas, ka tev ir psiholoģiska rakstura traucējumi, nenozīmē, ka tu vari blefot te


labi, ieshu nosvērties
Offline
vicens99
02. Jul 2014, 00:36 #25

Kopš: 08. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E34 Fake M5


02 Jul 2014, 00:32:58 Oldijs rakstīja:

02 Jul 2014, 00:06:10 vicens99 rakstīja:

01 Jul 2014, 23:58:37 Oldijs rakstīja:

01 Jul 2014, 23:53:11 vicens99 rakstīja:
Sveiki, izmeklējos pa forumu un nekur nevarēju atrast info par e34 2.5tds(M51) motora maiņu uz 3.0d(M57), vai šeit ir iespējams sameklēt kautkādu info par to? Vrb kādu varat ieteikt kas ar to ir saskāries.


Es ar to sen atpakal gribeju nodarboties, mani parliecinaja useris Marihuans ka bez 2k eur tas nav iespejams! Un rekini vai Tu to velies un vai tas vispar ir ta verts!
Ja lasi angliski, iesaku ierakstit googlee un tur ir pietiekami daudz rakstu par to cik sarezgiti tas ir!

Atmet ar roku tam TDS un mekle vieta kaut ko sakarigaku!

Tie 2k salasās tikkai par detaļām, vai kopā ar darbu?


labs m57 vien nostajas ap 1100eur, karba vel kadi 150eur, izplude vel 200 utt.
un protams tad aiziet elektriba/dzineja stiprinajumi/saskanosana CSDD (jo tas ir jadara). Detaljas un papiros tiiri ari bus tie 2k eur.

Paldies par rezumējumu, pagaidām būs laiks pārdomām un cenu izpētei.
Offline
Oldijs
02. Jul 2014, 00:37 #26

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

atceries, vislielaka summa salasisies tiesi sikumos - elljas, sveces, udensuknis, gultnishi, siksnas utml. jo izcelt/iecelt variants ir gaterim
Offline
cirteejs
02. Jul 2014, 01:29 #27

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L


02 Jul 2014, 00:14:24 depo rakstīja:

E39 nav par smagu priekš viņa?


Ir un tapēc e39 ir liela smaga govs ar šito dzinēju, ģimenes auto nevis kautkas ātrs un aktīvs.

Offline
seeingman
02. Jul 2014, 01:47 #28

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


02 Jul 2014, 00:15:53 marihuans rakstīja:
m57 normāli satūnējot iet labāk nekā jebkurš 2.8 un 3.0

ja baigi gribas var iegādāties jau tādu dzinēju ar 280hp,keramisko sajūgu utt.

DĀRGI!

2.8 un 3.0 normāli satūnējot iet labāk nekā tas kvēpu aparāts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo