Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Esspatss
29. Dec 2017, 13:22 #40981

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 582

Braucu ar:

Aizdedzi slēgājot, ar atslēgu protams.

[ Šo ziņu laboja Esspatss, 29 Dec 2017, 13:23:05 ]

Offline
raivisE39
29. Dec 2017, 13:22 #40982

Kopš: 24. Aug 2016

Ziņojumi: 77

Braucu ar: F01 740d


29 Dec 2017, 13:17:49 @N53series rakstīja:
Sarkana mirgoshana ir zems baterijas spanis. Nomaini bateriju.
Un salabo vadiitaaja durvju sleedzi,,jpta!
Un ja negribi,lai slaapst nost peec durvju atveershanas,nokonfiguree/atsleedz to laupiishanas modi!

Ok, un kā to var nokonfigurēt? Labprāt vispār na*renizētu to sistēmu.
Offline
Esspatss
29. Dec 2017, 13:25 #40983

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 582

Braucu ar:

Kaut kā nesanāk linku ielikt.
Pulsar 12,instrukcija guglē.,protams ja ir īstais.

[ Šo ziņu laboja Esspatss, 29 Dec 2017, 13:31:02 ]

Offline
raivisE39
29. Dec 2017, 13:31 #40984

Kopš: 24. Aug 2016

Ziņojumi: 77

Braucu ar: F01 740d


29 Dec 2017, 13:25:46 @Esspatss rakstīja:
Kaut kā nesanāk linku ielikt.
Pulsar 12,instrukcija guglē.,protams ja ir īstais.

Jaaaa, tieši šitāds man tas čips ir. Paldies, domāšu tālāk. Izskatās, ka man viņš kaut kur zem paneļa ir, jo vislabākais signāls viņam ir, ja pavicina to čipu gar bardačoku.
Offline
pogo
29. Dec 2017, 13:32 #40985

Kopš: 06. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: roku pa vēderu


29 Dec 2017, 13:06:13 @raivisE39 rakstīja:

29 Dec 2017, 09:44:02 @pogo rakstīja:

28 Dec 2017, 18:12:34 @raivisE39 rakstīja:
Ir problēma ar elektroniku, ļoti ticams, ka ar skybreak pretaizdzīšamu vai signalizāciju, hvz, kas skaitās tas skybreak. Pēc auto krāsošanas (pilnā krāsošana, auto bija pajaukts) uzradās problēma, ka pēc auto piestartēšamas, tam pēc kapmēram minūtes vnk izslēdzas un momentā ieslēdzas aizdedze. Braucot, auto vnk noraustās, bet pielec atkal, taču stāvot uz vietas, auto noslāpst. Tagad jau ir aigājis tik tālu, ka auto aizdedze izslēdzas uzreiz, kā atver auto priekšējās durvis. Un tā visu laiku. Braucot ir ok, bet kā atver durvis, tā uzreiz izslēdzas un ieslēdzas aizdedze( ķip restartējās ). Skybreak čipam baterijas esmu mainījis vairākas reizes. Vadus it kā nekādus baigi neesmu rāvis ārā krāsošanas laikā. Kādas idejas?



1) Tiksim skaidrībā - ja Tev ir plastmasas čips bez pogām, uz kura rakstīts skybrake, iekšā shēma ar bateriju, tad Tavā auto ir imobilaizeris, nevis signalizācija.

2) Kurā iestādē un kad uzstādīja imobilaizeru? Iespējams, ka ir vērts runāt ar tiem, kas uzstādīja.

3) Skybrake imo darbojas diezgan primitīvi - ja nav čipa, un mašīnā nav čips, tad īsu brīdi pēc iedarbināšanas sāks skanēt pīkstieni. Pēc brīža(apmēram pusminūte) auto noslāpst un palaist vairs nevar. Viss.

4) Pēc problēmas raksturojuma drīzāk izklausās, ka priekš krāsošanas pajaucot vaļā mašīnu, kāds būs pajaucis vaļā/aprāvis kādus vadus un tāpēc varētu būt Tevis pieminētās problēmas.

Ja ir vēl kādi jautājumi par konkrēto imo, tad droši, mēģināšu atbildēt zināšanu/pieredzes robežās.


1) Jā, ir melns čips bez pogām, iekšā shēma ar bateriju un vienu lampiņu, kura ik pa brīdim nomirgo zaļā, pēc tam sarkanā krāsā. Nav skybreak uzraksts virsū, vispār nav uzraksta nekāda.
2) Auto nopirku ar jau uzliktu to sistēmu. Kad pirku auto, tad saimnieks uzreiz teica, ka atverot durvis, auto pēc kādas minūtes mēdz noslāpt. Tā arī bija pirmās nedēļas, bet tas galīgi netraucēja, jo reti slāpa. Pēc tam veselu gadu tā problēma pazuda un nebija vispār. Problēma sākās tieši tad, kad pēc auto salikšanas pēc krāsošanas draugs to čipu bija kaut kur nobāzis, un sanāca bik nobraukt bez čipa, pēc kā auto apstājās. Baigi sāka gļukot, auto noslāpa, pēc tam aizdedze vispār neieslēdzās (tā kā parasti ir ja imo neiedarbojas). Domāju, ka beigusies baterija. Nomainīju bateriju, bet tagad slāpst tieši tad, kad atver durvis.
3) Tā apmēram ir, tikai bez čipa mašīnā es varu pabraukt apmēram minūti pēc kā auto vnk noslāpst un aizdedze vairs neieslēdzas. Nav vispār nekādas pīkstēšanas, vnk noslāpst momentā. Pieļauju, ka tas ir kkāds vecs skybreak veida imo.
4) Auto pats izjaucu, pats saliku, pats piedalījos krāsošanā Vienīgie vadi, kas tika pārkniebti, bija PDC vadi Nepiefiksēju, ka kaut kas vēl būtu norauts.


Atver vaļā tās melnās plastmas bļembas/čipa korpusu un paskaties vai uz shēmas ir kāds kods, nakļene ar produkta nosaukumu, kodu. Varbūt tur atradīsies derīgs info, lai kārtīgi saprastu kas tas ir par imo.

+ Silti iesaku imo nevis nahrenizēt, bet saremontēt, jo tici man, mašīnas zog uz vella paraušanu. Ja piķis nav problēma un nav žēl mašīnas, tad var arī nahrenizēt
Offline
raivisE39
29. Dec 2017, 14:09 #40986

Kopš: 24. Aug 2016

Ziņojumi: 77

Braucu ar: F01 740d


29 Dec 2017, 13:32:29 @pogo rakstīja:

29 Dec 2017, 13:06:13 @raivisE39 rakstīja:

29 Dec 2017, 09:44:02 @pogo rakstīja:

28 Dec 2017, 18:12:34 @raivisE39 rakstīja:
Ir problēma ar elektroniku, ļoti ticams, ka ar skybreak pretaizdzīšamu vai signalizāciju, hvz, kas skaitās tas skybreak. Pēc auto krāsošanas (pilnā krāsošana, auto bija pajaukts) uzradās problēma, ka pēc auto piestartēšamas, tam pēc kapmēram minūtes vnk izslēdzas un momentā ieslēdzas aizdedze. Braucot, auto vnk noraustās, bet pielec atkal, taču stāvot uz vietas, auto noslāpst. Tagad jau ir aigājis tik tālu, ka auto aizdedze izslēdzas uzreiz, kā atver auto priekšējās durvis. Un tā visu laiku. Braucot ir ok, bet kā atver durvis, tā uzreiz izslēdzas un ieslēdzas aizdedze( ķip restartējās ). Skybreak čipam baterijas esmu mainījis vairākas reizes. Vadus it kā nekādus baigi neesmu rāvis ārā krāsošanas laikā. Kādas idejas?



1) Tiksim skaidrībā - ja Tev ir plastmasas čips bez pogām, uz kura rakstīts skybrake, iekšā shēma ar bateriju, tad Tavā auto ir imobilaizeris, nevis signalizācija.

2) Kurā iestādē un kad uzstādīja imobilaizeru? Iespējams, ka ir vērts runāt ar tiem, kas uzstādīja.

3) Skybrake imo darbojas diezgan primitīvi - ja nav čipa, un mašīnā nav čips, tad īsu brīdi pēc iedarbināšanas sāks skanēt pīkstieni. Pēc brīža(apmēram pusminūte) auto noslāpst un palaist vairs nevar. Viss.

4) Pēc problēmas raksturojuma drīzāk izklausās, ka priekš krāsošanas pajaucot vaļā mašīnu, kāds būs pajaucis vaļā/aprāvis kādus vadus un tāpēc varētu būt Tevis pieminētās problēmas.

Ja ir vēl kādi jautājumi par konkrēto imo, tad droši, mēģināšu atbildēt zināšanu/pieredzes robežās.


1) Jā, ir melns čips bez pogām, iekšā shēma ar bateriju un vienu lampiņu, kura ik pa brīdim nomirgo zaļā, pēc tam sarkanā krāsā. Nav skybreak uzraksts virsū, vispār nav uzraksta nekāda.
2) Auto nopirku ar jau uzliktu to sistēmu. Kad pirku auto, tad saimnieks uzreiz teica, ka atverot durvis, auto pēc kādas minūtes mēdz noslāpt. Tā arī bija pirmās nedēļas, bet tas galīgi netraucēja, jo reti slāpa. Pēc tam veselu gadu tā problēma pazuda un nebija vispār. Problēma sākās tieši tad, kad pēc auto salikšanas pēc krāsošanas draugs to čipu bija kaut kur nobāzis, un sanāca bik nobraukt bez čipa, pēc kā auto apstājās. Baigi sāka gļukot, auto noslāpa, pēc tam aizdedze vispār neieslēdzās (tā kā parasti ir ja imo neiedarbojas). Domāju, ka beigusies baterija. Nomainīju bateriju, bet tagad slāpst tieši tad, kad atver durvis.
3) Tā apmēram ir, tikai bez čipa mašīnā es varu pabraukt apmēram minūti pēc kā auto vnk noslāpst un aizdedze vairs neieslēdzas. Nav vispār nekādas pīkstēšanas, vnk noslāpst momentā. Pieļauju, ka tas ir kkāds vecs skybreak veida imo.
4) Auto pats izjaucu, pats saliku, pats piedalījos krāsošanā Vienīgie vadi, kas tika pārkniebti, bija PDC vadi Nepiefiksēju, ka kaut kas vēl būtu norauts.


Atver vaļā tās melnās plastmas bļembas/čipa korpusu un paskaties vai uz shēmas ir kāds kods, nakļene ar produkta nosaukumu, kodu. Varbūt tur atradīsies derīgs info, lai kārtīgi saprastu kas tas ir par imo.

+ Silti iesaku imo nevis nahrenizēt, bet saremontēt, jo tici man, mašīnas zog uz vella paraušanu. Ja piķis nav problēma un nav žēl mašīnas, tad var arī nahrenizēt

Yess, paldies, tomēr tas ir tas PULSAR 12 imo. Pamācību man jau te useris iemeta, tā kā tikšu galā. Vienkārši, grozot aizdedzi, būšu to imo izprogrammējis un ieslēdzis nozagšanas modu Jāizslēdz tas mods ārā un visam jābut oki.
Offline
Agritis
29. Dec 2017, 16:25 #40987

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST


28 Dec 2017, 18:06:18 @-JUREVICH- rakstīja:

28 Dec 2017, 14:09:30 @Agritis rakstīja:

26 Dec 2017, 18:50:19 @RSAWorkshop rakstīja:
99.9% ka problēma būs ieplūdē


Ja pieņem, ka gāzes kompis ir sajājis galvu benžas kompim, varbūt var to vāģi uz benzīnu patrenkāt, lai atgāzes normalizētos? Nemēģinu teikt, ka orientējos jautājumā, bet kompi pieslēgt varu un kļūdas nolasīt un nodzēst arī, ja vajag.

Dzinējs ir m62tub35, tam būtu jābūt ar dme7.2?
Ko tev lamdas uz gāzes un attiecīgi uz benzīna uzrāda,ir bijis uz gāzes pie misfire uzrādija lieso!Ar benzīnu essi mērijis!Tikpat labi var būt gāzinieks salicis korekcijas!


Šodien tiku pie tā auto, aizvest uz TA pēc melnā talona. Gribēju pieslēgties ar kompi, bet no salonā esošā spraudņa to nevar izdarīt, iespējams tas ir sajāts. Uz TA aizbraucu uz benzīna, skatē, protams, mērīja uz gāzes, tukšgaitā HC ir ~400, bet ja ilgi tur paaugst. apgriezienus, tad lēnām nokrītas zem 100 (normas). Atlaižot atpakaļ tukšgaitā, atkal uzkāpj uz 400.

Pa ceļam uz TA (braucu uz benzīna) varēja brīžiem just vibrāciju tukšgaitā (stāvot krustojumā utml.) - it kā brīžiem nestrādātu viens cilindrs. Gāzinieks pēdējā reizē ir mērījis atgāzes arī tikai benzīnam, HC arī tad ir ārpus normas. Tad jau tomēr jādomā uz motoru, kā jau šeit spečuki teica. Žēl, ka neizdevās pieslēgt kompi. Sveces ir mainītas pāgājušo gadu, par spolēm neko nezinu

Pielec tas auto normāli, gan auksts, gan silts

[ Šo ziņu laboja Agritis, 29 Dec 2017, 17:17:57 ]

Offline
RSAWorkshop
29. Dec 2017, 16:43 #40988

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Motors uz miskasti, čaulas ar gāzi sapistas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
29. Dec 2017, 17:07 #40989

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


29 Dec 2017, 16:43:04 @RSAWorkshop rakstīja:
Motors uz miskasti, čaulas ar gāzi sapistas
nez kā gāze sapiš čaulas??
Offline
RSAWorkshop
29. Dec 2017, 17:32 #40990

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

gāze ne, bet tajā esošais sērs gan

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bmwaddict
29. Dec 2017, 17:33 #40991

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Bet M62 tak ir Alusils.. Vai tad Alusilu arii saeed? Domaaju ka tikai M60 ar Nikasila blokiem needriikst gaazeet..
Offline
RSAWorkshop
29. Dec 2017, 17:35 #40992

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

abus saēd, m62tub44 cilindri kā ar vīli izvīlēti, attiecīgi motors raustās, kompresijas nav, atgāzes galīgi čau

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
29. Dec 2017, 17:51 #40993

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


29 Dec 2017, 17:35:28 @RSAWorkshop rakstīja:
abus saēd, m62tub44 cilindri kā ar vīli izvīlēti, attiecīgi motors raustās, kompresijas nav, atgāzes galīgi čau
tas viss ir dēļ parkarsešanas,šķibi saregulets,liesais.Ja labi uzlikts tad ar visiem alusiliem,nikosiliem brauc pa 200tk un nekas
Offline
RSAWorkshop
29. Dec 2017, 17:57 #40994

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Varētu padomāt ka kāds BMW ar gāzi varētu darboties arī normāli

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
29. Dec 2017, 18:24 #40995

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 16:25:32 @Agritis rakstīja:

28 Dec 2017, 18:06:18 @-JUREVICH- rakstīja:

28 Dec 2017, 14:09:30 @Agritis rakstīja:

26 Dec 2017, 18:50:19 @RSAWorkshop rakstīja:
99.9% ka problēma būs ieplūdē


Ja pieņem, ka gāzes kompis ir sajājis galvu benžas kompim, varbūt var to vāģi uz benzīnu patrenkāt, lai atgāzes normalizētos? Nemēģinu teikt, ka orientējos jautājumā, bet kompi pieslēgt varu un kļūdas nolasīt un nodzēst arī, ja vajag.

Dzinējs ir m62tub35, tam būtu jābūt ar dme7.2?
Ko tev lamdas uz gāzes un attiecīgi uz benzīna uzrāda,ir bijis uz gāzes pie misfire uzrādija lieso!Ar benzīnu essi mērijis!Tikpat labi var būt gāzinieks salicis korekcijas!


Šodien tiku pie tā auto, aizvest uz TA pēc melnā talona. Gribēju pieslēgties ar kompi, bet no salonā esošā spraudņa to nevar izdarīt, iespējams tas ir sajāts. Uz TA aizbraucu uz benzīna, skatē, protams, mērīja uz gāzes, tukšgaitā HC ir ~400, bet ja ilgi tur paaugst. apgriezienus, tad lēnām nokrītas zem 100 (normas). Atlaižot atpakaļ tukšgaitā, atkal uzkāpj uz 400.

Pa ceļam uz TA (braucu uz benzīna) varēja brīžiem just vibrāciju tukšgaitā (stāvot krustojumā utml.) - it kā brīžiem nestrādātu viens cilindrs. Gāzinieks pēdējā reizē ir mērījis atgāzes arī tikai benzīnam, HC arī tad ir ārpus normas. Tad jau tomēr jādomā uz motoru, kā jau šeit spečuki teica. Žēl, ka neizdevās pieslēgt kompi. Sveces ir mainītas pāgājušo gadu, par spolēm neko nezinu

Pielec tas auto normāli, gan auksts, gan silts


idiot, kaads sakars HC un motoram?
nu, kuda..
nu, ja nespeej piesleegt pat kompi, nejeedz NEKO no dzineejiem - hulji te postee palagus un gudri spriedelee?
Offline
N53series
29. Dec 2017, 18:25 #40996

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 17:51:13 @uldens1 rakstīja:

29 Dec 2017, 17:35:28 @RSAWorkshop rakstīja:
abus saēd, m62tub44 cilindri kā ar vīli izvīlēti, attiecīgi motors raustās, kompresijas nav, atgāzes galīgi čau
tas viss ir dēļ parkarsešanas,šķibi saregulets,liesais.Ja labi uzlikts tad ar visiem alusiliem,nikosiliem brauc pa 200tk un nekas


uudens, tu esi veel viens, kursh kaut ko dzen, neko nezinot da nesaprotot.. veciit, nu kuda..
Offline
N53series
29. Dec 2017, 18:26 #40997

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 17:33:36 @bmwaddict rakstīja:
Bet M62 tak ir Alusils.. Vai tad Alusilu arii saeed? Domaaju ka tikai M60 ar Nikasila blokiem needriikst gaazeet..

tishi taa. un alusil izmanto veljoprojam. kaa raksta BMW savos aftersale materiaalos - alusil ir un paliek materiaals blokiem. tur nekas nemainaas.
Offline
uldens1
29. Dec 2017, 18:29 #40998

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


29 Dec 2017, 18:25:41 @N53series rakstīja:

29 Dec 2017, 17:51:13 @uldens1 rakstīja:

29 Dec 2017, 17:35:28 @RSAWorkshop rakstīja:
abus saēd, m62tub44 cilindri kā ar vīli izvīlēti, attiecīgi motors raustās, kompresijas nav, atgāzes galīgi čau
tas viss ir dēļ parkarsešanas,šķibi saregulets,liesais.Ja labi uzlikts tad ar visiem alusiliem,nikosiliem brauc pa 200tk un nekas


uudens, tu esi veel viens, kursh kaut ko dzen, neko nezinot da nesaprotot.. veciit, nu kuda..

gaidam izglitojošu rakstu no tevim par to kā sērs saed alusilu,tad kad to izlasišu tad muļķibas vairs nerakstišu
Offline
N53series
29. Dec 2017, 19:19 #40999

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 18:29:22 @uldens1 rakstīja:

29 Dec 2017, 18:25:41 @N53series rakstīja:

29 Dec 2017, 17:51:13 @uldens1 rakstīja:

29 Dec 2017, 17:35:28 @RSAWorkshop rakstīja:
abus saēd, m62tub44 cilindri kā ar vīli izvīlēti, attiecīgi motors raustās, kompresijas nav, atgāzes galīgi čau
tas viss ir dēļ parkarsešanas,šķibi saregulets,liesais.Ja labi uzlikts tad ar visiem alusiliem,nikosiliem brauc pa 200tk un nekas


uudens, tu esi veel viens, kursh kaut ko dzen, neko nezinot da nesaprotot.. veciit, nu kuda..

gaidam izglitojošu rakstu no tevim par to kā sērs saed alusilu,tad kad to izlasišu tad muļķibas vairs nerakstišu

nee, tu po ziznji uzstaadi diagnozes, neko nezinot. te ir klokjenes sensors, te liesais..
kaa tu zini? es nezinu, tu nezini, bez datiem neviens nezina.
jaasleedzaas klaat, jaaskataas. nemaaki, nezini, kur/ko skatiit - maacies. es esmu dofiga rakstus sadzejojis, kam interesee, izlasa..
Offline
uldens1
29. Dec 2017, 19:24 #41000

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


29 Dec 2017, 19:19:48 @N53series rakstīja:

29 Dec 2017, 18:29:22 @uldens1 rakstīja:

29 Dec 2017, 18:25:41 @N53series rakstīja:

29 Dec 2017, 17:51:13 @uldens1 rakstīja:

29 Dec 2017, 17:35:28 @RSAWorkshop rakstīja:
abus saēd, m62tub44 cilindri kā ar vīli izvīlēti, attiecīgi motors raustās, kompresijas nav, atgāzes galīgi čau
tas viss ir dēļ parkarsešanas,šķibi saregulets,liesais.Ja labi uzlikts tad ar visiem alusiliem,nikosiliem brauc pa 200tk un nekas


uudens, tu esi veel viens, kursh kaut ko dzen, neko nezinot da nesaprotot.. veciit, nu kuda..

gaidam izglitojošu rakstu no tevim par to kā sērs saed alusilu,tad kad to izlasišu tad muļķibas vairs nerakstišu

nee, tu po ziznji uzstaadi diagnozes, neko nezinot. te ir klokjenes sensors, te liesais..
kaa tu zini? es nezinu, tu nezini, bez datiem neviens nezina.
jaasleedzaas klaat, jaaskataas. nemaaki, nezini, kur/ko skatiit - maacies. es esmu dofiga rakstus sadzejojis, kam interesee, izlasa..
Tu kaut ko jauc
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo