Online

Pašreiz BMWPower skatās 41 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Volvo S80 iegāde

AutorsZiņojums
DFS
07. Apr 2011, 23:29 #41

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

paldies par info
2000.gads ir jau šis modelis


es gan skatos vairāk uz šādu :

cik saprotu,tad nekas tur ūber dārgs nav ne hadenē,ne motorā,ja laicīgi seko visam līdzi,maina siksnas utt
Offline
dainiiz
07. Apr 2011, 23:34 #42

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

daavi labs aparaats, naak viniem nenokaujamie audi ael motoori R5. Principa es uzskatu ka labaaks modelis nekaa apalais kurss saaka naakt 2000 gadaa.

Par cik pats vizinos ar taadu ik pa laikam un esmu vizinaajies arii ar veco kantaino, brauksanas izjuutas protams ir labaakas apalajaa, bet nu apalais nedaudz daargaaks un cimperliigaaks ar.

Pateerins smiekliigs pa straari ap 5.5 litri
Offline
dainiiz
07. Apr 2011, 23:37 #43

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

modeli mainijaas 2000 gadaa, takaa 2000 bija gan vecais un arii apalais jaunais, no saakuma naaca apalajos tie pasi motoori veelaak D5. Kurss labaaks nezinu, leetaaks noteikti vecais R5 pod audi motoors
Offline
kaskas
07. Apr 2011, 23:39 #44

Kopš: 09. Feb 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 159

Braucu ar: Losi 8IGHT-B 2.0, Volgo un velopečēžnieku

jā, kā jau te kāds minēja no 2000gada marta līdz 2001 gada kaukam tur nāca jau II paaudze, bet vēl ar audžika motoru. par motoru: samainiju siksnas kad nopirku, tagad ir doma mainit atkal 140ls. manu elas un gaisa filtrus ik pec 15tkm, leju sintetiku . degvielas filtru mainiju kad nopirku , un kkad rudeni. degvielas filtrs 20ls, gaisa 25ls, elas no 3-15 atkaribā no tā - filtrē vai arī nē mainu visu pats, tapēc ja neko nedara pats tad jarēkina vel servisa izmaksas.
Offline
DFS
07. Apr 2011, 23:40 #45

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

man kkā tas vecais tīri ok patīk aizbraukšu atpakaļ uz LV,tad jāskatās
Offline
dainiiz
07. Apr 2011, 23:47 #46

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

labaaks un leetaaks motoors par audi rindienku nav bijis, visi paareejie ir bijusi meesli ieskaitot AKN kas naaca no 1997 beigaam uz augshu, kam bija/ir appellosanaas probleemas un 101 cita veel probleema.

Pa lielam ir taa, ka nezinu par to kvalitaati es jau par audi, liekas maajigaaks interjeers.
Volvo liekas veess, nav visaadu fiichu, ford scorpio zalaa kraasa saloonaa un benki diivaani

Ir vel laba alternatiiva nemt, a6.c4 q bet nu vini labi maksaa krietni lielaaku naudu nekaa saadi te v70

Rezumee:
-Motoors viss kulee,
-Hadene jaunam(apalajam) remonteejam visu laiku
-Salooons diivaans, muuzika sou sou audi Bose skan labaak, par dolby S80 nemaaku spriest
-Komforts,forss gimenes vaagis un galvenais ka uzticams un dross
Apkopees- nekas lets un nekas daargs, atbilstoss autoo saviem gadiem.

PAr siem gadiem samainiits- stuures pastiprinaataaja suuknis, diski, siksnas, amiisi, kalotkas, celinsiksnas skivoks, jo tas vienkaarsi atdalijaas no motoora . UN protams hadene uz katru skati ir kaut kas jaapiecinjii, jo braucam ar 17 diskiem un ne 10tk gadaa.

nobraukti ap 180tk


[ Šo ziņu laboja dainiiz, 07 Apr 2011, 23:49:26 ]

Offline
Norcha324
09. Apr 2011, 00:01 #47

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 797

Braucu ar:

Ar taisos iepirkt palielu ģimenes auto. Nevaru izšķirties starp C4 A6q s4 un V70.
Protams s4 iet labi un ja pacenšas var izvilināt 300 zvērus.
Kā ir ar V70 benzīnmotoriem iet neiet, cik uzticami?
Skatos ka pa retam nāk ar AWD t5. Kā šim volvo ar atomātisko kārbu, turās kopā, jeb labāk mehānisko.

Vairāk gaidu atsauksmes par volvo it sevišķi par nikno t5 AWD. Kāds ir modelis ar mazo motoru un vienpiedziņu?

Paredzēts 70% ekspluoatēt pa sliktiem lauku ceļiem piemēram priekule - grobiņa
Mašīnas gada nobraukums nebūs zem 50tkm

Kura no abām būtu labāka izvēle?
Offline
equations
13. Dec 2013, 18:40 #48

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1318

Braucu ar:

Kads kaut ko zin par so Volvo s80.

Kadi tie motori ir?
Offline
sergis15
14. Dec 2013, 10:46 #49

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu

D5 motori ir ļoti ekonomiski, bet nu skaļi traktori, un lai cik nopakots nav auto, salonā tāpat to traktoru dzird
auto nav slikts, ir diezgan ērts, trūkst neatkarīgā piekare, bet ir pietiekoši mīksts

reika un automāts ir slimības vieta
logu mehānismi bieži lūzt, bet tā detaļa, kas lūzt neko nemaksā

uzturēšanas ziņā nav nemaz tik lēts, kā tautā visiem tas ieborēts
māsai ir jau 4 gadu, un ir ko ieguldīt.
māsas draugam s60, arī dabon ieguldīt!
māsa pirka toreiz, vienu no dārgākajiem, kas ss.lv bija pieejami

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
14. Dec 2013, 10:49 #50

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu


13 Dec 2013, 18:40:11 equations rakstīja:
Kads kaut ko zin par so Volvo s80.

Kadi tie motori ir?


paziņa sev šādu no vācijas atdzina, tikai awd to crosscountry vai kā viņi tur saucas

kārba nobira ļoti ātri, pirmajās dienās, salaboja recro.
un tiem motoriem, pēc volvo servisa Rīgā apmeklējuma viņam pateica, ka pie 200+ k ir jāceļmotors laukā un ir kkas jāmaina, tik neatceros konkrēto problēmu, bet pats čoms teica, ka servisā tur padsmit ar vienu dzinēja problēmu bija, ar 200+ k pēc servisa darbinieku minējuma

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
peecise28
14. Dec 2013, 10:56 #51

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

varu ieklabināt savu pieredzi - bija 2003. vai 2004. gada s80 2.0t tiešām ideālā stāvoklī. sākumā stāvēja pa 3500 LVL, neviens nezvanīja, ielika 2800, pēc nedēļas divi vienā dienā zvanīja, pircējs bija baisā sajūsmā un vairākas reizes pārprasīja, vai cena tiešām tie 2800 lvl, aiz kam jādomā, ka arī 3500 bija ok cipars un liela daļa s80-to ir pajāti.
Offline
marekovich
14. Dec 2013, 11:19 #52

Kopš: 02. Dec 2012

Ziņojumi: 992

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii


14 Dec 2013, 10:46:25 sergis15 rakstīja:
D5 motori ir ļoti ekonomiski, bet nu skaļi traktori, un lai cik nopakots nav auto, salonā tāpat to traktoru dzird
auto nav slikts, ir diezgan ērts, trūkst neatkarīgā piekare, bet ir pietiekoši mīksts

reika un automāts ir slimības vieta
logu mehānismi bieži lūzt, bet tā detaļa, kas lūzt neko nemaksā

uzturēšanas ziņā nav nemaz tik lēts, kā tautā visiem tas ieborēts
māsai ir jau 4 gadu, un ir ko ieguldīt.
māsas draugam s60, arī dabon ieguldīt!
māsa pirka toreiz, vienu no dārgākajiem, kas ss.lv bija pieejami


D5 jau nu nav gan skaļš, ja viss viņam kārtībā. 2000 gada 530D ir krietni skaļāks. Man pat ir prasījuši kas man īsti ir par dzinēju- benzīns vai dīzelis. Uz servi braukāju tikai uz eļļas maiņām un pārējām plānveida apkopēm. 2002. gada Volvim pa četriem gadiem mainīju sajūgu, 160 vai 180 Ls, un bremžu vakuumnieku, b/u 70,- Ls ja nemaldos. Nu, un ik pa laikam kāda priekšējā atsaite notirpst, 10,- Ls. 2008. gadam D5 dzinējs vēl klusāks. Pa gadu esmu mainījis vienu pirkstu laikam aizmugurē.
Offline
sergis15
14. Dec 2013, 11:22 #53

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu


14 Dec 2013, 11:19:46 marekovich rakstīja:

14 Dec 2013, 10:46:25 sergis15 rakstīja:
D5 motori ir ļoti ekonomiski, bet nu skaļi traktori, un lai cik nopakots nav auto, salonā tāpat to traktoru dzird
auto nav slikts, ir diezgan ērts, trūkst neatkarīgā piekare, bet ir pietiekoši mīksts

reika un automāts ir slimības vieta
logu mehānismi bieži lūzt, bet tā detaļa, kas lūzt neko nemaksā

uzturēšanas ziņā nav nemaz tik lēts, kā tautā visiem tas ieborēts
māsai ir jau 4 gadu, un ir ko ieguldīt.
māsas draugam s60, arī dabon ieguldīt!
māsa pirka toreiz, vienu no dārgākajiem, kas ss.lv bija pieejami


D5 jau nu nav gan skaļš, ja viss viņam kārtībā. 2000 gada 530D ir krietni skaļāks. Man pat ir prasījuši kas man īsti ir par dzinēju- benzīns vai dīzelis. Uz servi braukāju tikai uz eļļas maiņām un pārējām plānveida apkopēm. 2002. gada Volvim pa četriem gadiem mainīju sajūgu, 160 vai 180 Ls, un bremžu vakuumnieku, b/u 70,- Ls ja nemaldos. Nu, un ik pa laikam kāda priekšējā atsaite notirpst, 10,- Ls. 2008. gadam D5 dzinējs vēl klusāks. Pa gadu esmu mainījis vienu pirkstu laikam aizmugurē.

sagadīšanās vai kā, bet noliekot blakus 3 s80 ar d5 motoru, manu 730d 184zs vispār nevar dzirdēt

tāpat kā ar audi 1.9tdi, sajūta, ka mans vispār ir noslāpēts

ā vēl tiem voljoniem ir kkas ar sajūgiem, grab kad tukšgaitā

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
marekovich
14. Dec 2013, 11:25 #54

Kopš: 02. Dec 2012

Ziņojumi: 992

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii

Ja grab, tad spararats

Offline
Machida
14. Dec 2013, 11:49 #55

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


14 Dec 2013, 10:46:25 sergis15 rakstīja:
D5 motori ir ļoti ekonomiski, bet nu skaļi traktori, un lai cik nopakots nav auto, salonā tāpat to traktoru dzird
auto nav slikts, ir diezgan ērts, trūkst neatkarīgā piekare, bet ir pietiekoši mīksts

reika un automāts ir slimības vieta
logu mehānismi bieži lūzt, bet tā detaļa, kas lūzt neko nemaksā

uzturēšanas ziņā nav nemaz tik lēts, kā tautā visiem tas ieborēts
māsai ir jau 4 gadu, un ir ko ieguldīt.
māsas draugam s60, arī dabon ieguldīt!
māsa pirka toreiz, vienu no dārgākajiem, kas ss.lv bija pieejami


Viņam ir neatkarīgā balstiekārta.
Offline
Machida
14. Dec 2013, 11:49 #56

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


14 Dec 2013, 10:46:25 sergis15 rakstīja:
D5 motori ir ļoti ekonomiski, bet nu skaļi traktori, un lai cik nopakots nav auto, salonā tāpat to traktoru dzird
auto nav slikts, ir diezgan ērts, trūkst neatkarīgā piekare, bet ir pietiekoši mīksts

reika un automāts ir slimības vieta
logu mehānismi bieži lūzt, bet tā detaļa, kas lūzt neko nemaksā

uzturēšanas ziņā nav nemaz tik lēts, kā tautā visiem tas ieborēts
māsai ir jau 4 gadu, un ir ko ieguldīt.
māsas draugam s60, arī dabon ieguldīt!
māsa pirka toreiz, vienu no dārgākajiem, kas ss.lv bija pieejami


Viņam ir neatkarīgā balstiekārta.
Offline
Modjo
14. Dec 2013, 23:11 #57

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Ar volvo s80 braucu jau 8 gadus. Kops uzliku gazi ari degvielas paterins uz 2.9L motoru vairs neuztrauc. Darba bija v70 2.5 turbo dizelis, gaja labi, bet romonti- labak nosauties. Galvenanais neperc ar hroniskam kaitem.
Offline
AndrisK
15. Dec 2013, 00:08 #58

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Xu

Braucu ar S80 D5 2003 jau vairāk par gadu...pēc E39 benzīna liekas skaļš motors, bet patēriņš priecē pilsēta ~8L,ārpus ~5L...uz šosejas tikpat kluss kā E39...hadene liekas kā amerikānim pēc E39 Mpakas...mūzika x10 labāka kā E39...automāts liekas diezgan domīgs salīdzinājumā ar BMW...bet tā pagaidām liekas izturīga hadene(nobraukts ~20t pa Rīgu)
Offline
Cherbikoff
15. Dec 2013, 11:23 #59

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

Man ģimenes autoparkā arī ir S80, tikai ar 2.4 bezturbo 170zs. 7 gadi jau lietošanā, bija jārestaurē stūres reika un drosele jāmaina. Tas kautkādi 200ls kopā sastādīja man liekas. Ritošajā kautkādi sīkumi ir mainīti, bet tik reti, ka vispār nejūt.

Kā vāģis man vispār ļoti patīk, ja jābrauc garie gabali. Nav tāds galerts kā amerikāņi un ir mīkstāks par vāciešiem, bet tāpat pārliecinoši stabils arī pie otrā simta. Pilsētā gan bezsakarīgs tas auto liekas. Apgriešanās rādiuss ir liels, ļoti. Toties standarta audiosistēma ir vienkārši super.

Patēriņš uz šosejas ar 120kmh kruīzā ~7L, ja tur tos pašus 120kmh ar kāju sanāk ap 8.5L. Pilsētā (Pārdaugavā nesēžot nekad nevienā korķī) ja brauc labākajās Volvo stereotipu tradīcijās var ielīst arī 9L, bet nu tā ir lēna un mokoša nāve. Tā normāli braucot 11.5-12L

Ja viņam būtu RWD es ar BMW nebrauktu
Offline
Mixxx2005
15. Dec 2013, 12:31 #60

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

sveiki,
audi b6 avant 1.9tdi, BMW e46 sedan 2d, VOLVO S60 D5 - kura iegādei dotu priekšroku un kāpēc?


ar auto plānots ap 1,5k km mēnesī nobraukt vai dīzela uzturēšana atmaksāsies kādā no gadījumiem? (nevajag uzreiz par to ka uz dīzeli pelna tikai pirmai īpašnieks - galējības, nedaudz detalizētāk)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo