Autors | Ziņojums |
ETP | |
Kopš: 03. Mar 2006
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| Baigaa shaize uzliku jaunus amiishus un atklaaju aarkaartiigi nepatiikamas lietas 
Respektiivi balstiekaartai pie kuras klaat ir reduktors http://www.realoem.lv/showparts.php?lang=lv&hg=33&fg=30&btnr=33_0366&mospid=47427&gear=M tur kur bildee bukses Nr3 stiprinaas pie virsbuuves, tajaas vietaas vinjas vairs nestiprinaas jo laikam bik bija papuvushas taas vietas un tagad reaali tur izrauti caurumi. Lai sametinaatu jaanem nost viss tilts, bet kaa tur vinas stiprinaas? ja skruuvejas pie virsbuuves tad reaali uzmetinot biezas plaaksnes vajag preciizi caurumu un pie plaaksnes uzreiz piemetinaat arii uzgriezni? Karoch skats izskatiijaas ka ir baigaa pakalaa. pabraukt var bet bail ka neizlauz kaut ko vairaak    |
Offline | |
|
crime  | |
 Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8737
Braucu ar: m635csi
| izmanto mekleetaaju, tepat nesen tika cilaata shii teema, ja nemaldos, tad visu savest kaartiibaa pie normaala meistara maksaaja ~ 100 Ls |
Offline | |
|
PowerBMW  | |
 Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5807
Braucu ar:
|
22 Mar 2010, 22:43:18 crime rakstīja:
izmanto mekleetaaju, tepat nesen tika cilaata shii teema, ja nemaldos, tad visu savest kaartiibaa pie normaala meistara maksaaja ~ 100 Ls
tieši ta 100LS  |
Offline | |
|
ETP | |
Kopš: 03. Mar 2006
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| Tie 100ls tikai sametinaashana bez jaunaam bukseem? meeginaashu izmantot mekleetaaju bet cik ieprieksh taa lieta ir dariita tad vienmeer bez rezultaatiem un tad pusnakti visas n-taas lapas esmu skirstiijis lai ko atrastu. bet meeginaats nav zaudeets. |
Offline | |
|
crime  | |
 Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8737
Braucu ar: m635csi
| Enima Auto esot labs meistars, kas metina.
powerBMW arii, ja nemaldos, arii piedaavaaja shaadu pakalpojumu  |
Offline | |
|
ETP | |
Kopš: 03. Mar 2006
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| Nu metinaamais man pasam ari ir tik vot ne bedre ne paceelaaja ne kaa taada nav. biju domaajis meeginaat sametinaat pats tik vot taas vietas kaa taas bukses tur stiprinas klaat pie bundzas nezinu kaa uztaisiit jo reaali nav vairs nekaadas dalas peec kuras vareetu to izdariit. Varbuut tieshaam jaapaintereseejas kaadaa servii. tagad jau laiki gruuti naudinja no gaisa nekriit un pie viena tad jaamaina arii visas bukses lai sirds mieriiga un finishaa tas cipars sanaaaks vai kaads liels. |
Offline | |
|
djenkurs | |
 Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
| voiii!!! man pašam bija tā ka e36 kupejai tilts palika uz dieviem stiprinājumiem 
tur darba pa daudz!!! jāgriež arī no salona caurums lai stingrāk sametinātu, un jā jāņem nost tilts!!!
Tikai atšķirība tā ka man bija viss nepieciešamais un arī labs metinātājs varu arī tev sarunāt, tikai tas nav Rīgā un ir patālu, tā kā moška meklē šeit,
Vai vari atbraukt uz to servi, kur tagad es remontējos Rīgā, pakonsultēšu to meistaru un sataisīsim visu čukū!!!1 |
Offline | |
|
harits | |
Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
| man sametināja tiltu neņemot nost pats noņēmu izpūtēju, kardānu, bāku un salona aizmugurējo daļu un tādu aizstūma pie viena sava meistara un tas man sametināja, pastiprināja par 70ls. galvu ķīlā liek, ka, ja izdosies izraut, tad tikai ar visu dirsu 
p.s. man nebija nekas izpuvis, tikai drift hard or go home  [ Šo ziņu laboja harits, 22 Mar 2010, 23:27:42 ] |
Offline | |
|
|
djenkurs | |
 Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
|
22 Mar 2010, 23:25:26 harits rakstīja:
man sametināja tiltu neņemot nost pats noņēmu izpūtēju, kardānu, bāku un salona aizmugurējo daļu un tādu aizstūma pie viena sava meistara un tas man sametināja, pastiprināja par 70ls. galvu ķīlā liek, ka, ja izdosies izraut, tad tikai ar visu dirsu 
nu atkarībā kurš no visiem ir izrauts, tur bija iespēja ka var neņemt nost, tāpēc pateicu smagāko gadījumu, pats jau arī neņēmu nost ja viss ir dirsā tad ir pilnīgā    |
Offline | |
|
mobilAndFree | |
 Kopš: 15. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar: nemotoru
| viss slikti! |
Offline | |
|
ETP | |
Kopš: 03. Mar 2006
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| neesmu no riigas. iesbraucu siguldaa servii un tur teica ka varot mosh iztikt bez tilta izjaukshanas tik palaizhot shamo zemaak. uz nedeelas beigaam pieraxtiijos uz apskati tad zinaashu vairaak bet taa ap 50ls remonts vareetu groziities. Anyway liels paldies par paliidziibu. ja nu gadiijumaa tur nekas nesanaks tad domaashu par riigas servisiem vai nu sliktaakajaa gadiijumaa njemshos ar savaam rocinjaam. |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
 Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| kur vispaar prats tur ko metinaat . jamaina uz citu tiltu, neizpuvushu, pie reizes apstradajot shamo pret rusu |
Offline | |
|
defekc  | |
 Kopš: 19. Sep 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 14467
Braucu ar: G31, F31, E91, E46
|
23 Mar 2010, 19:15:09 PASSATizhi rakstīja:
kur vispaar prats tur ko metinaat . jamaina uz citu tiltu, neizpuvushu, pie reizes apstradajot shamo pret rusu
stulbaa kaza, tilts pie kuzova neturaas  |
Offline | |
|
runiigais | |
 Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1941
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
|
23 Mar 2010, 19:15:09 PASSATizhi rakstīja:
kur vispaar prats tur ko metinaat . jamaina uz citu tiltu, neizpuvushu, pie reizes apstradajot shamo pret rusu
domaaju ka ne taa esi sapratis-tilts atdalījās no kuzava-izlūza stiprinaajumi
skatos defekts paspēja ātrāk  [ Šo ziņu laboja runiigais, 23 Mar 2010, 19:21:40 ] |
Offline | |
|
ETP | |
Kopš: 03. Mar 2006
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| tieshi taa. teemu bik divdomiiga sanaaca ar tiltu viss ir bumbaas tik vot taas divas bukses kas tur tiltu pie bundzas ir izluuzushas no virsbuuves stiprinaajumiem. Jaametina taas vietas kur pieskruuveet buskses pie virsbuuves. iemesls vareetu buut laiciigi nenomainiiti amiishi un vasaraa 18`` diski ar 235/40/R18 riepaam. tagad laikam vajadzeetu idejai buut skaidrai |
Offline | |
|
Heller | |
Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| Iemesls varētu būt rižais un sāls ziemā!  |
Offline | |
|
|
ETP | |
Kopš: 03. Mar 2006
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| aaa un tad veel pie viena. ir taa ka man pie 10km/h ir 3000rpm vai ir kaads variants reduktoram ka pirmie robi paliek taadi kaadi ir ar tiem attieciibu skaitliem bet 5 ar citu lai mazaak apgriezieni? 2.0l motors ar 1 un 2 robu velk normaali svakaaks laikam nedereetu jo tad kameer vinju iekustinaatu degvielu suuktu vairaak un uz 5 ekonomeetu un finishaa tas pats vien sanaak. savam reduktoram veel neesmu izpeeltiijis kas uz plaaksniites raxtiits to 4dien zinaashu kad pacels uz paceelaaja. |
Offline | |
|
ETP | |
Kopš: 03. Mar 2006
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
|
23 Mar 2010, 19:59:38 Heller rakstīja:
Iemesls varētu būt rižais un sāls ziemā! 
par rizo taa vareetu buut principaa ziema tika pavadiita garaazhaa jo tika izmantota ocita masiina. agresivitaati arii vinja nav izjutusi ja nu pa visu shito laiku reiziites 5 bet tas jau bija sen. ticamaak buutu rizais un amiishi liekas ka rudenii mazini klaudzini paraadiijaas bet tos noraxtiiju uz amiishiem a re kaa nee plus to visu dabeidz taas paaris reizes kad sniegaa tika izbraukts un vietaas kur bukseejot sakere mainiijaas no sniega uz asvalta tika dalauzts liidz galam. nu kaut kaa taa. |
Offline | |
|
Arigato | |
 Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 189whp
| Par tiem rpm... Var mainīt un eksperimentēt ar reduktora attiecībām, bet tādu vairiantu ka 1. un 2. robs paliek kāds ir un mainās tikai 5. nez vai izdosies uzkombinēt. Paliek īsāki vai garāki visi robi vienlaicīgi, ja miana tikai reduktoru. A vai ātrumkārbām ir dažādi zobratu izmēri neesmu dzirdējis  |
Offline | |
|
Chainsaw | |
 Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6551
Braucu ar: trimmeri
| aha reduktora vieta uzlikt velvienu kaarbu un ar aabam rokam vares sledzelet kjokjus lai pirmie robi iisi un tad beigas abus kjokjus 5aja lai ekanomiski varetu pa shoseju braukt |
Offline | |
|