Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: 530d E60 ar 218 un 231 ZS?

AutorsZiņojums
rezone
07. Jan 2009, 17:40 #21

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Prieksh 2002g 530d E39 ieksh BM Auto arii pateica ~1100ls bez darba. ieksh Sensona draugs atdeva savu beigtu turbu un nopirka Jaunu, kopaa ar darbu, precizi nepateikshu bet 650-700ls sanaaca .

[ Šo ziņu laboja rezone, 07 Jan 2009, 17:41:20 ]

Offline
ninja636
07. Jan 2009, 18:27 #22

Kopš: 24. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: e60e30


07 Jan 2009, 16:52:29 Giniits rakstīja:

07 Jan 2009, 16:47:32 spridis rakstīja:

07 Jan 2009, 16:43:02 BGV rakstīja:
a līdz cik var pacelt jaudu čipojot 218 hp? Tur tā atšķirība jūtama?


~275 Ps.
~2..3 h
(c) INC, kurš pats to arī pat ļoti labi dara. pm viņam


X5tajam man bij no 218 uz 285 Grieze 620 Nm + K&N eliments,bet uzmaniigi ar vinja eljoshanu,padaudz uzpuushot var aizkjept gaisa meeriitaaja dachiks un jauda pazuut!
Jaareekjinaas ar Turbiinas restauraaciju x1 rezi gadaa,jo ja normaali mizo gada laikaa turbiina izspuuteejaa..



kārbas resurs arī sarūk?
Offline
Rakstnieks
07. Jan 2009, 18:33 #23

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

Bmw turbīnas labāk nevajag restaurēt.

[ Šo ziņu laboja Pastnieks, 07 Jan 2009, 18:33:57 ]

Offline
Rakstnieks
07. Jan 2009, 18:37 #24

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


07 Jan 2009, 18:35:07 Giniits rakstīja:

07 Jan 2009, 18:33:40 Pastnieks rakstīja:
Bmw turbīnas labāk nevajag restaurēt.

Kapeec?


Cik esmu dzirdējis/saskāries ar viņām, tad labi ja viena no 10it restaurētām darbojas pareizi.
Offline
Rakstnieks
07. Jan 2009, 18:41 #25

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

"Dullais" ir Bauskas Aivars?
Offline
BGV
07. Jan 2009, 21:16 #26

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx

Ir. a kas viņs čipo vai turbīnas restaurē ?

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
-INC-
07. Jan 2009, 21:46 #27

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


07 Jan 2009, 21:16:49 BGV rakstīja:
Ir. a kas viņs čipo vai turbīnas restaurē ?




Restaurētu turbīnu kura strādā kā pienākās vēl neesmu redzējis.

Jauna turbīna max 700 ls

[ Šo ziņu laboja -INC-, 07 Jan 2009, 21:47:49 ]

Offline
Fausts
07. Jan 2009, 21:49 #28

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11


07 Jan 2009, 15:10:28 LAB rakstīja:
ja nemaldos tad E60 530d jauda nemainijās, kā tas bija E39 kur no 98-00 bija 184Ps no 00-03 193Ps vai kautkaa taa

mainiijaas!!!
Offline
BGV
07. Jan 2009, 22:03 #29

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx

a ja nočipo 3.0 d, tad uzrāvienā starpība liela.. tur līdz 100 km/h...? neviens tā arī nav pateicis vai ir uzreiz jūtama starpība.....

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
-INC-
07. Jan 2009, 22:11 #30

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


07 Jan 2009, 22:03:59 BGV rakstīja:
a ja nočipo 3.0 d, tad uzrāvienā starpība liela.. tur līdz 100 km/h...? neviens tā arī nav pateicis vai ir uzreiz jūtama starpība.....


Protams.

Vienīgi mamma, kad viņas passatu nočipoju, teica ka tikai bremzes esot sliktākas palikušas
Offline
SArtis
08. Jan 2009, 11:50 #31

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200


07 Jan 2009, 22:11:59 -INC- rakstīja:

07 Jan 2009, 22:03:59 BGV rakstīja:
a ja nočipo 3.0 d, tad uzrāvienā starpība liela.. tur līdz 100 km/h...? neviens tā arī nav pateicis vai ir uzreiz jūtama starpība.....


Protams.

Vienīgi mamma, kad viņas passatu nočipoju, teica ka tikai bremzes esot sliktākas palikušas


INC, Tava mamma jau vispar ar normaliem auto vairs nevar pabraukt, tad chipots Passat, tad chipots 730D
Offline
SArtis
08. Jan 2009, 12:29 #32

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200

Paskatijos Mobile.de, abiem, gan 218, gan 231 Zs modeliem, vismaz Touringiem, izputeju gali ir taisni!
Offline
T6M
04. Feb 2009, 20:36 #33

Kopš: 04. Feb 2009

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Skatījos interneta ka tagad 525i versiju 2004.gada var dabūt par normālām naudiņām, bet jautājums, kā ir ar degvielas patēriņu, lai braucot pa rīgu nav jāraud
bmauto.lv rakstīts ka patēriņš pilsētā ir 10l/100km
gandrīz tāds pats kā 530d, bet kā ir reāli dzīvē, mierīgi braucot?
Offline
BGV
04. Feb 2009, 20:42 #34

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx

nu tev tā mašīna neies.. tad jau labāk 3.0i, starpcitu tāds pats patēriņš.


04 Feb 2009, 20:36:10 T6M rakstīja:
Skatījos interneta ka tagad 525i versiju 2004.gada var dabūt par normālām naudiņām, bet jautājums, kā ir ar degvielas patēriņu, lai braucot pa rīgu nav jāraud
bmauto.lv rakstīts ka patēriņš pilsētā ir 10l/100km
gandrīz tāds pats kā 530d, bet kā ir reāli dzīvē, mierīgi braucot?


-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
T6M
04. Feb 2009, 20:50 #35

Kopš: 04. Feb 2009

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Man galīgi nav svarīgākais atrums, jo jāpārvietojas galvenokārt pa Rīgu, Varbūt kāds zin kas ir braucis par Rīgas nelielajiem sastrēgumiem kāds būs patēriņs?
Offline
BGV
04. Feb 2009, 20:56 #36

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx


04 Feb 2009, 20:50:19 T6M rakstīja:
Man galīgi nav svarīgākais atrums, jo jāpārvietojas galvenokārt pa Rīgu, Varbūt kāds zin kas ir braucis par Rīgas nelielajiem sastrēgumiem kāds būs patēriņs?


pa Rīgu arī var ātri pārvietoties
nezinu kāds būs patēriņš.. pēc pieredzes ar citim bmw..pieļauju, ka sākot ar 11 un uz augšu..

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
Janis_no_Rigas
12. Feb 2009, 20:15 #37

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE

Mekleju to galereju ar reportāžu, kur tiek amputeti tie atgāžu vārsti no kolektora 3,0d motoram.

-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
LA
12. Feb 2009, 20:16 #38

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


12 Feb 2009, 20:15:21 jb17 rakstīja:
Mekleju to galereju ar reportāžu, kur tiek amputeti tie atgāžu vārsti no kolektora 3,0d motoram.

http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=4866
Offline
Janis_no_Rigas
12. Feb 2009, 20:17 #39

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE

Paldies.

-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
shyo
20. Feb 2009, 17:16 #40

Kopš: 29. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: BMW 530d E60


07 Jan 2009, 15:17:52 Bute rakstīja:

07 Jan 2009, 15:10:28 LAB rakstīja:
ja nemaldos tad E60 530d jauda nemainijās, kā tas bija E39 kur no 98-00 bija 184Ps no 00-03 193Ps vai kautkaa taa


Maldies gan 2005. mainiijaas, vieglaakais kaa atshkjirt, izpuuteeja gali, vecajam ir uz leju, jaunajam - taisni



Vecit man ir 2004 gada un ar taisnajiem galiem, bet pase rakstits 160kw, tobish 218zs, un man ir tad DPF dzinejs, kuram DPF filtrs maksa 800LVL bet ka es runaju ar Senson auto, tad nav obligati to mainit, nemot vera to ka ar to mashinu brauc tagad sieva, un vina brauc max 1000km menesi, tad lai ari brauc talak

Vinai kolegis darba ari baigi brinijas un prasija kapec ir izputejam ir taisnie gali, neticeja vispar dizelis, jo vinam ari E60 bet ar likajiem galiem

Es jau protams butu baigi priecigs ja CSDD vnk nolohojas un ielika nepareizo jaudu.. bet tas laikam parak optimistiksi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo