Online
Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ne, aizmirsti. Palielināt jaudu var, bet sākot no 1000 Euro uz augšu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
soulfreak | |  Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6648
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
06 Jul 2015, 10:47:22 Gasper rakstīja:
Lexus is200 2000g. 2.0 bendzins!
Ir iespeja vinu kautka chipot vai ko lidzigu?
Labākais būtu swapot uz 2JZ-GTE vai 1UZ-FE  | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| man draugs interesējas vai ir vērts čipot M57TU2D30-TOP 210kW, ja DPF filtru nav vajadzības raut ārā? Parasti čipo tad, ja rauj filtru ārā. Ja nočipos, tad filtrs varētu sākt dirsties ciet? draugs ir dzirdējis, ka čipots ēd M5 brokastīs un automātiski kļūst par ātrāko auto LV, tepoat powerā viens lietotājs to varot apliecināt.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
daulex | |  Kopš: 21. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 922
Braucu ar: Bardahl eļļu
|
06 Jul 2015, 11:52:56 sn rakstīja:
man draugs interesējas vai ir vērts čipot M57TU2D30-TOP 210kW, ja DPF filtru nav vajadzības raut ārā? Parasti čipo tad, ja rauj filtru ārā. Ja nočipos, tad filtrs varētu sākt dirsties ciet? draugs ir dzirdējis, ka čipots ēd M5 brokastīs un automātiski kļūst par ātrāko auto LV, tepoat powerā viens lietotājs to varot apliecināt.
DPF tik un tā dirsīsies ciet, ar, vai bez čipa, (vnk agrāk, vai vēlāk).
Ja mašīna līdz 2008 gadam, pagaidam diezgan droši var griezt ārā, uz TA problēmu nav (ir draugam tāds aparāts, 2006 gada, ar izgrieztu DPF), TA iziet bez problēmam, ar minimālu dūmāinību. | Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
06 Jul 2015, 11:52:56 sn rakstīja:
man draugs interesējas vai ir vērts čipot M57TU2D30-TOP 210kW, ja DPF filtru nav vajadzības raut ārā? Parasti čipo tad, ja rauj filtru ārā. Ja nočipos, tad filtrs varētu sākt dirsties ciet? draugs ir dzirdējis, ka čipots ēd M5 brokastīs un automātiski kļūst par ātrāko auto LV, tepoat powerā viens lietotājs to varot apliecināt.
Ar labu čipu, normālu dzinēju un degvielu DPF nekas neaug pastiprināti ciet.
Protams, ar taisno trubu jaudu var iegūt jūtami labāku!
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
06 Jul 2015, 12:01:40 daulex rakstīja:
Ja mašīna līdz 2008 gadam, pagaidam diezgan droši var griezt ārā, uz TA problēmu nav (ir draugam tāds aparāts, 2006 gada, ar izgrieztu DPF), TA iziet bez problēmam, ar minimālu dūmāinību.
Kamēr dzinējs ir tehniski ok un filtrs zolīdi izņemts, arī pēc 2008. gada varēs iziet dūmainības un izpūtēja pārbaudi TA.
Filtrus samērā bieži ņemam laukā arī 2013. gada automašīnām neilgi pēc garantijas beigām. TA bez problēmām! 
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
beerzinsh | |  Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2572
Braucu ar:
| Tantes gan pieturā runāja, ka no nākošā gada TA sāks skatīties pēc fakta, vai DPF ir auto, kam ir paredzēts no rūpnīcas. Cik tur taisnības, nezinu! | Offline | | |
6500  | |  Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| pilna Riga ar siim lokomotiiveem...driz buus jamaksaa par iebrauksanu pilseetas centraa 
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
|
Raivo39  | |  Kopš: 03. Feb 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 38
Braucu ar: M5 f10, e36 323 Cabrio, e39 530, e46 330i cabrio
| Sveiki,
gribēju dzidēt no ekspertiem, vai var čipot e66 745d? Man jau pateica, ka var no 330zs dabūt 429zs. Esmu ļoti daudz dzirdējis, ka biturbo motorus nečipo. Tā pat dzirdēju, ka 745d vājā vieta tieši ir turbīna. Un arī to, ka ja 730d var turbīnas bloku nomainīt par 60 EUR, tad šim motoram atsevišķi to nekur nedabūs. Un jāmaina visa turbīna, kas maksā krietni virs 1k. Pieslēdzot pie kompja servisā bija šokā, ka tāda mašīna ir tik labā stāvoklī. Teica, ka tad labāk lai neko neaiztiekot. 
Tomēr iekšā kkas neliek mieru, ka zini, ka ir iespēja dabūt autiņam vairāk, nekā 400 lopu!
Ko domā BMWPower speci? | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
06 Jul 2015, 11:52:56 sn rakstīja:
man draugs interesējas vai ir vērts čipot M57TU2D30-TOP 210kW, ja DPF filtru nav vajadzības raut ārā? Parasti čipo tad, ja rauj filtru ārā. Ja nočipos, tad filtrs varētu sākt dirsties ciet? draugs ir dzirdējis, ka čipots ēd M5 brokastīs un automātiski kļūst par ātrāko auto LV, tepoat powerā viens lietotājs to varot apliecināt.
Čau prātvēder 
535d čipojas ļoti labi, pēctam ir kā diena pret nakti, BET čipojot ir vienlaicīgi arī jāņem ārā DPF, es tam neticēju/negribēju, vnk nočipoju pie INC, sākumā vērās lopā, bet tad aizdirsa dpf, gāja sūdīgāk kā pirms čipošanas, BR izgrieza un motors sāka otro dzīvību
Ir dažādas progas kuras čipo ar dažādu jaudas pieaugumu, man laikam standartiņš 330/660, toreiz inc bija kkāda arī niknāka 380? Hvz neatceros, bet to viņš neieteica, jo ar šito ir gana.
Pagājuši ir jau >3g un, tagad ir parādījusies ieberot dūmainība, bet tas dēļ pāris beigtām sprauslām, kuras sen jau vajadzēja mainīt, citā ziņā tikai + par čipošanu | Online | | |
Murphy  | |  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Da nu nah to DPF griešanu ārā, braukā tik ar melnu un dūmu mākoni. Visi kam ir DPF izgriezts dūmo, cits vairāk, cits mazāk.
Vairs negriezīšu nevienam savam auto viņu ārā. | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
06 Jul 2015, 12:53:22 Murphy rakstīja:
Da nu nah to DPF griešanu ārā, braukā tik ar melnu un dūmu mākoni. Visi kam ir DPF izgriezts dūmo, cits vairāk, cits mazāk.
Vairs negriezīšu nevienam savam auto viņu ārā.
Tas pēc katra izvēles, vnk ja čipo tad diezgan drīz aizaugs, man aizauga kad bija nedaudz virs 100t, lai gan standartā dpfs e60 novelk 200t | Online | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| to, ka čipojas labi, jau visi zina, bet jautājums ir tieši par to vai ir vērts, ja nav vēlmes DPF zāģēt ārā. uz gaiša auto gan jau būtu forši ar melnu bamperi braukt.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
06 Jul 2015, 12:58:52 adolfs rakstīja:
mazga katru dienu 
laukos nav, kur nomazgāt. vienīgā vieta ir DINAZ, kurā mazgātāji pat sūdus no gumijniekiem nespēj nomazgāt 
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Jautājums ir cits, vai sn tev nepietiek ar 535d ņūtoniem? Ja nepietiek tad čipo, ja nočiposi un neizravēsi dpf tad būs aizdirsies pēc apm 6-12mēnešiem un būs jāliek jauns. Reģenerācija tavā maršrutā nespēs viņu iztīrīt un viņš nomirs. Un ja ar motoru viss kārtībā, nekas nedūmo bez dpf. Punkts [ Šo ziņu laboja CP17, 06 Jul 2015, 13:14:50 ] | Online | | |
Bosnija  | |  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| Kad reģenerācijai jāieslēdzās?
Pats vel svārstos chipot vai ne. | Offline | | |
|
Raivo39  | |  Kopš: 03. Feb 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 38
Braucu ar: M5 f10, e36 323 Cabrio, e39 530, e46 330i cabrio
|
06 Jul 2015, 12:35:13 Raivo39 rakstīja:
Sveiki,
gribēju dzidēt no ekspertiem, vai var čipot e66 745d? Man jau pateica, ka var no 330zs dabūt 429zs. Esmu ļoti daudz dzirdējis, ka biturbo motorus nečipo. Tā pat dzirdēju, ka 745d vājā vieta tieši ir turbīna. Un arī to, ka ja 730d var turbīnas bloku nomainīt par 60 EUR, tad šim motoram atsevišķi to nekur nedabūs. Un jāmaina visa turbīna, kas maksā krietni virs 1k. Pieslēdzot pie kompja servisā bija šokā, ka tāda mašīna ir tik labā stāvoklī. Teica, ka tad labāk lai neko neaiztiekot. 
Tomēr iekšā kkas neliek mieru, ka zini, ka ir iespēja dabūt autiņam vairāk, nekā 400 lopu!
Ko domā BMWPower speci?
Čipot, vai nē?
Vai arī neviens neko nezin par šo motoru ... | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
06 Jul 2015, 12:35:13 Raivo39 rakstīja:
Sveiki,
gribēju dzidēt no ekspertiem, vai var čipot e66 745d? Man jau pateica, ka var no 330zs dabūt 429zs. Esmu ļoti daudz dzirdējis, ka biturbo motorus nečipo. Tā pat dzirdēju, ka 745d vājā vieta tieši ir turbīna. Un arī to, ka ja 730d var turbīnas bloku nomainīt par 60 EUR, tad šim motoram atsevišķi to nekur nedabūs. Un jāmaina visa turbīna, kas maksā krietni virs 1k. Pieslēdzot pie kompja servisā bija šokā, ka tāda mašīna ir tik labā stāvoklī. Teica, ka tad labāk lai neko neaiztiekot. 
Tomēr iekšā kkas neliek mieru, ka zini, ka ir iespēja dabūt autiņam vairāk, nekā 400 lopu!
Ko domā BMWPower speci?
Atvaino, bet tu esi dzirdējis pārak daudz sviesta.
Kur tādas muļķības, ka nečipo biturbo? čipo un nekādu problēmu.
Kas tas par mistisko ciparu 429zs? Varēji uzrakstīt vēl 427,36zs. Nekur tik precīzi neizmērīs jaudu. Jauda starp diviem mērījumiem uz jaudas stenda var mainīties par 2-5zs.
Normāli šim dzinējam var dabūt klāt ap 55-60zs un 100-110nm.
100zs nebūs labi ne turbīnām, ne dzinējam.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
JURCX  | |  Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2690
Braucu ar: ///M
| Kamēr DPF vēl pusdzīvs - liekat DownPipe + Chips utt.
Ja kādreiz TA kas mainīsies, tad iemetīsi uz to TA brīdi atpakaļ to pusdzīvo DPF un miers 
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports also for MINI and ALPINA cars:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
06 Jul 2015, 12:58:00 sn rakstīja:
to, ka čipojas labi, jau visi zina, bet jautājums ir tieši par to vai ir vērts, ja nav vēlmes DPF zāģēt ārā. uz gaiša auto gan jau būtu forši ar melnu bamperi braukt.
PRotams, ka ir vērts čipot negrižot DPF. Un baltam auto droši var griezt DPF ārā. Esmu diezgan baltiem, gaišiem to darījis. Nekas tur nedūmo. Protams, nopi$%^ miskastēm dūmo. Ja saimnieks draudzējas ar galvu un saprot, ka tas nav DPF neesamības dēļ, bet beigto sprauslu un citu defektu dēļ, tad jau viss ir kārtībā. Sataisam pie reizes sprauslas, kuras parasti ir cēlonis beigtam DPF, un auto brauc griezdamies.
Varu kaut vai savu auto nodemonstrēt. Nekādu dūmu un lampas pat pēc 2 nedēļām pat bišķīt nav nokvēpušas (535D).
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|