Online

Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Kaross
06. Jul 2015, 11:29 #961

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ne, aizmirsti. Palielināt jaudu var, bet sākot no 1000 Euro uz augšu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
soulfreak
06. Jul 2015, 11:39 #962

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6648

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


06 Jul 2015, 10:47:22 Gasper rakstīja:
Lexus is200 2000g. 2.0 bendzins!
Ir iespeja vinu kautka chipot vai ko lidzigu?


Labākais būtu swapot uz 2JZ-GTE vai 1UZ-FE
Offline
sn
06. Jul 2015, 11:52 #963

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879751

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

man draugs interesējas vai ir vērts čipot M57TU2D30-TOP 210kW, ja DPF filtru nav vajadzības raut ārā? Parasti čipo tad, ja rauj filtru ārā. Ja nočipos, tad filtrs varētu sākt dirsties ciet? draugs ir dzirdējis, ka čipots ēd M5 brokastīs un automātiski kļūst par ātrāko auto LV, tepoat powerā viens lietotājs to varot apliecināt.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
daulex
06. Jul 2015, 12:01 #964

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


06 Jul 2015, 11:52:56 sn rakstīja:
man draugs interesējas vai ir vērts čipot M57TU2D30-TOP 210kW, ja DPF filtru nav vajadzības raut ārā? Parasti čipo tad, ja rauj filtru ārā. Ja nočipos, tad filtrs varētu sākt dirsties ciet? draugs ir dzirdējis, ka čipots ēd M5 brokastīs un automātiski kļūst par ātrāko auto LV, tepoat powerā viens lietotājs to varot apliecināt.


DPF tik un tā dirsīsies ciet, ar, vai bez čipa, (vnk agrāk, vai vēlāk).

Ja mašīna līdz 2008 gadam, pagaidam diezgan droši var griezt ārā, uz TA problēmu nav (ir draugam tāds aparāts, 2006 gada, ar izgrieztu DPF), TA iziet bez problēmam, ar minimālu dūmāinību.
Offline
Jonix
06. Jul 2015, 12:17 #965

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


06 Jul 2015, 11:52:56 sn rakstīja:
man draugs interesējas vai ir vērts čipot M57TU2D30-TOP 210kW, ja DPF filtru nav vajadzības raut ārā? Parasti čipo tad, ja rauj filtru ārā. Ja nočipos, tad filtrs varētu sākt dirsties ciet? draugs ir dzirdējis, ka čipots ēd M5 brokastīs un automātiski kļūst par ātrāko auto LV, tepoat powerā viens lietotājs to varot apliecināt.
Ar labu čipu, normālu dzinēju un degvielu DPF nekas neaug pastiprināti ciet.
Protams, ar taisno trubu jaudu var iegūt jūtami labāku!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
06. Jul 2015, 12:19 #966

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


06 Jul 2015, 12:01:40 daulex rakstīja:
Ja mašīna līdz 2008 gadam, pagaidam diezgan droši var griezt ārā, uz TA problēmu nav (ir draugam tāds aparāts, 2006 gada, ar izgrieztu DPF), TA iziet bez problēmam, ar minimālu dūmāinību.
Kamēr dzinējs ir tehniski ok un filtrs zolīdi izņemts, arī pēc 2008. gada varēs iziet dūmainības un izpūtēja pārbaudi TA.

Filtrus samērā bieži ņemam laukā arī 2013. gada automašīnām neilgi pēc garantijas beigām. TA bez problēmām!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
beerzinsh
06. Jul 2015, 12:32 #967

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2572

Braucu ar:

Tantes gan pieturā runāja, ka no nākošā gada TA sāks skatīties pēc fakta, vai DPF ir auto, kam ir paredzēts no rūpnīcas. Cik tur taisnības, nezinu!
Offline
6500
06. Jul 2015, 12:35 #968

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

pilna Riga ar siim lokomotiiveem...driz buus jamaksaa par iebrauksanu pilseetas centraa

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Raivo39
06. Jul 2015, 12:35 #969

Kopš: 03. Feb 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 38

Braucu ar: M5 f10, e36 323 Cabrio, e39 530, e46 330i cabrio

Sveiki,

gribēju dzidēt no ekspertiem, vai var čipot e66 745d? Man jau pateica, ka var no 330zs dabūt 429zs. Esmu ļoti daudz dzirdējis, ka biturbo motorus nečipo. Tā pat dzirdēju, ka 745d vājā vieta tieši ir turbīna. Un arī to, ka ja 730d var turbīnas bloku nomainīt par 60 EUR, tad šim motoram atsevišķi to nekur nedabūs. Un jāmaina visa turbīna, kas maksā krietni virs 1k. Pieslēdzot pie kompja servisā bija šokā, ka tāda mašīna ir tik labā stāvoklī. Teica, ka tad labāk lai neko neaiztiekot.
Tomēr iekšā kkas neliek mieru, ka zini, ka ir iespēja dabūt autiņam vairāk, nekā 400 lopu!
Ko domā BMWPower speci?
Offline
CP17
06. Jul 2015, 12:47 #970

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 Jul 2015, 11:52:56 sn rakstīja:
man draugs interesējas vai ir vērts čipot M57TU2D30-TOP 210kW, ja DPF filtru nav vajadzības raut ārā? Parasti čipo tad, ja rauj filtru ārā. Ja nočipos, tad filtrs varētu sākt dirsties ciet? draugs ir dzirdējis, ka čipots ēd M5 brokastīs un automātiski kļūst par ātrāko auto LV, tepoat powerā viens lietotājs to varot apliecināt.

Čau prātvēder
535d čipojas ļoti labi, pēctam ir kā diena pret nakti, BET čipojot ir vienlaicīgi arī jāņem ārā DPF, es tam neticēju/negribēju, vnk nočipoju pie INC, sākumā vērās lopā, bet tad aizdirsa dpf, gāja sūdīgāk kā pirms čipošanas, BR izgrieza un motors sāka otro dzīvību
Ir dažādas progas kuras čipo ar dažādu jaudas pieaugumu, man laikam standartiņš 330/660, toreiz inc bija kkāda arī niknāka 380? Hvz neatceros, bet to viņš neieteica, jo ar šito ir gana.
Pagājuši ir jau >3g un, tagad ir parādījusies ieberot dūmainība, bet tas dēļ pāris beigtām sprauslām, kuras sen jau vajadzēja mainīt, citā ziņā tikai + par čipošanu
Online
Murphy
06. Jul 2015, 12:53 #971

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Da nu nah to DPF griešanu ārā, braukā tik ar melnu un dūmu mākoni. Visi kam ir DPF izgriezts dūmo, cits vairāk, cits mazāk.

Vairs negriezīšu nevienam savam auto viņu ārā.
Offline
CP17
06. Jul 2015, 12:57 #972

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 Jul 2015, 12:53:22 Murphy rakstīja:
Da nu nah to DPF griešanu ārā, braukā tik ar melnu un dūmu mākoni. Visi kam ir DPF izgriezts dūmo, cits vairāk, cits mazāk.

Vairs negriezīšu nevienam savam auto viņu ārā.

Tas pēc katra izvēles, vnk ja čipo tad diezgan drīz aizaugs, man aizauga kad bija nedaudz virs 100t, lai gan standartā dpfs e60 novelk 200t
Online
sn
06. Jul 2015, 12:58 #973

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879751

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

to, ka čipojas labi, jau visi zina, bet jautājums ir tieši par to vai ir vērts, ja nav vēlmes DPF zāģēt ārā. uz gaiša auto gan jau būtu forši ar melnu bamperi braukt.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
sn
06. Jul 2015, 13:00 #974

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879751

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


06 Jul 2015, 12:58:52 adolfs rakstīja:
mazga katru dienu
laukos nav, kur nomazgāt. vienīgā vieta ir DINAZ, kurā mazgātāji pat sūdus no gumijniekiem nespēj nomazgāt

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
CP17
06. Jul 2015, 13:04 #975

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Jautājums ir cits, vai sn tev nepietiek ar 535d ņūtoniem? Ja nepietiek tad čipo, ja nočiposi un neizravēsi dpf tad būs aizdirsies pēc apm 6-12mēnešiem un būs jāliek jauns. Reģenerācija tavā maršrutā nespēs viņu iztīrīt un viņš nomirs. Un ja ar motoru viss kārtībā, nekas nedūmo bez dpf. Punkts

[ Šo ziņu laboja CP17, 06 Jul 2015, 13:14:50 ]

Online
Bosnija
06. Jul 2015, 13:19 #976

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13587

Braucu ar:

Kad reģenerācijai jāieslēdzās?
Pats vel svārstos chipot vai ne.
Offline
Raivo39
06. Jul 2015, 13:21 #977

Kopš: 03. Feb 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 38

Braucu ar: M5 f10, e36 323 Cabrio, e39 530, e46 330i cabrio


06 Jul 2015, 12:35:13 Raivo39 rakstīja:
Sveiki,

gribēju dzidēt no ekspertiem, vai var čipot e66 745d? Man jau pateica, ka var no 330zs dabūt 429zs. Esmu ļoti daudz dzirdējis, ka biturbo motorus nečipo. Tā pat dzirdēju, ka 745d vājā vieta tieši ir turbīna. Un arī to, ka ja 730d var turbīnas bloku nomainīt par 60 EUR, tad šim motoram atsevišķi to nekur nedabūs. Un jāmaina visa turbīna, kas maksā krietni virs 1k. Pieslēdzot pie kompja servisā bija šokā, ka tāda mašīna ir tik labā stāvoklī. Teica, ka tad labāk lai neko neaiztiekot.
Tomēr iekšā kkas neliek mieru, ka zini, ka ir iespēja dabūt autiņam vairāk, nekā 400 lopu!
Ko domā BMWPower speci?


Čipot, vai nē?
Vai arī neviens neko nezin par šo motoru ...
Offline
Kaross
06. Jul 2015, 13:22 #978

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


06 Jul 2015, 12:35:13 Raivo39 rakstīja:
Sveiki,

gribēju dzidēt no ekspertiem, vai var čipot e66 745d? Man jau pateica, ka var no 330zs dabūt 429zs. Esmu ļoti daudz dzirdējis, ka biturbo motorus nečipo. Tā pat dzirdēju, ka 745d vājā vieta tieši ir turbīna. Un arī to, ka ja 730d var turbīnas bloku nomainīt par 60 EUR, tad šim motoram atsevišķi to nekur nedabūs. Un jāmaina visa turbīna, kas maksā krietni virs 1k. Pieslēdzot pie kompja servisā bija šokā, ka tāda mašīna ir tik labā stāvoklī. Teica, ka tad labāk lai neko neaiztiekot.
Tomēr iekšā kkas neliek mieru, ka zini, ka ir iespēja dabūt autiņam vairāk, nekā 400 lopu!
Ko domā BMWPower speci?


Atvaino, bet tu esi dzirdējis pārak daudz sviesta.
Kur tādas muļķības, ka nečipo biturbo? čipo un nekādu problēmu.
Kas tas par mistisko ciparu 429zs? Varēji uzrakstīt vēl 427,36zs. Nekur tik precīzi neizmērīs jaudu. Jauda starp diviem mērījumiem uz jaudas stenda var mainīties par 2-5zs.
Normāli šim dzinējam var dabūt klāt ap 55-60zs un 100-110nm.
100zs nebūs labi ne turbīnām, ne dzinējam.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
JURCX
06. Jul 2015, 13:23 #979

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2690

Braucu ar: ///M

Kamēr DPF vēl pusdzīvs - liekat DownPipe + Chips utt.
Ja kādreiz TA kas mainīsies, tad iemetīsi uz to TA brīdi atpakaļ to pusdzīvo DPF un miers

-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports also for MINI and ALPINA cars:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
Kaross
06. Jul 2015, 13:26 #980

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


06 Jul 2015, 12:58:00 sn rakstīja:
to, ka čipojas labi, jau visi zina, bet jautājums ir tieši par to vai ir vērts, ja nav vēlmes DPF zāģēt ārā. uz gaiša auto gan jau būtu forši ar melnu bamperi braukt.


PRotams, ka ir vērts čipot negrižot DPF. Un baltam auto droši var griezt DPF ārā. Esmu diezgan baltiem, gaišiem to darījis. Nekas tur nedūmo. Protams, nopi$%^ miskastēm dūmo. Ja saimnieks draudzējas ar galvu un saprot, ka tas nav DPF neesamības dēļ, bet beigto sprauslu un citu defektu dēļ, tad jau viss ir kārtībā. Sataisam pie reizes sprauslas, kuras parasti ir cēlonis beigtam DPF, un auto brauc griezdamies.

Varu kaut vai savu auto nodemonstrēt. Nekādu dūmu un lampas pat pēc 2 nedēļām pat bišķīt nav nokvēpušas (535D).

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo