Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
AAE
07. Aug 2014, 14:16 #8741

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

PVC nav nekāds jaunums, jā.
Bet tā ir tehnoloģija, kas attīstās. Katru gadu parādās jauni risinājumi un profili. Tāpēc PVC uzreiz nenozīmē, ka viņi būs lēti.
Piemēram, Geneo (PVC) logi cenā var būt līdzvērtīgi koka logiem.

Ar PVC profiliem var sasniegt daudz labākus siltumnoturības rādijumus nekā ar koka/alumīnija logiem. Tie paši Geneo. Un tas ir viens no iemesliem, kāpēc viņi var maksāt ļoti daudz.
Offline
Chainsaw
07. Aug 2014, 17:08 #8742

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6545

Braucu ar: trimmeri

ir lauku mājiņa, iekštelpās sienu, griestu stāvoklis nožēlojams, gribu sienas ar osb(12mm?!) saskrūvēt un virsū saklapēt 6mm 2. šķiras vagonku, māja tiks apdzīvota tikai siltajās sezonās. sienas ir koka ar ģipša oldskūl apmetumu, ir jēga likt kkur pa vidu to plēvi?
Offline
Dravenieks
07. Aug 2014, 22:18 #8743

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 860

Braucu ar:

Labs vakars...

Jautajums par divstavu majas pamatiem?

Gribu pirkt dzivokli pirmskara mājā( 60tie gadi)- 4 dzīvoklu māja.

Zem pusmājas ir pagrabs - kur var redzet ka ir stavejis ūdens un ir slapjš....

Dzivoklis ko gribu pirkt ir otrajā stāvā un neatrodas virs pagraba....

Māja stingra - mūra, plaisu nav... tik tas slapjais pagrabs....

Ko teiksiet? ir tas bīstami?

Varbūt ir kāds spečuks kurš vakarpusē var apskatīt objektu pārdaugavā un iedot kvalitatīvu viedokli...??

Offline
DjCrack
07. Aug 2014, 23:11 #8744

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv


07 Aug 2014, 10:13:03 GirtsL rakstīja:

03 Aug 2014, 20:29:40 Aigis rakstīja:
kur rakt lētu un labu trīsslāņu parketu? mož te kāds tirgojas ar tādām lietām? paņemtu balinātu ozolu kādus 55 m2

Paskaties Lamela.lv
Panemu tur BOEN lakotu ozolu pa 20Eur/m2 vismaz virsejais slanis ir stipri biezaks neka tiem kas lielveikalos pa 18eur/m2

Es esmu jau testejis tris variantus, reali cena izsaka visu. Pirmo variantu dzivokli uzliku no ss.lv pirku kkads spices rajona tirgo, labiekartoshanas laikaa jau sachskreju, drausmigi miksts.
Otro pirku kruuzaa uz akciju, cietaaks, bet kkaa shuves nesmukas
Treshais variants jau no 8.gada staav un ir ok, sadzives traumas, bet nu salidzinot ar citiem ir labakais, jo cenaa arii bija kkaadi 35ls/m2
Offline
RaimisK
08. Aug 2014, 10:50 #8745

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3231

Braucu ar: erenpreisu

Kur nopirkt labu urbi akmens masas flīzēm (dimanta?)? Parasti flīžu/stikla urbji nekam neder.

[ Šo ziņu laboja RaimisK, 08 Aug 2014, 10:51:08 ]

Offline
b1te
08. Aug 2014, 11:43 #8746

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1943

Braucu ar: das auto


07 Aug 2014, 08:50:55 b1te rakstīja:
Paliek aktuāls jautājums par remontu, līdz ar to pāris jautājumi par aktuālām cenām šādiem darbiem:

1) Sienu līdzināšana/sagatavošana
2) Tapešu līmēšana
3) Tapešu krāsošana
4) Lamināts
5) Griesti (līdzināšana, krāsošana)

varbūt ir arī kāds rekomendējams meistars kurš par normālu price/performance var to visu veikt?


ne1?
Offline
Reinis_m
10. Aug 2014, 20:59 #8747

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Labvakar.

Ir tāda situācija, ka ir pasena, bet fundamentāla lauku māja, celta no reālem akmeņiem muižas laikā, bijusi muižas kompleksa sastāvdaļa. Ir pirmais stāvs, un ir nosacīti liela bēniņu telpa, kura šobrīd daļēji ir izbūvēta tādā veidā, ka bēniņos vienkārši ir ieblieztas tādas divas iekšējas būdas, katra savā mājas pusē.

Shematski kaut kā šādi:



Tas viss ir būvēts kaut kad sen, griesti zemi, telpas izamantojums neracionāls, apmetums birst, siltinājums arī tāds drīzāk simbolisks.

Ir ideja, ka varētu to visu noplēst nah un uztaisīt par jaunu. Tāpēc jautājums - kā īsti būtu jāveido tas telpas sienu un griestu pīrāgs, lai tur būtu silti un forši visu gadu. Telpas it kā nav domātas pastāvīgai dzīvošanai uz ilgu laiku, bet grbas, lai ir forši.

Kaut kāds OSB, plēve, vate, riģipsis vai kaut kā smalkāk?

Jautājums, protams, samērā dilentantisks, bet šobrīd vajadzētu saprast aptuveno materiālu sarakstu un specifiku, lai varētu to procesu kaut cik uztāmēt, kaut vai aptuveni.
Offline
968-jk
10. Aug 2014, 21:09 #8748

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13900

Braucu ar: 30niekiem

Esošā jumta pīrāgu arī uzraksti.
Offline
Mizx
10. Aug 2014, 21:11 #8749

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6928

Braucu ar:


27 Jul 2014, 10:40:44 Burkaans rakstīja:

Dari kā gribi, bet plēvi gan liec pašā apakšā, jo pa smilti notiek mitruma difūzija un putiks ilgā laika periodā ir spējīgs uzsūkt gana daudz mitruma, pašam gan nekaitē, bet efektivitāti zaudē.

Man tagad par šo jautājums. Grīda apakšējā līmenī, viss kā pieklājas, bet diemžēl notika pāris avārijas un tas putika slānis 100% ir gada laikā vairākkārt pielijis pilns ar ūdeni. Tagad būs diskusijas ar apdrošinātājiem par visu negadījumu zaudējumiem, veicamajiem remontiem. Skaidrs, ka šie no visa kratīsies vaļā, bet pašam nav īsti saprašanas man diskutēt par to, ka slapjš putiks siltumu vada kā ūdens slānis, vai ne? Ir kādi argumenti?

P.S. Grīdas pabeigtas — siltas, noflīzēts, tikai gar sienām nebija pabeigts, tur tas mitrums satecēja smuki iekšā.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 10 Aug 2014, 21:12:47 ]

Offline
Reinis_m
10. Aug 2014, 21:20 #8750

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


10 Aug 2014, 21:09:47 968-jk rakstīja:
Esošā jumta pīrāgu arī uzraksti.

Tāda nav.

Nu ir jumts (pagaidām šīferis, bet mainīs nost uz kaut ko citu), tas šīferis attiecīgi turas uz spārēm un kā nu vēl tos kokus sauc, bet tas arī viss. Principā tā, kā kaut kādā šķūnī.

Attiecīgi sānos no tās esošās būdas ir normālas lauku pažobeles.

Te vajadzētu saprast - ir jēga iespringt un pie jumta maiņas taisīt tā pīrāgu, to normāli siltināt un tā, vai arī vnk iebliezt iekšā līdzīgu būdu, kāda tā ir, tikai bišķi labāku un mūsdienīgāku.

Lielā mērā atkarīgs no izmaksām.
Offline
Burkaans
10. Aug 2014, 23:35 #8751

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


10 Aug 2014, 21:11:25 Mizx rakstīja:

27 Jul 2014, 10:40:44 Burkaans rakstīja:

Dari kā gribi, bet plēvi gan liec pašā apakšā, jo pa smilti notiek mitruma difūzija un putiks ilgā laika periodā ir spējīgs uzsūkt gana daudz mitruma, pašam gan nekaitē, bet efektivitāti zaudē.

Man tagad par šo jautājums. Grīda apakšējā līmenī, viss kā pieklājas, bet diemžēl notika pāris avārijas un tas putika slānis 100% ir gada laikā vairākkārt pielijis pilns ar ūdeni. Tagad būs diskusijas ar apdrošinātājiem par visu negadījumu zaudējumiem, veicamajiem remontiem. Skaidrs, ka šie no visa kratīsies vaļā, bet pašam nav īsti saprašanas man diskutēt par to, ka slapjš putiks siltumu vada kā ūdens slānis, vai ne? Ir kādi argumenti?

P.S. Grīdas pabeigtas — siltas, noflīzēts, tikai gar sienām nebija pabeigts, tur tas mitrums satecēja smuki iekšā.

Putupolistirolu nemaz tik ātri samērcēt nevar, un plēve jau nav kā baseinā, ja tur bija nosacīta peļķe, tad tā aiztek gruntī caur plēves šuvju vietām, domāju ka baigam stresam nav pamata.
Offline
968-jk
10. Aug 2014, 23:42 #8752

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13900

Braucu ar: 30niekiem


10 Aug 2014, 21:20:53 Reinis_m rakstīja:

10 Aug 2014, 21:09:47 968-jk rakstīja:
Esošā jumta pīrāgu arī uzraksti.

Tāda nav.

Nu ir jumts (pagaidām šīferis, bet mainīs nost uz kaut ko citu), tas šīferis attiecīgi turas uz spārēm un kā nu vēl tos kokus sauc, bet tas arī viss. Principā tā, kā kaut kādā šķūnī.

Attiecīgi sānos no tās esošās būdas ir normālas lauku pažobeles.

Te vajadzētu saprast - ir jēga iespringt un pie jumta maiņas taisīt tā pīrāgu, to normāli siltināt un tā, vai arī vnk iebliezt iekšā līdzīgu būdu, kāda tā ir, tikai bišķi labāku un mūsdienīgāku.

Lielā mērā atkarīgs no izmaksām.


Varianti noteikti ir dažādi, bet mans būtu:
Visu nost, paliek spāres, ja labas. Virs spārēm isoplaat, lata spāru virzienā, vējplēve, lata spāru virzienā, latojums priekš jumta seguma, jumta segums. No iekšpuses uzaudzē spāres līdz vismaz 25cm, tad fibrolīts, tad sapūst ekovati. Fibrolītu pēc tam apšuj ar vagondēli vai apmet ar kaļķa apmetumu.
Offline
Mizx
11. Aug 2014, 00:20 #8753

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6928

Braucu ar:

Ja visu citu sataisa smuki un nav baigās megaprasības pret vizuālo, tad lielās, ka ekonomiskā variantā ekovati var nemaz ne ar ko no iekšpuses nesegt — nokrāso un viss. Var apdomāt tādu variantu, ja ēku lieto ne ikdienā un negribas baigi tērēties. Nepatiks — vienmēr varēs pagūt apšūt! Un plusiņš tāds, ka tiešām redzēsi ir nosiltināts viss, vai kaut kur mēģināts haltūrēt.
Offline
Reinis_m
11. Aug 2014, 07:43 #8754

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Izklausās baigi sarežģīti un dārgi - iesaistot spāres un jumta siltināšanu.

Kādas īsti būtu problēmas, ja to būvētu jau eošajā stilā, taču ar jēdzīgiem materiāliem un mūsdienu pieeju?

Nav tā, ka baigi gribas tās slīpās sienas, jo telpas tur tāpat ir pietiekoši daudz un tāds slīpums maksimāli būtu vajadzīgs kādu metru uz abiem sāniem, bet varbūt pat ne tik daudz. Līdz grīdai jau nu noteikti nē.
Offline
968-jk
11. Aug 2014, 08:50 #8755

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13900

Braucu ar: 30niekiem

Pa lēto uztaisi Tev vajadzīgā izmēra karkasu ar no neredzamās puses nolīstotām malām lai vatei ir kur atmesties un tā jau darba laikā neizgāžas no statņiem. Var arī striķi nostiept, starp statņiem saliec vati. Virs karkasa plēvi, reģipsi vai vagondēli.
Offline
Mizx
11. Aug 2014, 09:26 #8756

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6928

Braucu ar:


11 Aug 2014, 07:43:41 Reinis_m rakstīja:
Izklausās baigi sarežģīti un dārgi - iesaistot spāres un jumta siltināšanu.

Kādas īsti būtu problēmas, ja to būvētu jau eošajā stilā, taču ar jēdzīgiem materiāliem un mūsdienu pieeju?

Nav tā, ka baigi gribas tās slīpās sienas, jo telpas tur tāpat ir pietiekoši daudz un tāds slīpums maksimāli būtu vajadzīgs kādu metru uz abiem sāniem, bet varbūt pat ne tik daudz. Līdz grīdai jau nu noteikti nē.

Ja to jumta daļu gribi siltu, tad nāksies siltināt. Ja tāpat taisies šīferi likvidēt, tad lētākais būs izbūvēt bēniņus ar slīpajām sienām, kā uzcelt mājā māju — nekāda materiālu vai darba ietaupījuma tur nebūs. Siltinājums tomēr vajadzīgs biezāks kā 5 cm, arī lai vasarā tur neuzkarstu līdz +40C.

Man arī savulaik šķita, ka bēniņi ir baigi lielie. Kad izbūvēts, kad nosiltināts kā pieklājas, tad garumā / platumā par metru telpa samazinās + vēl slīpums — beigās jau bija jādomā, kā visu iecerēto bēniņos ērti iegrozīt, jo kļuva par šauru.
Offline
Reinis_m
11. Aug 2014, 09:51 #8757

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


11 Aug 2014, 08:50:30 968-jk rakstīja:
Pa lēto uztaisi Tev vajadzīgā izmēra karkasu ar no neredzamās puses nolīstotām malām lai vatei ir kur atmesties un tā jau darba laikā neizgāžas no statņiem. Var arī striķi nostiept, starp statņiem saliec vati. Virs karkasa plēvi, reģipsi vai vagondēli.

Šis jau izklausās foršāk.

Cik mm vates būtu optimāli šādā variantā?
Offline
AAE
11. Aug 2014, 09:53 #8758

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Jebkurā konstrukcijā, kas nav iekšsiena, vati 200+ mm
Offline
Lockhead
11. Aug 2014, 11:17 #8759

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1323

Braucu ar: MT3-82 AWD

Jautājums ne īsti celtniekiem / būvniekiem, bet zemes ierīkotājiem. Kāds ir lietojis Trimble Juno 3B? Tas spēj noteikt absolūto augstumu virs jūras līmeņa, un ja var, tad ar kādu precizitāti?
Offline
Fandulis
11. Aug 2014, 12:23 #8760

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13762

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ar ko vislabāk siltināt un taisīt sienu, silikāta ķieģeļu sienai no iekšpuses? Izskatās, ka ir tikai viena rinda ārējai sienai. Lai nerodās kondensāts n&shit... nav obligāti lētākais variants. Pa ziemu telpas netiek apkurinātas. Ārpusē koka dēļu saidings, nesiltināta.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo