Online
Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
nikoo | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: divi ar pusi
| Bija darba auto Golf 7 ar 1.5 TSI un DSG - kaut kā baigi neatceros, ka būtu besījusi DSG uzvedība, bet tam motoram gāzes pedāli spiest baigi negribējās un pie zemākiem apgriezieniem arī nejutu vibrācijas (vai vismaz neatceros).
Tagad pašam ir cits VAGs ar divlitru dīzeli un DQ381, tad nu... Jā, totāli nav forši, ja uz 60 km/h ir <1200 rpm - to visvairāk pamanu pilsētas apstākļos. Tur divas daļas problēmai - pārāk ātri pārslēgt viena lieta, otra, ka ilgi tur to augstāko pārnesumu un, mazliet nometot ātrumu, vispār sanāk nokļūt pilnīgā bezreakcijas zonā. Jā, sāku pierast izmantot "-" lāpstiņu, bet Karosam jautājumu par variantiem uzdevu un noskaidroju, tad tik vajadzētu pierakstīties uz pārprogrammēšanu. Braukt jau var tāpat, bet nu kaut kā šķiet, ka tur no rūpnīcas ekonomijas un ekoloģijas optimizācija ir ņēmusi virsroku.[ Šo ziņu laboja nikoo, 15 Jul 2025, 10:43:45 ] | Offline | | |
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 343
Braucu ar:
|
15 Jul 2025, 10:42:57 @nikoo rakstīja:
Bija darba auto Golf 7 ar 1.5 TSI un DSG - kaut kā baigi neatceros, ka būtu besījusi DSG uzvedība, bet tam motoram gāzes pedāli spiest baigi negribējās un pie zemākiem apgriezieniem arī nejutu vibrācijas (vai vismaz neatceros).
Tagad pašam ir cits VAGs ar divlitru dīzeli un DQ381, tad nu... Jā, totāli nav forši, ja uz 60 km/h ir <1200 rpm - to visvairāk pamanu pilsētas apstākļos. Tur divas daļas problēmai - pārāk ātri pārslēgt viena lieta, otra, ka ilgi tur to augstāko pārnesumu un, mazliet nometot ātrumu, vispār sanāk nokļūt pilnīgā bezreakcijas zonā. Jā, sāku pierast izmantot "-" lāpstiņu, bet Karosam jautājumu par variantiem uzdevu un noskaidroju, tad tik vajadzētu pierakstīties uz pārprogrammēšanu. Braukt jau var tāpat, bet nu kaut kā šķiet, ka tur no rūpnīcas ekonomijas un ekoloģijas optimizācija ir ņēmusi virsroku.
Tā nav ekoloģija. Tā ir neveiksmīga sakritība. Pie cik rpm pārslēdzas? Jebkuram auto braucot un paātrinoties, tu sasniedz kkādu rpm daudzumu, pie kura ir nākamais ātrums. Tas ir jebkura auto/automāta pamats. Tas ka pārslēdzoties, tu iesprūsti augstākajā robā, tā ir problēma. Benzīnam pie 60 ir 5. ātrums un nav tās robežas, ka brauc uz zemiem rpm. Jebkurā situācijā normāli būtu ka spiežot gāzi notiek kickdown t.s. bmw ir tas pats. Jā neērti, bet ja kāds vēl nav sapratis(Mikelis) - mēs braucam euro6 nevis pasakā.
Tas par sodu ka paņēmi traktortehniku  | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5199
Braucu ar: cieņu
| casivupi beidz blamēties  | Online | | |
spriditis | |  Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4092
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Kāds tad ir patēriņš tiem wag eco dīzeļiem. Pēc darbības izklausās, ka vidējais 4-4.5 litri. | Offline | | |
cipargalva | |  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6707
Braucu ar: quattro
| Jā, tāds arī ir.
Kruīzā uz 100 pat ir zem 4. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|