Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
nikoo
Vakar, 10:42 #8621

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 272

Braucu ar: divi ar pusi

Bija darba auto Golf 7 ar 1.5 TSI un DSG - kaut kā baigi neatceros, ka būtu besījusi DSG uzvedība, bet tam motoram gāzes pedāli spiest baigi negribējās un pie zemākiem apgriezieniem arī nejutu vibrācijas (vai vismaz neatceros).
Tagad pašam ir cits VAGs ar divlitru dīzeli un DQ381, tad nu... Jā, totāli nav forši, ja uz 60 km/h ir <1200 rpm - to visvairāk pamanu pilsētas apstākļos. Tur divas daļas problēmai - pārāk ātri pārslēgt viena lieta, otra, ka ilgi tur to augstāko pārnesumu un, mazliet nometot ātrumu, vispār sanāk nokļūt pilnīgā bezreakcijas zonā. Jā, sāku pierast izmantot "-" lāpstiņu, bet Karosam jautājumu par variantiem uzdevu un noskaidroju, tad tik vajadzētu pierakstīties uz pārprogrammēšanu. Braukt jau var tāpat, bet nu kaut kā šķiet, ka tur no rūpnīcas ekonomijas un ekoloģijas optimizācija ir ņēmusi virsroku.

[ Šo ziņu laboja nikoo, 15 Jul 2025, 10:43:45 ]

Offline
casivupi
Vakar, 18:23 #8622

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 343

Braucu ar:


15 Jul 2025, 10:42:57 @nikoo rakstīja:
Bija darba auto Golf 7 ar 1.5 TSI un DSG - kaut kā baigi neatceros, ka būtu besījusi DSG uzvedība, bet tam motoram gāzes pedāli spiest baigi negribējās un pie zemākiem apgriezieniem arī nejutu vibrācijas (vai vismaz neatceros).
Tagad pašam ir cits VAGs ar divlitru dīzeli un DQ381, tad nu... Jā, totāli nav forši, ja uz 60 km/h ir <1200 rpm - to visvairāk pamanu pilsētas apstākļos. Tur divas daļas problēmai - pārāk ātri pārslēgt viena lieta, otra, ka ilgi tur to augstāko pārnesumu un, mazliet nometot ātrumu, vispār sanāk nokļūt pilnīgā bezreakcijas zonā. Jā, sāku pierast izmantot "-" lāpstiņu, bet Karosam jautājumu par variantiem uzdevu un noskaidroju, tad tik vajadzētu pierakstīties uz pārprogrammēšanu. Braukt jau var tāpat, bet nu kaut kā šķiet, ka tur no rūpnīcas ekonomijas un ekoloģijas optimizācija ir ņēmusi virsroku.


Tā nav ekoloģija. Tā ir neveiksmīga sakritība. Pie cik rpm pārslēdzas? Jebkuram auto braucot un paātrinoties, tu sasniedz kkādu rpm daudzumu, pie kura ir nākamais ātrums. Tas ir jebkura auto/automāta pamats. Tas ka pārslēdzoties, tu iesprūsti augstākajā robā, tā ir problēma. Benzīnam pie 60 ir 5. ātrums un nav tās robežas, ka brauc uz zemiem rpm. Jebkurā situācijā normāli būtu ka spiežot gāzi notiek kickdown t.s. bmw ir tas pats. Jā neērti, bet ja kāds vēl nav sapratis(Mikelis) - mēs braucam euro6 nevis pasakā.
Tas par sodu ka paņēmi traktortehniku
Offline
Mikels
Vakar, 18:26 #8623

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5199

Braucu ar: cieņu

casivupi beidz blamēties
Online
spriditis
Vakar, 21:54 #8624

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4092

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Kāds tad ir patēriņš tiem wag eco dīzeļiem. Pēc darbības izklausās, ka vidējais 4-4.5 litri.
Offline
cipargalva
Vakar, 22:37 #8625

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6707

Braucu ar: quattro

Jā, tāds arī ir.
Kruīzā uz 100 pat ir zem 4.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo