Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
SnowLatvia
27. Nov 2024, 17:48 #8561

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:

24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?


Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.



Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.
Offline
SnowLatvia
27. Nov 2024, 17:49 #8562

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


24 Nov 2024, 12:20:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams labprāt atpirkšu Tavu veco motoru
Nu vai arī varu saremontēt, ja būs vēlēšanās


Varbūt vari man pm uzrakstīt kautko vairāk, par kādām cenām mēs runājam utt. Domāju jaunnedēļ sākt kustināt šo ''projektu''
Offline
SnowLatvia
27. Nov 2024, 17:51 #8563

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


26 Nov 2024, 16:42:23 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:

24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?


Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.

Zinu vienu, kuram pēc remonta kādus 150km nogāja Arī ieberzās uz palielu ciparu. Kopā bija kaut kas ap 13k, bet tur bez motora vēl bija laikam sadales kārba un kaut kas automātam un vēl visādi perifērijas prikoli, takā pliks motors uz kādiem 10-11tk pavilka


Nezinuv ai realistiski bet gribētos atrast labu bloku un galvu komplektā vienā gabalā lai varu tikai pārmest apkari. Nigribās uz pārdošanu iesmērēt kādam motoru kas beigsies pēc 5k km, kā man. Gribās tīru karmu bet negirub arī iztērēt 10k uz mašīnu, tad jau labāk notirgošu bez motora salonu, bundža ideāla utt. Netaisos pieņemt kautkādus neracionālus tēriņus uz kautko kas nav nekustams īpašums.
Offline
RSAWorkshop
27. Nov 2024, 18:00 #8564

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7980

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31


27 Nov 2024, 17:49:42 @SnowLatvia rakstīja:

24 Nov 2024, 12:20:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams labprāt atpirkšu Tavu veco motoru
Nu vai arī varu saremontēt, ja būs vēlēšanās


Varbūt vari man pm uzrakstīt kautko vairāk, par kādām cenām mēs runājam utt. Domāju jaunnedēļ sākt kustināt šo ''projektu''

Nekādi miljoni nebūs, jo tur kādi 5-7k būs pašizmaksa viņu sataisīt pareizi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
-Edm-
27. Nov 2024, 18:50 #8565

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

Nopirksu mpakas FL sturi,var but sujama.

-----------------
Offline
Aurius
27. Nov 2024, 22:14 #8566

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 237

Braucu ar:


27 Nov 2024, 17:48:42 @SnowLatvia rakstīja:

26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:

24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?


Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.



Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.


Nu pirmkārt - akmens tava mehāika lauciņā ka nebija gana kompetents lai tevi no šī pasargātu, jā tas tev maksātu visam iziet cauri, bet ne tik cik tagad.
Bet ir tā kā ir un laiku atpakaļ nepagriezīsi! Jautajusm - ja tev ta mašīna patīk un kaifu ķer, sataisi un brauc pats, ja visu izdarīsi pareizi tā vairs nenotiks, kārba saplīs kaut kad, bet ne motors. Nopirksi citu masīnu, bus akal viss tas pats jādara ko esi jau darijis šim, jo nenopirksi jau jaunu!
Offline
Z4
28. Nov 2024, 19:38 #8567

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 390

Braucu ar: F10 n47

Šodien laicīgi pamanīju savam f10 n47 2012 gada , ka dpf filtrs ir saplaisājis un gabaliņš jau izdrupis un mazliet pakusis!
Lēmums tika pieņemts, ka jaunu pagaidām nelikšu, bet demontēšu dpf filtra daļu!( Zinu ,ka tagad visi ir palikuši pareizi, bet es šoreiz nebūšu tik pareizs)

Tāpēc tagad ir sekojoši jautājumi
1. Metināšu ciet ar tig pa oem šuvi, bet kādu piedevu izvēlēties? Nerūsējošā tērauda? Negribas, lai šuve rūsē.
2. Vai dpf filtra vietā ir vajdzīgs ar kaut ko pakot? Nebūs baigi skaļāk bez dpf? P.s. katalizators paliek savā vietā!
3. Vai varat ieteikt, kur labāk/adekvātāk visu korekti saprogrammēt?
4. Vai ir jēga pie viena mazliet pacelt jaudu? Auto ir ar manuālo kārbu- vai ar spararatu nebūs problēmas? ( pārsvarā ir garie gabali un braucu diezgan mierīgi, šad un tad sanāk dinamiskāk paātrināties, apdzīt utt)

P.s. vai ar kaut kas slikts notik, ja dpf filtrs ir fiziski izņemt ārā, bet nav pārprogrammēts vadības bloks?

[ Šo ziņu laboja Z4, 28 Nov 2024, 21:47:14 ]

Offline
Mixzzz
29. Nov 2024, 12:13 #8568

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 3036

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


27 Nov 2024, 22:14:43 @Aurius rakstīja:

27 Nov 2024, 17:48:42 @SnowLatvia rakstīja:

26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:

24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?


Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.



Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.


Nu pirmkārt - akmens tava mehāika lauciņā ka nebija gana kompetents lai tevi no šī pasargātu, jā tas tev maksātu visam iziet cauri, bet ne tik cik tagad.
Bet ir tā kā ir un laiku atpakaļ nepagriezīsi! Jautajusm - ja tev ta mašīna patīk un kaifu ķer, sataisi un brauc pats, ja visu izdarīsi pareizi tā vairs nenotiks, kārba saplīs kaut kad, bet ne motors. Nopirksi citu masīnu, bus akal viss tas pats jādara ko esi jau darijis šim, jo nenopirksi jau jaunu!
Nopērk bmw ar B sērijas dzinēju un aizmirst par tādām lietām, kā šāles.
Offline
RSAWorkshop
29. Nov 2024, 13:01 #8569

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7980

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31

Pagaidām, kamēr mazs nobraukums, pēc tam vēlāk gandrīz tie paši prieki kas N sērijai

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 29 Nov 2024, 13:01:37 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Tune-L
29. Nov 2024, 13:20 #8570

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20511

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe

Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
HiJaCKeR
29. Nov 2024, 14:16 #8571

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4837

Braucu ar: BMW E90 330i


29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!

reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 29 Nov 2024, 14:17:10 ]

Offline
sliir
29. Nov 2024, 14:53 #8572

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 881

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

N57 nemaz 400 nevar nobraukt, kādiem tur atgrieztiem 400k
Offline
Mikels
29. Nov 2024, 15:31 #8573

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5336

Braucu ar: cieņu

Nu nepērciet tos nelaimīgos N57/N47, tākā nebūtu dzinēju/modeļu no kuriem izvēlēties

Bet var jau iet uz veiksmi un ja nesaiet vecā Fkā veiksmīgi ieguldīt 5-8k
Offline
GReddy
29. Nov 2024, 16:39 #8574

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 265

Braucu ar: F01

N47 krietni mazāk novērojami ar motora defektiem. Iemesls?
Offline
SnowLatvia
29. Nov 2024, 17:01 #8575

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!


Pilnīgs bs, N47 N57 šaļu nodilumam ar ēļļas nobrauku nav pilnīgi nekādas koreļacijas

[ Šo ziņu laboja SnowLatvia, 29 Nov 2024, 17:07:09 ]

Offline
SnowLatvia
29. Nov 2024, 17:04 #8576

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


29 Nov 2024, 16:39:51 @GReddy rakstīja:
N47 krietni mazāk novērojami ar motora defektiem. Iemesls?


Īsāks bloks, lielāka noturība pret bloka plastisko deformāciju, aksiālo rotāciju un izlieci

[ Šo ziņu laboja SnowLatvia, 29 Nov 2024, 17:06:28 ]

Offline
Locis
29. Nov 2024, 20:01 #8577

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11611

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Nov 2024, 14:16:58 @HiJaCKeR rakstīja:

29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!

reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.
visi vai kā?
Offline
Locis
29. Nov 2024, 20:04 #8578

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11611

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Nov 2024, 14:53:10 @sliir rakstīja:
N57 nemaz 400 nevar nobraukt, kādiem tur atgrieztiem 400k

Man ex ap 420k pie nakama īpašnieka šāles vēl smukas. Kāds ir nopircis to fku nu teiksim max 6 gadus vecu un tad var apgalvot ka tur viss slikti pie 400k ? Vai arī jau padsmit gadus vecu un bez nekādas pārskatāmas vēstures.
Offline
Aurius
29. Nov 2024, 20:51 #8579

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 237

Braucu ar:


29 Nov 2024, 14:16:58 @HiJaCKeR rakstīja:

29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!

reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.


Tāpēc tak vajag parskatīt visas iespējamās iespējas pirms pirkšanas, ir tač visi tie DNA utt
Offline
Elviss
29. Nov 2024, 21:13 #8580

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22864

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Pastāstīšu noslēpumu, auto var nopirkt, ne notītus un zem 180k nobraukuma.

Tā pat no Vācijas var atvest bez notīta odometra.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 29 Nov 2024, 21:14:17 ]



-----------------

RT Translations
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo