Online
Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
| Autors | Ziņojums |
| SnowLatvia | | 27. Nov 2024, 17:48 |
#8561
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:
24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?
Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.
Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out. | Offline | | |
| SnowLatvia | | 27. Nov 2024, 17:49 |
#8562
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
24 Nov 2024, 12:20:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams labprāt atpirkšu Tavu veco motoru
Nu vai arī varu saremontēt, ja būs vēlēšanās
Varbūt vari man pm uzrakstīt kautko vairāk, par kādām cenām mēs runājam utt. Domāju jaunnedēļ sākt kustināt šo ''projektu'' | Offline | | |
| SnowLatvia | | 27. Nov 2024, 17:51 |
#8563
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
26 Nov 2024, 16:42:23 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:
24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?
Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.
Zinu vienu, kuram pēc remonta kādus 150km nogāja Arī ieberzās uz palielu ciparu. Kopā bija kaut kas ap 13k, bet tur bez motora vēl bija laikam sadales kārba un kaut kas automātam un vēl visādi perifērijas prikoli, takā pliks motors uz kādiem 10-11tk pavilka
Nezinuv ai realistiski bet gribētos atrast labu bloku un galvu komplektā vienā gabalā lai varu tikai pārmest apkari. Nigribās uz pārdošanu iesmērēt kādam motoru kas beigsies pēc 5k km, kā man. Gribās tīru karmu bet negirub arī iztērēt 10k uz mašīnu, tad jau labāk notirgošu bez motora salonu, bundža ideāla utt. Netaisos pieņemt kautkādus neracionālus tēriņus uz kautko kas nav nekustams īpašums. | Offline | | |
RSAWorkshop  | | 27. Nov 2024, 18:00 |
#8564
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7980
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31
|
27 Nov 2024, 17:49:42 @SnowLatvia rakstīja:
24 Nov 2024, 12:20:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams labprāt atpirkšu Tavu veco motoru
Nu vai arī varu saremontēt, ja būs vēlēšanās
Varbūt vari man pm uzrakstīt kautko vairāk, par kādām cenām mēs runājam utt. Domāju jaunnedēļ sākt kustināt šo ''projektu''
Nekādi miljoni nebūs, jo tur kādi 5-7k būs pašizmaksa viņu sataisīt pareizi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
-Edm-  | | 27. Nov 2024, 18:50 |
#8565
|
|  Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| Nopirksu mpakas FL sturi,var but sujama.
-----------------
| Offline | | |
| Aurius | | 27. Nov 2024, 22:14 |
#8566
|
| Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 237
Braucu ar:
|
27 Nov 2024, 17:48:42 @SnowLatvia rakstīja:
26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:
24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?
Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.
Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.
Nu pirmkārt - akmens tava mehāika lauciņā ka nebija gana kompetents lai tevi no šī pasargātu, jā tas tev maksātu visam iziet cauri, bet ne tik cik tagad.
Bet ir tā kā ir un laiku atpakaļ nepagriezīsi! Jautajusm - ja tev ta mašīna patīk un kaifu ķer, sataisi un brauc pats, ja visu izdarīsi pareizi tā vairs nenotiks, kārba saplīs kaut kad, bet ne motors. Nopirksi citu masīnu, bus akal viss tas pats jādara ko esi jau darijis šim, jo nenopirksi jau jaunu! | Offline | | |
| Z4 | | 28. Nov 2024, 19:38 |
#8567
|
| Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 390
Braucu ar: F10 n47
| Šodien laicīgi pamanīju savam f10 n47 2012 gada , ka dpf filtrs ir saplaisājis un gabaliņš jau izdrupis un mazliet pakusis!
Lēmums tika pieņemts, ka jaunu pagaidām nelikšu, bet demontēšu dpf filtra daļu!( Zinu ,ka tagad visi ir palikuši pareizi, bet es šoreiz nebūšu tik pareizs)
Tāpēc tagad ir sekojoši jautājumi
1. Metināšu ciet ar tig pa oem šuvi, bet kādu piedevu izvēlēties? Nerūsējošā tērauda? Negribas, lai šuve rūsē.
2. Vai dpf filtra vietā ir vajdzīgs ar kaut ko pakot? Nebūs baigi skaļāk bez dpf? P.s. katalizators paliek savā vietā!
3. Vai varat ieteikt, kur labāk/adekvātāk visu korekti saprogrammēt?
4. Vai ir jēga pie viena mazliet pacelt jaudu? Auto ir ar manuālo kārbu- vai ar spararatu nebūs problēmas? ( pārsvarā ir garie gabali un braucu diezgan mierīgi, šad un tad sanāk dinamiskāk paātrināties, apdzīt utt)
P.s. vai ar kaut kas slikts notik, ja dpf filtrs ir fiziski izņemt ārā, bet nav pārprogrammēts vadības bloks?[ Šo ziņu laboja Z4, 28 Nov 2024, 21:47:14 ] | Offline | | |
| Mixzzz | | 29. Nov 2024, 12:13 |
#8568
|
|  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 3036
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
27 Nov 2024, 22:14:43 @Aurius rakstīja:
27 Nov 2024, 17:48:42 @SnowLatvia rakstīja:
26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:
24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?
Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.
Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.
Nu pirmkārt - akmens tava mehāika lauciņā ka nebija gana kompetents lai tevi no šī pasargātu, jā tas tev maksātu visam iziet cauri, bet ne tik cik tagad.
Bet ir tā kā ir un laiku atpakaļ nepagriezīsi! Jautajusm - ja tev ta mašīna patīk un kaifu ķer, sataisi un brauc pats, ja visu izdarīsi pareizi tā vairs nenotiks, kārba saplīs kaut kad, bet ne motors. Nopirksi citu masīnu, bus akal viss tas pats jādara ko esi jau darijis šim, jo nenopirksi jau jaunu!
Nopērk bmw ar B sērijas dzinēju un aizmirst par tādām lietām, kā šāles. | Offline | | |
|
|
RSAWorkshop  | | 29. Nov 2024, 13:01 |
#8569
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7980
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/F31
| Pagaidām, kamēr mazs nobraukums, pēc tam vēlāk gandrīz tie paši prieki kas N sērijai [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 29 Nov 2024, 13:01:37 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Tune-L  | | 29. Nov 2024, 13:20 |
#8570
|
|  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20511
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe
| Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
| HiJaCKeR | | 29. Nov 2024, 14:16 |
#8571
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4837
Braucu ar: BMW E90 330i
|
29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem. [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 29 Nov 2024, 14:17:10 ] | Offline | | |
| sliir | | 29. Nov 2024, 14:53 |
#8572
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 881
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| N57 nemaz 400 nevar nobraukt, kādiem tur atgrieztiem 400k  | Offline | | |
| Mikels | | 29. Nov 2024, 15:31 |
#8573
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5336
Braucu ar: cieņu
| Nu nepērciet tos nelaimīgos N57/N47, tākā nebūtu dzinēju/modeļu no kuriem izvēlēties 
Bet var jau iet uz veiksmi un ja nesaiet vecā Fkā veiksmīgi ieguldīt 5-8k | Offline | | |
| GReddy | | 29. Nov 2024, 16:39 |
#8574
|
|  Kopš: 02. Jul 2007
Ziņojumi: 265
Braucu ar: F01
| N47 krietni mazāk novērojami ar motora defektiem. Iemesls?  | Offline | | |
| SnowLatvia | | 29. Nov 2024, 17:01 |
#8575
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
Pilnīgs bs, N47 N57 šaļu nodilumam ar ēļļas nobrauku nav pilnīgi nekādas koreļacijas[ Šo ziņu laboja SnowLatvia, 29 Nov 2024, 17:07:09 ] | Offline | | |
| SnowLatvia | | 29. Nov 2024, 17:04 |
#8576
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
29 Nov 2024, 16:39:51 @GReddy rakstīja:
N47 krietni mazāk novērojami ar motora defektiem. Iemesls? 
Īsāks bloks, lielāka noturība pret bloka plastisko deformāciju, aksiālo rotāciju un izlieci[ Šo ziņu laboja SnowLatvia, 29 Nov 2024, 17:06:28 ] | Offline | | |
|
|
| Locis | | 29. Nov 2024, 20:01 |
#8577
|
|  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11611
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Nov 2024, 14:16:58 @HiJaCKeR rakstīja:
29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.
visi vai kā? | Offline | | |
| Locis | | 29. Nov 2024, 20:04 |
#8578
|
|  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11611
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Nov 2024, 14:53:10 @sliir rakstīja:
N57 nemaz 400 nevar nobraukt, kādiem tur atgrieztiem 400k 
Man ex ap 420k pie nakama īpašnieka šāles vēl smukas. Kāds ir nopircis to fku nu teiksim max 6 gadus vecu un tad var apgalvot ka tur viss slikti pie 400k ? Vai arī jau padsmit gadus vecu un bez nekādas pārskatāmas vēstures. | Offline | | |
| Aurius | | 29. Nov 2024, 20:51 |
#8579
|
| Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 237
Braucu ar:
|
29 Nov 2024, 14:16:58 @HiJaCKeR rakstīja:
29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.
Tāpēc tak vajag parskatīt visas iespējamās iespējas pirms pirkšanas, ir tač visi tie DNA utt
| Offline | | |
Elviss  | | 29. Nov 2024, 21:13 |
#8580
|
|  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22864
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Pastāstīšu noslēpumu, auto var nopirkt, ne notītus un zem 180k nobraukuma.
Tā pat no Vācijas var atvest bez notīta odometra. [ Šo ziņu laboja Elviss, 29 Nov 2024, 21:14:17 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|