Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
bills
Vakar, 15:33 #8421

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1194

Braucu ar:


16 Jun 2025, 13:11:23 @smudo rakstīja:

16 Jun 2025, 12:33:51 @janisdaubergs rakstīja:

15 Jun 2025, 23:44:23 @jurrus rakstīja:

15 Jun 2025, 20:43:29 @shirminieks rakstīja:

15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:

15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem


No kurienes tik nereālas cenas, 40+


Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem

Jā un nē. Izpildes kvalitāte ir augstā līmenī, bet ķīnietim tālākpārdošanas cena un uzticamība ilgtermiņā ir katastrofāli zema, dēļ kā tie klust par sūdiem tiklīdz kads izdomā tos pārdot. Pamēģini piecgadīgu ķīnieti pārdot kaut vai par atlikušo summu pec operatīvā...bus ļoti jautri tiem, kas ir iedomājušies, ka viss sanāks

5er un 7er vērtības kritumu 3/5 gados tāpat nekas nepārsitīs. Pazaudētais % no sākuma cenas noteikti ķīnietim par bmw būs mazāks. Elektro segmentā gan laikam taikans ir līderis vērtības kritumā dažu gadu laikā no 160/180 uz 60k eur.


Taycan jāpērk base/S modelis ar neārspīlētu aprīkojumu, ja ļoti satraucies par vērtības kritumu - jauniem tādiem covid laikā cena bija ap 100 - 130k intervālā un tagad tie maksā ap 60-70k. 2023. gadā, kag mainījās uz FL un bija CO2 kvitas jāsasniedz, tad bija akcijas, kur 120-125k nullītes varēja par 90k EUR dabūt. Tagad tāds ap 75-80k EUR maksā. Viss atkarīgs, kā paveicas nopirkt un kurā brīdī pārdod. Papētot mobile, izskatās, ke cenas kritums nostabilizējies un jau kādu pus gadu stāv uz vietas. FL ļoti slikti pēr, jo Macan ir SUVs+lētāks, līdz ar to tiem būs mazāks vērtības kritums un arī ielās tos redzēsim krietni mazāk nākotnē.


Porsche ir vieni no līderiem kam saglabājas cena 911/cayenne/ macan tur pat nekādas toyotas nestāv blakus.

Savukārt greznie 750, X5 pirmajos 5 gados vērtību zaudē līdz 55%, ar dīzeļiem situācija nedaudz labāka, jo dīzelis skaitas king of the kings.

Lietots ķīnietis pēc teorijas zaudēs 50%,pēc fakta un garantijas beigām gan jau vairāk.

Auto vispār ir pats neizrevīgais pirkums, un Plug in / EV ir priekš miljonāriem, tākā principā tas BYG vai kaa viņu tur var maksāt arī 70 eur, labs marketins darīs savu, ko var novērot arī daudzos apksatos 2/3 raidījuma stāsta par planšeti panelī un 19 colas diskoem

[ Šo ziņu laboja bills, 16 Jun 2025, 15:34:40 ]

Offline
Mikels
Vakar, 15:36 #8422

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5141

Braucu ar: cieņu

Nu nezin vai Cayenne var minēt kā kaut kādu vērtības noturības etalonu, kur nu vēl likt vienā maisā ar 911.
Offline
versatile
Vakar, 16:12 #8423

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:


16 Jun 2025, 15:04:18 @abyss rakstīja:
Nu nez, man ar daudziem ķīnas produktiem slikta pieredze. Galvenais, ka uz papīra izskatās identiski rietumiem. Tikai pa 1/2 cenu. Un tad lietošanas gaitā atklājas daudz un dažādi sīkumi, kas padara to produktu nelietojamu. Xiaomi austiņas gan ir ok, par telefoniem arī neko sliktu neesmu dzirdējis. Bet, kur sākas mehānika, kustīgas daļas, tur viss ir slikti.


Taisni tāpēc par ķīniešu iekšdedzes auto neviens nesatraucās. Tur tomēr simtiem kustīgu detaļu, pastāvīga termo slodze, eļļošana kritiski svarīga, utt.
EV ir cik kustīgu detaļu? 2 gultņi katram motoram un pa vienam uz katru riteni? Ok, ok, reduktors un logu slotiņas. Bet kas vēl?
Offline
abyss
Vakar, 16:32 #8424

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8568

Braucu ar: e39 523

Baterijas apsilde/dzesēšana nekāds joks nav.

Bet nu motori tur, protams, viss ir atkosts. Cits jautājums vai ķīnieši apzināti netaupīs uz materiālu kvalitāti ar ev motoru ražošanā. Nu vairāk, kā rietumi
Offline
versatile
Vakar, 16:41 #8425

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:

Vispār neesmu sajūsmā par Ķīnas autobūvi. Tieši tie paši aizspriedumi, kas visiem citiem.
BET
EV ir n-reizes vienkāršāki par ICE. Baterijas dzesēšana un sildīšnaa, lai cik būtu sarežģītas, tomēr tāpat ir vienkāršākas par parasta iekšdedzes dzinēja eļļošanas un dzesēšanas sistēmām. Tai skaitā remontā, ja vien sūkni neiebūvē baterijā.
Baterijas ķīnieši taisa tik daudz, kā neviens cits. Dažādi iemesli. Bet tā ir. Pieliekam valdības subsīdijas un dabonam gala cenu, kas vienkāršam pircējam Latvijā ir bez argumentiem. To 240 eur/mēn piemēru te jau augstāk lika. Es tik daudz lēju dīzeli mašīnā katru mēnesi, a te jau viss maksājums + piemājas rozete.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo