Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
bills
16. Jun 2025, 15:33 #8421

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1210

Braucu ar:


16 Jun 2025, 13:11:23 @smudo rakstīja:

16 Jun 2025, 12:33:51 @janisdaubergs rakstīja:

15 Jun 2025, 23:44:23 @jurrus rakstīja:

15 Jun 2025, 20:43:29 @shirminieks rakstīja:

15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:

15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem


No kurienes tik nereālas cenas, 40+


Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem

Jā un nē. Izpildes kvalitāte ir augstā līmenī, bet ķīnietim tālākpārdošanas cena un uzticamība ilgtermiņā ir katastrofāli zema, dēļ kā tie klust par sūdiem tiklīdz kads izdomā tos pārdot. Pamēģini piecgadīgu ķīnieti pārdot kaut vai par atlikušo summu pec operatīvā...bus ļoti jautri tiem, kas ir iedomājušies, ka viss sanāks

5er un 7er vērtības kritumu 3/5 gados tāpat nekas nepārsitīs. Pazaudētais % no sākuma cenas noteikti ķīnietim par bmw būs mazāks. Elektro segmentā gan laikam taikans ir līderis vērtības kritumā dažu gadu laikā no 160/180 uz 60k eur.


Taycan jāpērk base/S modelis ar neārspīlētu aprīkojumu, ja ļoti satraucies par vērtības kritumu - jauniem tādiem covid laikā cena bija ap 100 - 130k intervālā un tagad tie maksā ap 60-70k. 2023. gadā, kag mainījās uz FL un bija CO2 kvitas jāsasniedz, tad bija akcijas, kur 120-125k nullītes varēja par 90k EUR dabūt. Tagad tāds ap 75-80k EUR maksā. Viss atkarīgs, kā paveicas nopirkt un kurā brīdī pārdod. Papētot mobile, izskatās, ke cenas kritums nostabilizējies un jau kādu pus gadu stāv uz vietas. FL ļoti slikti pēr, jo Macan ir SUVs+lētāks, līdz ar to tiem būs mazāks vērtības kritums un arī ielās tos redzēsim krietni mazāk nākotnē.


Porsche ir vieni no līderiem kam saglabājas cena 911/cayenne/ macan tur pat nekādas toyotas nestāv blakus.

Savukārt greznie 750, X5 pirmajos 5 gados vērtību zaudē līdz 55%, ar dīzeļiem situācija nedaudz labāka, jo dīzelis skaitas king of the kings.

Lietots ķīnietis pēc teorijas zaudēs 50%,pēc fakta un garantijas beigām gan jau vairāk.

Auto vispār ir pats neizrevīgais pirkums, un Plug in / EV ir priekš miljonāriem, tākā principā tas BYG vai kaa viņu tur var maksāt arī 70 eur, labs marketins darīs savu, ko var novērot arī daudzos apksatos 2/3 raidījuma stāsta par planšeti panelī un 19 colas diskoem

[ Šo ziņu laboja bills, 16 Jun 2025, 15:34:40 ]

Offline
Mikels
16. Jun 2025, 15:36 #8422

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5213

Braucu ar: cieņu

Nu nezin vai Cayenne var minēt kā kaut kādu vērtības noturības etalonu, kur nu vēl likt vienā maisā ar 911.
Offline
versatile
16. Jun 2025, 16:12 #8423

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:


16 Jun 2025, 15:04:18 @abyss rakstīja:
Nu nez, man ar daudziem ķīnas produktiem slikta pieredze. Galvenais, ka uz papīra izskatās identiski rietumiem. Tikai pa 1/2 cenu. Un tad lietošanas gaitā atklājas daudz un dažādi sīkumi, kas padara to produktu nelietojamu. Xiaomi austiņas gan ir ok, par telefoniem arī neko sliktu neesmu dzirdējis. Bet, kur sākas mehānika, kustīgas daļas, tur viss ir slikti.


Taisni tāpēc par ķīniešu iekšdedzes auto neviens nesatraucās. Tur tomēr simtiem kustīgu detaļu, pastāvīga termo slodze, eļļošana kritiski svarīga, utt.
EV ir cik kustīgu detaļu? 2 gultņi katram motoram un pa vienam uz katru riteni? Ok, ok, reduktors un logu slotiņas. Bet kas vēl?
Offline
abyss
16. Jun 2025, 16:32 #8424

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8609

Braucu ar: e39 523

Baterijas apsilde/dzesēšana nekāds joks nav.

Bet nu motori tur, protams, viss ir atkosts. Cits jautājums vai ķīnieši apzināti netaupīs uz materiālu kvalitāti ar ev motoru ražošanā. Nu vairāk, kā rietumi
Offline
versatile
16. Jun 2025, 16:41 #8425

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

Vispār neesmu sajūsmā par Ķīnas autobūvi. Tieši tie paši aizspriedumi, kas visiem citiem.
BET
EV ir n-reizes vienkāršāki par ICE. Baterijas dzesēšana un sildīšnaa, lai cik būtu sarežģītas, tomēr tāpat ir vienkāršākas par parasta iekšdedzes dzinēja eļļošanas un dzesēšanas sistēmām. Tai skaitā remontā, ja vien sūkni neiebūvē baterijā.
Baterijas ķīnieši taisa tik daudz, kā neviens cits. Dažādi iemesli. Bet tā ir. Pieliekam valdības subsīdijas un dabonam gala cenu, kas vienkāršam pircējam Latvijā ir bez argumentiem. To 240 eur/mēn piemēru te jau augstāk lika. Es tik daudz lēju dīzeli mašīnā katru mēnesi, a te jau viss maksājums + piemājas rozete.
Offline
casivupi
17. Jun 2025, 08:16 #8426

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 353

Braucu ar:

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/kodiaq/cbhppk.html

(lietots) Skoda Kodiaq tagad maksā kā dzīvoklis Bolderājā

[ Šo ziņu laboja casivupi, 17 Jun 2025, 08:16:14 ]

Offline
Arsm3ns
17. Jun 2025, 08:40 #8427

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1347

Braucu ar:


17 Jun 2025, 08:16:03 @casivupi rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/kodiaq/cbhppk.html

(lietots) Skoda Kodiaq tagad maksā kā dzīvoklis Bolderājā
diezgan lōģiski. Tirgus parāda, ka labāk kodiakā, nekā bolderājā
Offline
bills
17. Jun 2025, 17:52 #8428

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1210

Braucu ar:

Tas ir uzskatāms piemērs kā dīleri kropļo tirgu.

Tads 4x4 190hp dīzelis selec bāzītē būtu ap 44k, nu man kaut kā neticās, ka tur dopos būtu vēl 15 k salikti. kāpēc 15k, jo tāds faktiskais cenu kritums 12 mēnešos.

Šo shēmu var ļoti labi redzēt ar operatīvā līcinga mašīnā, t.i. pēc pieciem gadiem atlikusī vertība ir 30-35%, dīleris paņem to atpakaļ, pieliek atpakał 30%un liek ss. Sanāk uz vienu mašīnu dubultā varka.

Tulīt pilns ss būs ar 2020 gada mašīnām, kam faktiski būtu jāmaksā 7-11k nevis 15-18k

[ Šo ziņu laboja bills, 17 Jun 2025, 17:53:38 ]

Offline
smudo
17. Jun 2025, 18:03 #8429

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


17 Jun 2025, 17:52:49 @bills rakstīja:
Tas ir uzskatāms piemērs kā dīleri kropļo tirgu.

Tads 4x4 190hp dīzelis selec bāzītē būtu ap 44k, nu man kaut kā neticās, ka tur dopos būtu vēl 15 k salikti. kāpēc 15k, jo tāds faktiskais cenu kritums 12 mēnešos.

Šo shēmu var ļoti labi redzēt ar operatīvā līcinga mašīnā, t.i. pēc pieciem gadiem atlikusī vertība ir 30-35%, dīleris paņem to atpakaļ, pieliek atpakał 30%un liek ss. Sanāk uz vienu mašīnu dubultā varka.

Tulīt pilns ss būs ar 2020 gada mašīnām, kam faktiski būtu jāmaksā 7-11k nevis 15-18k




Lasu, bet neuztveru Tavu domu, kādēl pirmajā darījumā ir OK uzlikt uzcenojumu, lai segtu algas telpas un nopelnītu, bet otrajā vairs nē? Un kādēl ir dubulta peļņa, ja tiek atrasti divi dažādi klienti un noslēgti divi dažādi darījumi ar 5 gadu starpību? Cik tirgus gatavs maksāt, pa tik gan jau arī pādos. Ja prasīs parāk daudz - pirks jaunus auto vai vecākus, ne no dīleriem. P.S. Neesmu (vai jebkādu citu preču) auto tirgotājs
Offline
kkas
17. Jun 2025, 18:03 #8430

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9876

Braucu ar: Alfu

Konkrētajā gadījumā operatīvā atlikums ir kāds ir + standarta varka virsū. Loģiski ka viņš pēc tam gadu mētājas pie dīlera kamēr kāds taupītājs jamo nopērk. Ja vēl bijis operatīvajā uzņēmumam bez pirmās iemaksas ,tad atlikums tur ir daudz virs tirgus vērtības.
Offline
bills
17. Jun 2025, 18:22 #8431

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1210

Braucu ar:


17 Jun 2025, 18:03:52 @smudo rakstīja:

17 Jun 2025, 17:52:49 @bills rakstīja:
Tas ir uzskatāms piemērs kā dīleri kropļo tirgu.

Tads 4x4 190hp dīzelis selec bāzītē būtu ap 44k, nu man kaut kā neticās, ka tur dopos būtu vēl 15 k salikti. kāpēc 15k, jo tāds faktiskais cenu kritums 12 mēnešos.

Šo shēmu var ļoti labi redzēt ar operatīvā līcinga mašīnā, t.i. pēc pieciem gadiem atlikusī vertība ir 30-35%, dīleris paņem to atpakaļ, pieliek atpakał 30%un liek ss. Sanāk uz vienu mašīnu dubultā varka.

Tulīt pilns ss būs ar 2020 gada mašīnām, kam faktiski būtu jāmaksā 7-11k nevis 15-18k




Lasu, bet neuztveru Tavu domu, kādēl pirmajā darījumā ir OK uzlikt uzcenojumu, lai segtu algas telpas un nopelnītu, bet otrajā vairs nē? Un kādēl ir dubulta peļņa, ja tiek atrasti divi dažādi klienti un noslēgti divi dažādi darījumi ar 5 gadu starpību? Cik tirgus gatavs maksāt, pa tik gan jau arī pādos. Ja prasīs parāk daudz - pirks jaunus auto vai vecākus, ne no dīleriem. P.S. Neesmu (vai jebkādu citu preču) auto tirgotājs


Dubultā, jo atlikusī vērtība sākotnēji tiek noteikta zemāka attiecīgi viens klients samaksā vērtības zudumu plus peļņu, otrajā gadījumā otrs klents samaksā izcenojumu uz tā konpirmais izmaksājis. Okok, juridiski viss pareizi, bet kaut kā neetiski, turklāt tirgū visu laiku makslīgi tiek palielinātas cenas, kas ne tuvu neatbilst faktiskajai vērtībai. Laikam jau kamēr ir maksātāji un valsts to nekontrolē nekas nemainīsies.
Offline
shirminieks
17. Jun 2025, 18:31 #8432

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1925

Braucu ar: 81

Kamēr muļķīši pirks lietotus auto pa kosmiskām cenām, tikmēr sludinājumos tās kosmiskās cenas liks
Offline
Mikels
17. Jun 2025, 18:38 #8433

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5213

Braucu ar: cieņu


17 Jun 2025, 18:31:10 @shirminieks rakstīja:
Kamēr muļķīši pirks lietotus auto pa kosmiskām cenām, tikmēr sludinājumos tās kosmiskās cenas liks

Katrs modelis maksā tik cik viņš lietoto tirdziņā maksā,ja kaut kas parādās zem tirgus cenas,tad tas pazūd no ss.lv stundas laikā.
Attiecīgi,ko nozīmē muļķīši, kādi tad ir varianti, ja auto ir nepieciešams, nepirkt un iet ar kājām?

Es kādus 6 mēnešus sēdēju ss.lv un tāpat nekas mega salds neizleca un tagad jorpojām pēc auto nopirkšanas inerces pēc pačeloju ss.lv un joprojām nekas nav īsti bijis, es tā varētu gaidīt gadiem mega saldo piedāvājumu

Ā un valsts jau reiz ir regulējusi tirgū cenas, tas saucās komunisms

[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Jun 2025, 18:45:23 ]

Offline
abyss
17. Jun 2025, 18:42 #8434

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8609

Braucu ar: e39 523

Bļed jūs debīli esat??? Ja es gribu pirkt 10 gadīgu behupa 40k, nekāda valsts vai poweristi man to tagad neaizliegs. Nu jebal

Tualetes papīru arī pārāk dārgi nedrīkstu pirkt???


Kaut kāda latvieša skaudība te lien ārā, man ir tikai 5k, bet gribu pirkt mašīnu, kura ss maksā 30k

[ Šo ziņu laboja abyss, 17 Jun 2025, 18:43:44 ]

Offline
bills
17. Jun 2025, 19:01 #8435

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1210

Braucu ar:


17 Jun 2025, 18:38:36 @Mikels rakstīja:

17 Jun 2025, 18:31:10 @shirminieks rakstīja:
Kamēr muļķīši pirks lietotus auto pa kosmiskām cenām, tikmēr sludinājumos tās kosmiskās cenas liks

Katrs modelis maksā tik cik viņš lietoto tirdziņā maksā,ja kaut kas parādās zem tirgus cenas,tad tas pazūd no ss.lv stundas laikā.
Attiecīgi,ko nozīmē muļķīši, kādi tad ir varianti, ja auto ir nepieciešams, nepirkt un iet ar kājām?

Es kādus 6 mēnešus sēdēju ss.lv un tāpat nekas mega salds neizleca un tagad jorpojām pēc auto nopirkšanas inerces pēc pačeloju ss.lv un joprojām nekas nav īsti bijis, es tā varētu gaidīt gadiem mega saldo piedāvājumu

Ā un valsts jau reiz ir regulējusi tirgū cenas, tas saucās komunisms


Mans novērojums:

1. Tirgus ir pārsatināts ar piedāvājumu, tāpēc visi ik pēc trim gadiem pārlec uz kaut ko labāku līdzīgi kā ar tindera mēbelēm.
2. Autoražotāji ir apvienojušies kartelī, tā vietā lai vienā mašīnā apvienoto visu nepieciešamo, viņi to izdala uz trim modeļiem.
3. Nesaprotu, kāpēc lielie uzņēmumi tās mašīnas izpērk nelaborāt, tas laikam kaut kāds grāmatvedības šits, jo iepriekšējā koantorī mašīnas tika izpirkas un vēl brauktas gadus piecus, līdz sāk dzīvoties pa servisu, vai piedāvātas darbiniekiem par atlikušo cenu arnosacījumu, ka tirgošanā tuvākos divus gadus parādīties nevar.
Offline
shirminieks
17. Jun 2025, 19:07 #8436

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1925

Braucu ar: 81


17 Jun 2025, 18:42:58 @abyss rakstīja:
Bļed jūs debīli esat??? Ja es gribu pirkt 10 gadīgu behupa 40k, nekāda valsts vai poweristi man to tagad neaizliegs. Nu jebal

Tualetes papīru arī pārāk dārgi nedrīkstu pirkt???


Kaut kāda latvieša skaudība te lien ārā, man ir tikai 5k, bet gribu pirkt mašīnu, kura ss maksā 30k


Neviens jau cenas neregulē un nesaka, ka vajadzētu regulēt - tikai novērojums, ka lietoto auto tirgus nav atgriezies pirms-COVID normās. Ja cilvēks grib pa gadu vecu Kodiaq maksāt tikpat, cik maksā pilnīgi jauns - lūdzu

Šobrīd gandrīz visiem jauniem auto ir kampaņas, un ja tās nav publiskas, tad cenas var labi runāt; lietoto cenas vēljoprojām uzvedas līdzīgi kā COVID-laikā, kad jauniem auto cenas nevarēja runāt & bija jāgaida 12-mēnešus.
Offline
abyss
17. Jun 2025, 19:28 #8437

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8609

Braucu ar: e39 523

Augstāk taču rakstīts, ka valstij jākontrolē to cik maksās lietota mašīna
Offline
shirminieks
17. Jun 2025, 19:37 #8438

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1925

Braucu ar: 81


17 Jun 2025, 19:01:47 @bills rakstīja:

17 Jun 2025, 18:38:36 @Mikels rakstīja:

17 Jun 2025, 18:31:10 @shirminieks rakstīja:
Kamēr muļķīši pirks lietotus auto pa kosmiskām cenām, tikmēr sludinājumos tās kosmiskās cenas liks

Katrs modelis maksā tik cik viņš lietoto tirdziņā maksā,ja kaut kas parādās zem tirgus cenas,tad tas pazūd no ss.lv stundas laikā.
Attiecīgi,ko nozīmē muļķīši, kādi tad ir varianti, ja auto ir nepieciešams, nepirkt un iet ar kājām?

Es kādus 6 mēnešus sēdēju ss.lv un tāpat nekas mega salds neizleca un tagad jorpojām pēc auto nopirkšanas inerces pēc pačeloju ss.lv un joprojām nekas nav īsti bijis, es tā varētu gaidīt gadiem mega saldo piedāvājumu

Ā un valsts jau reiz ir regulējusi tirgū cenas, tas saucās komunisms


Mans novērojums:

1. Tirgus ir pārsatināts ar piedāvājumu, tāpēc visi ik pēc trim gadiem pārlec uz kaut ko labāku līdzīgi kā ar tindera mēbelēm.
2. Autoražotāji ir apvienojušies kartelī, tā vietā lai vienā mašīnā apvienoto visu nepieciešamo, viņi to izdala uz trim modeļiem.
3. Nesaprotu, kāpēc lielie uzņēmumi tās mašīnas izpērk nelaborāt, tas laikam kaut kāds grāmatvedības šits, jo iepriekšējā koantorī mašīnas tika izpirkas un vēl brauktas gadus piecus, līdz sāk dzīvoties pa servisu, vai piedāvātas darbiniekiem par atlikušo cenu arnosacījumu, ka tirgošanā tuvākos divus gadus parādīties nevar.


Atbilde uz 3-jautajumu: lielie uzņēmumi negrib deal’ot ar autoparku vadību (riepas, apkopes, remonti, apdrosinasana) - tapec aizvien vairak izvelas pilna servisa lizingu, kur 3-4 gadus maksa vienu fiksetu maksajumu, kur ieklauts viss. Kur nu vel chakareties ar arpusgarantijas auto remontiem

Tos lietotos auto pērk privātpersonas

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 17 Jun 2025, 19:40:55 ]

Offline
smudo
17. Jun 2025, 23:42 #8439

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


17 Jun 2025, 18:22:25 @bills rakstīja:

17 Jun 2025, 18:03:52 @smudo rakstīja:

17 Jun 2025, 17:52:49 @bills rakstīja:
Tas ir uzskatāms piemērs kā dīleri kropļo tirgu.

Tads 4x4 190hp dīzelis selec bāzītē būtu ap 44k, nu man kaut kā neticās, ka tur dopos būtu vēl 15 k salikti. kāpēc 15k, jo tāds faktiskais cenu kritums 12 mēnešos.

Šo shēmu var ļoti labi redzēt ar operatīvā līcinga mašīnā, t.i. pēc pieciem gadiem atlikusī vertība ir 30-35%, dīleris paņem to atpakaļ, pieliek atpakał 30%un liek ss. Sanāk uz vienu mašīnu dubultā varka.

Tulīt pilns ss būs ar 2020 gada mašīnām, kam faktiski būtu jāmaksā 7-11k nevis 15-18k




Lasu, bet neuztveru Tavu domu, kādēl pirmajā darījumā ir OK uzlikt uzcenojumu, lai segtu algas telpas un nopelnītu, bet otrajā vairs nē? Un kādēl ir dubulta peļņa, ja tiek atrasti divi dažādi klienti un noslēgti divi dažādi darījumi ar 5 gadu starpību? Cik tirgus gatavs maksāt, pa tik gan jau arī pādos. Ja prasīs parāk daudz - pirks jaunus auto vai vecākus, ne no dīleriem. P.S. Neesmu (vai jebkādu citu preču) auto tirgotājs


Dubultā, jo atlikusī vērtība sākotnēji tiek noteikta zemāka attiecīgi viens klients samaksā vērtības zudumu plus peļņu, otrajā gadījumā otrs klents samaksā izcenojumu uz tā konpirmais izmaksājis. Okok, juridiski viss pareizi, bet kaut kā neetiski, turklāt tirgū visu laiku makslīgi tiek palielinātas cenas, kas ne tuvu neatbilst faktiskajai vērtībai. Laikam jau kamēr ir maksātāji un valsts to nekontrolē nekas nemainīsies.



Bet parasti jau fiziskas personas, ja domā, ka izmaksājušas vairāk, nekā tirgus vērtība, cenšas to auto izpirkt. Zinu arī uzņēmumus ar lieliem autoparkiem, kas izpērk op līzinga auto, ja tirgus labvēlīgs un tad vairumā tos uzreiz pārdod tālāk kādam citam tirgotājam. Dileriem paliek tie, ar kuriem op līzinga ņēmējs negrib ņemties. Mans komentārs vairāk par to, ka tas no op līzinga paņemtais auto tāpat parasti būs jāpeikrāso/jāpiepulē, kaut kādas apkomes vai mikro remonti, ķīmiskā salonam, bildes un uzglabāšana & pati pārdošana kādam jāveic + jānofinansē iegādes cena līdz pārdošanas brīdim un to visu darot, gribas arī nopelnīt. Nezinu, ka tur dubulta peļņa beigās savācas - varbūt uz kādu super veiksmīgu auto, bet kopumā jau tomēr dīleri konkurē savā starpā ar atpirkuma vērtībām un pavisam no realitātes atrautus atpirkumus nedod?
Offline
casivupi
18. Jun 2025, 08:11 #8440

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 353

Braucu ar:


Bet parasti jau fiziskas personas, ja domā, ka izmaksājušas vairāk, nekā tirgus vērtība, cenšas to auto izpirkt. Zinu arī uzņēmumus ar lieliem autoparkiem, kas izpērk op līzinga auto, ja tirgus labvēlīgs un tad vairumā tos uzreiz pārdod tālāk kādam citam tirgotājam. Dileriem paliek tie, ar kuriem op līzinga ņēmējs negrib ņemties. Mans komentārs vairāk par to, ka tas no op līzinga paņemtais auto tāpat parasti būs jāpeikrāso/jāpiepulē, kaut kādas apkomes vai mikro remonti, ķīmiskā salonam, bildes un uzglabāšana & pati pārdošana kādam jāveic + jānofinansē iegādes cena līdz pārdošanas brīdim un to visu darot, gribas arī nopelnīt. Nezinu, ka tur dubulta peļņa beigās savācas - varbūt uz kādu super veiksmīgu auto, bet kopumā jau tomēr dīleri konkurē savā starpā ar atpirkuma vērtībām un pavisam no realitātes atrautus atpirkumus nedod?


Nezinu kāpēc, bet man teica ka moller lietoti auto apgrozās līdz 1k auto mēnesī. Drošvien visā baltijā? Līdz ar to tur nav tā ka viņi pa 1 auto pisās un apkopj. Tur ir konveijers.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo