Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXX

AutorsZiņojums
ciinja
06. Mar 2015, 12:38 #8401

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 1070

Braucu ar:


06 Mar 2015, 12:16:33 fubuz rakstīja:

06 Mar 2015, 12:09:51 ciinja rakstīja:

06 Mar 2015, 12:04:29 fubuz rakstīja:

06 Mar 2015, 11:52:27 91 rakstīja:

06 Mar 2015, 11:45:02 tomick rakstīja:

Paskatījos visu karti. Nu nebūs tā pievada uz lidostu. Ja mums Dienvidu tilts izmaksāja 500k, tad jauns dzelzceļa tilts un Rīgas HES baseina šķersojums kopā točna miljardu izmaksās.


Tad jau redzēsim.
Skaidrs, ka būs daudz gribētāju pasmelties no šī gadsmita projekta, par to nevajadzētu būt šaubām. Tomēr šajā gadījumā nebūs gluži tas pats, kas ar Dienvidu tiltu, jo šeit tomēr lielākā daļa no visas naudas būs Eiropas finansējums, kura izlietojumu kontrolēs un par kuru būs jāatskaitās.


Pats tilts nebija nemaz tik dārgs.
Visas estakādes utt. ujp. sadārdzināja pasākumu.
Tilta cena lvl/m bija atbilstoša.

http://lv.wikipedia.org/wiki/Dienvidu_tilts#D.C...lts_pasaul.C4.93


Otrā un trešā rindkopa tikai man parādās, vai arī kopējot linku pat neizlasīji.
Neadekvāti ir izdalīt estakādes, ceļu pārbūves un pārvadus tikai uz tilta kopējo garumu.

Tur ir bijis pārtēriņš, bet nekādā gadījumā tas nav pasaulē dārgākais tilts, kā arī pārtēriņš noteikti nav 2x vai 3x. pāris % maksimums.

Aizmirsu ka powerā rakstošie automātiski visi ir retardi, vajadzēja paskaidrot ka jā, tev ir taisnība, skat. linku.
Offline
tomick
06. Mar 2015, 12:41 #8402

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


06 Mar 2015, 12:23:55 hronists rakstīja:

06 Mar 2015, 12:19:35 tomick rakstīja:

06 Mar 2015, 12:12:05 Cherbikoff rakstīja:

06 Mar 2015, 12:04:23 tomick rakstīja:


Atļaušos vēl paklapēt pieri

Pat nezinu no kura gala sākt skaidrot

Pamēģināšu tā īsi un vienkārši. Sāksim ar importu - Āzija ar Ķīnu un Japānu priekšgalā, Amerika, Austrālija un pat Āfrika. Praktiski neviens maršruta freighters nelido uz Rīgu. Lielākā daļa nometas FRA, AMS, HEL, TXL u.c. Ja krava pārsniedz pasažieru lidmašīnā iekraujamās kravas apjomus, tad vienīgais variants no centrāleiropas lidostām viņu atvest uz šejieni ir ar fūri. Fūre brauc 4 dienas un maksā Eksports - same thing otrā virzienā. Ja kravu nevar iekraut pasažieru lidmašīnas kravas nodalījumā, tad jāved uz kādu lidostu, no kuras ir pietiekama izmēra lidmašīna uz vajadzīgo galapunktu.



No loģistikas viedokļa taisnība, bet paskatoties plašāk - kravas? Ko mes eksportēsim un ko importēsim?
Vari nosaukt kaut vai preču vai izejvielu grupas ko mūsu ekonomika importēs vai tuvākajā pārskatāmākajā nākotnē 10-20 gadi eksportēs tādos apjomos, lai vismaz daļēji noslogotu šādu līniju?



ja jau to kravu nebūtu, tad ne man, ne maniem kolēģiem un konkurentiem nebūtu ko darīt kravas ir arī tagad - par to neuztraucies.


Nu tak pasaki konkrēti kādas kravas un no kurienes uz kurieni tiek vestas? Cik t gadā piemēram jūsu kantoris pārvadā un kādos virzienos?

Es piemerām zinu par naftas produktiem pa visiem Rīgas termināliem. Gan virzienus, gan apjomus, gan produktu veidus.
Par beramkravām un saliktajām nezinu.

tapēc arī prasu iedomāties , kā izskatīsies, tas kad piemēram pienāks lidostas terminālī viens kravas vilciens ar pieņemsim 100 konteineriem. Viņš pēc garuma vien beigsies tikai aiz pasta ēkas, ja lokomatīvi apstādinās pie RIX administrācijas. Konteineri nav cilvēki, aks stacijā paši izkāpj un aiziet uz lidmašīnu.

Nevar atrast kāds tad tur plaņotais kravu apgrozījums lidostas terminālī gadā.


beidz ņemties, kravas uz lidostu nebūt nebūs primārais un gan jau uztaisīs mazu šķirošanas termināli lai varētu reizi dienā 100 konteinerus ievest.


UN pasažieri? 8 vilcieni dienā x cilvēku skaits vilcienā = ? Ar nosacījumu, ka visi vilciena pasažieri izkāpj lidostā un aizlido.
Offline
hronists
06. Mar 2015, 12:44 #8403

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


06 Mar 2015, 12:41:12 tomick rakstīja:

UN pasažieri? 8 vilcieni dienā x cilvēku skaits vilcienā = ? Ar nosacījumu, ka visi vilciena pasažieri izkāpj lidostā un aizlido.


1) tev žēl, ja?
2) jau pašlaik Lux Express un un Eirolines autobusiem ir pietura "Lidosta". tātad braucēji ir un būs vēl.
Offline
tomick
06. Mar 2015, 12:53 #8404

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


06 Mar 2015, 12:44:23 hronists rakstīja:

06 Mar 2015, 12:41:12 tomick rakstīja:

UN pasažieri? 8 vilcieni dienā x cilvēku skaits vilcienā = ? Ar nosacījumu, ka visi vilciena pasažieri izkāpj lidostā un aizlido.


1) tev žēl, ja?
2) jau pašlaik Lux Express un un Eirolines autobusiem ir pietura "Lidosta". tātad braucēji ir un būs vēl.

Nav man žēl.
Izskatās ka laba ideja par Rail baltic tiek uztaisīta par kārtējo Daugavas kanāla rakšanas projektu.

Kaut vai no cipariem. Ja viss projekts kopa maksā Latvijai 1,5 miljardi, kam es arī negribātu ticēt. Jo diez vai var tik lēti pārvilkt pāri sliedes visai valstij, to visu elektrificēt utt. Kaut vai kartē iezīmētais tilts pāri Rīgas HEs ūdenskratuvei savus 200-300 milj izmaksas.

Atzaru uz Lidostu jau nu arī nevar par 500 milj uztaisīt. Kaut vai rupji piemetot Jauns tilts, tunelis, sliedes ar elektrību stacijas rekonstrukcija.
Offline
Fazan
06. Mar 2015, 13:36 #8405

Kopš: 06. Mar 2015

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


06 Mar 2015, 11:26:57 zulus rakstīja:
Bet ko tu sagaidi no cilvēka, kurš uzbliež māju purvā par kosmisku ciparu ziedu laikos, pēc tam izrādās, kaļopenes tur lido pāri, tad saprot, ka māja maksā 1/3 no kredīta atlikuma un tagad viņiem vēl vilcienu palaidīs gar logiem (šis, protams, ir konktrēti pārspīlēts) - visa dzīve vienos metienos, bēdās un kredītu jūgos

Personīgi māja, kurā dzīvoju, ir ~100m no dzelzceļa Rīga-Skulte, stāv jau 50 gadus, prečinieki, kad brauc garām, uz dīvāna sajūta dažreiz kā uz kuģīša, bet nekas nekur nebrūk ,enkādu baiso trokšņu nav utt; Tāpat visa jūrmala, kur vilciens cauri mauc, sigulda utt.






Valdība ir pārskatījusi iespējamās trases izvietojumu un ieviesusi galējo izmaiņu redakciju. Skat foto!
Offline
RVR
06. Mar 2015, 13:52 #8406

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR


06 Mar 2015, 12:09:38 tomick rakstīja:

Lētāk būtu jaunu lidostu pie sauriešiem uzbūvēt nevis jāties ar divu platumu sliedēm cauri visai Rīgai. Un vēl tunelis zem Āgenskalna. Metro redz nevarēja būvēt, bet kravas vilcieniem tuneli var būvēt.


Tā jau ir pilnīga demagoģija. Domāju, ka Tev pat nav nojausmas, cik ĻOTI daudz izmaksā uzbūvēt jaunu lidostu no nulles.

Piemēram, jaunā Berlīnes lidosta (Brandenburga) jau izmaksāja vairāk kā 4 miljardus un tās ekspluatācija vēl nav uzsākta, gala cipars būs vēl lielāks.

Arī par metro Tu stum pilnīgu sviestu. Tu esi tajā vecumā, lai būtu informēts par iemesliem, kāpēc toreiz to projektu noraka (migrantiem un Vecrīgas apdraudējumu), tāpēc to pieminēt šajā Āgenskalna kontekstā arī ir demagoģija. Pie tam, tas vēl nav galīgais variants ar to tuneli zem Āgenskalna, bet viens no diviem.
Offline
RVR
06. Mar 2015, 13:59 #8407

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR

Par "jāšanos centrā ar diviem platumiem" - tas viss ir risināms, lūk Tev reāls, jau izbūvēts piemērs no Lietuvas:





Offline
subaru
06. Mar 2015, 14:15 #8408

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10394

Braucu ar: rokām uz stūres

ar ļoti platām riepām tur pat var braukt ar mašīnu
Offline
tomick
06. Mar 2015, 14:28 #8409

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


06 Mar 2015, 13:52:47 91 rakstīja:

06 Mar 2015, 12:09:38 tomick rakstīja:

Lētāk būtu jaunu lidostu pie sauriešiem uzbūvēt nevis jāties ar divu platumu sliedēm cauri visai Rīgai. Un vēl tunelis zem Āgenskalna. Metro redz nevarēja būvēt, bet kravas vilcieniem tuneli var būvēt.


Tā jau ir pilnīga demagoģija. Domāju, ka Tev pat nav nojausmas, cik ĻOTI daudz izmaksā uzbūvēt jaunu lidostu no nulles.

Piemēram, jaunā Berlīnes lidosta (Brandenburga) jau izmaksāja vairāk kā 4 miljardus un tās ekspluatācija vēl nav uzsākta, gala cipars būs vēl lielāks.

Arī par metro Tu stum pilnīgu sviestu. Tu esi tajā vecumā, lai būtu informēts par iemesliem, kāpēc toreiz to projektu noraka (migrantiem un Vecrīgas apdraudējumu), tāpēc to pieminēt šajā Āgenskalna kontekstā arī ir demagoģija. Pie tam, tas vēl nav galīgais variants ar to tuneli zem Āgenskalna, bet viens no diviem.


Tas ir salīdzinoši. Protams, ka ar visu kopā jauna lidosta ir abnormāla nauda. Un tādu trasi nav iespējams uzbūvēt par 1,5 miljardiem.

Kur, kāds var vienkāršiem vārdiem paskaidrot, no kurienes radīsies kravas pie mums ko pārkraut? Skandināvijas galu nosmels Tallina.
Vienīgais, kas mums paliek Krievija, Baltkrievija, Ukraina.
Offline
JDS
06. Mar 2015, 14:37 #8410

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Mar 2015, 11:31:33 91 rakstīja:

06 Mar 2015, 11:00:24 tomick rakstīja:
Kapēc man vajadzētu izkāpt Rīgas stacijā un pēc tam ar vilcienu caur ķekavu braukt uz lidostu. Ja ar taksometrs no stacijas var aizbraukt 15 min?

Vilciens seshas-astonjas tik liidz tornjkalnam brauc
Tu kaut ko neesi sapratis.

Vilciens iebrauks no Igaunijas puses Rīgas stacijā pa veco Ērgļu dzelceļa trasi, pieturēs Rīgas stacijā, tad turpinās tālāk pa Jūrmalas dzelzceļu līdz Imantai un nogriezīsies uz lidostu, pieturēs lidostā, tad turpinās tālāk gar Mārupi uz Lietuvu.

No Igaunijas un Lietuvas varēs nokļūt Rīgas lidostā uzreiz, nekur nepārsēžoties. No Rīgas centra līdz lidostai varēs nokļūt dažās minūtēs, nevis braucot ar autobusu pusstundu.
Offline
tomick
06. Mar 2015, 14:42 #8411

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

rekur citāts no apstiprinātā AECOM ziņojuma:

"
Labākā līnija (1. variants –– sarkanais maršruts) TEN-T Baltijas dzelzceĜa pamata maršrutam ar starpsliežu platumu 1435 mm tika izvēlēta un projektēta kā vistiešākais un īsākais ceĜš no tālākā dienvidu punkta līdz šā koridora tālākajam ziemeĜu punktam. Jaunā 1435 mm starpsliežu platuma līnija sākas pie Lietuvas robežas un šėērso KauĦu pa jaunu dzelzceĜa līniju, lai mazinātu līkumus un ātruma ierobežojumus. KauĦā maršruts tieši neskars Centrālo staciju, bet izmantos Palemonas staciju kā pārejas savienojumu ar esošo 1520 mm platuma līniju, lai iesaistītu Centrālo staciju, un pārsēšanās punktu turp un atpakaĜ braucieniem uz lidostu, ko apkalpos autobuss vai 1520 mm platuma dzelzceĜš. Šajā zonā atradīsies arī no jauna piedāvātais dažādveida transporta mezgls, ko varēs viegli izmantot minētajā maršrutā. DzelzceĜa līnija tiek turpināta uz ziemeĜiem, skarot PaĦevežu rietumu daĜu, kur paredzēta pieturvieta pasažieru un preču vilcieniem, un pēc tam tā tiek virzīta ziemeĜu virzienā uz Latviju. Latvijā šī līnija virzās garām Iecavai, šėērso Daugavu austrumos no Rīgas pie Salaspils, kur paredzēts uzbūvēt austrumu-rietumu virziena dažādveida transporta pārsēšanās staciju. Rīgā tiek izveidota jauna 1435 mm starpsliežu platuma dzelzceĜa infrastruktūra, izmantojot veco ĒrgĜu līniju, un pēc tam līnija sasniedz Centrālo staciju. Vilcieni, kas atiet no Centrālās stacijas, izmanto to pašu maršrutu, lai iebrauktu atpakaĜ galvenajā ziemeĜu-dienvidu virziena posmā. No šā savienojuma punkta līnija tiek turpināta uz ziemeĜiem, virzoties paralēli „Via Baltica” automaăistrālei uz Pērnavu, vēl vienu starpposma pieturu, un pēc tam – uz Tallinas Centrālo staciju, ar pieturas punktu vispirms Tallinas lidostā."

Kapēc Leiši var bet mēs nē? Kaut vai Suntažos uzbliezt Rīga II staciju un rakstīt nākošo projektu uz starpsavienojumu ar lidostu, centru utt.
Offline
RVR
06. Mar 2015, 14:44 #8412

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR


06 Mar 2015, 14:37:01 JDS rakstīja:

Vilciens seshas-astonjas tik liidz tornjkalnam brauc



Tagadējais vilciens pa tagadējiem ceļiem un veco tiltu pienāk Torņakalnā pēc 4 minūtēm

Būvējot RB ir paredzēts jauns tilts, blakus jau esošajam.
Offline
RVR
06. Mar 2015, 14:46 #8413

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR

Kauņas un Rīgas lidostas nu galīgi nav salīdzināmas pēc apjomiem.
Offline
sn
06. Mar 2015, 14:46 #8414

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879751

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Rīga-Torņkalns ir 5 minūtes:
http://www.1188.lv/satiksme/vilcieni/saraksti?f...2051479&tc=1

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
JDS
06. Mar 2015, 14:52 #8415

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Mar 2015, 12:44:23 hronists rakstīja:

06 Mar 2015, 12:41:12 tomick rakstīja:

UN pasažieri? 8 vilcieni dienā x cilvēku skaits vilcienā = ? Ar nosacījumu, ka visi vilciena pasažieri izkāpj lidostā un aizlido.


1) tev žēl, ja?
2) jau pašlaik Lux Express un un Eirolines autobusiem ir pietura "Lidosta". tātad braucēji ir un būs vēl.

nevis jau pashlaik, bet veel ir palikusi. Kautgan tur vairs ne tuvu nebrauc cauri visi reisi kas agraak. Tagad taapat liela dalja mauc uz viljnju un kaunu jo rix vairs neineresee. Agraak leishi gaaza apkaart tos autobusus un bij pilns ar vinjiem pieturaa lidosta

91, 5min ir sarakstos,dziivee 6-7 cik bij noveerots

[ Šo ziņu laboja JDS, 06 Mar 2015, 14:55:53 ]

Offline
RVR
06. Mar 2015, 14:55 #8416

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR


06 Mar 2015, 14:46:50 sn rakstīja:
Rīga-Torņkalns ir 5 minūtes:
http://www.1188.lv/satiksme/vilcieni/saraksti?f...2051479&tc=1


Pēc 5 minūtēm vilciens jau atiet tālāk, pienāk pēc četrām

No PV dienesta saraksta:
Offline
Fandulis
06. Mar 2015, 15:15 #8417

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13806

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

91 nav tolka, ir tikai apdirsiens, viss ir slikti utt.

..uzbūvē majas - slikti, grib būvet dzelzceļu - slikti ,a kā ,a cik,a vai paspēs

Man arī nekāda taustāma labuma, tikai nervu pisaks (bija), bet vismaz kaut kas būs pēc EU standartiem, viss kas būvēts ar EU līdzfinansējumu vismaz kaut cik kontrolējās un turās kopā. Atšķirībā no pašmāju kontroles institūcijām šķiet manāma.
Offline
tomick
06. Mar 2015, 15:25 #8418

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

rekur no pētījuma:
Based upon the available information it is thought Rail Baltica will most likely carry timber and paper products, food, containers and potentially some other products in lower volumes such as fertilizers, fuel and chemical products and manufactured goods.

Ko kokmateriāliem darīt lidostas terminālī?


Un vēl pētījuma ir uzrakstīts ka izdevīgākais maršruts ir taisnākais (apzīmēts ar sarkanu līniju).

Offline
hronists
06. Mar 2015, 15:40 #8419

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


06 Mar 2015, 15:25:56 tomick rakstīja:

Ko kokmateriāliem darīt lidostas terminālī?



tu vari pastāstīt kāpēc tev liekas, ka visi kravenieki brauks cauri lidostai nevis hujārīs pa taisnāko ceļu?
Offline
daticho
06. Mar 2015, 15:43 #8420

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11428

Braucu ar: FN-15

Cik diez maksas bilete no Rigas lidz Kaunas autotirgum? :kebabine: :s_chesnachkom:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4