Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
karlsonss
03. Jul 2015, 22:26 #8381

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

fat`n slow
Offline
Rudzins
03. Jul 2015, 22:34 #8382

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2493

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu


03 Jul 2015, 22:26:36 karlsonss rakstīja:
fat`n slow

Nekā, no malas skatoties izskatījās ka viņš to maisu iesita tajā automāta uz mūžiem. Viņam tak masa, un lielāks sitiens nekā mazajiem, tieviņiem puikiņiem
Offline
karlsonss
03. Jul 2015, 22:40 #8383

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

nevis iesit bet iestuuma
Offline
artis83
04. Jul 2015, 00:56 #8384

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

jaa...welcome to vatenju klubaa
Offline
karlsonss
04. Jul 2015, 01:00 #8385

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


04 Jul 2015, 00:53:42 user rakstīja:
pag, ja man Imantdienas liekas foršs pasākums ,tad es arī esmu vatenis?


tak tu jau esi watenis poweraa
Offline
artis83
04. Jul 2015, 01:03 #8386

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

man liekas ka users taapat ka es dzer sjovakar...peace
Offline
968-jk
04. Jul 2015, 01:14 #8387

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13901

Braucu ar: 30niekiem

Vakar Cēsīs uzstaadot stendu Lampas festivālam aprunājos ar tur esošiem un uz vietas dzīvojošiem cilvēkiem par Imantdienām. Visiem kā vienam viedoklis sakrita ar Mani. Ja jāsalīdzina ar alu, tad Imantdienas ir kā atšālējies Optimnieks.
Offline
hronists
05. Jul 2015, 20:07 #8388

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

Salenieka remontam būs +25%

http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/riga-...kurenci.a136442/

Galvenais par ko - viena ratiņu nobrauktuve, margas un ietves flīzes. tipa šito nevarēja ielikt projektā, aha, nevarēja :roka_roku_mazgā:

davai insaideri pastāstiet par LNK. Kaut kā šamie ir masīvi paņēmuši Rīgas būvobjektus.
Offline
Arsmens
07. Jul 2015, 12:15 #8389

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

http://www.pietiek.com/raksti/ja_demografija_ir_nolemtiba,_tad_iedzivotaju_parvietosanas_ir_vestures_motors

interesants video raksta beigās
https://www.youtube.com/watch?v=I2eITTAaNKo

[ Šo ziņu laboja Arsmens, 07 Jul 2015, 12:16:40 ]

Offline
GTFO
07. Jul 2015, 14:02 #8390

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Audi


Moscow style, bet Rīgā

[ Šo ziņu laboja GTFO, 07 Jul 2015, 14:03:28 ]

Offline
hronists
07. Jul 2015, 14:03 #8391

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


07 Jul 2015, 14:02:55 GTFO rakstīja:

Moscow style


reāls džekpots!
Offline
AAE
08. Jul 2015, 12:43 #8392

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


05 Jul 2015, 20:07:11 hronists rakstīja:
davai insaideri pastāstiet par LNK. Kaut kā šamie ir masīvi paņēmuši Rīgas būvobjektus.

Ar spēcīgu dempingu. Startē ar pašizmaksu vai pat ar mīnusiem. Ļoti maz konkursi, kuros ir kaut minimāls uzcenojums.
Laikam ir nolēmuši ierindoties 1. vietā starp būvniekiem Latvijā. Ņemot vērā to, kas notiek Stradiņos (Skonto+RERE), Inčukalnā (Skonto), tad ilgi vairs nebūs jāgaida...

Pagājušajā ziemā egles vieta pie MK arī bija LNK, nevis Skonto. Gan jau tas Rāvim bija sitiens zem jostas vietas.

[ Šo ziņu laboja AAE, 08 Jul 2015, 12:43:41 ]

Offline
bum_bumz
08. Jul 2015, 13:02 #8393

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7101

Braucu ar: E34


08 Jul 2015, 12:43:11 AAE rakstīja:

05 Jul 2015, 20:07:11 hronists rakstīja:
davai insaideri pastāstiet par LNK. Kaut kā šamie ir masīvi paņēmuši Rīgas būvobjektus.

Ar spēcīgu dempingu. Startē ar pašizmaksu vai pat ar mīnusiem. Ļoti maz konkursi, kuros ir kaut minimāls uzcenojums.

izņemot sekretāri, īsts čurku kantoris

shēma klasiska - katrā objektā vairāku līmeņu apakšuzņēmumi, tie tad arī strādā par vēdera tiesu
Online
sn
08. Jul 2015, 13:07 #8394

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879747

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Nevis vēdera tiesu, bet ar zaudējumiem :naivums_2_postus_augstāk:

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
AAE
08. Jul 2015, 13:40 #8395

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


08 Jul 2015, 13:02:29 bum_bumz rakstīja:

08 Jul 2015, 12:43:11 AAE rakstīja:

05 Jul 2015, 20:07:11 hronists rakstīja:
davai insaideri pastāstiet par LNK. Kaut kā šamie ir masīvi paņēmuši Rīgas būvobjektus.

Ar spēcīgu dempingu. Startē ar pašizmaksu vai pat ar mīnusiem. Ļoti maz konkursi, kuros ir kaut minimāls uzcenojums.

izņemot sekretāri, īsts čurku kantoris

shēma klasiska - katrā objektā vairāku līmeņu apakšuzņēmumi, tie tad arī strādā par vēdera tiesu

Šī "klasiskā" shēma ir neizbēgama.
Nav tāda apjoma būvuzņēmuma Latvijā, kas spētu piesaistīt 200-1000 būvstrādniekus, nomaksāt viņiem legālas algas (viņi nedrīkst atļauties maksāt aploksnē), un vēl papildus viņus noganīt.

Ģenerāluzņēmēja shēma ir pat laba, ja visi apstākļi sakrīt.
-Ģenerālis
-Ģenerāļa projektu vadītājs
-Apakšuzņēmējs, kas nav aizgājis ar dempinga cenu. Un ja ir, tad pats vainīgs - nav ko lekt virs sava dibena. Ja apakšuzņēmējs nevar pavilkt materiālu sagādi, tad to var izdarīt arī ģenerālis viņa vietā.
-Apakšuzņēmēja projektu vadītājs
-Apakšuzņēmēja būvdarbu vadītājs, kas gana savu aitu baru
-Aitu bars, lasīt - Latvijā palikušie "būvstrādnieki"


Pie šādas shēmas ģenerālim atliek ganīt tik apakšuzņēmēja projektu vadītāju, kurš tālāk cīnās ar savu būvdarbu vadītāju tas tālāk ar savu aitu baru.

Ok, izklausās, ka lielie ģenerāļi mūk no darba, bet pie šādas shēmas vismaz paliek gana laika pašai projektu vadībai.

Un, ja ģenerālis pats pieņemtu darbā savu aitu baru, tad arī vadošais personāls jāpalielina. Vidēji - uz 15 būvstrādniekiem 1 darbu vadītājs. Nemaz nerunājot par sagādes daļu u.t.t.
Priekš laba būvobjekta ģenerālim, būtu vajadzīgi vismaz 150-200 cilvēki/mēnesī (vidēji). Tas nozīmē vēl papildus 10 darbu vadītāji, kuriem alga ir kā minimums 1 400 eur uz rokas. Izdevumos tas sastāda ~2 500 x 10 = 25k eur/mēnesī.
Objekts ilgst parasti 18-24 mēneši. Tātad, 45 000 - 60 000 eur/objekts. Un tas ir tikai uz būvdarbu vadītājiem. Vēl var droši piemest klāt 3-5 nedaudz zemākas algas saņēmējus.

Tālāk, būvstrādnieki. Kā jau teicu, ģenerālis nevar atļauties maksāt algu aploksnē (riskē ar liegumu piedalīties turpmākos iepirkumos)
150 cilvēki x 1 000 eur uz rokas = 150 x 1 760 = 264 000 eur/mēnesī.
Lai apakšnieks samaksātu šādu naudu aploksnē:
Oficiālā daļa = 150 x 445 = 66 750 eur/mēnesī
Aploksnes daļa = 150 x 735 x ~1.2 = 132 300 eur/mēnesī

Kopā 199 050 eur/mēnesī
Starpība: 64 950 eur/mēnesī.

"Ietaupījums" uz būvobjektu: 1 169 100-1 558 800 eur.
Jebkurā gadījumā, summa uz 5 milj objektu būs virs 1 milj. eur. Un tie ir aptuveni 20%, kas garantē kauna pilnu seju konkursa atvēršanas brīdī.

[ Šo ziņu laboja AAE, 08 Jul 2015, 13:42:03 ]

Offline
AAE
08. Jul 2015, 13:45 #8396

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2355

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Un vēl viens pluss šai shēmai. Pie darba lielos objektos tiem mazāki uzņēmumi, kas sākotnēji neatbilst konkursa nolikuma prasībām.
Ar laiku viņi apaudzē savu apgrozījumu un var pretendēt uz arvien lielākiem iepirkumiem paši.

Principā, ja uzņēmums ar ~40-50k gada apgrozījumu normāli tiek strādāt pie ģenerāļa, pāris gados var uzaudzēties līdz 1-2 milj. apgrozījumam.
Un šāds apgrozījums jau ļauj dzīvot viņam pašam pa iub.gov.lv

Sen atpakaļ pats sāku strādāt uzņēmumā, kas gada laikā bija ticis līdz ~500k Ls/gadā. Pēc 2-3 gadiem apgrozījums bija 4,5 vai 5 milj. Ls
Offline
logistic
08. Jul 2015, 15:42 #8397

Kopš: 17. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 809

Braucu ar: 60 km/h

Autoparks pie ēkas jau arī liecina, ka strādā par vēdera tiesu un ar zaudējumiem

Offline
Kidd
08. Jul 2015, 15:46 #8398

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8330

Braucu ar: 400Zs


08 Jul 2015, 15:42:23 logistic rakstīja:
Autoparks pie ēkas jau arī liecina, ka strādā par vēdera tiesu un ar zaudējumiem




šis auto tapa saspiegots uz Jelgavas ielas, kur LNK kā reiz arī būvējās. Laikam bija atbraucis prorabs pieņemt darbu
Offline
Tikai_lasu
08. Jul 2015, 16:06 #8399

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Kārtējā zaudētāju raudāšana.

Viņi nevis dempingo, bet nosaka, ka šāds objekts te maksās tik un tik.
Apakšnieks var izvēlēties, strādāt par to ciparu vai nē.
Tie, kas sacerējušies, ka nu tik te celtniekam būs norvēģu algas, bet patiesība nevar pat pateikt cik maksā pieskrūvēt m2 reģipša, var strādāšanas vietā raudāt internetā un meklēt kas iedos humpalu mašīnai līzingu.

Kad MERKS parādījās visi ar bija šokā- kāt tā var, mēs strādājam, bet viņi pelna!
Offline
subaru
08. Jul 2015, 16:23 #8400

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10358

Braucu ar: rokām uz stūres

pie normāliem apakšniekiem tāpat labi pelna .. varbūt visu ne oficiāli, bet ir ok.

protams, ka ir apakšnieki, kas savervē rafšanus, drusku samaksā, tad mēnesi nesamaksā un rafšanam pasaka pašol nahuj!

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4