Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Drifts V WLRT

AutorsZiņojums
grimS
04. Feb 2010, 18:43 #8381

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti

Mauc ar tomātu, Biseniekam ne vainas sanāca
Offline
Archuks
04. Feb 2010, 18:50 #8382

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


04 Feb 2010, 18:43:39 grimS rakstīja:

04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti

Mauc ar tomātu, Biseniekam ne vainas sanāca

labi labi, tas bija sen un vairs nav taisnība, trases arī kļūst grūtākas, tandēmi tuvāki
Offline
grimS
04. Feb 2010, 18:52 #8383

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


04 Feb 2010, 18:50:10 Archuks rakstīja:

04 Feb 2010, 18:43:39 grimS rakstīja:

04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti

Mauc ar tomātu, Biseniekam ne vainas sanāca

labi labi, tas bija sen un vairs nav taisnība, trases arī kļūst grūtākas, tandēmi tuvāki

Protams, viedoklim par to, ka merši nav drifta auto piekrītu - jāņem BMW. Paši vainīgi, ka štepseļkārbas nelika
Offline
Rudzix
04. Feb 2010, 19:08 #8384

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 202

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


04 Feb 2010, 16:05:41 Rakstnieks rakstīja:
Mersim ir stūres "kolonka". Līdz ar to viņu var sēdināt cik zemu grib un nebūs problēmas ar vadību.
Priekšējās sviras regulējas abos virzienos.
Izgriezti priekšējie riteņi izgāžas vnk

+ un MB arī ir peejami 4.2 un 5.0 V8 dzinēji, kas maksā lētāk par BMW M60/M62
Nu un kāpēc tad tomeer vinju driftaa salīdzinoši skaita zinjaa ar BMW gandriiz nav?

[ Šo ziņu laboja Rudzix, 04 Feb 2010, 19:09:19 ]

Offline
Rakstnieks
04. Feb 2010, 19:17 #8385

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

Domāju,ka ne1ns viņos vienkārši nav iedziļinājies.
Daudziem te ir stereotips,ka visi merši noteikti nāk ar automātiskajām pārnesumkārbām.

[ Šo ziņu laboja Rakstnieks, 04 Feb 2010, 19:17:54 ]

Offline
grimS
04. Feb 2010, 19:58 #8386

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


04 Feb 2010, 19:17:38 Rakstnieks rakstīja:
Domāju,ka ne1ns viņos vienkārši nav iedziļinājies.
Daudziem te ir stereotips,ka visi merši noteikti nāk ar automātiskajām pārnesumkārbām.


Tā arī ir. NEVIENS no tiem meršiem ko ieliku nav ar manuāli. Tuvākais ir E300 un S500
Offline
noris
04. Feb 2010, 20:13 #8387

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)

Meršu piekare ir daudzreiz piemērotāka driftam,nekā e30


Cik bieži aizmugures stieņi hadenei jāmaina ik pēc drifta
Offline
rolissx
04. Feb 2010, 20:31 #8388

Kopš: 03. Mar 2008

Ziņojumi: 768

Braucu ar: "Labvakar komandieris"


04 Feb 2010, 18:52:23 grimS rakstīja:

04 Feb 2010, 18:50:10 Archuks rakstīja:

04 Feb 2010, 18:43:39 grimS rakstīja:

04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti

Mauc ar tomātu, Biseniekam ne vainas sanāca

labi labi, tas bija sen un vairs nav taisnība, trases arī kļūst grūtākas, tandēmi tuvāki

Protams, viedoklim par to, ka merši nav drifta auto piekrītu - jāņem Nissan. Paši vainīgi, ka štepseļkārbas nelika

Piekriitu
Offline
agaFU
04. Feb 2010, 20:43 #8389

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: E91 turrboo


04 Feb 2010, 15:39:53 Rakstnieks rakstīja:
Nissanistiem to nesaprast





Meršu piekare ir daudzreiz piemērotāka driftam,nekā e30
Nav taalais 199* vecbebri?
Offline
17oz
04. Feb 2010, 22:21 #8390

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.


04 Feb 2010, 19:17:38 Rakstnieks rakstīja:
Domāju,ka ne1ns viņos vienkārši nav iedziļinājies.
Daudziem te ir stereotips,ka visi merši noteikti nāk ar automātiskajām pārnesumkārbām.



Man pret auto nekādu stereotipu nav, tieši otrādi arī nākotnē ja $$$ ļaus izdomāšu ko intresantu, katrā gadijumā nekad tas nebūs bmw v8 4.4

ps.. normāla cena, ir motors (250-350hp) ar visu nedrīkst maksāt vairāk par 1000ls
Offline
LASISS
05. Feb 2010, 19:36 #8391

Kopš: 05. Dec 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 87

Braucu ar: pilpieNdziņju

Būtu daudz $$$ ,brauktu ar WV T3 ar STI enginu Esmu tādu projektu redzējis dabā, diezgan īzī tur vis sarīmējās. Tikai drūmi jāatvieglina tā kaste
Offline
GR8
06. Feb 2010, 23:51 #8392

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli

kaut kur bija csdd links, bet nevaru atrast to info. Par to, kāpēc nevar iziet TA ar dugotu autiņu. Man šķiet, ka citās valstīs var. Nez, LT var?
Offline
Mikuzz
07. Feb 2010, 01:40 #8393

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41381

Braucu ar: Transporta līdzekli


06 Feb 2010, 23:51:26 GR8 rakstīja:
kaut kur bija csdd links, bet nevaru atrast to info. Par to, kāpēc nevar iziet TA ar dugotu autiņu. Man šķiet, ka citās valstīs var. Nez, LT var?


Ministru kabineta noteikumi neatļauj ielas auto tādus
Ja jau par motoriem viņiem tie paši noteikumi, domāju, par karkasiem arī varētu būt
Offline
Redliner
07. Feb 2010, 09:58 #8394

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


04 Feb 2010, 18:22:58 grimS rakstīja:

04 Feb 2010, 14:17:37 17oz rakstīja:
Nosauciet man kādu lētu un standartā jaudīgu mersi

Lētums gan ir abstrakts jēdziens

E500 - Big Boy varētu apstāstīt cik labi tāds iet vai neiet Big Boy tirgo(ja) E500

CL600 ~400Zs 3.900 Eur

520 Zirgu izprieca - 560 SEC


Merši takš govis ir, cik tev izmaksās W140 piekari uzbūvēt lai derētu driftam ???
Offline
GR8
07. Feb 2010, 12:29 #8395

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


07 Feb 2010, 01:40:20 Mikuzz rakstīja:

06 Feb 2010, 23:51:26 GR8 rakstīja:
kaut kur bija csdd links, bet nevaru atrast to info. Par to, kāpēc nevar iziet TA ar dugotu autiņu. Man šķiet, ka citās valstīs var. Nez, LT var?


Ministru kabineta noteikumi neatļauj ielas auto tādus
Ja jau par motoriem viņiem tie paši noteikumi, domāju, par karkasiem arī varētu būt


moš kāds zina, kurā valstī tas ir atļauts?
Offline
zetech
07. Feb 2010, 13:25 #8396

Kopš: 26. Nov 2004

Ziņojumi: 278

Braucu ar:

Zinu kad atlauts ir LT,EE,DK,DE,UK un drosvien citas
Offline
325unknown
07. Feb 2010, 13:27 #8397

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 173

Braucu ar:


04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti


MB manuālās kārbas lielajiem dzinējiem pārsvarā no SLK

arī jaunajiem MB lielākais dzinējs, kas šobrīd pieejams ir SLK350 MT
pārējos modeļos C350, E350, ML350 -> AT
350 V6 272Hp

par to kuras kārbas izturīgākās
Offline
Archuks
07. Feb 2010, 13:28 #8398

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


07 Feb 2010, 13:27:36 325unknown rakstīja:

04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti


MB manuālās kārbas lielajiem dzinējiem pārsvarā no SLK

arī jaunajiem MB lielākais dzinējs, kas šobrīd pieejams ir SLK350 MT
pārējos modeļos C350, E350, ML350 -> AT
350 V6 272Hp

par to kuras kārbas izturīgākās

nu es domāju par tiem vecajiem V8, kuri nāk tikai AT

[ Šo ziņu laboja Archuks, 07 Feb 2010, 13:29:07 ]

Offline
325unknown
07. Feb 2010, 13:31 #8399

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 173

Braucu ar:

par vecajiem V8
Offline
325unknown
07. Feb 2010, 13:40 #8400

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 173

Braucu ar:

mobilē:
MB
leistungs 200+
ar manual
līdz 4000Eur

izmet tikai 320E

220Hp tip
cik tā kārba tur
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo