| Autors | Ziņojums |
grimS  | | 04. Feb 2010, 18:43 |
#8381
|
|
 Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti
Mauc ar tomātu, Biseniekam ne vainas sanāca  |
Offline | |
|
Archuks  | | 04. Feb 2010, 18:50 |
#8382
|
|
 Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
04 Feb 2010, 18:43:39 grimS rakstīja:
04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti
Mauc ar tomātu, Biseniekam ne vainas sanāca 
labi labi, tas bija sen un vairs nav taisnība, trases arī kļūst grūtākas, tandēmi tuvāki  |
Offline | |
|
grimS  | | 04. Feb 2010, 18:52 |
#8383
|
|
 Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
04 Feb 2010, 18:50:10 Archuks rakstīja:
04 Feb 2010, 18:43:39 grimS rakstīja:
04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti
Mauc ar tomātu, Biseniekam ne vainas sanāca 
labi labi, tas bija sen un vairs nav taisnība, trases arī kļūst grūtākas, tandēmi tuvāki 
Protams, viedoklim par to, ka merši nav drifta auto piekrītu - jāņem BMW. Paši vainīgi, ka štepseļkārbas nelika  |
Offline | |
|
| Rudzix | | 04. Feb 2010, 19:08 |
#8384
|
|
 Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 202
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
04 Feb 2010, 16:05:41 Rakstnieks rakstīja:
Mersim ir stūres "kolonka". Līdz ar to viņu var sēdināt cik zemu grib un nebūs problēmas ar vadību. 
Priekšējās sviras regulējas abos virzienos. 
Izgriezti priekšējie riteņi izgāžas vnk 
+ un MB arī ir peejami 4.2 un 5.0 V8 dzinēji, kas maksā lētāk par BMW M60/M62 
Nu un kāpēc tad tomeer vinju driftaa salīdzinoši skaita zinjaa ar BMW gandriiz nav?  [ Šo ziņu laboja Rudzix, 04 Feb 2010, 19:09:19 ] |
Offline | |
|
Rakstnieks  | | 04. Feb 2010, 19:17 |
#8385
|
|
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
| Domāju,ka ne1ns viņos vienkārši nav iedziļinājies.
Daudziem te ir stereotips,ka visi merši noteikti nāk ar automātiskajām pārnesumkārbām. 
[ Šo ziņu laboja Rakstnieks, 04 Feb 2010, 19:17:54 ] |
Offline | |
|
grimS  | | 04. Feb 2010, 19:58 |
#8386
|
|
 Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
04 Feb 2010, 19:17:38 Rakstnieks rakstīja:
Domāju,ka ne1ns viņos vienkārši nav iedziļinājies.
Daudziem te ir stereotips,ka visi merši noteikti nāk ar automātiskajām pārnesumkārbām. 
Tā arī ir. NEVIENS no tiem meršiem ko ieliku nav ar manuāli. Tuvākais ir E300 un S500 |
Offline | |
|
noris  | | 04. Feb 2010, 20:13 |
#8387
|
|
 Kopš: 01. May 2007
No: Viļaka
Ziņojumi: 465
Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)
| Meršu piekare ir daudzreiz piemērotāka driftam,nekā e30 
Cik bieži aizmugures stieņi hadenei jāmaina ik pēc drifta  |
Offline | |
|
| rolissx | | 04. Feb 2010, 20:31 |
#8388
|
|
 Kopš: 03. Mar 2008
Ziņojumi: 768
Braucu ar: "Labvakar komandieris"
|
04 Feb 2010, 18:52:23 grimS rakstīja:
04 Feb 2010, 18:50:10 Archuks rakstīja:
04 Feb 2010, 18:43:39 grimS rakstīja:
04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti
Mauc ar tomātu, Biseniekam ne vainas sanāca 
labi labi, tas bija sen un vairs nav taisnība, trases arī kļūst grūtākas, tandēmi tuvāki 
Protams, viedoklim par to, ka merši nav drifta auto piekrītu - jāņem Nissan. Paši vainīgi, ka štepseļkārbas nelika 
Piekriitu  |
Offline | |
|
|
|
| agaFU | | 04. Feb 2010, 20:43 |
#8389
|
|
 Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1776
Braucu ar: E91 turrboo
|
04 Feb 2010, 15:39:53 Rakstnieks rakstīja:
Nissanistiem to nesaprast 

Meršu piekare ir daudzreiz piemērotāka driftam,nekā e30 
Nav taalais 199* vecbebri? |
Offline | |
|
| 17oz | | 04. Feb 2010, 22:21 |
#8390
|
|
 Kopš: 28. Apr 2005
Ziņojumi: 1200
Braucu ar: UR-68.
|
04 Feb 2010, 19:17:38 Rakstnieks rakstīja:
Domāju,ka ne1ns viņos vienkārši nav iedziļinājies.
Daudziem te ir stereotips,ka visi merši noteikti nāk ar automātiskajām pārnesumkārbām. 
Man pret auto nekādu stereotipu nav, tieši otrādi arī nākotnē ja $$$ ļaus izdomāšu ko intresantu, katrā gadijumā nekad tas nebūs bmw v8 4.4 
ps.. normāla cena, ir motors (250-350hp) ar visu nedrīkst maksāt vairāk par 1000ls  |
Offline | |
|
| LASISS | | 05. Feb 2010, 19:36 |
#8391
|
|
 Kopš: 05. Dec 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 87
Braucu ar: pilpieNdziņju
| Būtu daudz $$$ ,brauktu ar WV T3 ar STI enginu Esmu tādu projektu redzējis dabā, diezgan īzī tur vis sarīmējās. Tikai drūmi jāatvieglina tā kaste  |
Offline | |
|
| GR8 | | 06. Feb 2010, 23:51 |
#8392
|
|
 Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
| kaut kur bija csdd links, bet nevaru atrast to info. Par to, kāpēc nevar iziet TA ar dugotu autiņu. Man šķiet, ka citās valstīs var. Nez, LT var? |
Offline | |
|
Mikuzz  | | 07. Feb 2010, 01:40 |
#8393
|
|
 Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41381
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
06 Feb 2010, 23:51:26 GR8 rakstīja:
kaut kur bija csdd links, bet nevaru atrast to info. Par to, kāpēc nevar iziet TA ar dugotu autiņu. Man šķiet, ka citās valstīs var. Nez, LT var?
Ministru kabineta noteikumi neatļauj ielas auto tādus 
Ja jau par motoriem viņiem tie paši noteikumi, domāju, par karkasiem arī varētu būt  |
Offline | |
|
Redliner  | | 07. Feb 2010, 09:58 |
#8394
|
|
 Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
|
04 Feb 2010, 18:22:58 grimS rakstīja:
04 Feb 2010, 14:17:37 17oz rakstīja:
Nosauciet man kādu lētu un standartā jaudīgu mersi 
Lētums gan ir abstrakts jēdziens 
E500 - Big Boy varētu apstāstīt cik labi tāds iet vai neiet Big Boy tirgo(ja) E500
CL600 ~400Zs 3.900 Eur
520 Zirgu izprieca - 560 SEC
Merši takš govis ir, cik tev izmaksās W140 piekari uzbūvēt lai derētu driftam ??? |
Offline | |
|
| GR8 | | 07. Feb 2010, 12:29 |
#8395
|
|
 Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
|
07 Feb 2010, 01:40:20 Mikuzz rakstīja:
06 Feb 2010, 23:51:26 GR8 rakstīja:
kaut kur bija csdd links, bet nevaru atrast to info. Par to, kāpēc nevar iziet TA ar dugotu autiņu. Man šķiet, ka citās valstīs var. Nez, LT var?
Ministru kabineta noteikumi neatļauj ielas auto tādus 
Ja jau par motoriem viņiem tie paši noteikumi, domāju, par karkasiem arī varētu būt 
moš kāds zina, kurā valstī tas ir atļauts?  |
Offline | |
|
| zetech | | 07. Feb 2010, 13:25 |
#8396
|
|
 Kopš: 26. Nov 2004
Ziņojumi: 278
Braucu ar:
| Zinu kad atlauts ir LT,EE,DK,DE,UK un drosvien citas |
Offline | |
|
|
|
| 325unknown | | 07. Feb 2010, 13:27 |
#8397
|
|
Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
|
04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti
MB manuālās kārbas lielajiem dzinējiem pārsvarā no SLK
arī jaunajiem MB lielākais dzinējs, kas šobrīd pieejams ir SLK350 MT
pārējos modeļos C350, E350, ML350 -> AT
350 V6 272Hp
par to kuras kārbas izturīgākās  |
Offline | |
|
Archuks  | | 07. Feb 2010, 13:28 |
#8398
|
|
 Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
07 Feb 2010, 13:27:36 325unknown rakstīja:
04 Feb 2010, 18:41:19 Archuks rakstīja:
drošvien jau muhļa ar kārbām, jo merši jau visi tomāti
MB manuālās kārbas lielajiem dzinējiem pārsvarā no SLK
arī jaunajiem MB lielākais dzinējs, kas šobrīd pieejams ir SLK350 MT
pārējos modeļos C350, E350, ML350 -> AT
350 V6 272Hp
par to kuras kārbas izturīgākās 
nu es domāju par tiem vecajiem V8, kuri nāk tikai AT [ Šo ziņu laboja Archuks, 07 Feb 2010, 13:29:07 ] |
Offline | |
|
| 325unknown | | 07. Feb 2010, 13:31 |
#8399
|
|
Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
| par vecajiem V8 
|
Offline | |
|
| 325unknown | | 07. Feb 2010, 13:40 |
#8400
|
|
Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
| mobilē:
MB
leistungs 200+
ar manual
līdz 4000Eur
izmet tikai 320E
220Hp tip
cik tā kārba tur  |
Offline | |
|