Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Mizx
14. Jan 2025, 20:05 #8061

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6913

Braucu ar:


14 Jan 2025, 17:25:31 @bum_bumz rakstīja:

14 Jan 2025, 15:11:14 @kkas rakstīja:
Nissan principā ir RIP.

Kur tu tādu izlasīji? Eiropā pat ļoti dzīvs, Ķīnā visi importi ir rip. Ko tad lai saka VAG
Pat Latvijas medijos decembrī publicēja rakstus, ka, ja NIssan ātri neatradīs investoru / ar kādu neapvienosies, bankrots būs jāpasludina gada laikā. Honda gatava šos pārņemt, bet darījums varot neizdoties, jo Nissan vēsturiski nekad ne ar vienu nav bijuši gatavi diez ko diskutēt par šādiem tematiem, pirksti vienmēr bijuši vēdeklī, savukārt Hondai nav nekādu apvienošanās pieredžu. Tātad abām pusēm mēģinājums bez iepriekšējas pieredzes.
Offline
Karavs
14. Jan 2025, 20:21 #8062

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 676

Braucu ar:

Vispār jaunāko laiku vēsturē Nissan ar daudziem sadarbojās = kopš 99.g kopā ar renault, no '16g ar mitsubishi. Kopš '10 ar MB dzinējus ražoja, kopš 90gadiem ar Mazdu japānas tirgum komerctransportu, Nissan Patrol=austrālijas Ford Mabverick , no 02 ar Toyoty hibrīdus izstrādāja ar ķinās Dongfeng jau gadus 20 sadarbojas...
Offline
Mizx
15. Jan 2025, 00:48 #8063

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6913

Braucu ar:


14 Jan 2025, 20:21:58 @Karavs rakstīja:
Vispār jaunāko laiku vēsturē Nissan ar daudziem sadarbojās = kopš 99.g kopā ar renault, no '16g ar mitsubishi. Kopš '10 ar MB dzinējus ražoja, kopš 90gadiem ar Mazdu japānas tirgum komerctransportu, Nissan Patrol=austrālijas Ford Mabverick , no 02 ar Toyoty hibrīdus izstrādāja ar ķinās Dongfeng jau gadus 20 sadarbojas...
Nav runa par vienkārši sadarbošanos biznesā. Var slēgt darījumus diktējot noteikumus. Viņi nekad nebija nonākuši šādā lūdzēja lomā, par to nozares eksperti runā. Nav bijis x mēnešu attālumā līdz bankrotam, jo beidzas līdzekļi turpināt.
Offline
protams
23. Jan 2025, 12:13 #8064

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5928

Braucu ar: NS7

Ja kādam traucē vai gribas atslēgt start-stop VAGam, tad vienkārši vajag atvienot štekeri pie akumulātora. Būs reta, nenozīmīga kļūda panelī un nekas vairāk

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Tune-L
23. Jan 2025, 12:38 #8065

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20437

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


23 Jan 2025, 12:13:17 @protams rakstīja:
Ja kādam traucē vai gribas atslēgt start-stop VAGam, tad vienkārši vajag atvienot štekeri pie akumulātora. Būs reta, nenozīmīga kļūda panelī un nekas vairāk


Var taču iekodēt, lai atcerās pēdējo start/stop pozīciju. Ko Tu troļļo!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
cipargalva
23. Jan 2025, 12:48 #8066

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6690

Braucu ar: quattro

Ne visiem pastāv atmiņas funkcija.
Offline
Indo
23. Jan 2025, 13:00 #8067

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5289

Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D


23 Jan 2025, 12:48:47 @cipargalva rakstīja:
Ne visiem pastāv atmiņas funkcija.


Golf mk7 nav un nevar tā ierogrammēt. Toties var ar VCDS izmainīt vērtības nosacijumiem pie kuriem nostrādā Start/stop funkcija, piemēram, ārējo temperatūru vai AKB stāvokli.
Offline
kkas
23. Jan 2025, 13:24 #8068

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9778

Braucu ar: Alfu


23 Jan 2025, 12:13:17 @protams rakstīja:
Ja kādam traucē vai gribas atslēgt start-stop VAGam, tad vienkārši vajag atvienot štekeri pie akumulātora. Būs reta, nenozīmīga kļūda panelī un nekas vairāk

Atvienojas vnk inteliģentā lādēšana, vairs arī nelādēs aķi, tā lai kādu pili degvielas ietaupītu.
Offline
protams
23. Jan 2025, 13:35 #8069

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5928

Braucu ar: NS7


23 Jan 2025, 13:24:46 @kkas rakstīja:

23 Jan 2025, 12:13:17 @protams rakstīja:
Ja kādam traucē vai gribas atslēgt start-stop VAGam, tad vienkārši vajag atvienot štekeri pie akumulātora. Būs reta, nenozīmīga kļūda panelī un nekas vairāk

Atvienojas vnk inteliģentā lādēšana, vairs arī nelādēs aķi, tā lai kādu pili degvielas ietaupītu.


Tas devējs "tikai" ziņo start-stopam par aķa stāvokli un vai var/drīkst slāpēt dzinēju.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Corey
23. Jan 2025, 14:13 #8070

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2454

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Obd11 maksā vienu eļļas maiņu. Var atslēgt start/stop pāris min. Nav nekādu kļūdu.
Offline
Kalnz
23. Jan 2025, 15:57 #8071

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14349

Braucu ar:

Renault Master, 2022.gads

Kas var atslēgts START/STOP ?
Offline
protams
23. Jan 2025, 17:03 #8072

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5928

Braucu ar: NS7


23 Jan 2025, 15:57:29 @Kalnz rakstīja:
Renault Master, 2022.gads

Kas var atslēgts START/STOP ?

Tunels vai corejs

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Indo
23. Jan 2025, 18:11 #8073

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5289

Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D


23 Jan 2025, 17:03:11 @protams rakstīja:

23 Jan 2025, 15:57:29 @Kalnz rakstīja:
Renault Master, 2022.gads

Kas var atslēgts START/STOP ?

Tunels vai corejs




Sākumā VAG mk7 man tā arī bija baigā problēma. Besija nereāli! Šodien tas OFF rituāls jau ir tik automatizējies, ka pat jābrīnās.
Offline
Frostijs
24. Jan 2025, 09:05 #8074

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 634

Braucu ar:

Vakar savācu škodu no salona. Viss būtu labi, bet vai kāds var noprogrammēt ātruma brīdinājumu, kuru tagad katru reizi jāizslēdz pie auto iedarbināšanas? Mainoties ceļa zīmēm šis atkārtoti sāk bļaustīties
Offline
daticho
24. Jan 2025, 09:49 #8075

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11426

Braucu ar: FN-15


24 Jan 2025, 09:05:06 @Frostijs rakstīja:
Vakar savācu škodu no salona. Viss būtu labi, bet vai kāds var noprogrammēt ātruma brīdinājumu, kuru tagad katru reizi jāizslēdz pie auto iedarbināšanas? Mainoties ceļa zīmēm šis atkārtoti sāk bļaustīties


Nevar.
Offline
cipargalva
24. Jan 2025, 10:17 #8076

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6690

Braucu ar: quattro

Jālīmē ciet kamera.
Offline
subaru
24. Jan 2025, 10:21 #8077

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10351

Braucu ar: rokām uz stūres

Tā zīmju atpazīšana vispār ir fufelis. Pāec novērojumiem - aptuvenā precizitāte 90%.
Itkā jau nekas traks, bet nu iedomājies, ka 10% no visa ceļa mašīna pīkstēs un brīdinās vai sliktākajā gadījumā ierobežos ātrumu.
Bet nu tas NEVAR un NEKAD nebūs precīzs rīks, it sevišķi, ja tas balstās uz kaut kādu predefinētu navigācijas karti + vizuālu zīmju atpazīšanu.

Par laimi, ir mašīnas, kur ir paredzēts, ka to var atslēgt ar vienu pogu pēc starta.
Offline
Frostijs
24. Jan 2025, 10:42 #8078

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 634

Braucu ar:

Vakar dīlerī minēja, ka dēļ Eiropas regulām funkcijai jābūt automātiski ON režīmā un bez kodēšanas izslēgt nevarēs neviena marka. Nezinu vai tik tiešām tā, bet tā skaidroja
Offline
smudo
24. Jan 2025, 10:47 #8079

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3902

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2025, 10:42:23 @Frostijs rakstīja:
Vakar dīlerī minēja, ka dēļ Eiropas regulām funkcijai jābūt automātiski ON režīmā un bez kodēšanas izslēgt nevarēs neviena marka. Nezinu vai tik tiešām tā, bet tā skaidroja


Jā, tā ir, ka pēc katra starta tai sistēmai jābūt atkal atktivizētai. Bet ir auto, kam šo var atslēgt ar vienu pogas spiedienu (parasti risina caur multi funkciju pogām, kurai uzstāda komandu šīs funkcijas atslēgšanai).

Kaitinošais ir arī apstāklī, ka tā sistēm strādā pēc speedo datiem, kas nozīmē, ka pēc GPS auto vēl iespējams nemaz nepārsniedz ātrumu, bet sistēma jau brīdina par pretējo. + protams gadās, ka sistēma kļūdaini nolasa ātrumu.
Offline
Frostijs
24. Jan 2025, 10:49 #8080

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 634

Braucu ar:


24 Jan 2025, 10:47:12 @smudo rakstīja:

24 Jan 2025, 10:42:23 @Frostijs rakstīja:
Vakar dīlerī minēja, ka dēļ Eiropas regulām funkcijai jābūt automātiski ON režīmā un bez kodēšanas izslēgt nevarēs neviena marka. Nezinu vai tik tiešām tā, bet tā skaidroja


Jā, tā ir, ka pēc katra starta tai sistēmai jābūt atkal atktivizētai. Bet ir auto, kam šo var atslēgt ar vienu pogas spiedienu (parasti risina caur multi funkciju pogām, kurai uzstāda komandu šīs funkcijas atslēgšanai).

Kaitinošais ir arī apstāklī, ka tā sistēm strādā pēc speedo datiem, kas nozīmē, ka pēc GPS auto vēl iespējams nemaz nepārsniedz ātrumu, bet sistēma jau brīdina par pretējo. + protams gadās, ka sistēma kļūdaini nolasa ātrumu.


Skodai vajag 3 pogas piedienus uz stūres. Nav grūti, bet tomēr.

Man visvairāk nepatika, ka nomainoties ceļazīmei, šis atkal sāka pīkstināt. Un vispār, izbraucot cauri Rīgai, 2 vietās viņš nepareizi interpretēja krustojumu un no 70kmh uzmeta 50kmh
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo