Autors | Ziņojums |
Mizx | 14. Jan 2025, 20:05 |
#8061
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6913
Braucu ar:
|
14 Jan 2025, 17:25:31 @bum_bumz rakstīja:
14 Jan 2025, 15:11:14 @kkas rakstīja:
Nissan principā ir RIP.
Kur tu tādu izlasīji? Eiropā pat ļoti dzīvs, Ķīnā visi importi ir rip. Ko tad lai saka VAG
Pat Latvijas medijos decembrī publicēja rakstus, ka, ja NIssan ātri neatradīs investoru / ar kādu neapvienosies, bankrots būs jāpasludina gada laikā. Honda gatava šos pārņemt, bet darījums varot neizdoties, jo Nissan vēsturiski nekad ne ar vienu nav bijuši gatavi diez ko diskutēt par šādiem tematiem, pirksti vienmēr bijuši vēdeklī, savukārt Hondai nav nekādu apvienošanās pieredžu. Tātad abām pusēm mēģinājums bez iepriekšējas pieredzes. |
Offline | |
|
Karavs | 14. Jan 2025, 20:21 |
#8062
|
|
Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 676
Braucu ar:
| Vispār jaunāko laiku vēsturē Nissan ar daudziem sadarbojās = kopš 99.g kopā ar renault, no '16g ar mitsubishi. Kopš '10 ar MB dzinējus ražoja, kopš 90gadiem ar Mazdu japānas tirgum komerctransportu, Nissan Patrol=austrālijas Ford Mabverick , no 02 ar Toyoty hibrīdus izstrādāja ar ķinās Dongfeng jau gadus 20 sadarbojas... |
Offline | |
|
Mizx | 15. Jan 2025, 00:48 |
#8063
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6913
Braucu ar:
|
14 Jan 2025, 20:21:58 @Karavs rakstīja:
Vispār jaunāko laiku vēsturē Nissan ar daudziem sadarbojās = kopš 99.g kopā ar renault, no '16g ar mitsubishi. Kopš '10 ar MB dzinējus ražoja, kopš 90gadiem ar Mazdu japānas tirgum komerctransportu, Nissan Patrol=austrālijas Ford Mabverick , no 02 ar Toyoty hibrīdus izstrādāja ar ķinās Dongfeng jau gadus 20 sadarbojas...
Nav runa par vienkārši sadarbošanos biznesā. Var slēgt darījumus diktējot noteikumus. Viņi nekad nebija nonākuši šādā lūdzēja lomā, par to nozares eksperti runā. Nav bijis x mēnešu attālumā līdz bankrotam, jo beidzas līdzekļi turpināt. |
Offline | |
|
protams  | 23. Jan 2025, 12:13 |
#8064
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5928
Braucu ar: NS7
| Ja kādam traucē vai gribas atslēgt start-stop VAGam, tad vienkārši vajag atvienot štekeri pie akumulātora. Būs reta, nenozīmīga kļūda panelī un nekas vairāk 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
Tune-L  | 23. Jan 2025, 12:38 |
#8065
|
|
 Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20437
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
23 Jan 2025, 12:13:17 @protams rakstīja:
Ja kādam traucē vai gribas atslēgt start-stop VAGam, tad vienkārši vajag atvienot štekeri pie akumulātora. Būs reta, nenozīmīga kļūda panelī un nekas vairāk 
Var taču iekodēt, lai atcerās pēdējo start/stop pozīciju. Ko Tu troļļo! 
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
|
Offline | |
|
cipargalva | 23. Jan 2025, 12:48 |
#8066
|
|
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6690
Braucu ar: quattro
| Ne visiem pastāv atmiņas funkcija. |
Offline | |
|
Indo | 23. Jan 2025, 13:00 |
#8067
|
|
 Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5289
Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D
|
23 Jan 2025, 12:48:47 @cipargalva rakstīja:
Ne visiem pastāv atmiņas funkcija.
Golf mk7 nav un nevar tā ierogrammēt. Toties var ar VCDS izmainīt vērtības nosacijumiem pie kuriem nostrādā Start/stop funkcija, piemēram, ārējo temperatūru vai AKB stāvokli. |
Offline | |
|
kkas | 23. Jan 2025, 13:24 |
#8068
|
|
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9778
Braucu ar: Alfu
|
23 Jan 2025, 12:13:17 @protams rakstīja:
Ja kādam traucē vai gribas atslēgt start-stop VAGam, tad vienkārši vajag atvienot štekeri pie akumulātora. Būs reta, nenozīmīga kļūda panelī un nekas vairāk 
Atvienojas vnk inteliģentā lādēšana, vairs arī nelādēs aķi, tā lai kādu pili degvielas ietaupītu. |
Offline | |
|
|
protams  | 23. Jan 2025, 13:35 |
#8069
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5928
Braucu ar: NS7
|
23 Jan 2025, 13:24:46 @kkas rakstīja:
23 Jan 2025, 12:13:17 @protams rakstīja:
Ja kādam traucē vai gribas atslēgt start-stop VAGam, tad vienkārši vajag atvienot štekeri pie akumulātora. Būs reta, nenozīmīga kļūda panelī un nekas vairāk 
Atvienojas vnk inteliģentā lādēšana, vairs arī nelādēs aķi, tā lai kādu pili degvielas ietaupītu.
Tas devējs "tikai" ziņo start-stopam par aķa stāvokli un vai var/drīkst slāpēt dzinēju.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
Corey | 23. Jan 2025, 14:13 |
#8070
|
|
 Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2454
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Obd11 maksā vienu eļļas maiņu. Var atslēgt start/stop pāris min. Nav nekādu kļūdu. |
Offline | |
|
Kalnz | 23. Jan 2025, 15:57 |
#8071
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14349
Braucu ar:
| Renault Master, 2022.gads
Kas var atslēgts START/STOP ? |
Offline | |
|
protams  | 23. Jan 2025, 17:03 |
#8072
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5928
Braucu ar: NS7
|
23 Jan 2025, 15:57:29 @Kalnz rakstīja:
Renault Master, 2022.gads
Kas var atslēgts START/STOP ?
Tunels vai corejs 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
Indo | 23. Jan 2025, 18:11 |
#8073
|
|
 Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5289
Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D
|
23 Jan 2025, 17:03:11 @protams rakstīja:
23 Jan 2025, 15:57:29 @Kalnz rakstīja:
Renault Master, 2022.gads
Kas var atslēgts START/STOP ?
Tunels vai corejs 

Sākumā VAG mk7 man tā arī bija baigā problēma. Besija nereāli! Šodien tas OFF rituāls jau ir tik automatizējies, ka pat jābrīnās. |
Offline | |
|
Frostijs | 24. Jan 2025, 09:05 |
#8074
|
|
 Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 634
Braucu ar:
| Vakar savācu škodu no salona. Viss būtu labi, bet vai kāds var noprogrammēt ātruma brīdinājumu, kuru tagad katru reizi jāizslēdz pie auto iedarbināšanas? Mainoties ceļa zīmēm šis atkārtoti sāk bļaustīties |
Offline | |
|
daticho  | 24. Jan 2025, 09:49 |
#8075
|
|
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11426
Braucu ar: FN-15
|
24 Jan 2025, 09:05:06 @Frostijs rakstīja:
Vakar savācu škodu no salona. Viss būtu labi, bet vai kāds var noprogrammēt ātruma brīdinājumu, kuru tagad katru reizi jāizslēdz pie auto iedarbināšanas? Mainoties ceļa zīmēm šis atkārtoti sāk bļaustīties
Nevar. |
Offline | |
|
cipargalva | 24. Jan 2025, 10:17 |
#8076
|
|
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6690
Braucu ar: quattro
| Jālīmē ciet kamera. |
Offline | |
|
|
subaru | 24. Jan 2025, 10:21 |
#8077
|
|
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10351
Braucu ar: rokām uz stūres
| Tā zīmju atpazīšana vispār ir fufelis. Pāec novērojumiem - aptuvenā precizitāte 90%.
Itkā jau nekas traks, bet nu iedomājies, ka 10% no visa ceļa mašīna pīkstēs un brīdinās vai sliktākajā gadījumā ierobežos ātrumu.
Bet nu tas NEVAR un NEKAD nebūs precīzs rīks, it sevišķi, ja tas balstās uz kaut kādu predefinētu navigācijas karti + vizuālu zīmju atpazīšanu.
Par laimi, ir mašīnas, kur ir paredzēts, ka to var atslēgt ar vienu pogu pēc starta. |
Offline | |
|
Frostijs | 24. Jan 2025, 10:42 |
#8078
|
|
 Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 634
Braucu ar:
| Vakar dīlerī minēja, ka dēļ Eiropas regulām funkcijai jābūt automātiski ON režīmā un bez kodēšanas izslēgt nevarēs neviena marka. Nezinu vai tik tiešām tā, bet tā skaidroja |
Offline | |
|
smudo  | 24. Jan 2025, 10:47 |
#8079
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3902
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2025, 10:42:23 @Frostijs rakstīja:
Vakar dīlerī minēja, ka dēļ Eiropas regulām funkcijai jābūt automātiski ON režīmā un bez kodēšanas izslēgt nevarēs neviena marka. Nezinu vai tik tiešām tā, bet tā skaidroja
Jā, tā ir, ka pēc katra starta tai sistēmai jābūt atkal atktivizētai. Bet ir auto, kam šo var atslēgt ar vienu pogas spiedienu (parasti risina caur multi funkciju pogām, kurai uzstāda komandu šīs funkcijas atslēgšanai).
Kaitinošais ir arī apstāklī, ka tā sistēm strādā pēc speedo datiem, kas nozīmē, ka pēc GPS auto vēl iespējams nemaz nepārsniedz ātrumu, bet sistēma jau brīdina par pretējo. + protams gadās, ka sistēma kļūdaini nolasa ātrumu. |
Offline | |
|
Frostijs | 24. Jan 2025, 10:49 |
#8080
|
|
 Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 634
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 10:47:12 @smudo rakstīja:
24 Jan 2025, 10:42:23 @Frostijs rakstīja:
Vakar dīlerī minēja, ka dēļ Eiropas regulām funkcijai jābūt automātiski ON režīmā un bez kodēšanas izslēgt nevarēs neviena marka. Nezinu vai tik tiešām tā, bet tā skaidroja
Jā, tā ir, ka pēc katra starta tai sistēmai jābūt atkal atktivizētai. Bet ir auto, kam šo var atslēgt ar vienu pogas spiedienu (parasti risina caur multi funkciju pogām, kurai uzstāda komandu šīs funkcijas atslēgšanai).
Kaitinošais ir arī apstāklī, ka tā sistēm strādā pēc speedo datiem, kas nozīmē, ka pēc GPS auto vēl iespējams nemaz nepārsniedz ātrumu, bet sistēma jau brīdina par pretējo. + protams gadās, ka sistēma kļūdaini nolasa ātrumu.
Skodai vajag 3 pogas piedienus uz stūres. Nav grūti, bet tomēr.
Man visvairāk nepatika, ka nomainoties ceļazīmei, šis atkal sāka pīkstināt. Un vispār, izbraucot cauri Rīgai, 2 vietās viņš nepareizi interpretēja krustojumu un no 70kmh uzmeta 50kmh  |
Offline | |
|