Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
werto
31. Aug 2014, 21:53 #8021

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2971

Braucu ar: Golfu

pie darba redzēju smuku 7er e65 ar pilnīgi noēstām priekšējām riepām,bet diski gan bija glīti nahuj pirkt tādu ja nesanāk riepām
Offline
marrtins
31. Aug 2014, 22:24 #8022

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Visu jau nevar vienā dienā paspēt. Varbūt apausies rīt, varbūt nākamajā sezōnā. Kas zi
Offline
Playstream69
31. Aug 2014, 22:32 #8023

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

vai joprojām e60 topiks tiks pie*irsts tikai ar DPF un citām dīzeļu lietām?!
paiet mēnesis un atkal viens un tas pats tik katreiz apjomīgāk.
jau apnika lasīt
Offline
AUTORS
31. Aug 2014, 22:52 #8024

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


31 Aug 2014, 22:32:01 Playstream69 rakstīja:
vai joprojām e60 topiks tiks pie*irsts tikai ar DPF un citām dīzeļu lietām?!
paiet mēnesis un atkal viens un tas pats tik katreiz apjomīgāk.
jau apnika lasīt

nopērc dīzeli ,būs iteresanti
Offline
Fandulis
02. Sep 2014, 10:31 #8025

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13808

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


31 Aug 2014, 22:52:51 AUTORS rakstīja:

31 Aug 2014, 22:32:01 Playstream69 rakstīja:
vai joprojām e60 topiks tiks pie*irsts tikai ar DPF un citām dīzeļu lietām?!
paiet mēnesis un atkal viens un tas pats tik katreiz apjomīgāk.
jau apnika lasīt

nopērc dīzeli ,būs iteresanti


Tūlīt paliks vēsāks un nestrādājoši termostati padarīs savu darbu. Būs vēl pieplūdums ar komentiem...kāpēc autiņš neiet virs 2000rpm
Offline
protams
02. Sep 2014, 10:55 #8026

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6045

Braucu ar: NS7

Manuprāt par to DPF varēja īsāk uzrakstīt, tipa eļļas, gaisa un degvielas filtrus neviens tak netīra, nemazgā utt bet maina, tāpat arī par DPF - jāmaina vai griez ārā

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Playstream69
02. Sep 2014, 13:06 #8027

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


02 Sep 2014, 10:55:36 protams rakstīja:
Manuprāt par to DPF varēja īsāk uzrakstīt, tipa eļļas, gaisa un degvielas filtrus neviens tak netīra, nemazgā utt bet maina, tāpat arī par DPF - jāmaina vai griez ārā


Un šo ielikt jaunā sadaļā "Par un ap DPF"
+ pievienot pie kā vērsties, lai izgrieztu - piemēram, Black Russian.
Un pie kā vērsties, ja grib mainīt.

un tēmu aizslēgt

Offline
lexusx
02. Sep 2014, 14:34 #8028

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


31 Aug 2014, 16:14:28 Driver rakstīja:

31 Aug 2014, 16:02:40 AUTORS rakstīja:
Tak beidzam šo stūlbo diskusiju katram savs viedoklis liekas tas pareizākais. Neskrūvēju es motorus ikdienā,naudu pelnu citā sfērā, bet gribu lai auto būtu kārtībā. Uldis no mārupes saka ka nevajag amputēt pdf, black-rusian saka ks vajag... tiec nu gudrs nav jau arī tà ka pats neko no dzinējiem nesajēdzu bet nu līdz izplūdes filtriem es neesmu aizracies , jo tanī laikà kad vel skrūvēju motorus ,tadu pdf neeksistēja,pat katalizātors bija exotika.

aklo zarnu nahuj griezam ara, mandeles ari kniebjam nost, teoretiski, ja ir jau berni, ari kuli var nogriezt (nevajag vairs) un nieri ari var pardot, kautkaa talak jau tapat nodzivosi


Un ko šajā sakarībā saka autorizētais serviss???
Ne jau nu Draivers te ir tas gudrākais.
Offline
JURCX
02. Sep 2014, 15:27 #8029

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2690

Braucu ar: ///M

Takš izņem ārā to pusdzīvo DPF un ieliec downpipe. Pāršuj softu + nochipo un brauc. Ja TA izmainīs noteikumus/diagnostikas iekārtas utt, tad ieliksi to pusdzīvo DPF atpakaļ - pirms tam var viņu izmazgāt utt!
Vai arī ebay uzsūti jaunu DPF pa normālu cenu.

-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports also for MINI and ALPINA cars:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
Kaross
02. Sep 2014, 15:42 #8030

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Sep 2014, 14:34:26 lexusx rakstīja:

31 Aug 2014, 16:14:28 Driver rakstīja:

31 Aug 2014, 16:02:40 AUTORS rakstīja:
Tak beidzam šo stūlbo diskusiju katram savs viedoklis liekas tas pareizākais. Neskrūvēju es motorus ikdienā,naudu pelnu citā sfērā, bet gribu lai auto būtu kārtībā. Uldis no mārupes saka ka nevajag amputēt pdf, black-rusian saka ks vajag... tiec nu gudrs nav jau arī tà ka pats neko no dzinējiem nesajēdzu bet nu līdz izplūdes filtriem es neesmu aizracies , jo tanī laikà kad vel skrūvēju motorus ,tadu pdf neeksistēja,pat katalizātors bija exotika.

aklo zarnu nahuj griezam ara, mandeles ari kniebjam nost, teoretiski, ja ir jau berni, ari kuli var nogriezt (nevajag vairs) un nieri ari var pardot, kautkaa talak jau tapat nodzivosi


Un ko šajā sakarībā saka autorizētais serviss???
Ne jau nu Draivers te ir tas gudrākais.


Autorizētais serviss sūta klientus griezt ārā DPF. Pie manis konkrēti divi autorizēti servisi sūta ja paši netiek galā. Neminēšu skaļi kuri, jo oficiāli viņi to nemaz nedrīkst darīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cementits
02. Sep 2014, 15:50 #8031

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D


29 Aug 2014, 22:02:28 Peecis rakstīja:

29 Aug 2014, 10:07:08 cementits rakstīja:

01 Aug 2014, 19:26:01 cementits rakstīja:
Mans e61 3.0d sācis ēst antifrīzu, bet īsti nekur nemanu kur tek ārā.
Ir viņiem kāda tipiskā vieta kur mēdz rasties noplūdes???

Autiņš sācis no rītiem pārāk daudz dūmot. Šķiet kad antifrīz tiek sadedzināts un servī teica kad dūmi esot "saldi" kas nozīmējot kad nāk antifrīzs pa izpūtēju ārā.
Kas pie vainas varētu būt?

Vispirms pārbaudi EGR radiatoru.

Kā to var pārbaudīt?
Šķiet kad antifrīz nāk ārā tikai aukstai mašinai.
Tad jau laikam nav varianti un vainīgs tas EGR radiātors vien būs
Offline
Jonix
02. Sep 2014, 19:47 #8032

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


02 Sep 2014, 14:34:26 lexusx rakstīja:

31 Aug 2014, 16:14:28 Driver rakstīja:

31 Aug 2014, 16:02:40 AUTORS rakstīja:
Tak beidzam šo stūlbo diskusiju katram savs viedoklis liekas tas pareizākais. Neskrūvēju es motorus ikdienā,naudu pelnu citā sfērā, bet gribu lai auto būtu kārtībā. Uldis no mārupes saka ka nevajag amputēt pdf, black-rusian saka ks vajag... tiec nu gudrs nav jau arī tà ka pats neko no dzinējiem nesajēdzu bet nu līdz izplūdes filtriem es neesmu aizracies , jo tanī laikà kad vel skrūvēju motorus ,tadu pdf neeksistēja,pat katalizātors bija exotika.

aklo zarnu nahuj griezam ara, mandeles ari kniebjam nost, teoretiski, ja ir jau berni, ari kuli var nogriezt (nevajag vairs) un nieri ari var pardot, kautkaa talak jau tapat nodzivosi


Un ko šajā sakarībā saka autorizētais serviss???
Ne jau nu Draivers te ir tas gudrākais.


Dīleri un autorizētie servisi piedāvā klientam nomainīt filtru par pāris tūkstošiem Eiro.
Neoficiāli, protams, klienti tiek informēti par filtra atslēgšanu u.c. risinājumiem, iesakot arī labākos speciālistus.

Pat ļoti regulāri no vairāku auto ražotāju autorizētajiem servisiem saņemu klientu auto vai klienti atbrauc paši, kuriem nepieciešams kvalitatīvi atbrīvoties no kvēpu filtiem.


Interesanti, ka atslēgt AdBlue sistēmas un DPF filtrus regulāri sanāk arī automašīnām ar rūpnīcas garantiju

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
6500
04. Sep 2014, 19:03 #8033

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

CCC FL...400euro...2gb...PM

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
janchikz
04. Sep 2014, 19:06 #8034

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


03 Sep 2014, 14:35:41 adolfs rakstīja:
kursh no juums tjuuneriem piestraadaajis ir pie h3 ar vnr MATERM - (laikam taads bija?)

iedeva griidaa no riita uz barona ielas pie dzeltenaa - smogs veel paaris min gaisaa tureejaas
Benzīnam?
Offline
AUTORS
06. Sep 2014, 08:09 #8035

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Paldies lietotājam "6500" ! Beidzot dabūju savu aizmugurējo lukturi , spīd un prieks ka nav vairs nevienas kļūdas panelī
Offline
Bumish
06. Sep 2014, 23:05 #8036

Kopš: 10. Feb 2010

No: Ventspils

Ziņojumi: 85

Braucu ar: G05 xdrive30d

Kàds ir licis savam e60 usb pieslēgvietu maģim?
Kādas izmaksas?
Offline
ralfiks
07. Sep 2014, 02:39 #8037

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3170

Braucu ar: MB;f15;LC


06 Sep 2014, 08:09:55 AUTORS rakstīja:
Paldies lietotājam "6500" ! Beidzot dabūju savu aizmugurējo lukturi , spīd un prieks ka nav vairs nevienas kļūdas panelī





[ Šo ziņu laboja ralfiks, 07 Sep 2014, 14:55:31 ]

Offline
Kaross
07. Sep 2014, 14:37 #8038

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Sep 2014, 14:35:41 adolfs rakstīja:
kursh no juums tjuuneriem piestraadaajis ir pie h3 ar vnr MATERM - (laikam taads bija?)

iedeva griidaa no riita uz barona ielas pie dzeltenaa - smogs veel paaris min gaisaa tureejaas



H3 nav dīzeļdzinēji.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
rucha
07. Sep 2014, 21:11 #8039

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

Slinkums visu pārlasīt!!Interesē e60 ar 2,5 dīzeļdzinēju +/-!! Vai tās jaudas nav par maz?vai tomēr labāk 3.0!? runa iet par 2005-2007 gadu!
Offline
ozo
07. Sep 2014, 21:21 #8040

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19062

Braucu ar: Braucu ar

Jaudas nav par maz, pilnīgi pietiek. 2.5 - 3.5 pēc būtības ir viens un tas pats dzinējs ar šādiem un tādiem upgrade.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo