Autors | Ziņojums |
CP17  | 08. Nov 2021, 10:51 |
#7981
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| 1985 Amsterdam International Motor Show
|
Offline | |
|
CP17  | 08. Nov 2021, 11:01 |
#7982
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| 21+
|
Offline | |
|
CP17  | 08. Nov 2021, 13:42 |
#7983
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Biš par F1
|
Offline | |
|
The_Fireman | 08. Nov 2021, 13:52 |
#7984
|
|
 Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
| Neliela vēsture par ZOLITŪDE(rus) |
Offline | |
|
CP17  | 08. Nov 2021, 15:25 |
#7985
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| 66'
 Spied "Play", lai skatītos video!
67' priekškam spridzināja centrā hvz
 Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja CP17, 08 Nov 2021, 15:39:01 ] |
Offline | |
|
CP17  | 08. Nov 2021, 17:10 |
#7986
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Kā šitas stūrējas/negāžas? 
LEHAITRE
1938-1939
Franch
|
Offline | |
|
CP17  | 08. Nov 2021, 22:57 |
#7987
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Audistiem patiks, daudz qvatras un mazliet 2022 RS E-Tron GT
|
Offline | |
|
Jurka88 | 08. Nov 2021, 23:08 |
#7988
|
|
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 617
Braucu ar:
| Patika komentārs par vadāmību pēc izbraukšanas ar audistu sapņu mašīnu (11:39min)[ Šo ziņu laboja Jurka88, 08 Nov 2021, 23:13:42 ] |
Offline | |
|
|
Belluuns | 09. Nov 2021, 06:41 |
#7989
|
|
 Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9711
Braucu ar: quattro
| Man arī patiks komentārs. Un pēc šī Bloka komentara vēl vairāk var izjust cieņu pret Rohrl, Mouton, Bloomquist, pret tiem, kas spēja savaldīt tos aparātus pie max slodzēm. |
Offline | |
|
CP17  | 09. Nov 2021, 13:56 |
#7990
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Rumbula 64'
|
Offline | |
|
RVR  | 09. Nov 2021, 14:56 |
#7991
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22729
Braucu ar: RVR
| Pēdējais, kas Rumbulu mēģināja izmantot kā pilnvērtīgu lidlauku, bija tāds "Latgales avio".
Viņi tur glabāja helikopterus un īsu brīdi 1996. gadā pat mēģināja organizēt regulārus lidmašīnu reisus uz Daugavpili.
https://latgalesdati.du.lv/notikums/7244
https://abpic.co.uk/pictures/view/1644944
|
Offline | |
|
Indo | 09. Nov 2021, 15:31 |
#7992
|
|
 Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5310
Braucu ar:
| Divus gadus pie fātera (pilots-instruktors) Rumbulā @LatgalesAvio nošancēju, kur arī ieguvu PPL/A lic. sešpadsmit gados. Tad vizināju izlidotgribētājus, kad fāčam jau zb bija 
[EDIT]
Sadirsu. Man jau likās, ka kaut kas neiet ar gadiem kopā. PPL/A dabuju septiņpadsmit gados (1995.gads), jo pēc FAA reglamenta nemaz atrāk nevar. Solo lidinājos no sešpadsmit.
Jā, un Rumbulā (Latgales Avio) bija divi Grumman AA-5A "Cheetah" ļopaki un divi Mi-2 vertapļoti. Vēlāk, pēc viena no AA-5A nolocīšanas @Spilve, bija arī Cessna-172. Vēl tur bija šadi tādi privātie, piemēram, nelaiķa Mišas (Mihails Dergačovs) Yak-18T.
[ Šo ziņu laboja Indo, 09 Nov 2021, 18:17:06 ] |
Offline | |
|
CP17  | 09. Nov 2021, 17:37 |
#7993
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Paturpinot par to rally B gruppu, šitā EVAs bilde ir ietagota kā B grupas rally car, tā bija?
|
Offline | |
|
CP17  | 09. Nov 2021, 17:43 |
#7994
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Parāde uzvaras parkā 53'
|
Offline | |
|
CP17  | 09. Nov 2021, 17:57 |
#7995
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Kārļa Irbīša konstruētā lidmašīna VEF I-11 "YL-AAX", uzbūvēta VEFā 1936.gadā.
|
Offline | |
|
kurlis | 09. Nov 2021, 18:30 |
#7996
|
|
 Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4195
Braucu ar:
|
09 Nov 2021, 17:37:20 @CP17 rakstīja:
Paturpinot par to rally B gruppu, šitā EVAs bilde ir ietagota kā B grupas rally car, tā bija?
Izskatās pēc B, jā
|
Offline | |
|
|
CP17  | 09. Nov 2021, 19:54 |
#7997
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Biš par radaru vēsturi
Pirms 40 gadiem, 1979, Latvijas Nacionālais arhīvs.
Ātruma radari pastāv kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem. Pirmie bija "Fara" tipa mehāniskie ātruma mērītāji. Tie tika izmantoti līdz 80. gadu sākumam. 70. gadu beigās padomju ceļu policijai tika iegādāta partija amerikāņu Speedgun radaru. Kopš 80. gadu sākuma ir parādījies padomju analogs ar nosaukumu "Barrier". Pamazām tai tika pievienotas uzlabotas "Barrier-2", "Barrier-2M" un "Barrier-2-2M" versijas, kas tika izmantotas līdz 2000. gadu sākumam. (c)raw21.com
|
Offline | |
|
CP17  | 09. Nov 2021, 20:02 |
#7998
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Rīgas sporta pils 73'
Mācās noteikumus
|
Offline | |
|
CP17  | 09. Nov 2021, 20:03 |
#7999
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Liepājas takšu rinda ar Pobedām 54'
|
Offline | |
|
arba | 09. Nov 2021, 20:08 |
#8000
|
|
Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 989
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
|
09 Nov 2021, 14:56:37 @RVR rakstīja:
Pēdējais, kas Rumbulu mēģināja izmantot kā pilnvērtīgu lidlauku, bija tāds "Latgales avio".
Viņi tur glabāja helikopterus un īsu brīdi 1996. gadā pat mēģināja organizēt regulārus lidmašīnu reisus uz Daugavpili.
https://latgalesdati.du.lv/notikums/7244
https://abpic.co.uk/pictures/view/1644944
kurā gadā Rumbulu pameta armija ?
(pārcēlās uz Lielvārdi ) |
Offline | |
|