Online
Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika VI
Autors | Ziņojums |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5234
Braucu ar: cieņu
|
18 Jun 2025, 11:13:46 @versatile rakstīja:
18 Jun 2025, 09:31:57 @Mikels rakstīja:
bet korekti tā informācija nav pasniegta,ka viss bez maksas.
Nu par to jau stāsts. Ja to ieliktu pirmajā lapā, tad viss skaidrs. Bet ielikt pirmajā lapā "NEKĀDI IZDEVUMI", un maziem burtiem - diudesmit proči mums... Nejūtos tik spēcīgs izvērtēt, vai pārējais līgums nav līdzīgi uzrakstīs.
Piem., no Prasījuma pārņēmēja (Cesionāra) neatgriezeniski atgūtās Prasījuma atdevēja (Cedenta) Prasījuma
pamatsummas
A ja nu izrādās, ka atgūtais neatbilst formulējumam "neatgriezeniski atgūts"? Utt.
Es domāju ar “neatgriezeniski atgūts” šeit tiek domāta tā summa, kas ir atgūta ar spēkā stājušos tiesas spriedumu,kurš vairs nav pārsūdzams. Lai nav situācija,ka pirmā instancē piedzen 2000 euro, kurus persona prasa,bet pēc spriedums tiek pārsūdzēts un apgabaltiesa pasaka, ka tikai 1000 euro pienākās.[ Šo ziņu laboja Mikels, 18 Jun 2025, 11:31:47 ] | Offline | | |
SteelRat  | |  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164152
Braucu ar: Challenger
| Pietam, tev jau arī nekadu izdevumu nebūs, ja viņi neko neatgūs, līdz ar to 80% tiešām mav slikti, domāku lielāka daļa arī uz 50% piekristu jo paši tak neko neprasītu tapat tiesiskā ceļā 
-----------------
| Offline | | |
Output | |  Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 690
Braucu ar: G20
| Par to lidmašīnu, gan jau Lietuvas BMWPowerā kāds tāpat sūdzas "kāpēc mēs savu lidmašīnu dzenam, ja rekur blakus zirgagalvas varēja ar slovākiem sarunāt?" | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14290
Braucu ar:
|
18 Jun 2025, 11:23:00 @abyss rakstīja:
18 Jun 2025, 10:26:55 @user rakstīja:
18 Jun 2025, 09:58:00 @RVR rakstīja:
18 Jun 2025, 09:46:41 @protams rakstīja:
17 Jun 2025, 13:20:43 @RVR rakstīja:
100%, ja mūsējie tur aizsūtītu BT Airbusu, uzreiz atrastos bļāvēji, kāpēc jātērē nauda, utt.
Ir zināms evakuēties gribošo skaits (ir arī gana daudzi, kas izvēlas palikt ISR) un attiecīgi ir sakārtots veids kā to izdarīt. Kāda starpība, ar kuru dzelzi.
Stāsts par dzelzi kura mums kārtējo reizi naU..
Jautājums par prioritātēm.
Ko mūsu armijai tagad primāri vajag vairāk - pretgaisa aizsardzību un bruņutransportierus, vai arī transporta lidmašīnu. Es teiktu, ka tomēr pirmos.
Dzelzceļu
Nu vismaz te liela daļa tā saka
Es nesaprotu, problēma ir pret dzelceļu kā tādu, vai tieši RB? Bez dzelzceļa kā tāda būs grūti, kāda jēga no bruņumašīnām Polijā, ja netiek uz LV? Kas ar to platumu? Lietuvā sanāk, ka jāpārkrauj, vai no Polijas bija ok?
Ja jāpārkrauj tad laikam bez RB nekādīgi. Karā pret krieviem bez apgādes līnijām neuzvarēt. Līdz ar to būs vien jāsakož zobi un jābūvē tālāk. Cita lieta, ka vajag sākumā max vienkārši. Galvenais, lai ir sliedes, gan jau militāros angārus piebūvēs pēc tam klāt.
da to dzelzceļu nonesīs sekundes laikā un 5x un 10x, ja vajadzēs. sanāķ, katrs powerists zina cik tas ir svarīgs, bet krievi to nepamanīs? uzmauks gaisā jau pirms kara sākuma | Offline | | |
Zalespljavejs | |  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2667
Braucu ar: tautas auto
|
18 Jun 2025, 14:41:57 @user rakstīja:
18 Jun 2025, 11:23:00 @abyss rakstīja:
18 Jun 2025, 10:26:55 @user rakstīja:
18 Jun 2025, 09:58:00 @RVR rakstīja:
18 Jun 2025, 09:46:41 @protams rakstīja:
17 Jun 2025, 13:20:43 @RVR rakstīja:
100%, ja mūsējie tur aizsūtītu BT Airbusu, uzreiz atrastos bļāvēji, kāpēc jātērē nauda, utt.
Ir zināms evakuēties gribošo skaits (ir arī gana daudzi, kas izvēlas palikt ISR) un attiecīgi ir sakārtots veids kā to izdarīt. Kāda starpība, ar kuru dzelzi.
Stāsts par dzelzi kura mums kārtējo reizi naU..
Jautājums par prioritātēm.
Ko mūsu armijai tagad primāri vajag vairāk - pretgaisa aizsardzību un bruņutransportierus, vai arī transporta lidmašīnu. Es teiktu, ka tomēr pirmos.
Dzelzceļu
Nu vismaz te liela daļa tā saka
Es nesaprotu, problēma ir pret dzelceļu kā tādu, vai tieši RB? Bez dzelzceļa kā tāda būs grūti, kāda jēga no bruņumašīnām Polijā, ja netiek uz LV? Kas ar to platumu? Lietuvā sanāk, ka jāpārkrauj, vai no Polijas bija ok?
Ja jāpārkrauj tad laikam bez RB nekādīgi. Karā pret krieviem bez apgādes līnijām neuzvarēt. Līdz ar to būs vien jāsakož zobi un jābūvē tālāk. Cita lieta, ka vajag sākumā max vienkārši. Galvenais, lai ir sliedes, gan jau militāros angārus piebūvēs pēc tam klāt.
da to dzelzceļu nonesīs sekundes laikā un 5x un 10x, ja vajadzēs. sanāķ, katrs powerists zina cik tas ir svarīgs, bet krievi to nepamanīs? uzmauks gaisā jau pirms kara sākuma
Ja labi gribēs, tad arī uzšaus gaisā slimnīcas, militārās bāzes un citus infrastruktūras punktus. Pēc tavas loģikas sanāk, ka tos mums arī nevajag jo "KRIEVI TAK UZŠAUS GAJSĀ!" | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8638
Braucu ar: e39 523
|
18 Jun 2025, 14:41:57 @user rakstīja:
18 Jun 2025, 11:23:00 @abyss rakstīja:
18 Jun 2025, 10:26:55 @user rakstīja:
18 Jun 2025, 09:58:00 @RVR rakstīja:
18 Jun 2025, 09:46:41 @protams rakstīja:
17 Jun 2025, 13:20:43 @RVR rakstīja:
100%, ja mūsējie tur aizsūtītu BT Airbusu, uzreiz atrastos bļāvēji, kāpēc jātērē nauda, utt.
Ir zināms evakuēties gribošo skaits (ir arī gana daudzi, kas izvēlas palikt ISR) un attiecīgi ir sakārtots veids kā to izdarīt. Kāda starpība, ar kuru dzelzi.
Stāsts par dzelzi kura mums kārtējo reizi naU..
Jautājums par prioritātēm.
Ko mūsu armijai tagad primāri vajag vairāk - pretgaisa aizsardzību un bruņutransportierus, vai arī transporta lidmašīnu. Es teiktu, ka tomēr pirmos.
Dzelzceļu
Nu vismaz te liela daļa tā saka
Es nesaprotu, problēma ir pret dzelceļu kā tādu, vai tieši RB? Bez dzelzceļa kā tāda būs grūti, kāda jēga no bruņumašīnām Polijā, ja netiek uz LV? Kas ar to platumu? Lietuvā sanāk, ka jāpārkrauj, vai no Polijas bija ok?
Ja jāpārkrauj tad laikam bez RB nekādīgi. Karā pret krieviem bez apgādes līnijām neuzvarēt. Līdz ar to būs vien jāsakož zobi un jābūvē tālāk. Cita lieta, ka vajag sākumā max vienkārši. Galvenais, lai ir sliedes, gan jau militāros angārus piebūvēs pēc tam klāt.
da to dzelzceļu nonesīs sekundes laikā un 5x un 10x, ja vajadzēs. sanāķ, katrs powerists zina cik tas ir svarīgs, bet krievi to nepamanīs? uzmauks gaisā jau pirms kara sākuma
Tas tā arī ir domāts. Dzelzceļu atjaunot ir pāris h darbs un izmaksas cik 5-10k? Lab, ja ar iskander mauks tad ņemsim 2 dienas un 50k. Kas joprojām ir kapeikas pret iskander. Krievi līdz nelabumam var dzelzceļu bombīt atjaunot to tāpat būs 10x lētāk un ātrāk. Galvenais, lai nav nekādi dzelzceļa tilti ar tiem grūtāk. | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22738
Braucu ar: RVR
|
18 Jun 2025, 15:00:20 @Zalespljavejs rakstīja:
TAK UZŠAUS GAJSĀ!
Necenties, nav vērts. Lai tak raksta savus sacerējumus un pats priecājas.
Ir taču daudzkārt un daudzviet "uz pirkstiem" skaidrots, ka tas viss ir būtiski tāpēc, lai nemaz nenonāktu līdz "uzšaus gajsā" procesiem.
Nav jēgas atkal un atkal visu vēlreiz malt uz riņķi arī te. Jo īpaši tāpēc, ka powerā ir īpašs topiks, kur tas jau daudzkārt ir darīts.
Kam gribas vienkārši pievērst sev uzmanību kārtējo reizi ierakstot kādu muļķību, lai taču to dara. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7090
Braucu ar:
| Es nesaprotu vai tie, kas domā, ka dzelzceļu viegli neatgriezeniski sabojāt neseko notikumiem? Cik gadus karš Ukrainā, bet dzelzceļš ir abās pusēs. Un nozīmīgs militāriem nolūkiem. Tiltu uz Krimu arī nevar iznīcināt. Saprotu, ka pie mums viss slikti un laikam RB būvēs no kartona. | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14290
Braucu ar:
|
protams, viss ir runāts un saprasts - RB ir LV militārais balsts, kas atbaidīs jebkuru!
salīdzinām vēl ar Krimas tiltu - jā 20km posmu nosragāt ir vieglāk, pie tam nereālā attālumā bet nu tas ta | Offline | | |
Tune-L  | |  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20476
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Banānijai nāksies tiesāties. 
https://www.tiesiskums.lv/
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
Zalespljavejs | |  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2667
Braucu ar: tautas auto
|
30 Jun 2025, 11:38:10 @Tune-L rakstīja:
Banānijai nāksies tiesāties. 
https://www.tiesiskums.lv/
Šajā topikā jau tika iztirzāts. Veljoprojām nesaprotu kur ir "prettiesiski iekasēts OIK". Netaisnīgi? Jā. Prettiesiski? Kas zina.. | Offline | | |
Tune-L  | |  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20476
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| https://www.la.lv/satiksmes-ministrija-nav-spej...strijas-lemumiem
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5234
Braucu ar: cieņu
|
02 Jul 2025, 10:26:16 @Tune-L rakstīja:
https://www.la.lv/satiksmes-ministrija-nav-spej...strijas-lemumiem
Skaidrs, ka ceļinieki ceļ trauksmi, tas ir viņu tiešais piķis, ko nākamgad nevarēs apgūt  [ Šo ziņu laboja Mikels, 02 Jul 2025, 10:31:37 ] | Offline | | |
dsks | |  Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1462
Braucu ar:
|
02 Jul 2025, 10:31:14 @Mikels rakstīja:
02 Jul 2025, 10:26:16 @Tune-L rakstīja:
https://www.la.lv/satiksmes-ministrija-nav-spej...strijas-lemumiem
Skaidrs, ka ceļinieki ceļ trauksmi, tas ir viņu tiešais piķis, ko nākamgad nevarēs apgūt 
Ceļiniekiem jau šobrīd cik dzirdēts nav tie labākie laiki ... attiecīgi vēl vairāk samazinās apjomus ... | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: E34
|
02 Jul 2025, 10:31:14 @Mikels rakstīja:
02 Jul 2025, 10:26:16 @Tune-L rakstīja:
https://www.la.lv/satiksmes-ministrija-nav-spej...strijas-lemumiem
Skaidrs, ka ceļinieki ceļ trauksmi, tas ir viņu tiešais piķis, ko nākamgad nevarēs apgūt 
Štrunts par tiem ceļiem, friči iepludinās triljonu ceļos, poļi, leiši neatpaliks. Aizbrauks gan lāpstas, gan Hamag operatori. Bet nu lai veicas ar tadžiku integrēšanu  | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22738
Braucu ar: RVR
|
02 Jul 2025, 11:34:14 @dsks rakstīja:
02 Jul 2025, 10:31:14 @Mikels rakstīja:
02 Jul 2025, 10:26:16 @Tune-L rakstīja:
https://www.la.lv/satiksmes-ministrija-nav-spej...strijas-lemumiem
Skaidrs, ka ceļinieki ceļ trauksmi, tas ir viņu tiešais piķis, ko nākamgad nevarēs apgūt 
Ceļiniekiem jau šobrīd cik dzirdēts nav tie labākie laiki ... attiecīgi vēl vairāk samazinās apjomus ...
Ja paklausās to biedrību, tad viņiem pilnīgi vienmēr nav tie labākie laiki un viss ir slikti. Tieši tam jau tā biedrība ir izveidota (ar ex-premjeru priekšgalā kā runasvīru), lai lobētu nozares intereses un veidotu PR.
Tas pats par sevi ir normāli, savas intereses ir jāaizstāv, tikai publikai viņu tekstus vajadzētu uztvert drusku kritiskāk, nevis tikai emocionāli.
Skaidrs, ka šī tēma vienmēr būs jūtīga, jo vienmēr var atrast ceļus, kam pietrūkst finansējuma, un kādu ciemu, uz kuru ved slikts ceļš. Tā ir sāpīga problēma tiem konkrētajiem cilvēkiem, kas tur (vēl) dzīvo, nenoliedzami, un to tad vienmēr nozares lobētāji vilks ārā kā "karogu" savu interešu bīdīšanai.
Kopumā gan tas ir tas pats vecais stāsts par dramatisko iedzīvotāju skaita kritumu. Esošais ceļu tīkls izveidojās, kad Latvijā kopā bija par trešdaļu vairāk iedzīvotāju (atsevišķi reģionos tas kritums ir vēl lielāks). Attiecīgi katra reģionālā ceļa kilometra lietotāju kļūst aizvien mazāk un mazāk, bet izmaksas pieaug un pieaug. Tā vienkārši ir, patīk tas vai nepatīk. | Offline | | |
|
Tune-L  | |  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20476
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Bingo! 
https://nra.lv/latvija/495487-knab-jaatlidzina-...-uzglabasanu.htm
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: E34
|
02 Jul 2025, 11:56:45 @RVR rakstīja:
02 Jul 2025, 11:34:14 @dsks rakstīja:
02 Jul 2025, 10:31:14 @Mikels rakstīja:
02 Jul 2025, 10:26:16 @Tune-L rakstīja:
https://www.la.lv/satiksmes-ministrija-nav-spej...strijas-lemumiem
Skaidrs, ka ceļinieki ceļ trauksmi, tas ir viņu tiešais piķis, ko nākamgad nevarēs apgūt 
Ceļiniekiem jau šobrīd cik dzirdēts nav tie labākie laiki ... attiecīgi vēl vairāk samazinās apjomus ...
Ja paklausās to biedrību, tad viņiem pilnīgi vienmēr nav tie labākie laiki un viss ir slikti. Tieši tam jau tā biedrība ir izveidota (ar ex-premjeru priekšgalā kā runasvīru), lai lobētu nozares intereses un veidotu PR.
Tas pats par sevi ir normāli, savas intereses ir jāaizstāv, tikai publikai viņu tekstus vajadzētu uztvert drusku kritiskāk, nevis tikai emocionāli.
Skaidrs, ka šī tēma vienmēr būs jūtīga, jo vienmēr var atrast ceļus, kam pietrūkst finansējuma, un kādu ciemu, uz kuru ved slikts ceļš. Tā ir sāpīga problēma tiem konkrētajiem cilvēkiem, kas tur (vēl) dzīvo, nenoliedzami, un to tad vienmēr nozares lobētāji vilks ārā kā "karogu" savu interešu bīdīšanai.
Kopumā gan tas ir tas pats vecais stāsts par dramatisko iedzīvotāju skaita kritumu. Esošais ceļu tīkls izveidojās, kad Latvijā kopā bija par trešdaļu vairāk iedzīvotāju (atsevišķi reģionos tas kritums ir vēl lielāks). Attiecīgi katra reģionālā ceļa kilometra lietotāju kļūst aizvien mazāk un mazāk, bet izmaksas pieaug un pieaug. Tā vienkārši ir, patīk tas vai nepatīk.
Nomenklatūra 
Pateikšu priekšā, nokancelējot naudu laukiem, izmantojiet to atbrīvojot Rīgu no tranzīta, ātrgaitas ceļu līdz LT robežai. To, ka tie ceļinieki, kuri daudzmaz situēti un var ieķert dzīvokli Vācijā un aizbraukt uz neatgriešanos, birokrātija vispār nespēj līdz tam aizdomāties  | Offline | | |
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28498
Braucu ar: E39
|
02 Jul 2025, 10:26:16 @Tune-L rakstīja:
https://www.la.lv/satiksmes-ministrija-nav-spej...strijas-lemumiem
un tajā pat laikā:
Par diviem miljoniem eiro veicinās sabiedrības izpratni par klimatneitralitāti
 | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22738
Braucu ar: RVR
|
02 Jul 2025, 14:43:44 @Araajz rakstīja:
02 Jul 2025, 10:26:16 @Tune-L rakstīja:
https://www.la.lv/satiksmes-ministrija-nav-spej...strijas-lemumiem
un tajā pat laikā:
Par diviem miljoniem eiro veicinās sabiedrības izpratni par klimatneitralitāti

Jā, man arī tas šķistu nejēdzīgi - kamēr nepapēta, kas tā tāda par kvotu tirdzniecības sistēmu (no kuras ir šie 2 miljoni) un kur drīkst izmantot ieņēmumus no tās.
Ar dažiem klikšķiem Googlē var atrast info - tai skaitā Eiropas Parlamenta lapā. Atslēgas moments ir zemāk redzamais citāts.
Visi ieņēmumi no emisijas kvotu tirdzniecības sistēmas tiks izmantoti tikai ar klimatu saistītiem pasākumiem.
Attiecīgi, tas nozīmē, ka nevar šos 2 mio vienkārši pārlikt jebkur citur, kur šķistu nepieciešamāk. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|