Online
Pašreiz BMWPower skatās 33 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Aurius | 02. Nov 2023, 08:26 |
#7641
|
| Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
01 Nov 2023, 22:05:07 @Lafter rakstīja:
01 Nov 2023, 22:00:21 @smudo rakstīja:
01 Nov 2023, 21:25:24 @Lafter rakstīja:
Nedaudz 10 kapeikas par krutajiem mehiem. 
Vagam. Mirgo kvēlsveču lampa. Zināmam cilvēkam.
Viss. Sprauslām kaput utt. Vel veselu burtnīcu. Darbnīca utt tīra. Bīdmērs tīrs un viss, kā nākas. Eksperts visās jomās, strādā gandrīz uzvalkā. Laba slava. Atsauces izcilas.
Pēc remonta par 2.7k viss skaisti. Kamēr pēc 2 ned neiebrauca pie sievastēva palielīties, ar savu kruto remontu. Sievastēvs savā garažā skrūvē pa melno autiņus. Protams atrauj vāku. Noņem plastmasu. Paskatās. Pasmaida- o jaaaa! Vecais joks. Ar gudru ģīmi noņem apakšā virs pedāļiem plastmasas vāku. Paskatas un sāk rēkt vēderu turēdams. Tāds noplucis netīrs onkulītis. Bez bīdmēra un neflīzētu grīdu.

Off-topics. Lasot šo stāstu par "melno auto skrūvēšanu", atausa atmiņā sievas krusttēva stāsts, kas arī visu mūžu laukos savā servisā skrūvē auto. Samainīja vienas dāmas auto (dīzelim) eļļu - paņēma simbilsiki pa eļļu + 5 EUR par darbu. Tā aizbrauca mājās un vīrs esot izvilcis šķupu un eļļa melna! Brauca atpakaļ pie krusttēva un saka, ka lai dod naudu atpakaļ, ka esot uzmeti un eļļa esot netīra, tātad nav mainīta. Viņš no krājumiem paņēmis savu eļļu, samainīja vēlreiz klientes acu priekšā, piešķila un parādīja šķupu un teica, lai pie viņa vairs nebrauc. Stāsta morāle par to, ka klientiem ne vienmēr ir liela sajēga, ko tur tas mehs viņu auto ir darījis. Šis gan laikam nav tavs gadījums - vai mehs naudu par "sprauslu maiņu" atmaksāja?
No sākuma uzmetās par gudro utt. Kad noņēma vāku un parādīja skrūves utt. Kas pat aiztiktas nebija. To redz, ka ir skrūvets. Putekļi utt ( es viņa vietā vismaz aizdomātos ko pievilkt, atvilkt. Nomazgāt. Lai redz, ka kas darîts )
Atmaksāja pēc sarunas augstākos toņos. Redz ka panelis virs pedāļiem ir ņemts nost. Vardīte galīgi jauna stāv) to esot nomainījis labu gribēdams- iesākumā teica. Kad saruna jau pārgāja skarbākos toņos- sāka piesaukt policiju ja viņam pirkstu pielikšot utt. Bet naudu atgrieza visu. Līdz pēdējai kapeikai.
1) Krāpties un melot nedrīkts, par to var nākties skarbi maksāt, visādi!
2) Lafter, nekā personīga, bet tam vai ir veikts remonts vai nav, ir iepēja veikt oficiālu slēdzienu no kompetentas iestādes. Jo lasot nedaudz rodas iespaids, ka Tev var jebkurš iestāstīt visskautko automašinu remotu jomā!
3) Jums paveicās ka neatkarīgi no tā tas cilvēks neizsauca policiju un neuzrakstija par izpiešanu/reketu grupā!
4) Un ja patiešām tas ir bijis reāls krāpnieks un jūs to pieķērāt, un viss patiesība - jei bogu kas par suku ne cilvēks![ Šo ziņu laboja Aurius, 02 Nov 2023, 08:30:24 ] | Offline | | |
DusmigsZirgs | 02. Nov 2023, 08:46 |
#7642
|
| Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 202
Braucu ar:
|
01 Nov 2023, 17:03:42 @Kaross rakstīja:
Es skatītos B58 motora virzienā. Tas gan ir tāds subjektīvs viedoklis, jo man pirmkārt interesē dinamika. Citādi viss cits no BMW ap 100k km spido ir ņemams. Virs 200k sāksies tikai galvassāpes. 
Volvo nav nekāda vaina. Tiem tikai EGR satīra un brauc. Vieniem no tiem 2.0D gredzeni diezgan agri bija jāmaina, bet tik labi viņus nepārzinu, nepateikšu kuram no 2.0.
Tad jau pareizā virzienā skatos. Tik uz vietas tirgū nekā nav. Pēc tam pārdot grūti teikt kā būs un kas mainīsies. Bet līdz šim mūsu tirgū vieglāk pārdot nobrauktu dīzalu, jo redz tie vairāk, lētāki. Fāterlandijā vairs viņus nevajag tāpēc šeit attiecīgs piedāvājums. Labu auto Latvijā pārdot vispār ir sarežģīta disene ja nu vienīgi kāds tuvinieks meklē auto. Bla atkal offtopic, bet paldies par viedokli.
Kas vainas 19. Gada v90?
Godīgi nekādas vainas. D5 ar polestar pat iet ļoti labi (ok tikai labi) un polestar to volvo "tizlumu" noņem. Mani šis auto pārsteidza ja salīdzina visu kas nācis no volvo līdz šaij paaudzei, bet visu dzīvi jau nebrauksi ar vienu auto.  [ Šo ziņu laboja DusmigsZirgs, 02 Nov 2023, 08:46:33 ] | Offline | | |
Lafter  | 02. Nov 2023, 08:49 |
#7643
|
|  Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| @aurius.
Nav mēs. Es tur nebiju.
Bet nav iemesla neticēt. Par cik es tur nebiju. Tāpēc sīkumos neizplūstu.
Par 2 punktu- Tu bieži ved dubultā pārbaudīt visu?? Daudzās profesijās ir nianses. Kur var labi uzgrillēt. Pārējais atkarīgs no meistara godaprāta. Vai tā ir automašīnu remontēšana, celtniecība, santehnika utt,Utjp.
Kādu vēl reketu grupā?? Lai priecājās, ka ar roreni rokas nesalauza par tādu joku. Viņam neviens neliedza saukt policiju. Cik sapratu- pat piedāvāja. No tādas iespējas laipni atteicās.
Policiju ple  [ Šo ziņu laboja Lafter, 02 Nov 2023, 08:50:43 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Mikels | 02. Nov 2023, 08:49 |
#7644
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5080
Braucu ar: cieņu
|
01 Nov 2023, 22:31:29 @Deivid rakstīja:
01 Nov 2023, 22:24:48 @RSAWorkshop rakstīja:
M57 pret N57 uz galda pliku skrūvējot atšķirības nav, tā atšķirība jau rodas kad viņu jāizceļ, vairāk visādi loriņi jāaplasa, visādi štrunti profilaktiski jāapmaina utt, tur pa sīkumiem, kaut vai skrūvēm, blīvēm, cipari saskrien ļoti labi. Tāpat katru sīkumu jānomazgā, jāizmazgā, tas viss aizņem laiku, ķīmiju, aparatūru (kad aparatūra mazgāšanai vien maksā pārdesmit K), tad vēl kāds grib lai alumīniju ar aquablast notīra, kaut ko nokrāso, kaut kādas vītnes aprautas jāpārtaisa un blblbla līdz bezgalībai
Es jau tā arī biju domājis. Vienādus scenārijus, ka jāizceļ, tur jau tie cipari saskrien līdzīgi.
Mans tik mīļais M54B30 ar mani pievīla. Cik uzticams bija pirms 10 gadiem vairākos auto, tik nolietots tas ir vēl 10 gadus vēlāk neatkarīgi no nobraukuma. Tas nekas ka ziemsitis maksāja mazāk kā dzinēja sakopšana gada laikā, To man liekas arī vairums nesaprot
Tavs zilais ziemsitis šobrīd brauc, pa lielam lielu bēdu nezinot  | Offline | | |
Deivid  | 02. Nov 2023, 08:53 |
#7645
|
|  Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Tāpēc ka gada laikā viņā tika iegrūsta otra auto vērtība 
Bet patiess prieks dzirdēt ka darbojas[ Šo ziņu laboja Deivid, 02 Nov 2023, 09:02:20 ] | Offline | | |
Mikels | 02. Nov 2023, 08:58 |
#7646
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5080
Braucu ar: cieņu
| Man liekas tā bieži gadās,kad iepriekšējais saimnieks ieguldās līdz tādai robežai,kad tas sāk palikt neracionāli un vienkārši atbrīvojas no auto,bet nākamais pēc tam brauc lielu bēdu nezinot  [ Šo ziņu laboja Mikels, 02 Nov 2023, 08:59:37 ] | Offline | | |
cipargalva | 02. Nov 2023, 09:05 |
#7647
|
|  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6670
Braucu ar: quattro
| N54 iekš F10/11 taču nemaz nenāca, ne tā? | Offline | | |
GatisB | 02. Nov 2023, 10:12 |
#7648
|
|  Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 183
Braucu ar: 2
|
02 Nov 2023, 07:40:14 @Deivid rakstīja:
Kaspich fanoja par komplicēto N53 atmosfēru. Tuvākais tam būtu N52
N54 un tā pēctecis N55 abi ir turbo. Cik lasīts tad N54 ir īstā bāze kārtīgam asfalta plēsējam, bet kuru labāk ņemt ikdienai/viegliem uzlabojumiem es ar gribētu zināt
Lūk, šis man arī interesē, kas ir ar N55 dzinējiem. | Offline | | |
|
RSAWorkshop  | 02. Nov 2023, 10:28 |
#7649
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7478
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Nov 2023, 07:40:14 @Deivid rakstīja:
Kaspich fanoja par komplicēto N53 atmosfēru. Tuvākais tam būtu N52
N54 un tā pēctecis N55 abi ir turbo. Cik lasīts tad N54 ir īstā bāze kārtīgam asfalta plēsējam, bet kuru labāk ņemt ikdienai/viegliem uzlabojumiem es ar gribētu zināt
Nekas tur īpaši komplicēts nav, čakarējās NOx un mēdza sprauslai elements sadrupt kurš tālāk ieceļoja smidzinātājā un dažos momentos neļāva aizvērties smidzinātājam. Nu pabrauktiem auto eļļa tek, kompensatori izdauzīti. Sveces laicīgi jāapmaina. Vispasaules BMW sazvērestība un mistiskie ''elektriskie'' sūkņi ir tikai iedomu tēli
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop  | 02. Nov 2023, 10:31 |
#7650
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7478
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Nov 2023, 10:12:20 @GatisB rakstīja:
02 Nov 2023, 07:40:14 @Deivid rakstīja:
Kaspich fanoja par komplicēto N53 atmosfēru. Tuvākais tam būtu N52
N54 un tā pēctecis N55 abi ir turbo. Cik lasīts tad N54 ir īstā bāze kārtīgam asfalta plēsējam, bet kuru labāk ņemt ikdienai/viegliem uzlabojumiem es ar gribētu zināt
Lūk, šis man arī interesē, kas ir ar N55 dzinējiem.
Motors kā motors, sprauslas lētas, sveces lētas, spoles lētas, brauc un brauc. Nu augstspiediena sūknis var nobeigties, tas nav lēts. Ļoti retos gadijumos mēdz bloks deformēties, bet tas parasti notiek atskrūvējot un mēģinot saskrūvēt kopā, tad izrādās, ka kloķvārpsta vairs negriežas, bet tas ir novērots daudziem motoriem ar blokkarteri
Ā nu turbīnai wastegate grab, bet tur Kaross ir atradis programmējamu risinājumu bez demontāžas un wastegate pārmetināšanas[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 02 Nov 2023, 10:36:09 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RaL | 02. Nov 2023, 11:26 |
#7651
|
|  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3805
Braucu ar: kruīzu
|
02 Nov 2023, 10:31:12 @RSAWorkshop rakstīja:
02 Nov 2023, 10:12:20 @GatisB rakstīja:
02 Nov 2023, 07:40:14 @Deivid rakstīja:
Kaspich fanoja par komplicēto N53 atmosfēru. Tuvākais tam būtu N52
N54 un tā pēctecis N55 abi ir turbo. Cik lasīts tad N54 ir īstā bāze kārtīgam asfalta plēsējam, bet kuru labāk ņemt ikdienai/viegliem uzlabojumiem es ar gribētu zināt
Lūk, šis man arī interesē, kas ir ar N55 dzinējiem.
Motors kā motors, sprauslas lētas, sveces lētas, spoles lētas, brauc un brauc. Nu augstspiediena sūknis var nobeigties, tas nav lēts. Ļoti retos gadijumos mēdz bloks deformēties, bet tas parasti notiek atskrūvējot un mēģinot saskrūvēt kopā, tad izrādās, ka kloķvārpsta vairs negriežas, bet tas ir novērots daudziem motoriem ar blokkarteri
Ā nu turbīnai wastegate grab, bet tur Kaross ir atradis programmējamu risinājumu bez demontāžas un wastegate pārmetināšanas
ko nozīmē - augspiediena sūknis nav lēts? 1k eur? 2k eur?
pret dīzeļu problēmām, kur bez maz katrs remonts 500-1000eur + ķēžu maiņa jārēķina vismaz 1k eur neatkarīgi no apstākļiem, izklausās pēc laba un gana lēti uzturama motora... 
| Offline | | |
RSAWorkshop  | 02. Nov 2023, 11:47 |
#7652
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7478
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Nov 2023, 11:26:09 @RaL rakstīja:
02 Nov 2023, 10:31:12 @RSAWorkshop rakstīja:
02 Nov 2023, 10:12:20 @GatisB rakstīja:
02 Nov 2023, 07:40:14 @Deivid rakstīja:
Kaspich fanoja par komplicēto N53 atmosfēru. Tuvākais tam būtu N52
N54 un tā pēctecis N55 abi ir turbo. Cik lasīts tad N54 ir īstā bāze kārtīgam asfalta plēsējam, bet kuru labāk ņemt ikdienai/viegliem uzlabojumiem es ar gribētu zināt
Lūk, šis man arī interesē, kas ir ar N55 dzinējiem.
Motors kā motors, sprauslas lētas, sveces lētas, spoles lētas, brauc un brauc. Nu augstspiediena sūknis var nobeigties, tas nav lēts. Ļoti retos gadijumos mēdz bloks deformēties, bet tas parasti notiek atskrūvējot un mēģinot saskrūvēt kopā, tad izrādās, ka kloķvārpsta vairs negriežas, bet tas ir novērots daudziem motoriem ar blokkarteri
Ā nu turbīnai wastegate grab, bet tur Kaross ir atradis programmējamu risinājumu bez demontāžas un wastegate pārmetināšanas
ko nozīmē - augspiediena sūknis nav lēts? 1k eur? 2k eur?
pret dīzeļu problēmām, kur bez maz katrs remonts 500-1000eur + ķēžu maiņa jārēķina vismaz 1k eur neatkarīgi no apstākļiem, izklausās pēc laba un gana lēti uzturama motora... 
Jā, viņš tagad kaut kur ap 1000 maksā, nu tur plus apmainīt, vēl pāris blīves, karoč dārgi, jo vēl tak benzīns jālej 
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Briize | 02. Nov 2023, 11:51 |
#7653
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
02 Nov 2023, 11:47:55 @RSAWorkshop rakstīja:
02 Nov 2023, 11:26:09 @RaL rakstīja:
02 Nov 2023, 10:31:12 @RSAWorkshop rakstīja:
02 Nov 2023, 10:12:20 @GatisB rakstīja:
02 Nov 2023, 07:40:14 @Deivid rakstīja:
Kaspich fanoja par komplicēto N53 atmosfēru. Tuvākais tam būtu N52
N54 un tā pēctecis N55 abi ir turbo. Cik lasīts tad N54 ir īstā bāze kārtīgam asfalta plēsējam, bet kuru labāk ņemt ikdienai/viegliem uzlabojumiem es ar gribētu zināt
Lūk, šis man arī interesē, kas ir ar N55 dzinējiem.
Motors kā motors, sprauslas lētas, sveces lētas, spoles lētas, brauc un brauc. Nu augstspiediena sūknis var nobeigties, tas nav lēts. Ļoti retos gadijumos mēdz bloks deformēties, bet tas parasti notiek atskrūvējot un mēģinot saskrūvēt kopā, tad izrādās, ka kloķvārpsta vairs negriežas, bet tas ir novērots daudziem motoriem ar blokkarteri
Ā nu turbīnai wastegate grab, bet tur Kaross ir atradis programmējamu risinājumu bez demontāžas un wastegate pārmetināšanas
ko nozīmē - augspiediena sūknis nav lēts? 1k eur? 2k eur?
pret dīzeļu problēmām, kur bez maz katrs remonts 500-1000eur + ķēžu maiņa jārēķina vismaz 1k eur neatkarīgi no apstākļiem, izklausās pēc laba un gana lēti uzturama motora... 
Jā, viņš tagad kaut kur ap 1000 maksā, nu tur plus apmainīt, vēl pāris blīves, karoč dārgi, jo vēl tak benzīns jālej 
Cik jauktā cikla patēriņš varētu būt ? Netā atradu ap 8l/100km ja tā tad es ņemu f10 ar N55 dvižoku  [ Šo ziņu laboja Briize, 02 Nov 2023, 11:51:15 ] | Offline | | |
UldisUldis | 02. Nov 2023, 12:15 |
#7654
|
|  Kopš: 29. Mar 2017
No: Smiltene
Ziņojumi: 463
Braucu ar: 528i E39, 535i F10
|
02 Nov 2023, 11:51:01 @Briize rakstīja:
02 Nov 2023, 11:47:55 @RSAWorkshop rakstīja:
02 Nov 2023, 11:26:09 @RaL rakstīja:
02 Nov 2023, 10:31:12 @RSAWorkshop rakstīja:
02 Nov 2023, 10:12:20 @GatisB rakstīja:
02 Nov 2023, 07:40:14 @Deivid rakstīja:
Kaspich fanoja par komplicēto N53 atmosfēru. Tuvākais tam būtu N52
N54 un tā pēctecis N55 abi ir turbo. Cik lasīts tad N54 ir īstā bāze kārtīgam asfalta plēsējam, bet kuru labāk ņemt ikdienai/viegliem uzlabojumiem es ar gribētu zināt
Lūk, šis man arī interesē, kas ir ar N55 dzinējiem.
Motors kā motors, sprauslas lētas, sveces lētas, spoles lētas, brauc un brauc. Nu augstspiediena sūknis var nobeigties, tas nav lēts. Ļoti retos gadijumos mēdz bloks deformēties, bet tas parasti notiek atskrūvējot un mēģinot saskrūvēt kopā, tad izrādās, ka kloķvārpsta vairs negriežas, bet tas ir novērots daudziem motoriem ar blokkarteri
Ā nu turbīnai wastegate grab, bet tur Kaross ir atradis programmējamu risinājumu bez demontāžas un wastegate pārmetināšanas
ko nozīmē - augspiediena sūknis nav lēts? 1k eur? 2k eur?
pret dīzeļu problēmām, kur bez maz katrs remonts 500-1000eur + ķēžu maiņa jārēķina vismaz 1k eur neatkarīgi no apstākļiem, izklausās pēc laba un gana lēti uzturama motora... 
Jā, viņš tagad kaut kur ap 1000 maksā, nu tur plus apmainīt, vēl pāris blīves, karoč dārgi, jo vēl tak benzīns jālej 
Cik jauktā cikla patēriņš varētu būt ? Netā atradu ap 8l/100km ja tā tad es ņemu f10 ar N55 dvižoku 
Mierīgi braucot kaut kas ap 9 kombinētajā. | Offline | | |
Kaross  | 02. Nov 2023, 13:14 |
#7655
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4452
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
02 Nov 2023, 07:40:14 @Deivid rakstīja:
Kaspich fanoja par komplicēto N53 atmosfēru. Tuvākais tam būtu N52
N54 un tā pēctecis N55 abi ir turbo. Cik lasīts tad N54 ir īstā bāze kārtīgam asfalta plēsējam, bet kuru labāk ņemt ikdienai/viegliem uzlabojumiem es ar gribētu zināt
Man prātā ir 2 varianti. Vai nu N54 vai tad B58. N55 ir vājprātā komplicēta galva. Kāmer jauns ir baigi labi, bet pabrauktam motoram tur katrs vārsts vērsies citādāk vaļā, jo nav tam mehānismam atgriezeniskās saites. Nu tas vismaz tāds prātojums, neesmu gan baigi sliktu neko lasījis. Tiesa neviens tur iekšā nevar ielīst un tā mehānisma reālo darbību nekā pārbaudīt. Ekscentriskajai vārpstai ir sensors, bet tas tikai noteiks vārpstas pozīcija ne jau katra vārsta reālo pozīciju.
Pārunājot ar paziņu, kas portē galvas sportam, tad viņs izteicās, ka viennozīmīgi N54 ir labāka galva. Gan gaiss plūst labāk, gan mazāk komplicēta.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RSAWorkshop  | 02. Nov 2023, 13:21 |
#7656
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7478
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā, n52, n46 jau arī ir līdzīgi, tur atgriezeniskās saites nav un piedilstot katram vārstam ir savs atvērums un savs cilindru piepildijums. Ne velti rokeriem ir 5 tolerances klases kurām atšķirība nav zināma (noteikti kaut kas mikronos mērāms) un tas viss ir iebāžams dziļi dirsā tiklīdz tādu galvu remontē kā pagadās (lielākā daļa remontētāju nav mācījušies mašīnbūvi, pielaides, tehniskos mērijumus, materiālmācību), jo tad kaut ko iepresē, kaut ko iefrēzē, kaut ko paslīpē, bet atgriezt nominālizmēros ir ļoti grūti. Tos pašus vārstus frēzējot pārsvarā visiem šķiet-nahujam tas maksā dārgi, ja to var vaņa izdarīt 5x lētāk, tikai sīkums ka dziļāk iefrēzējot ligzdu izmainās vārsta termoatstarpe pie bīdītāja, kā arī nedaudz, bet atsperes spriegojums, par tādu lietu, ka neviens nemēra atperes spēku un deformāciju nemaz nerunāsim
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Z4 | 03. Nov 2023, 23:17 |
#7657
|
| Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 390
Braucu ar: F10 n47
| Ātrais jautājums- n47 dzinējam- nopērkot oem eļļas sūkni- tad piedzenošā ķēdes zvaigznīte eļļas sūknim jau ir pieskrūvēta ar vajadzīgo spēku? [ Šo ziņu laboja Z4, 03 Nov 2023, 23:32:02 ] | Offline | | |
Elviss  | 04. Nov 2023, 02:55 |
#7658
|
|  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22641
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Klau, Jūs te diršat par to 3.0d kāds sūds. Iepriekš stāstiju, ka jāņem nenobraukts, tad būs Ok.
Atcerējos tikko, ka man lietošanā velviens tāds pats ir, kas vnk nav f10/11, bet f26. 70k nogājis, nekādas problēmas dzinēja sakarā.
Varu piedavat nopirkt.
Bet, ja to negribas, varu n63 piedāvāt, kas man tagad liekas ir nākamais labākais pēc s62
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Briize | 04. Nov 2023, 07:49 |
#7659
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
04 Nov 2023, 02:55:02 @Elviss rakstīja:
Klau, Jūs te diršat par to 3.0d kāds sūds. Iepriekš stāstiju, ka jāņem nenobraukts, tad būs Ok.
Atcerējos tikko, ka man lietošanā velviens tāds pats ir, kas vnk nav f10/11, bet f26. 70k nogājis, nekādas problēmas dzinēja sakarā.
Varu piedavat nopirkt.
Bet, ja to negribas, varu n63 piedāvāt, kas man tagad liekas ir nākamais labākais pēc s62
Intereses pēc cik gribi par to f26 ? 
Tāpat jau zinu, ka tas būs vairāk cik vēlos šobrīd iztērēt par auto, bet nu anyway pajautāšu sarunas uzturēšanai ? 
P.S. tas n63 dvižoks tev ir G sērijai ? [ Šo ziņu laboja Briize, 04 Nov 2023, 07:51:56 ] | Offline | | |
Elviss  | 04. Nov 2023, 12:33 |
#7660
|
|  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22641
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| No F ir plāns rit vaļā kaut kad nākamgad. Pagaidām gan neizskatās. Ap 25 gan jau cena varētu būt.
N ir G sērijā jā
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|