Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
dash
28. Oct 2015, 23:57 #7361

Kopš: 25. May 2009

Ziņojumi: 212

Braucu ar:

Sapratu

Offline
o515
29. Oct 2015, 07:35 #7362

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


28 Oct 2015, 23:25:39 depo rakstīja:
o515, es pat nestādos veidu kā rets brends var ienākt tirgū Tikai ar agresīvu mārketingu, ļoti ļoti konkurētspējīgām cenām, dot piemēram 2 gadus free apkopes, dot kombainus uz testu uz pāris dienām, piedāvāt zemu finansējuma % likmi sadarbībā ar kādu banku - special offer tjipa. Piedāvāt paņemt kā pirmo iemaksu jebkuru citu konkurentu kombainu. Garantēt detaļu pieejamību max 48h laikā.

Ko jūs no šitā dariet?


Es neteiktu, ka mums baigi vajag agresīvi ienākt tirgū. Man liekas, ka šobrīd ir tīri laba situāciju ar jaunajām Laverdām, varētu būt par kādām pāris vairāk, bet tas arī viss.
Ko mēs darām? Ir reklamēts žurnālos, ir bijušas kombaindienas ar labiem rezultātiem, rezerves daļu pieejamību 48 h laikā varam garantēt (izņemot tām, ko ir aizliegts ar lidmašīnu vest) un 2 gadu garantija, kur otro garantijas gadu nodrošinām mēs paši, jo secinājām, ka varam to pilnīgi droši darīt, jo iepriekšējiem nekas nebija noticis pa diviem gadiem, kas izmaksātu astronomiskas summas, bija tikai sīkumiņi.

Un par special offeriem: 2 gadi free apkopes, 0% līzinga likmes, paņemt kā pirmo iemaksu - Tu tiešām domā, ka lielākajā vairumā gadījumu šis ir par velti un Tu ne kapeiku par to nesamaksā?
Offline
jaks
29. Oct 2015, 09:45 #7363

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


27 Oct 2015, 21:44:59 dash rakstīja:
Kāda stadija ir uzskatāma par "smuki"?

Tu ko? 21.gs agronomijas terminus nepārzini?

1- sāk palikt zaļš......5min boloties jau škiet ka redzu rindiņas
2- viss ir zaļš..... nu jau neapstādinot belāru redzu rindiņas ar vienu lapu
3- smuki zaļš ........ tūlīt sāks cerot, jau slauku katru asfalta pleķi kur nākamā gada lielo ražu nobērt
Offline
depo
29. Oct 2015, 09:45 #7364

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


29 Oct 2015, 07:35:03 o515 rakstīja:
Es neteiktu, ka mums baigi vajag agresīvi ienākt tirgū.


Diez Laverda Itālijā zin, ka jūs īpaši necenšieties pārdot Laverdas kombainus? Nesanāks jums kā Lytagrai ar New Holland?


Man liekas, ka šobrīd ir tīri laba situāciju ar jaunajām Laverdām, varētu būt par kādām pāris vairāk, bet tas arī viss.


8 Laverdas tu uzskati par labu situāciju? O_o


(izņemot tām, ko ir aizliegts ar lidmašīnu vest)


Piemēram?


2 gadu garantija, kur otro garantijas gadu nodrošinām mēs paši


Pēc Latvijas likuma kombainiem tik 1 gads pienākas?

[ Šo ziņu laboja depo, 29 Oct 2015, 09:45:59 ]

Offline
Sumo_DTS
29. Oct 2015, 10:01 #7365

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

Skaisti, un Tu tagad gribi teikt, ka Laverdas hederim, gliemežtransportiera vijumi beidzās līdz ar slīpās kameras malas sākumu , lai tam būtu vitāli svarīga loma?

28 Oct 2015, 22:18:00 o515 rakstīja:

28 Oct 2015, 22:04:03 Sumo_DTS rakstīja:
pastāsti sīkāk šito joku "biju domājis ieejas atveri pirms slīpās kameras" kas tas tāds ir un ko viņš ziemā ēd



Aptuveni šādi to biju domājis

Laverda


Ražotāja X kombains

Offline
Sumo_DTS
29. Oct 2015, 10:02 #7366

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

48 stundas ir par daudz, stipri par daudz sezonā arī bīstamās kravas var ievest ātri, vajag tik meklēt attiecīgos avioreisus

29 Oct 2015, 07:35:03 o515 rakstīja:

28 Oct 2015, 23:25:39 depo rakstīja:
o515, es pat nestādos veidu kā rets brends var ienākt tirgū Tikai ar agresīvu mārketingu, ļoti ļoti konkurētspējīgām cenām, dot piemēram 2 gadus free apkopes, dot kombainus uz testu uz pāris dienām, piedāvāt zemu finansējuma % likmi sadarbībā ar kādu banku - special offer tjipa. Piedāvāt paņemt kā pirmo iemaksu jebkuru citu konkurentu kombainu. Garantēt detaļu pieejamību max 48h laikā.

Ko jūs no šitā dariet?


Es neteiktu, ka mums baigi vajag agresīvi ienākt tirgū. Man liekas, ka šobrīd ir tīri laba situāciju ar jaunajām Laverdām, varētu būt par kādām pāris vairāk, bet tas arī viss.
Ko mēs darām? Ir reklamēts žurnālos, ir bijušas kombaindienas ar labiem rezultātiem, rezerves daļu pieejamību 48 h laikā varam garantēt (izņemot tām, ko ir aizliegts ar lidmašīnu vest) un 2 gadu garantija, kur otro garantijas gadu nodrošinām mēs paši, jo secinājām, ka varam to pilnīgi droši darīt, jo iepriekšējiem nekas nebija noticis pa diviem gadiem, kas izmaksātu astronomiskas summas, bija tikai sīkumiņi.

Un par special offeriem: 2 gadi free apkopes, 0% līzinga likmes, paņemt kā pirmo iemaksu - Tu tiešām domā, ka lielākajā vairumā gadījumu šis ir par velti un Tu ne kapeiku par to nesamaksā?
Offline
depo
29. Oct 2015, 10:12 #7367

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Salīdzinājumam rīkles:

MF 40RS
JD 2266 E
Laverda 3900

MF un Laverdai vienādas pēc izmēra.

[ Šo ziņu laboja depo, 29 Oct 2015, 10:15:25 ]

Offline
Sumo_DTS
29. Oct 2015, 10:26 #7368

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

izskatās tam vīram galīgi rokas nolaidušās uz pus6, skatoties uz to izslavēto JD...
Offline
depo
29. Oct 2015, 10:30 #7369

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Jā, tas tiesa. Izskatās, ka negribās dzīvot vairs
Offline
jaks
29. Oct 2015, 10:34 #7370

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Par cenām....tagad nav laika iedziļināties jaudās utt, bet man izskatās ka viena gada lavarda un claas atškiras cenā vismaz par 1/3
Offline
o515
29. Oct 2015, 10:34 #7371

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

Daudz jautājumu

Atbildot depo:
Laverda gan jau saprot, redzot pārdoto kombainu skaitu tirgū. Un protams, ka gan manās, gan uzņēmuma interesēs ir šo kombainu skaitu latvijā palielināt. Pagaidām uzsvars vienkārši ir bijis uz citām tehnikām, kuru gan tirdzniecība, gan apkalpošana ir vienkāršāka un īstermiņā izdevīgāka, lai būtu iespējams atgriezties apjomu ziņā iepriekšējo gadu līmeni, jo pēdējais gads, kā zinām, visiem tehnikas tirgotājiem deva trūkties
Labā situācija bija domāta ne pārdošanas ziņā, bet to kombainu apkalpošanas ziņā. Šobrīd var mierīgi visas apkalpot.
Kādas ar lidmašīnu nevar precīzi es nezinu, to rezerves daļu speciālists varētu paskaidrot. ZInu tik, ka ir tādas lietas, ko ar lidmašīnu ir aizliegts vest.
Un pēc Latvijas likumdošanas (cik man zināms), juridiskām personām ir 1 gads garantija un fiziskām personām - 2 gadi.

Atbildot Sumo:
Protams, ka nebeidzas Doma bija tā, ka masa nāk slīpajā kamerā uzreiz pa pilnu platumu un tieši tā pat tiek padota uz kuļtrumuli, tātad vienmēr tas tiek izmantots par 100%. Un tas priekšējais izlīdzinātājs palīdz masu izlīdzināt vienmērīgi pa visu slīpo kameru, kad tiek kults sāniskos slīpumos un masai ir tendence slīdēt uz vienu pusi.
Piekrītu, sezonā tas ir krietni par daudz, tāpēc varu teikt vēlreiz, ka tādas ļoti kritiskas situācijas, kad kombains stāv uz lauka un obligāti jāgaida detaļa pa 6 gadiem nav bijusi, tāpēc vēl joprojām nav bijis gadījums, kad kaut kas ir tik ļoti steidzīgi jāsūta. Vienreiz bija piemirsts rūpnīcā pielikt klāt papildus cilindrs hēdera pacelšanai, ko lieto kopā ar rapša galdu, nu tad tas bija gadījums, kad mazāk kā 24 h laikā viņš jau bija pie saimnieka.
Un ticu, ka mūsu rezerves daļu speciālists zin par ātro kravu atvešanu, jo ir spējīgs un zinošs sava amata pratējs.


Offline
dash
29. Oct 2015, 10:38 #7372

Kopš: 25. May 2009

Ziņojumi: 212

Braucu ar:

Kā jūs saimniecībās izveicat riepu montēšanas pasākumus traktoriem? Ārpakalpojums vai arī visām sevi cienošām saimniecībām ir lauks.tehnikas riepu montēšanas stendi?

Offline
depo
29. Oct 2015, 10:39 #7373

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Līdz šim visas montētas(gan traktoram, gan kombainam) pašu spēkiem bez spec iekārtām - kuvalda, garš lauznis un daudz lamu vārdu

[ Šo ziņu laboja depo, 29 Oct 2015, 10:39:32 ]

Offline
dash
29. Oct 2015, 10:39 #7374

Kopš: 25. May 2009

Ziņojumi: 212

Braucu ar:


29 Oct 2015, 10:30:35 depo rakstīja:
Jā, tas tiesa. Izskatās, ka negribās dzīvot vairs

Algas apmēra palielināšana mēdzot veicināt dzīvotgribu....
Offline
depo
29. Oct 2015, 10:40 #7375

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Viņam naudu nevajag, dara to aiz mīlestības pret kulšanu
Offline
JohnyW
29. Oct 2015, 10:50 #7376

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Varat izklāstīt galvenās būtiskās Laverda 300tās sērijas un 400tās sērijas atšķirības, ja neņem vērā, ka droši vien atšķiras 310 un 400 cena..
Offline
karlsonss
29. Oct 2015, 11:00 #7377

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Par to koncentrēšanos uz vienkāršākām lietām - ir dzirdēts ka daži kantori piekopjot strausa taktiku sarežģītāku problēmu gadījumos
Offline
Siipols
29. Oct 2015, 11:01 #7378

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

daudzi kantori TO dara,arī lielie......

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
o515
29. Oct 2015, 11:18 #7379

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


29 Oct 2015, 10:50:52 JohnyW rakstīja:
Varat izklāstīt galvenās būtiskās Laverda 300tās sērijas un 400tās sērijas atšķirības, ja neņem vērā, ka droši vien atšķiras 310 un 400 cena..

Laverda 300. un 400. sērija atšķiras galvenokārt ar motora jaudām, pieejamajiem hēderu platumiem un kabīni un tās aprīkojumu.
Kuļmašīna, kratītāji, sieti un slīpā ir identiski.


29 Oct 2015, 11:00:11 karlsonss rakstīja:
Par to koncentrēšanos uz vienkāršākām lietām - ir dzirdēts ka daži kantori piekopjot strausa taktiku sarežģītāku problēmu gadījumos


Vienkāršākas bija domātas vienkāršas apkalpošanā un komunikācijā ar rūpnīcu problēmu gadījumos
Un jā, ir arī mums bijušas problēmas, kuras tiek risinātas pat gadu, tiesa ne mūsu vainas pēc tas vilkās, bet klients tak no mums ir pircis tehniku un loģiski, ka viņam ir visas tiesības mums to pārmest.
Pēdējos gados mums serviss ir tik ļoti audzis gan klientu apkalpošanas kvalitātes, gan ātruma ziņa, ka tagad ir prieks skatīties kā vīri strādā. Ja arī gadās kāda ķibele, tad mēs kopīgiem spēkiem daram visu, lai to laicīgi un pēc iespējas nesāpīgi atrisinātu.
Offline
JohnyW
29. Oct 2015, 11:43 #7380

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


29 Oct 2015, 11:18:38 o515 rakstīja:

Laverda 300. un 400. sērija atšķiras galvenokārt ar motora jaudām, pieejamajiem hēderu platumiem un kabīni un tās aprīkojumu.
Kuļmašīna, kratītāji, sieti un slīpā ir identiski.



Principā pēc teiktā saprotu, ka vienkāršajam lauksaimniekam, bez ūber prasībām pret erganomiku un kkādiem brīnumgadžetiem, kas izkāpis no vecā forchstritt'a vai Dona's labākais variants būtu 310tais, ne?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo