Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
jurulis
28. Oct 2015, 18:26 #7301

Kopš: 28. Jul 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 221

Braucu ar: DD


28 Oct 2015, 15:55:45 ziema rakstīja:

28 Oct 2015, 15:44:02 jurulis rakstīja:
Sarkana ka jurniekim.
sarkana tacu ir kurinamaa,domajat ka ls DD ari bus sarkana?
a kurinama no parastas(tanka)ar ko atstjiras???? tikai ar krasu un akcizi..
Offline
karlsonss
28. Oct 2015, 18:41 #7302

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Jaa, staasti gan, gribam dzirdeet...
Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 20:13 #7303

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Jā, kāpēc Laverda ir tik nepopulāra mūsu pusē, un kāpēc kaut kāds nevērts Sampo ir populārāks?
Pabraucot pa leišu zemi redzēju daudz Laverdas, arī dīleru kantorus vairākās pilsētās... Viņiem agresīvāks mārketings?

Vajag kaut kādus salīdzinošos rādītājus!?

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 28 Oct 2015, 20:16:19 ]

Offline
karlsonss
28. Oct 2015, 20:15 #7304

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


28 Oct 2015, 20:13:38 Kasparis rakstīja:
Jā, kāpēc Laverda ir tik nepopulāra mūsu pusē, un kāpēc kaut kāds nevērts Sampo ir populārāks?
Pabraucot pa leišu zemi redzēju daudz Laverdas, arī dīleru kantorus vairākās pilsētās... Viņiem agresīvāks mārketings?


tur laverdai man liekas bij kautkaada 3 vieta@MS
Offline
o515
28. Oct 2015, 20:27 #7305

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

Visi, kas ar Laverdu strādā ir ar viņu apmierināti vai pat ļoti apmierināti, jo uzbūvē ir salīdzinoši vienkārša, pie galvenajiem mezgliem klāt tikt ir viegli, tīrīšana arī viegla.
Sezonas laikā neviens no šiem kombainiem nav stāvējis dīkstāvē.
Arī par graudu tīrību cilvēki saka atzinīgus vārdus.
2012. gada kombainu dienās bija divas Laverdas, abas ar līmeņošanas sistēmu. Rezultātus domāju, ka visi esat redzējuši. Ja nē, tad internetā viņi laikam nav. Varbūt kādam ir palikuši, ja būs interese, pameklēšu, taču atceros, ka Laverdai bija ļoti labi rezultāti, un tas viss ņemot vērā, ka dēļ tā, ka abi treileri ļoti nokavējās ar kombainu transportu, kombainieri nevarēja veikt testa kulšanu un abus kombainus noregulēja vienkārši pec grāmatā atrodamajiem datiem miežiem.
Rezultāti ir žurnālā Saimnieks 2012. gada septembra numurā 87. lpp.

Kad sāku Armusā strādāt, un kad pārdevām pirmo kombainu, biju zaļš gurķis un pie palaišanas bija jāpačakarējas, piemēram, nezināju, ka hēders ir jānokalibrē, tāpēc pašā sākumā kopēšanas sistēma viņam gļukoja. Kad nokalibrēja, viss bija kārtībā. Šobrīd gan man pašam, gan mūsu mehāniķiem ir krietni lielāka pieredze ar Laverdu un visi knifiņi jau ir zināmi.

Latvijā ir visu trīs sēriju kombaini, un divi ar visa kombaina līmeņošanas sistēmu.

Nesen Saimniekā bija arī raksts par Laverdām: http://www.saimnieks.lv/Tehnika/12213/

Daudziem patīk tas, ka slīpā kamera ir kuļtrumuļa platumā un 300. un 400. sērijas Laverdām ir izlīdzinātājbiteris tās sākumā, kas izlīdzina masu vienmērīgi visā slīpās kameras platumā.

Tā kā īsumā varu teikt, ka visi saimnieki, kas ar Laverdu strādā mani satiekot smaida
Pa šiem gadiem nekas traks nav noticis, bijušas tikai sīkas kļūmītes vai vienkārši dilstošo daļu nomaiņas vajadzība, un tas arī viss.

Gan jau pat 10% te neuzrakstīju, bet ja ir kāds jautājums, droši varat te vai pm prasīt. Kaut gan neticu, ka kāds dēļ šī lems par labu Laverdai

Un vēl, visi Laverda lietotāji pie šāda kombaina izvēles ir nonākuši paši, tā teikt, ir paši atnākuši pie mums ar vēlmi iegādāties tieši Laverdu.


P.S. līdz 360 ZS Fendt, Challenger un Massey Ferguson kombaini ir tā pati Laverda, ko ražo Breganze pilsētā Iātlijā
Offline
o515
28. Oct 2015, 20:29 #7306

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


28 Oct 2015, 20:13:38 Kasparis rakstīja:
Jā, kāpēc Laverda ir tik nepopulāra mūsu pusē, un kāpēc kaut kāds nevērts Sampo ir populārāks?
Pabraucot pa leišu zemi redzēju daudz Laverdas, arī dīleru kantorus vairākās pilsētās... Viņiem agresīvāks mārketings?

Vajag kaut kādus salīdzinošos rādītājus!?


Lietuvā ir labs dīleris, kuru īpašnieki paši ir zemnieki un ar tām Laverdām strādā, līdz ar ko var mierīgi viņas uz demo dot.
Domāju, ka Latvijā būtu līdzīgi, ja mēs būtu bagātāki
Offline
depo
28. Oct 2015, 20:37 #7307

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Es par Laverdu nevaru neko sliktu teikt, bet mums ir muzeja eksponāts - 1991 gada. Nejēgā prasts, maz lūzt, jaudīgs, ar lielu hēderi, ļoti mazs patēriņš. Priekš to gadu kombaina, ļoti labs darba zirgs.

Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 20:47 #7308

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


28 Oct 2015, 20:29:34 o515 rakstīja:

28 Oct 2015, 20:13:38 Kasparis rakstīja:
Jā, kāpēc Laverda ir tik nepopulāra mūsu pusē, un kāpēc kaut kāds nevērts Sampo ir populārāks?
Pabraucot pa leišu zemi redzēju daudz Laverdas, arī dīleru kantorus vairākās pilsētās... Viņiem agresīvāks mārketings?

Vajag kaut kādus salīdzinošos rādītājus!?


Lietuvā ir labs dīleris, kuru īpašnieki paši ir zemnieki un ar tām Laverdām strādā, līdz ar ko var mierīgi viņas uz demo dot.
Domāju, ka Latvijā būtu līdzīgi, ja mēs būtu bagātāki


Diezgan piekrītu!
Nu, piemēram, cik Stokkers ir šogad pārdevis kombainus, kāpēc tik daudz? Jo ir ir liels un visiem par sevi atgādina. Tas viss gan maksā.

Un tomēr te ir Lv, nav labais tonis nopirkt kaut ko nepopulāru, ko par to teiks kaimiņš...
Offline
o515
28. Oct 2015, 20:49 #7309

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


28 Oct 2015, 20:47:34 Kasparis rakstīja:

28 Oct 2015, 20:29:34 o515 rakstīja:

28 Oct 2015, 20:13:38 Kasparis rakstīja:
Jā, kāpēc Laverda ir tik nepopulāra mūsu pusē, un kāpēc kaut kāds nevērts Sampo ir populārāks?
Pabraucot pa leišu zemi redzēju daudz Laverdas, arī dīleru kantorus vairākās pilsētās... Viņiem agresīvāks mārketings?

Vajag kaut kādus salīdzinošos rādītājus!?


Lietuvā ir labs dīleris, kuru īpašnieki paši ir zemnieki un ar tām Laverdām strādā, līdz ar ko var mierīgi viņas uz demo dot.
Domāju, ka Latvijā būtu līdzīgi, ja mēs būtu bagātāki


Diezgan piekrītu!
Nu, piemēram, cik Stokkers ir šogad pārdevis kombainus, kāpēc tik daudz? Jo ir ir liels un visiem par sevi atgādina. Tas viss gan maksā.

Un tomēr te ir Lv, nav labais tonis nopirkt kaut ko nepopulāru, ko par to teiks kaimiņš...


Un tomēr pa retam atrodas kāds, kurš no sākuma palasa kādus salīdzinošos testus, pats izvērtē specifikācijas un nopērk to, kas viņam der
Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 20:50 #7310

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


28 Oct 2015, 20:37:43 depo rakstīja:
Es par Laverdu nevaru neko sliktu teikt, bet mums ir muzeja eksponāts - 1991 gada. Nejēgā prasts, maz lūzt, jaudīgs, ar lielu hēderi, ļoti mazs patēriņš. Priekš to gadu kombaina, ļoti labs darba zirgs.




Salīdzinājumā, kādu 91 gada JD varētu nolikt pretī?
Tajā laikā džonim bija kaut kas līdzvērtīgs?
Offline
depo
28. Oct 2015, 20:54 #7311

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Šito


Mehāniskā kārba, tikai 210zs. Laverdai 280zs, hidrogaita.
Offline
Sumo_DTS
28. Oct 2015, 21:29 #7312

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

'"Daudziem patīk tas, ka slīpā kamera ir kuļtrumuļa platumā un 300. un 400. sērijas Laverdām ir izlīdzinātājbiteris tās sākumā, kas izlīdzina masu vienmērīgi visā slīpās kameras platumā."

joprojām neesi daudz ko apguvis visiem kombainiem , kam ir kuļtrumulis, slīpā ir vienā platumā ar kuļtrumuli!!!

p.s. interesē piedāvājums par 410!
Offline
o515
28. Oct 2015, 21:31 #7313

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


28 Oct 2015, 21:29:02 Sumo_DTS rakstīja:
'"Daudziem patīk tas, ka slīpā kamera ir kuļtrumuļa platumā un 300. un 400. sērijas Laverdām ir izlīdzinātājbiteris tās sākumā, kas izlīdzina masu vienmērīgi visā slīpās kameras platumā."

joprojām neesi daudz ko apguvis visiem kombainiem , kam ir kuļtrumulis, slīpā ir vienā platumā ar kuļtrumuli!!!

p.s. interesē piedāvājums par 410!


Es laikam nepareizi uzrakstīju, biju domājis ieejas atveri pirms slīpās kameras
Un piedāvājumu droši varu atsūtīt, ja atsūtīsi PM e-pastu.
Offline
JohnyW
28. Oct 2015, 21:32 #7314

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Gan jau vidējam zemnieam nepatīk eksperimentēt, jo baidās kļūdīties ar nepopulāro marku un tad par to spļaudīties un vēl krist kaunā kaimiņa acīs, kamēr lielo dūžu slava un reklāma iet pa priekšu un līdz ar to arī neliela cerība uz to, ka tas larlaks tomēr nepievils svarīgā brīdī.. kas gan nevienmēr piepildās..
Offline
JohnyW
28. Oct 2015, 21:33 #7315

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


28 Oct 2015, 20:27:17 o515 rakstīja:
...
Gan jau pat 10% te neuzrakstīju, bet ja ir kāds jautājums, droši varat te vai pm prasīt. Kaut gan neticu, ka kāds dēļ šī lems par labu Laverdai
...


droshi vien ir pats svarīgākais jautājums..

Offline
o515
28. Oct 2015, 21:43 #7316

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


28 Oct 2015, 21:32:10 JohnyW rakstīja:
Gan jau vidējam zemnieam nepatīk eksperimentēt, jo baidās kļūdīties ar nepopulāro marku un tad par to spļaudīties un vēl krist kaunā kaimiņa acīs, kamēr lielo dūžu slava un reklāma iet pa priekšu un līdz ar to arī neliela cerība uz to, ka tas larlaks tomēr nepievils svarīgā brīdī.. kas gan nevienmēr piepildās..


Tiesa, kas tiesa!
Kaut gan neliekas, ka kāds būtu nožēlojis, ka Laverdu paņēmis, saimniekiem tiešām patīk.
Viens gadījums gan bija, kad pašā sākumā dēļ viena hidraulikas vārsta, kurš sprūda iekšā, karsa hidraulika un plīsa pušu hidraulikas šļūtenes. Kad atrada vainu, nomainīja to vārstu un viss bija kārtībā, taču cemme saimniekam palika un otro kombainu paņēma NH. Pagājušo gadu izstādē runāju un teicās, ka labāk būtu Laverdu ņēmis
Es jau ceru, ka paliks pie solījumiem un trešā būs atkal Laverda

[ Šo ziņu laboja o515, 28 Oct 2015, 21:44:57 ]

Offline
jaks
28. Oct 2015, 21:46 #7317

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Ko jūs norcham piesējāties? Viņš pajautāja kādi ir galvenie argumenti par labu claas iegādei un depo atbild: jo viņš vairāk tērē degvielu, un ātrāk vakarā stājas

nē, nē viss ok



27 Oct 2015, 19:09:26 depo rakstīja:

27 Oct 2015, 18:46:09 Norcha324 rakstīja:
kādi ir divi galvenie argumenti par labu claas iegādei?


1. Degvielas patēriņš ievērojami lielāks.
2. Kā nedaudz mitrāka labība, tā krasi samazinās kulšanas ātrums un zostē vēl vairāk degvielu.

Vienam Kuldīgā 2015 gada Case tīrais rotors ar 550zs. 800L dienā ka nebija ko redzēt, bet nokūla tikpat cik mūsu džonis.
Offline
depo
28. Oct 2015, 21:53 #7318

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Jaks, nu tu tak saproti ka pārlasījos un ne tā izlasīju jautājumu.
Offline
Sumo_DTS
28. Oct 2015, 22:00 #7319

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

man patīk filozofēt, pastāsti man, zemniekam, kapēc man jāpērk tieši Laverda?!
Offline
Sumo_DTS
28. Oct 2015, 22:04 #7320

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

pastāsti sīkāk šito joku "biju domājis ieejas atveri pirms slīpās kameras" kas tas tāds ir un ko viņš ziemā ēd
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo