Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
CP17
18. May 2014, 17:11 #7241

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


18 May 2014, 16:04:26 Krekers rakstīja:

18 May 2014, 14:07:10 protams rakstīja:

Ja Tev patik rakstit tad patiks ari lasit...lasi atpakal, tur ir 99% interesejoshie jautajumi un atbildes.
Tikai kapec doma, ka gribi/vajag dizeli?
525/530i bus jloti pat gerai.


Par dīzeli ir tā, ka negribu. Nekad nav bijis dīzelis un principā arī negribu viņu, patīk benzīns. Bet kad pačeko piedāvājumu, tad dīzeļi ir ļoti lielā pārākumā, it īpaši touring versijām. Touringus ar benzīna dzinējiem grūtāk atrast + ja atrod, tad viņi stipri dārgāki. (ss.lv pašlaik 1 benzīna tourings tik stāv) Bet tā, protams, ka labāk ņemtu benzīnu, ja varētu. Taču dzīvē ne vienmēr viss sanāk, kā vēlas, tapēc jārod kompromiss. Esmu gatavs pārsēsties uz dīzeli


Un par lasīšanu ir tā, ka sāku lasīt šo topiku ~ no 2011. gada postiem, lēnam eju uz priekšu. Taču baigi grūti atrast kaut ko noderīgu tajā marazma sējumā + Tehnika, tāpat kā pieejamā informācija par šo tehniku noveco.

Bija 4trus gadus e39 530d un tagad jau gandrīz 4trus gadus 535d, tākā galvā ir šis tas sakāms, ne no gaisa vai baumām izvilkts...
Izmaksas remontiem nearko neatšķiras no e39, izmaksā e60 man tik pat cik pirms >4gadiem e39. siksnas, ruļļi, kalotkas, bukses, kkāds sveču bloks, lampiņas, sveces, aķis, tas viss tak maksā līdzīgi, nekas pa lielam tā nav lūzis... ok, pie pirkšanas bija sačakarēta hidromufte, to sataisīja un rullēju jau 4trus gadus, no tiem jau ~1.5 ar čipu un izgrieztu DPF, viss kulē!
Opcijas kuras ir vajadzīgas (subjektīvais viedoklis)
sport suspension
lielais navi
Prologic7
ventelācija krēsliem
projekcija stiklā
citi saka, ka hidro stūre ir must have, nu hvz, man nav un poh
pakai jābūt
FL lampām (vismaz pakaļā)
Tādas pašsaprotamas lietas kā parkingi, Aux-in, ādas krēsli, cup holderi, melni griesti un diski vismaz uz R18 ceru ka ir standarts arī tev
par komfort beņķiem jau pats izteicies,
ir vēl visādi fetiš sīkumi, kurus esmu nomainījis, bet standarta pilsonim viņi neliksies vajadzīgi...
un apm ~500ōiro ja nojūk turbīne/kārba/vai ieliec kokā
reku mans->
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=7786

P.s. Krekers iepriekšējā postā minēji, ka 3.5l nu hvz, bet 3.0l paskatīsies... -> viņi abi ir 3.0L tilpuma dīzeļi, gan 535d, gan 530d, 525d, 335d, 330d utt atšķiras tikai turbīnu skaits un kompresija/dekomprsijas pakāpe, visi viņi ir 2998cm3 tilpuma motori

[ Šo ziņu laboja CP17, 18 May 2014, 18:06:45 ]

Offline
CP17
18. May 2014, 17:17 #7242

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


18 May 2014, 09:50:11 ozo rakstīja:
Vakardien beidzot savācu savu 535d no čipošanas un filtra na*renizācijas.
Ir Uzreiz tika nolikts pret stock 535d un no 3 braucieniem bez variantiem, visos braucienos ir ātrāks. Skaņa ir palikusi tikai labāka. Domāju must have opcija visiem 3.0T/TT.

Uzreiz? Uzreiz nekas tur nenotiek pa lielam, nezinu kur tu čipoji, bet man teica, ka jānobrauc mierīgi vismaz 100km, lai viss salāgojas motors/kārba/spiedieni utt, kā arī pēc DPF izgriešanas paiet laiks kamēr viss aizcietējums izkakājas ārā, un sāk brīvi elpot... uzreiz protams ir jūtama starpība, bet dienu pret nakti sajust sajutīsi tikai pēc apm 200-300km, kad patēriņs patīkami nokritīsies un rāviens/gaita/slēgšanās augstāk pa robiem zem 2Krmr būs
Offline
Krekers
18. May 2014, 20:01 #7243

Kopš: 14. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 642

Braucu ar: e61

Paldies CP17 par detalizēto atbildi. Tavs e60 toč konča

Par tiem motoru tilpumiem gan nezināju. A kāds tev patēriņš tam 535 pēc čipošanas? Nav tāds pats, kā 530 stockā? Un vispār viņi izturības ziņā 535 un 530 ir apmēram vienādi? Zinu, ka tas 3.5 nāk ar divām turbīnām. Tur prosta vēlviens fēns ir klāt un tas arī viss, vai arī tur vesala sistēma klāt, kam lielāka iespēja aiziet pa pieskari? Prasās tādu, lai nav visu laiku nauda jāgrūz iekšā. Pietiktu, ja būtu jārestaurē vienu turbīnu, nevis vesalas divas

Bet tā citādāk, protams, ka jo jaudīgāks, jo labāks
Offline
Shuhan
18. May 2014, 21:01 #7244

Kopš: 11. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 316

Braucu ar: BMW E60, E85, E46

Sveiki tauta.
Kāda jums ir pieredze ar izplūdes kolektora remontu.
Ir vairākas plaisas, metināt vai jaunu pa 400 eināriem pirkt.?
Offline
Vinsents
18. May 2014, 21:36 #7245

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d


18 May 2014, 21:01:13 Shuhan rakstīja:
Sveiki tauta.
Kāda jums ir pieredze ar izplūdes kolektora remontu.
Ir vairākas plaisas, metināt vai jaunu pa 400 eināriem pirkt.?


Ir varianti. Vai nu čuguna no E39 pa ~140eiro, vai tādu pašu no E53, E60/61, E65. Es nopirku litotu pa 70ls no E65. Drīz būs gads kopš braucu. Viss ok.
Offline
sliminjais
18. May 2014, 22:07 #7246

Kopš: 27. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E61

Varbūt kādam interese E60 msport sedinātās atsperes (15-20mm)
PM
Offline
ozo
18. May 2014, 23:26 #7247

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19062

Braucu ar: Braucu ar


18 May 2014, 17:17:07 CP17 rakstīja:

18 May 2014, 09:50:11 ozo rakstīja:
Vakardien beidzot savācu savu 535d no čipošanas un filtra na*renizācijas.
Ir Uzreiz tika nolikts pret stock 535d un no 3 braucieniem bez variantiem, visos braucienos ir ātrāks. Skaņa ir palikusi tikai labāka. Domāju must have opcija visiem 3.0T/TT.

Uzreiz? Uzreiz nekas tur nenotiek pa lielam, nezinu kur tu čipoji, bet man teica, ka jānobrauc mierīgi vismaz 100km, lai viss salāgojas motors/kārba/spiedieni utt, kā arī pēc DPF izgriešanas paiet laiks kamēr viss aizcietējums izkakājas ārā, un sāk brīvi elpot... uzreiz protams ir jūtama starpība, bet dienu pret nakti sajust sajutīsi tikai pēc apm 200-300km, kad patēriņs patīkami nokritīsies un rāviens/gaita/slēgšanās augstāk pa robiem zem 2Krmr būs


Paldies,ka pamāciji. Pirmos km tur bija tikai pedālis grīdā. Neviensmani nebrīdināja par to, ka kaut kam jāsalāgojas.


Sliminjais, neder?
Offline
Kaross
19. May 2014, 00:45 #7248

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nav starpības kā tiek veikti pirmie kilometri. No tā nemainīsies dzineja darbība pēc 100-200km. Vai brauksi lēnām vai ar pedali grīdā tas rezultāts pēc "adaptācijas" būs viens.
Taisnība, ka īsto rezultātu sajūt pēc tiem 50-100km.
Vienīgais pēc muftas remonta, kad tika nomestas ātrumkārbas adaptācijas var pabraukt mierīgāk kādu laiciņu, bet arī nav strikti teikts. Vienkārši pēc sportošanas kārba būs nedaudz asāka. Tas gan pazūd pēc kāda brīža, kad atkal ir pabraukts mierīgāk.
Ozo, brauc un nestreso, tur viss būs labi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sliminjais
19. May 2014, 07:17 #7249

Kopš: 27. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E61

Manam aizmugurē nav atsperes
Biš pasteidzos.
Offline
lexusx
19. May 2014, 09:00 #7250

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


18 May 2014, 21:01:13 Shuhan rakstīja:
Sveiki tauta.
Kāda jums ir pieredze ar izplūdes kolektora remontu.
Ir vairākas plaisas, metināt vai jaunu pa 400 eināriem pirkt.?


es savam liku čuguna, 300lati bija, SENSONā
Offline
Shuhan
19. May 2014, 16:41 #7251

Kopš: 11. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 316

Braucu ar: BMW E60, E85, E46

wow,
vai tad no čuguna nemainās atgāžu temperatūra?
Man liekās, ka tā pēc tika noaminīts uz metāla , lai gaiss savādāk pa trubām skrien.
Offline
lexusx
19. May 2014, 16:44 #7252

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


19 May 2014, 16:41:00 Shuhan rakstīja:
wow,
vai tad no čuguna nemainās atgāžu temperatūra?
Man liekās, ka tā pēc tika noaminīts uz metāla , lai gaiss savādāk pa trubām skrien.


SENSON servisā ieteica likt čuguna, jo e60 no 2005.gada (laikam) iet čuguna kolektors, kurš neizdeg.pajauta citiem BMW servisiem, intereses pēc.
Offline
Fandulis
19. May 2014, 18:06 #7253

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13809

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

.tas kolektors nav vienkārši metāla, bet gan alumīnija un vēl kaut kāda metāla kausējums + pa virsu naak metāla slānis, tur metināt neko nevar, jaaizmet. jaunam cena bija ~350 čugunu dabuuju pa 70
..tad jau bija deficiits, pirms es mainiiju, vinji maksaaja kapeikas ~10-15 lati, tagad kosmoss + blivi arii jaapeerk


..chuguna neizdeg, bet tas nenoziimee, ka neplaisaa..

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 19 May 2014, 18:07:25 ]

Offline
iwo
20. May 2014, 14:23 #7254

Kopš: 19. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: TOYOTA AVENSIS


15 May 2014, 15:37:23 Playstream69 rakstīja:

15 May 2014, 11:15:09 Puuchuks rakstīja:

15 May 2014, 11:12:17 dust rakstīja:

15 May 2014, 11:03:19 iwo rakstīja:
tikai nesparotu, kādēļ uzraiz tāda attieksme pret izteikto, uzreiz mašīnas, kuru neesi redzējis, vērtējums - mistkasteMazvērtības komplekss?


Tu pats visu laiku zākā to savu veco auto, un tagad pēkšņi apvainojies, ka kāds tavu auto nosauc vārdā, kuru pats nevēlies skaļi teikt?

precīzi.
plus, iwo, tu vispārini savu neveiksmīgo pieredzi uz visiem bmw e60. kas absolūti nav taisnība


Tieši tā. Un kāpēc sanāk varbūt dzirdēt ne tikai vienu, bet stipri vairākas negatīvas atsauksmes par bmw - viss plīst, viss dārgi -, jo tīri vienkārši - bmw markas automašīnas īpatsvars starp visām markas a/m ir milzīgs!

Turklāt, daudzi pērk tos bmw par pēdējām naudām vai naudas, kuras vispār nav un nespēj laicīgi un kvalitatīvi visu salabot - labākajā gadījumā labo, meklējot visu vislētāko nedomājot par kvalitāti.
Tad, kad galīgi vairs nespēj, tad ņem un pārdod. Gala rezultātā nākamais īpašnieks maina visu pēc kārtas un spļaudās, ka bmw ir tāds un šitāds...
+ vēl visi notiitenji.
+ vēl daži lielie servisi, kas speciāli čakarē ("nomainot" elljas, apmainot detaljas utt.) klientus - to mašīnas.

Bmw bija un ir labas mašīnas. Attiecieties labi vai vimaz normaali pret savu auto un visam pa lielam jābūt labi!


BMW ļoti laba mašīna, bet daudz naudas jāgulda. Es laboju ar jaunām detaļām, labā servisā, vnk, par daudz saskrēja ko labot, kā arī izdarīju secinājumu, ka e60 jāpērk ne vecāks par 2007.gadu, jārēķinās ar lieliem izdevumiem apkopēs, jo ne katram servisam var uzticēt auto. Elektronikas ir daudz, ļoti jūtīga pret mazākām kļūdām. Tā es raksturotu e60, varbūt citiem paveicies labāk.
Offline
waldmenz
21. May 2014, 16:18 #7255

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: M, S13


30 Oct 2013, 19:11:39 waldmenz rakstīja:
Ja nu kādam vajag, ir lieks komplekts ar E60 melnajām nāsīm, 35ls.




PM!



Vēljoprojām mētājās mašīnā komplekts ar melnajām nāsīm!

Cenu piedāvājiet, PM!
Offline
abyss
21. May 2014, 16:23 #7256

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8651

Braucu ar: e39 523


20 May 2014, 14:23:12 iwo rakstīja:

15 May 2014, 15:37:23 Playstream69 rakstīja:

15 May 2014, 11:15:09 Puuchuks rakstīja:

15 May 2014, 11:12:17 dust rakstīja:

15 May 2014, 11:03:19 iwo rakstīja:
tikai nesparotu, kādēļ uzraiz tāda attieksme pret izteikto, uzreiz mašīnas, kuru neesi redzējis, vērtējums - mistkasteMazvērtības komplekss?


Tu pats visu laiku zākā to savu veco auto, un tagad pēkšņi apvainojies, ka kāds tavu auto nosauc vārdā, kuru pats nevēlies skaļi teikt?

precīzi.
plus, iwo, tu vispārini savu neveiksmīgo pieredzi uz visiem bmw e60. kas absolūti nav taisnība


Tieši tā. Un kāpēc sanāk varbūt dzirdēt ne tikai vienu, bet stipri vairākas negatīvas atsauksmes par bmw - viss plīst, viss dārgi -, jo tīri vienkārši - bmw markas automašīnas īpatsvars starp visām markas a/m ir milzīgs!

Turklāt, daudzi pērk tos bmw par pēdējām naudām vai naudas, kuras vispār nav un nespēj laicīgi un kvalitatīvi visu salabot - labākajā gadījumā labo, meklējot visu vislētāko nedomājot par kvalitāti.
Tad, kad galīgi vairs nespēj, tad ņem un pārdod. Gala rezultātā nākamais īpašnieks maina visu pēc kārtas un spļaudās, ka bmw ir tāds un šitāds...
+ vēl visi notiitenji.
+ vēl daži lielie servisi, kas speciāli čakarē ("nomainot" elljas, apmainot detaljas utt.) klientus - to mašīnas.

Bmw bija un ir labas mašīnas. Attiecieties labi vai vimaz normaali pret savu auto un visam pa lielam jābūt labi!


BMW ļoti laba mašīna, bet daudz naudas jāgulda. Es laboju ar jaunām detaļām, labā servisā, vnk, par daudz saskrēja ko labot, kā arī izdarīju secinājumu, ka e60 jāpērk ne vecāks par 2007.gadu, jārēķinās ar lieliem izdevumiem apkopēs, jo ne katram servisam var uzticēt auto. Elektronikas ir daudz, ļoti jūtīga pret mazākām kļūdām. Tā es raksturotu e60, varbūt citiem paveicies labāk.


Pareiz vien ir, ne pavelti šo topiku sauc par bēdu ielejas topiku
Offline
protams
21. May 2014, 17:29 #7257

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7

Kurš tad te sauc par bēdu ieleju?

Apstāstīja tokš, ka nevajadzētu vispārināt. E60 ir ražots tad kad ir ražots un īsti nav cita tāda vai līdzīga auto tādā daudzumā Latvijā, izņemot E-klasi kas ir kādi 20% no E60 īpatsvara un A6, Lexus GS kas ir vēl mazāk. Tikai BMW braucējiem ir "olas" lai atklāti apspriestu auto problēmas ja tādas rodas, bet pārējie to visu apspriež tikai mājās ar sievu vai muld, stāstot, ka brauc ar "nelūztošu" auto, jo MB arī Āfrikā ir MB. Visām markām ir apkopes un remonti un pie līdzīgiem kkm ir līdzīgas izmaksas....tikai runā par to, tie kam ir ko tiekt
Kas nopērk lūzni tas arī čīkst vairāk, bet tik un tā pērk, remontē un brauc un cenas arī prot noturēt ss.lv-ā, tā, ka ar F10 jau vienādās cenās
Cik esmu novērojis, bijušie E60 lietotāji, daudzi šeit atgriežas ar jautājumiem par citām markām, kas iedomātas labākas, bez izmaksām, bet ar tiem pašiem jautājumiem kas par E60



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Daffyduck
21. May 2014, 23:57 #7258

Kopš: 07. May 2014

Ziņojumi: 247

Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim

Es te tā aizdomājos par to DPF,varbūt manam tāds jau nav vairs no pirkšanas?Ja jau viņu tik meistarīgi izņem,izprogrammē,ka apskatē to nevar pateikt.
Offline
Daffyduck
22. May 2014, 00:31 #7259

Kopš: 07. May 2014

Ziņojumi: 247

Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim


11 Feb 2014, 12:54:17 Puuchuks rakstīja:

11 Feb 2014, 12:22:34 Modjo rakstīja:
Drošināšana minimizēs tavus finansu zudumus, bet ne vēlmi tev kaut ko nozagt

no vilka baidies, mežā neej.

ja tik ļoti bail par auto apzagšanu (un ja nav iespēju vismaz pa nakti turēt kaut cik norobežotā stāvvietā), tad pērc lētāku auto, kurš zagļus neinteresē


Jā mūžīgā pilsētu problēma,zog visu ko vajag un ko nevajag un kas nav piesiets.
Offline
6500
23. May 2014, 00:09 #7260

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


13 May 2014, 14:13:28 6500 rakstīja:
sis nedelas akcija E6x ipasniekiem...

E6x FL ///Mpakas sture ar NAPPAS aadu bez airbaga...120euro





100euro

-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo