Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
CP17  | 18. May 2014, 17:11 |
#7241
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
18 May 2014, 16:04:26 Krekers rakstīja:
18 May 2014, 14:07:10 protams rakstīja:
Ja Tev patik rakstit tad patiks ari lasit...lasi atpakal, tur ir 99% interesejoshie jautajumi un atbildes.
Tikai kapec doma, ka gribi/vajag dizeli?
525/530i bus jloti pat gerai.
Par dīzeli ir tā, ka negribu. Nekad nav bijis dīzelis un principā arī negribu viņu, patīk benzīns. Bet kad pačeko piedāvājumu, tad dīzeļi ir ļoti lielā pārākumā, it īpaši touring versijām. Touringus ar benzīna dzinējiem grūtāk atrast + ja atrod, tad viņi stipri dārgāki. (ss.lv pašlaik 1 benzīna tourings tik stāv) Bet tā, protams, ka labāk ņemtu benzīnu, ja varētu. Taču dzīvē ne vienmēr viss sanāk, kā vēlas, tapēc jārod kompromiss. Esmu gatavs pārsēsties uz dīzeli 
Un par lasīšanu ir tā, ka sāku lasīt šo topiku ~ no 2011. gada postiem, lēnam eju uz priekšu. Taču baigi grūti atrast kaut ko noderīgu tajā marazma sējumā + Tehnika, tāpat kā pieejamā informācija par šo tehniku noveco.
Bija 4trus gadus e39 530d un tagad jau gandrīz 4trus gadus 535d, tākā galvā ir šis tas sakāms, ne no gaisa vai baumām izvilkts...
Izmaksas remontiem nearko neatšķiras no e39, izmaksā e60 man tik pat cik pirms >4gadiem e39. siksnas, ruļļi, kalotkas, bukses, kkāds sveču bloks, lampiņas, sveces, aķis, tas viss tak maksā līdzīgi, nekas pa lielam tā nav lūzis... ok, pie pirkšanas bija sačakarēta hidromufte, to sataisīja un rullēju jau 4trus gadus, no tiem jau ~1.5 ar čipu un izgrieztu DPF, viss kulē!
Opcijas kuras ir vajadzīgas (subjektīvais viedoklis)
sport suspension
lielais navi
Prologic7
ventelācija krēsliem
projekcija stiklā
citi saka, ka hidro stūre ir must have, nu hvz, man nav un poh
pakai jābūt
FL lampām (vismaz pakaļā)
Tādas pašsaprotamas lietas kā parkingi, Aux-in, ādas krēsli, cup holderi, melni griesti un diski vismaz uz R18 ceru ka ir standarts arī tev 
par komfort beņķiem jau pats izteicies,
ir vēl visādi fetiš sīkumi, kurus esmu nomainījis, bet standarta pilsonim viņi neliksies vajadzīgi...
un apm ~500ōiro ja nojūk turbīne/kārba/vai ieliec kokā 
reku mans->
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=7786
P.s. Krekers iepriekšējā postā minēji, ka 3.5l nu hvz, bet 3.0l paskatīsies... -> viņi abi ir 3.0L tilpuma dīzeļi, gan 535d, gan 530d, 525d, 335d, 330d utt atšķiras tikai turbīnu skaits un kompresija/dekomprsijas pakāpe, visi viņi ir 2998cm3 tilpuma motori  [ Šo ziņu laboja CP17, 18 May 2014, 18:06:45 ] | Offline | | |
CP17  | 18. May 2014, 17:17 |
#7242
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
18 May 2014, 09:50:11 ozo rakstīja:
Vakardien beidzot savācu savu 535d no čipošanas un filtra na*renizācijas.
Ir Uzreiz tika nolikts pret stock 535d un no 3 braucieniem bez variantiem, visos braucienos ir ātrāks. Skaņa ir palikusi tikai labāka. Domāju must have opcija visiem 3.0T/TT.
Uzreiz? Uzreiz nekas tur nenotiek pa lielam, nezinu kur tu čipoji, bet man teica, ka jānobrauc mierīgi vismaz 100km, lai viss salāgojas motors/kārba/spiedieni utt, kā arī pēc DPF izgriešanas paiet laiks kamēr viss aizcietējums izkakājas ārā, un sāk brīvi elpot... uzreiz protams ir jūtama starpība, bet dienu pret nakti sajust sajutīsi tikai pēc apm 200-300km, kad patēriņs patīkami nokritīsies un rāviens/gaita/slēgšanās augstāk pa robiem zem 2Krmr būs  | Offline | | |
Krekers | 18. May 2014, 20:01 |
#7243
|
|  Kopš: 14. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 642
Braucu ar: e61
| Paldies CP17 par detalizēto atbildi. Tavs e60 toč konča 
Par tiem motoru tilpumiem gan nezināju. A kāds tev patēriņš tam 535 pēc čipošanas? Nav tāds pats, kā 530 stockā? Un vispār viņi izturības ziņā 535 un 530 ir apmēram vienādi? Zinu, ka tas 3.5 nāk ar divām turbīnām. Tur prosta vēlviens fēns ir klāt un tas arī viss, vai arī tur vesala sistēma klāt, kam lielāka iespēja aiziet pa pieskari? Prasās tādu, lai nav visu laiku nauda jāgrūz iekšā. Pietiktu, ja būtu jārestaurē vienu turbīnu, nevis vesalas divas 
Bet tā citādāk, protams, ka jo jaudīgāks, jo labāks  | Offline | | |
Shuhan  | 18. May 2014, 21:01 |
#7244
|
|  Kopš: 11. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 316
Braucu ar: BMW E60, E85, E46
| Sveiki tauta.
Kāda jums ir pieredze ar izplūdes kolektora remontu.
Ir vairākas plaisas, metināt vai jaunu pa 400 eināriem pirkt.?  | Offline | | |
Vinsents | 18. May 2014, 21:36 |
#7245
|
| Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
|
18 May 2014, 21:01:13 Shuhan rakstīja:
Sveiki tauta.
Kāda jums ir pieredze ar izplūdes kolektora remontu.
Ir vairākas plaisas, metināt vai jaunu pa 400 eināriem pirkt.? 
Ir varianti. Vai nu čuguna no E39 pa ~140eiro, vai tādu pašu no E53, E60/61, E65. Es nopirku litotu pa 70ls no E65. Drīz būs gads kopš braucu. Viss ok. | Offline | | |
sliminjais | 18. May 2014, 22:07 |
#7246
|
|  Kopš: 27. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 19
Braucu ar: E61
| Varbūt kādam interese E60 msport sedinātās atsperes (15-20mm)
PM | Offline | | |
ozo  | 18. May 2014, 23:26 |
#7247
|
|  Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19062
Braucu ar: Braucu ar
|
18 May 2014, 17:17:07 CP17 rakstīja:
18 May 2014, 09:50:11 ozo rakstīja:
Vakardien beidzot savācu savu 535d no čipošanas un filtra na*renizācijas.
Ir Uzreiz tika nolikts pret stock 535d un no 3 braucieniem bez variantiem, visos braucienos ir ātrāks. Skaņa ir palikusi tikai labāka. Domāju must have opcija visiem 3.0T/TT.
Uzreiz? Uzreiz nekas tur nenotiek pa lielam, nezinu kur tu čipoji, bet man teica, ka jānobrauc mierīgi vismaz 100km, lai viss salāgojas motors/kārba/spiedieni utt, kā arī pēc DPF izgriešanas paiet laiks kamēr viss aizcietējums izkakājas ārā, un sāk brīvi elpot... uzreiz protams ir jūtama starpība, bet dienu pret nakti sajust sajutīsi tikai pēc apm 200-300km, kad patēriņs patīkami nokritīsies un rāviens/gaita/slēgšanās augstāk pa robiem zem 2Krmr būs 
Paldies,ka pamāciji. Pirmos km tur bija tikai pedālis grīdā. Neviensmani nebrīdināja par to, ka kaut kam jāsalāgojas.
Sliminjais, neder?  | Offline | | |
Kaross  | 19. May 2014, 00:45 |
#7248
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nav starpības kā tiek veikti pirmie kilometri. No tā nemainīsies dzineja darbība pēc 100-200km. Vai brauksi lēnām vai ar pedali grīdā tas rezultāts pēc "adaptācijas" būs viens.
Taisnība, ka īsto rezultātu sajūt pēc tiem 50-100km.
Vienīgais pēc muftas remonta, kad tika nomestas ātrumkārbas adaptācijas var pabraukt mierīgāk kādu laiciņu, bet arī nav strikti teikts. Vienkārši pēc sportošanas kārba būs nedaudz asāka. Tas gan pazūd pēc kāda brīža, kad atkal ir pabraukts mierīgāk.
Ozo, brauc un nestreso, tur viss būs labi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
sliminjais | 19. May 2014, 07:17 |
#7249
|
|  Kopš: 27. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 19
Braucu ar: E61
| Manam aizmugurē nav atsperes
Biš pasteidzos.  | Offline | | |
lexusx | 19. May 2014, 09:00 |
#7250
|
|  Kopš: 12. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: lexus is 220
|
18 May 2014, 21:01:13 Shuhan rakstīja:
Sveiki tauta.
Kāda jums ir pieredze ar izplūdes kolektora remontu.
Ir vairākas plaisas, metināt vai jaunu pa 400 eināriem pirkt.? 
es savam liku čuguna, 300lati bija, SENSONā | Offline | | |
Shuhan  | 19. May 2014, 16:41 |
#7251
|
|  Kopš: 11. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 316
Braucu ar: BMW E60, E85, E46
| wow,
vai tad no čuguna nemainās atgāžu temperatūra?
Man liekās, ka tā pēc tika noaminīts uz metāla , lai gaiss savādāk pa trubām skrien. | Offline | | |
lexusx | 19. May 2014, 16:44 |
#7252
|
|  Kopš: 12. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: lexus is 220
|
19 May 2014, 16:41:00 Shuhan rakstīja:
wow,
vai tad no čuguna nemainās atgāžu temperatūra?
Man liekās, ka tā pēc tika noaminīts uz metāla , lai gaiss savādāk pa trubām skrien.
SENSON servisā ieteica likt čuguna, jo e60 no 2005.gada (laikam) iet čuguna kolektors, kurš neizdeg.pajauta citiem BMW servisiem, intereses pēc. | Offline | | |
Fandulis | 19. May 2014, 18:06 |
#7253
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13809
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| .tas kolektors nav vienkārši metāla, bet gan alumīnija un vēl kaut kāda metāla kausējums + pa virsu naak metāla slānis, tur metināt neko nevar, jaaizmet. jaunam cena bija ~350 čugunu dabuuju pa 70
..tad jau bija deficiits, pirms es mainiiju, vinji maksaaja kapeikas ~10-15 lati, tagad kosmoss + blivi arii jaapeerk
..chuguna neizdeg, bet tas nenoziimee, ka neplaisaa..
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 19 May 2014, 18:07:25 ] | Offline | | |
iwo | 20. May 2014, 14:23 |
#7254
|
|  Kopš: 19. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 494
Braucu ar: TOYOTA AVENSIS
|
15 May 2014, 15:37:23 Playstream69 rakstīja:
15 May 2014, 11:15:09 Puuchuks rakstīja:
15 May 2014, 11:12:17 dust rakstīja:
15 May 2014, 11:03:19 iwo rakstīja:
tikai nesparotu, kādēļ uzraiz tāda attieksme pret izteikto, uzreiz mašīnas, kuru neesi redzējis, vērtējums - mistkaste Mazvērtības komplekss?
Tu pats visu laiku zākā to savu veco auto, un tagad pēkšņi apvainojies, ka kāds tavu auto nosauc vārdā, kuru pats nevēlies skaļi teikt?
precīzi.
plus, iwo, tu vispārini savu neveiksmīgo pieredzi uz visiem bmw e60. kas absolūti nav taisnība
Tieši tā. Un kāpēc sanāk varbūt dzirdēt ne tikai vienu, bet stipri vairākas negatīvas atsauksmes par bmw - viss plīst, viss dārgi -, jo tīri vienkārši - bmw markas automašīnas īpatsvars starp visām markas a/m ir milzīgs!
Turklāt, daudzi pērk tos bmw par pēdējām naudām vai naudas, kuras vispār nav un nespēj laicīgi un kvalitatīvi visu salabot - labākajā gadījumā labo, meklējot visu vislētāko nedomājot par kvalitāti.
Tad, kad galīgi vairs nespēj, tad ņem un pārdod. Gala rezultātā nākamais īpašnieks maina visu pēc kārtas un spļaudās, ka bmw ir tāds un šitāds...
+ vēl visi notiitenji.
+ vēl daži lielie servisi, kas speciāli čakarē ("nomainot" elljas, apmainot detaljas utt.) klientus - to mašīnas.
Bmw bija un ir labas mašīnas. Attiecieties labi vai vimaz normaali pret savu auto un visam pa lielam jābūt labi! 
BMW ļoti laba mašīna, bet daudz naudas jāgulda. Es laboju ar jaunām detaļām, labā servisā, vnk, par daudz saskrēja ko labot, kā arī izdarīju secinājumu, ka e60 jāpērk ne vecāks par 2007.gadu, jārēķinās ar lieliem izdevumiem apkopēs, jo ne katram servisam var uzticēt auto. Elektronikas ir daudz, ļoti jūtīga pret mazākām kļūdām. Tā es raksturotu e60, varbūt citiem paveicies labāk. | Offline | | |
waldmenz | 21. May 2014, 16:18 |
#7255
|
|  Kopš: 07. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar: M, S13
|
30 Oct 2013, 19:11:39 waldmenz rakstīja:
Ja nu kādam vajag, ir lieks komplekts ar E60 melnajām nāsīm, 35ls.
PM!
Vēljoprojām mētājās mašīnā komplekts ar melnajām nāsīm!
Cenu piedāvājiet, PM! | Offline | | |
abyss | 21. May 2014, 16:23 |
#7256
|
|  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8651
Braucu ar: e39 523
|
20 May 2014, 14:23:12 iwo rakstīja:
15 May 2014, 15:37:23 Playstream69 rakstīja:
15 May 2014, 11:15:09 Puuchuks rakstīja:
15 May 2014, 11:12:17 dust rakstīja:
15 May 2014, 11:03:19 iwo rakstīja:
tikai nesparotu, kādēļ uzraiz tāda attieksme pret izteikto, uzreiz mašīnas, kuru neesi redzējis, vērtējums - mistkaste Mazvērtības komplekss?
Tu pats visu laiku zākā to savu veco auto, un tagad pēkšņi apvainojies, ka kāds tavu auto nosauc vārdā, kuru pats nevēlies skaļi teikt?
precīzi.
plus, iwo, tu vispārini savu neveiksmīgo pieredzi uz visiem bmw e60. kas absolūti nav taisnība
Tieši tā. Un kāpēc sanāk varbūt dzirdēt ne tikai vienu, bet stipri vairākas negatīvas atsauksmes par bmw - viss plīst, viss dārgi -, jo tīri vienkārši - bmw markas automašīnas īpatsvars starp visām markas a/m ir milzīgs!
Turklāt, daudzi pērk tos bmw par pēdējām naudām vai naudas, kuras vispār nav un nespēj laicīgi un kvalitatīvi visu salabot - labākajā gadījumā labo, meklējot visu vislētāko nedomājot par kvalitāti.
Tad, kad galīgi vairs nespēj, tad ņem un pārdod. Gala rezultātā nākamais īpašnieks maina visu pēc kārtas un spļaudās, ka bmw ir tāds un šitāds...
+ vēl visi notiitenji.
+ vēl daži lielie servisi, kas speciāli čakarē ("nomainot" elljas, apmainot detaljas utt.) klientus - to mašīnas.
Bmw bija un ir labas mašīnas. Attiecieties labi vai vimaz normaali pret savu auto un visam pa lielam jābūt labi! 
BMW ļoti laba mašīna, bet daudz naudas jāgulda. Es laboju ar jaunām detaļām, labā servisā, vnk, par daudz saskrēja ko labot, kā arī izdarīju secinājumu, ka e60 jāpērk ne vecāks par 2007.gadu, jārēķinās ar lieliem izdevumiem apkopēs, jo ne katram servisam var uzticēt auto. Elektronikas ir daudz, ļoti jūtīga pret mazākām kļūdām. Tā es raksturotu e60, varbūt citiem paveicies labāk.
Pareiz vien ir, ne pavelti šo topiku sauc par bēdu ielejas topiku  | Offline | | |
|
protams  | 21. May 2014, 17:29 |
#7257
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
| Kurš tad te sauc par bēdu ieleju?
Apstāstīja tokš, ka nevajadzētu vispārināt. E60 ir ražots tad kad ir ražots un īsti nav cita tāda vai līdzīga auto tādā daudzumā Latvijā, izņemot E-klasi kas ir kādi 20% no E60 īpatsvara un A6, Lexus GS kas ir vēl mazāk. Tikai BMW braucējiem ir "olas" lai atklāti apspriestu auto problēmas ja tādas rodas, bet pārējie to visu apspriež tikai mājās ar sievu vai muld, stāstot, ka brauc ar "nelūztošu" auto, jo MB arī Āfrikā ir MB. Visām markām ir apkopes un remonti un pie līdzīgiem kkm ir līdzīgas izmaksas....tikai runā par to, tie kam ir ko tiekt 
Kas nopērk lūzni tas arī čīkst vairāk, bet tik un tā pērk, remontē un brauc un cenas arī prot noturēt ss.lv-ā, tā, ka ar F10 jau vienādās cenās 
Cik esmu novērojis, bijušie E60 lietotāji, daudzi šeit atgriežas ar jautājumiem par citām markām, kas iedomātas labākas, bez izmaksām, bet ar tiem pašiem jautājumiem kas par E60 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Daffyduck | 21. May 2014, 23:57 |
#7258
|
|  Kopš: 07. May 2014
Ziņojumi: 247
Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim
| Es te tā aizdomājos par to DPF,varbūt manam tāds jau nav vairs no pirkšanas?Ja jau viņu tik meistarīgi izņem,izprogrammē,ka apskatē to nevar pateikt. | Offline | | |
Daffyduck | 22. May 2014, 00:31 |
#7259
|
|  Kopš: 07. May 2014
Ziņojumi: 247
Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim
|
11 Feb 2014, 12:54:17 Puuchuks rakstīja:
11 Feb 2014, 12:22:34 Modjo rakstīja:
Drošināšana minimizēs tavus finansu zudumus, bet ne vēlmi tev kaut ko nozagt
no vilka baidies, mežā neej.
ja tik ļoti bail par auto apzagšanu (un ja nav iespēju vismaz pa nakti turēt kaut cik norobežotā stāvvietā), tad pērc lētāku auto, kurš zagļus neinteresē
Jā mūžīgā pilsētu problēma,zog visu ko vajag un ko nevajag un kas nav piesiets. | Offline | | |
6500  | 23. May 2014, 00:09 |
#7260
|
|  Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
13 May 2014, 14:13:28 6500 rakstīja:
sis nedelas akcija E6x ipasniekiem...
E6x FL ///Mpakas sture ar NAPPAS aadu bez airbaga...120euro 
100euro
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|