Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXX

AutorsZiņojums
Arsmens
30. Dec 2014, 15:13 #6861

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


30 Dec 2014, 14:02:52 subaru rakstīja:
..Domāju, ka neesmu vienīgais, kas ir aizvācies no centra dēļ tās neloģikas.
..

Bet tas tak ir pozitīvi! Tik mazapdzīvotā valstī koncentrēties vienuviet tādam cilvēku daudzumam ir neloģiski
Offline
HUBLOC
30. Dec 2014, 15:42 #6862

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4752

Braucu ar: Q7

briesmu lietas ir šādas te eglītes apzāģētas, Rīgā daudz kur ie sudrabegles ķēzītas šādi.

Ok, elektropārvadu aizsargjoslu vietās un grāvjmalēs var, bet šādas ainas liek aizdomāties vai ir tā vērts.

Offline
subaru
30. Dec 2014, 15:46 #6863

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10395

Braucu ar: rokām uz stūres

"atstāts ir metru augsts celms, kur alnim zirgu piesiet"
Offline
Araajz
30. Dec 2014, 15:46 #6864

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28498

Braucu ar: E39

Vērts kā?
Tevis stādīto egli sasipa un vairs nestādīsi?
Offline
PASSATizhi
30. Dec 2014, 15:47 #6865

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


30 Dec 2014, 15:07:24 peecise28 rakstīja:
lab, vēlmes ir viena lieta, bet soda naudas draudi Rīgai par sliktu gaisa kvalitāti ir pavisam reāli, tāpēc, diemžēl, jāgatavojas uz vēl citām pret autotransportu vērstām riebeklībām. Kuri aktīvāk bļaus, tie no tā gūs labumu
normāli. ceru pirmie cietīs veci ķīseļi, kā vācijā
Offline
Lala
30. Dec 2014, 16:24 #6866

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3451

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


30 Dec 2014, 15:12:49 Puuchuks rakstīja:

30 Dec 2014, 13:34:13 Lala rakstīja:

30 Dec 2014, 13:29:22 Puuchuks rakstīja:

30 Dec 2014, 13:24:16 Lala rakstīja:
Visā pasaule, ielās, kur parādās kvalitatīva velo infrastruktūra pieaug mazumtridzniecības apgrozījums un īpašumu vērtība.

kur tu ņēmi šādus datus?


Tā runā attiecīgo pilsētu pašvaldības.
Iespaidīgākie cipari, protams, no NY.
Ir arī pētījumi tai pašā Dānijā.

Viss jau diezgan loģiski. Kur dzīvoklis dārgāks - Ausekļa ielā, vai Čaka ielā?
Un kāpēc, tāpēc, ka vide cilvēkam vienā vietā patīkamāk nekā otrā.

Ausekļa ielā dzīvokļi bija dārgāki jau padomju laikos, kad oficiāli neko nevarēja pirkt/pārdot un kad hipsterus ne1 vēl nebija izdomājis.
vide tur ir foršāka ne jau "kvalitatīva velo infrastruktūras" dēļ un mazumtirdzn.veikalu Ausekļa ielā arī faktiski nav.

tb., ja gribi izteikt kādu apgalvojumu, iemācies pamatot savu domu


Pamatošu šādi, jo Tu īsti neizporti veloinfrastruktūru, kā kompleksu risinājumu.

"Vecās" pilsētās velo infrastruktūra vairumā gadījumu nozīmē auto transporta daudzuma samazināšanos.
Kvalitatīva izpildījuma (es runāju par kvalitatīvu izpildījumu) gadījumā parādās vieta arī apstādījumiem, labiekārtojuma elementiem utt..
Tagad iedomājies Čaka ielu, kurā ir koku aleja, svaigs gaiss un tā vairs nav maģistrāle pilsētas centrā?
Vai Tu apgalvotu, ka šādā situācija īpašumu cenas tur nepieaugtu?

[ Šo ziņu laboja Lala, 30 Dec 2014, 16:55:26 ]

Offline
HUBLOC
30. Dec 2014, 16:31 #6867

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4752

Braucu ar: Q7


30 Dec 2014, 15:46:29 Araajz rakstīja:
Vērts kā?
Tevis stādīto egli sasipa un vairs nestādīsi?


es minēju, ka iestādīju? Vnk iedomājies ka šis ir "vien no" gadījums, kur garu egli izkropļo dēļ galotnes, lai pēc 2.nedēļām tā mētātos misenē.
Offline
Araajz
30. Dec 2014, 16:38 #6868

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28498

Braucu ar: E39


30 Dec 2014, 16:31:43 Rolanc rakstīja:

30 Dec 2014, 15:46:29 Araajz rakstīja:
Vērts kā?
Tevis stādīto egli sasipa un vairs nestādīsi?


es minēju, ka iestādīju? Vnk iedomājies ka šis ir "vien no" gadījums, kur garu egli izkropļo dēļ galotnes, lai pēc 2.nedēļām tā mētātos misenē.

Tāpat nesaprotu:

30 Dec 2014, 15:42:45 Rolanc rakstīja:
bet šādas ainas liek aizdomāties vai ir tā vērts.


Nu tad tu arī fuksēji tikai galotnes, bet tagad tev šis skats lika aizdomāties, vai bija vērts tā darīt?
Offline
HUBLOC
30. Dec 2014, 16:40 #6869

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4752

Braucu ar: Q7



vai ir vērts vsp piļīt tās egles.
Offline
ilmars4998
30. Dec 2014, 16:48 #6870

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: XY-28


30 Dec 2014, 16:40:45 Rolanc rakstīja:


vai ir vērts vsp piļīt tās egles.

Tak visi tā dara
Offline
Lala
30. Dec 2014, 16:53 #6871

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3451

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Štrunts par eglēm, power's spriež par sabiedrisko transportu - pastardiena drīz būs klāt!
Offline
HUBLOC
30. Dec 2014, 16:54 #6872

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4752

Braucu ar: Q7


30 Dec 2014, 16:53:00 Lala rakstīja:
Štrunts par eglēm, power's spriež par sabiedrisko transportu - pastardiena drīz būs klāt!


tu te viens spried Spogulis jau aizgāja gulēt?
Offline
subaru
30. Dec 2014, 16:55 #6873

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10395

Braucu ar: rokām uz stūres


30 Dec 2014, 16:53:00 Lala rakstīja:
Štrunts par eglēm, power's spriež par sabiedrisko transportu - pastardiena drīz būs klāt!

Bet Tu tik atkal veikli nolec no tēmas, ka ne zilbi neatbildēji
Offline
Lala
30. Dec 2014, 17:00 #6874

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3451

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


30 Dec 2014, 16:55:35 subaru rakstīja:

30 Dec 2014, 16:53:00 Lala rakstīja:
Štrunts par eglēm, power's spriež par sabiedrisko transportu - pastardiena drīz būs klāt!

Bet Tu tik atkal veikli nolec no tēmas, ka ne zilbi neatbildēji


Aaa, tiešām, piemirsu par Taviem jautājumiem.
Mirklīti...
Offline
Araajz
30. Dec 2014, 17:10 #6875

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28498

Braucu ar: E39


30 Dec 2014, 16:40:45 Rolanc rakstīja:


vai ir vērts vsp piļīt tās egles.

psc, labrīt!
Offline
Lala
30. Dec 2014, 17:11 #6876

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3451

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


30 Dec 2014, 13:47:25 subaru rakstīja:

Pag - tad kā ir tieši jūsu (veloaizstāvju?) loma visā šajā?
Tip Jūs vnk internetā un rādiō ēterā sprēgajat ka vajag un neviens (ūsaks) jūs neklausās ? vai kā?

Cik saprotu, tad velojoslas ir tieši jūsu iniciatīva. Tā ir?

1) Kāpēc, piemēram, dzirnavu ielas velojosla izzūd vienlaicīgi ar bruģa parādīšanos? Kur velosipēdistam tagad likties? Kāpēc iepriekš bija nodalīta josla un pēkšņi to nevajag?

2) Kādus konkrētus risinājumus jūs esat piedāvājuši velozādzību apkarošanai? Drošas velonovietnes? Gan pilsētā, gan pie dzīvojamām mājām. Lai nav tā, ka pēc pirmā velobrauciena jāraud facebookā un twiterī, ka lūdzu share un retweet, jo nozagts ritenis. Lai nav 4 cilvēku ģimenei netīrie riteņi ikdienā jātur kaut vai purvciema mājas 7 stāva 3-istabu dzīvokļa koridorā.

3) Kā tam centrā dzīvojošajam pārvietoties ar mašīnu? Kā aizbraukt uz laukiem, veselu stundu neveltot vienkārši nokļūšanai līdz mašīnai, jo nav iespējams mašīnu novietot pie mājas?


Ir kas sprēgā, ir kas rok dziļāk, un pa kādam teikumam iebīda arī valdības deklarācijā.
Uzbrukums notiek ar diversijām

Velojoslas ir daudzu cilvēku gadiem aprunāta ideja. Pirmie bija dāņi 2003. gadā. 2013. gada vasarā Nils izdomāja, ka vajag. Man nebija ilūziju par gala rezultātu, es daudz kam nepiekrītu.

1) Tur ir vairāki aspekti. Vēsturiskais bruģis, kuru VKPAI sargā, kā zelta oliņu (ja vien tur nedzīvo kāds svarīgs čiekurs, kura uzdevumā SD kaut kā, kaut ko nepamana, tā vismaz tantes pieturā runā). Pat ja VKPAI pielauztu, Nils gribēja ātri un lēti. Bruģa gadījumā nesanāk pat šis variants, var labi vai sūdīgi, un dārgi.

2) RS uzstādītie velo statīvi ir Latrit izglītošanas rezultāts, tantes pieturā runā, ka institūcijas neskaņojot sūdīgus statīvus. Tas gan, ja kads nāk skaņot, jo velo statīvs ir "mazā" arhitektūra, kuru teorētiski ir jāsaskaņo.
Pie mājām, ja kādam būtu vajadzība, ar padomu neskopotos, citādi palīdzēt nevaram, nav mums tik daudz resursu.

3) Ja naktī pastaigāsi pa centru, tad redzēsi, ka stāvvietas ielu malās ne visur ir pilnas. Tas nozīmē, ka vietējiem stāvvietu pietiek, centrā nevajadzetu ielaist iebraucejus ar auto. Te nonākam pie Park & Ride. Tālā nākotnē pilseta varētu plānojumā iekļaut vietas, kur būtu pieļaujama daudzstavu autonovietņu būvniecība, ņemot vērā vajadzību un iespējas apkalpot konkrēto rajonu, lai līdz auto var nokļūt, teiksim 15min, tad piebraukt pie mājas, salādēt visu un durt uz laukiem.
Kaut kā tāda tā utopija sanāk.

[ Šo ziņu laboja Lala, 30 Dec 2014, 17:13:51 ]

Offline
artis83
30. Dec 2014, 17:32 #6877

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi


30 Dec 2014, 13:47:25 subaru rakstīja:

30 Dec 2014, 13:24:16 Lala rakstīja:

Līdzīgs izmērs, tilti, Latvijas sabiedrībai saprotamāka infrastrutūra nekā Amsterdamā.

Visus argumentus jau sen esmu uzskaitījis.

Pamatdoma ir vienkārša - mēs neesam tik bagāti, lai varētu atļauties centru pārbāzt ar auto.
LAi tas nenotiktu, vienlaicīgi ir jāierobežo privāto auto pārvietošanās centrā un jāpiedāvā kvalitatīvas alternatīvas.
Veloinfrastruktūra, sabiedriskais transports, Park&Ride.
Šobrīd Dome dara tikai vienu, turklāt slikta kvalitātē - rezultats ir redzams dabā.

P.S. Visā pasaule, ielās, kur parādās kvalitatīva velo infrastruktūra pieaug mazumtridzniecības apgrozījums un īpašumu vērtība.
Ja tas nav gana labs arguments, tad citu variantu nav.


Pag - tad kā ir tieši jūsu (veloaizstāvju?) loma visā šajā?
Tip Jūs vnk internetā un rādiō ēterā sprēgajat ka vajag un neviens (ūsaks) jūs neklausās ? vai kā?

Cik saprotu, tad velojoslas ir tieši jūsu iniciatīva. Tā ir?

1) Kāpēc, piemēram, dzirnavu ielas velojosla izzūd vienlaicīgi ar bruģa parādīšanos? Kur velosipēdistam tagad likties? Kāpēc iepriekš bija nodalīta josla un pēkšņi to nevajag?

2) Kādus konkrētus risinājumus jūs esat piedāvājuši velozādzību apkarošanai? Drošas velonovietnes? Gan pilsētā, gan pie dzīvojamām mājām. Lai nav tā, ka pēc pirmā velobrauciena jāraud facebookā un twiterī, ka lūdzu share un retweet, jo nozagts ritenis. Lai nav 4 cilvēku ģimenei netīrie riteņi ikdienā jātur kaut vai purvciema mājas 7 stāva 3-istabu dzīvokļa koridorā.

3) Kā tam centrā dzīvojošajam pārvietoties ar mašīnu? Kā aizbraukt uz laukiem, veselu stundu neveltot vienkārši nokļūšanai līdz mašīnai, jo nav iespējams mašīnu novietot pie mājas?


itkā jau nebūtu problēma ar riteņiem, ja ne mūsu kultūra; te der velo pilsētu piemērs, piem. berlīnē, amsterdamā tur veļukus uz ielas. (nu tādos 2-3 stāvu māju rajonos ar speciālām mazām ieliņām auto un velo parkingam, ne jau blokmāju rajonos). pieslēgtus gan. par zādzībām nezinu, bet izskatās ka tas darbojas.
mūsu valsts gadījumā es pat ieteiktu tādu inovāciju. blokmāju sētā uztaisīt kaut kādu metāla šķūnīti ar kodatslēgu utt, kur turēt velo, mopēdus utt..
protams, mūsu apstākļos tas nebūtu ļoti ilglaicīgs variants, bet galvenais ir kaut ko sākt, kaut ko darīt.

Offline
Taspac
30. Dec 2014, 18:33 #6878

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


30 Dec 2014, 14:35:59 91 rakstīja:

30 Dec 2014, 14:33:17 Vantage rakstīja:

30 Dec 2014, 14:19:29 91 rakstīja:

30 Dec 2014, 14:14:54 uldens1 rakstīja:
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities


Lai to darītu, pirms tam ir stipri jāuzlabo sabiedriskais transports.

Tajā pašā dažu slavinātajā Kopenhāgenā ļoti daudzi brauc ar vilcieniem - tāpēc, ka tas ir ērti un mašīnu parkot centrā ir dārgi - un tie vilcieni arī kursē ik pēc dažām minūtēm un daudzos virzienos.

Rīgā arī dzelzceļa tīkls ir salīdzinoši plašs un tam būtu jābūt nozīmīgai lomai pilsētas sabiedriskajā transportā, tikai vilcienus nopirkt mēs kaut kā nemākam.


Nevajag vilcienus, sāksim ar tramvajiem. Būtu tikai normāli attīstīt esošo infrastruktūru, kamēr tādas iespējas ir - pagarinot maršrutus līdz Berģiem (6. tramvajs), visā Maskavas ielas garumā (7./9.tramvajs), līniju līdz Baložiem (10.tramvajs?), un jaunu pāri Zemitāna tiltam līdz Purvciema galam, tā vietā likvidējot trolejbusus, autobusus ar visām viņu joslām kas iet paralēli.

Pavērojiet kādas rindas ir izbraucot no tiem pašiem Baložiem, kur līdzeklis būtu normāla tramvaja līnija. Otra saistītā problēma ir ceļu infrastruktūra, noderēs tas pats piemērs ar Baložu pagriezienu, kur sen vajadzēja četras joslas līdz pat Ķekavas aplim kā minimums (nevis līdz tupam sašaurinājumam pie A7).

Kamēr nebūs šīs lietas savestas kārtībā, velosipēdi Rīgā var iet dirst.


Atšķirība tāda, ka tās tramvaju līnijas vēl jābūvē, bet dzelzceļš jau ir, tikai salīdzinoši nedaudz jāpielāgo.
Nu un vilcieni jānopērk beidzot, protams.



Tramvajam nav taadas kapacitaates. Tramajs arii pilseetas centraa virzaas veeljoprojaam leenu. Vilciens met apkaart loku centram. Bet jebkuraa gadiijumaa tas ir leetaakais un kaut cik efektiivaakais veids kaa bez pazemes padariit transportu kaut cik efektiivi, pilnveidojot shos abus transporta veidus.

Velo transportam vispaar shii briizha situaacijaa nav vietas, jo jaunaas joslas tikai bremzee satiksi, un tumshajaa laikaa ir slikti paarredzamas, jo nav izgaismotas.


Vispaar jau ne mums mentalitaate ne sabiedriskais ir taadaa liimenii lai kaads atstaatu auto un brauktu ar sabiedrisko. Nu vismaz tas kurs to var atljauties.

Jo taadaa gadiijumaa Riigas sabiedriskais buutu veel 2 reiz paarbaaztaaks ja tagad visi velo un auto potenciaalie brauceeji to lietotu.

Tur tramvajaa diez vai buutu vietas.


Kad ir diskusijas par radikaalaam transporta izmainjaam, tad daudzi uzskata ka mums to nevajag, bet visticamaak tam vnk nav naudas

Offline
Rolis89
30. Dec 2014, 18:35 #6879

Kopš: 16. Mar 2010

Ziņojumi: 190

Braucu ar: Lolvo


30 Dec 2014, 15:42:45 Rolanc rakstīja:
briesmu lietas ir šādas te eglītes apzāģētas, Rīgā daudz kur ie sudrabegles ķēzītas šādi.

Ok, elektropārvadu aizsargjoslu vietās un grāvjmalēs var, bet šādas ainas liek aizdomāties vai ir tā vērts.




Man vienīgajam liekas ka egle bez galotnes ir ntās reizes labāks koks,kā sprungulis,kas paliek pēc pilnīgas nociršanas?
Koks augs,tagad to liks mierā...pēc gadiem 20 varēs nocirst malkai,mēbelēm un tt.
Offline
Lockhead
30. Dec 2014, 18:48 #6880

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1323

Braucu ar: MT3-82 AWD

Ahahahaaa dedzini vēl!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4