Online
Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXX
Autors | Ziņojums |
Arsmens | 30. Dec 2014, 15:13 |
#6861
|
|  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
30 Dec 2014, 14:02:52 subaru rakstīja:
..Domāju, ka neesmu vienīgais, kas ir aizvācies no centra dēļ tās neloģikas.
..
Bet tas tak ir pozitīvi! Tik mazapdzīvotā valstī koncentrēties vienuviet tādam cilvēku daudzumam ir neloģiski | Offline | | |
HUBLOC | 30. Dec 2014, 15:42 |
#6862
|
|  Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4752
Braucu ar: Q7
| briesmu lietas ir šādas te eglītes apzāģētas, Rīgā daudz kur ie sudrabegles ķēzītas šādi.
Ok, elektropārvadu aizsargjoslu vietās un grāvjmalēs var, bet šādas ainas liek aizdomāties vai ir tā vērts.
| Offline | | |
subaru | 30. Dec 2014, 15:46 |
#6863
|
|  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10395
Braucu ar: rokām uz stūres
| "atstāts ir metru augsts celms, kur alnim zirgu piesiet"  | Offline | | |
Araajz  | 30. Dec 2014, 15:46 |
#6864
|
|  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28498
Braucu ar: E39
| Vērts kā?
Tevis stādīto egli sasipa un vairs nestādīsi? | Offline | | |
PASSATizhi | 30. Dec 2014, 15:47 |
#6865
|
|  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
30 Dec 2014, 15:07:24 peecise28 rakstīja:
lab, vēlmes ir viena lieta, bet soda naudas draudi Rīgai par sliktu gaisa kvalitāti ir pavisam reāli, tāpēc, diemžēl, jāgatavojas uz vēl citām pret autotransportu vērstām riebeklībām. Kuri aktīvāk bļaus, tie no tā gūs labumu 
normāli. ceru pirmie cietīs veci ķīseļi, kā vācijā  | Offline | | |
Lala | 30. Dec 2014, 16:24 |
#6866
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3451
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
30 Dec 2014, 15:12:49 Puuchuks rakstīja:
30 Dec 2014, 13:34:13 Lala rakstīja:
30 Dec 2014, 13:29:22 Puuchuks rakstīja:
30 Dec 2014, 13:24:16 Lala rakstīja:
Visā pasaule, ielās, kur parādās kvalitatīva velo infrastruktūra pieaug mazumtridzniecības apgrozījums un īpašumu vērtība.
kur tu ņēmi šādus datus?
Tā runā attiecīgo pilsētu pašvaldības.
Iespaidīgākie cipari, protams, no NY.
Ir arī pētījumi tai pašā Dānijā.
Viss jau diezgan loģiski. Kur dzīvoklis dārgāks - Ausekļa ielā, vai Čaka ielā?
Un kāpēc, tāpēc, ka vide cilvēkam vienā vietā patīkamāk nekā otrā.
Ausekļa ielā dzīvokļi bija dārgāki jau padomju laikos, kad oficiāli neko nevarēja pirkt/pārdot un kad hipsterus ne1 vēl nebija izdomājis.
vide tur ir foršāka ne jau "kvalitatīva velo infrastruktūras" dēļ un mazumtirdzn.veikalu Ausekļa ielā arī faktiski nav.
tb., ja gribi izteikt kādu apgalvojumu, iemācies pamatot savu domu
Pamatošu šādi, jo Tu īsti neizporti veloinfrastruktūru, kā kompleksu risinājumu.
"Vecās" pilsētās velo infrastruktūra vairumā gadījumu nozīmē auto transporta daudzuma samazināšanos.
Kvalitatīva izpildījuma (es runāju par kvalitatīvu izpildījumu) gadījumā parādās vieta arī apstādījumiem, labiekārtojuma elementiem utt..
Tagad iedomājies Čaka ielu, kurā ir koku aleja, svaigs gaiss un tā vairs nav maģistrāle pilsētas centrā?
Vai Tu apgalvotu, ka šādā situācija īpašumu cenas tur nepieaugtu?
[ Šo ziņu laboja Lala, 30 Dec 2014, 16:55:26 ] | Offline | | |
HUBLOC | 30. Dec 2014, 16:31 |
#6867
|
|  Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4752
Braucu ar: Q7
|
30 Dec 2014, 15:46:29 Araajz rakstīja:
Vērts kā?
Tevis stādīto egli sasipa un vairs nestādīsi?
es minēju, ka iestādīju? Vnk iedomājies ka šis ir "vien no" gadījums, kur garu egli izkropļo dēļ galotnes, lai pēc 2.nedēļām tā mētātos misenē. | Offline | | |
Araajz  | 30. Dec 2014, 16:38 |
#6868
|
|  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28498
Braucu ar: E39
|
30 Dec 2014, 16:31:43 Rolanc rakstīja:
30 Dec 2014, 15:46:29 Araajz rakstīja:
Vērts kā?
Tevis stādīto egli sasipa un vairs nestādīsi?
es minēju, ka iestādīju? Vnk iedomājies ka šis ir "vien no" gadījums, kur garu egli izkropļo dēļ galotnes, lai pēc 2.nedēļām tā mētātos misenē.
Tāpat nesaprotu:
30 Dec 2014, 15:42:45 Rolanc rakstīja:
bet šādas ainas liek aizdomāties vai ir tā vērts.
Nu tad tu arī fuksēji tikai galotnes, bet tagad tev šis skats lika aizdomāties, vai bija vērts tā darīt? | Offline | | |
|
HUBLOC | 30. Dec 2014, 16:40 |
#6869
|
|  Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4752
Braucu ar: Q7
| 
vai ir vērts vsp piļīt tās egles. | Offline | | |
ilmars4998 | 30. Dec 2014, 16:48 |
#6870
|
|  Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1470
Braucu ar: XY-28
|
30 Dec 2014, 16:40:45 Rolanc rakstīja:

vai ir vērts vsp piļīt tās egles.
Tak visi tā dara  | Offline | | |
Lala | 30. Dec 2014, 16:53 |
#6871
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3451
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Štrunts par eglēm, power's spriež par sabiedrisko transportu - pastardiena drīz būs klāt! | Offline | | |
HUBLOC | 30. Dec 2014, 16:54 |
#6872
|
|  Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4752
Braucu ar: Q7
|
30 Dec 2014, 16:53:00 Lala rakstīja:
Štrunts par eglēm, power's spriež par sabiedrisko transportu - pastardiena drīz būs klāt!
tu te viens spried Spogulis jau aizgāja gulēt?  | Offline | | |
subaru | 30. Dec 2014, 16:55 |
#6873
|
|  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10395
Braucu ar: rokām uz stūres
|
30 Dec 2014, 16:53:00 Lala rakstīja:
Štrunts par eglēm, power's spriež par sabiedrisko transportu - pastardiena drīz būs klāt!
Bet Tu tik atkal veikli nolec no tēmas, ka ne zilbi neatbildēji  | Offline | | |
Lala | 30. Dec 2014, 17:00 |
#6874
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3451
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
30 Dec 2014, 16:55:35 subaru rakstīja:
30 Dec 2014, 16:53:00 Lala rakstīja:
Štrunts par eglēm, power's spriež par sabiedrisko transportu - pastardiena drīz būs klāt!
Bet Tu tik atkal veikli nolec no tēmas, ka ne zilbi neatbildēji 
Aaa, tiešām, piemirsu par Taviem jautājumiem.
Mirklīti... | Offline | | |
Araajz  | 30. Dec 2014, 17:10 |
#6875
|
|  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28498
Braucu ar: E39
|
30 Dec 2014, 16:40:45 Rolanc rakstīja:

vai ir vērts vsp piļīt tās egles.
psc, labrīt!  | Offline | | |
Lala | 30. Dec 2014, 17:11 |
#6876
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3451
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
30 Dec 2014, 13:47:25 subaru rakstīja:
Pag - tad kā ir tieši jūsu (veloaizstāvju?) loma visā šajā?
Tip Jūs vnk internetā un rādiō ēterā sprēgajat ka vajag un neviens (ūsaks) jūs neklausās ? vai kā?
Cik saprotu, tad velojoslas ir tieši jūsu iniciatīva. Tā ir?
1) Kāpēc, piemēram, dzirnavu ielas velojosla izzūd vienlaicīgi ar bruģa parādīšanos? Kur velosipēdistam tagad likties? Kāpēc iepriekš bija nodalīta josla un pēkšņi to nevajag?
2) Kādus konkrētus risinājumus jūs esat piedāvājuši velozādzību apkarošanai? Drošas velonovietnes? Gan pilsētā, gan pie dzīvojamām mājām. Lai nav tā, ka pēc pirmā velobrauciena jāraud facebookā un twiterī, ka lūdzu share un retweet, jo nozagts ritenis. Lai nav 4 cilvēku ģimenei netīrie riteņi ikdienā jātur kaut vai purvciema mājas 7 stāva 3-istabu dzīvokļa koridorā.
3) Kā tam centrā dzīvojošajam pārvietoties ar mašīnu? Kā aizbraukt uz laukiem, veselu stundu neveltot vienkārši nokļūšanai līdz mašīnai, jo nav iespējams mašīnu novietot pie mājas?
Ir kas sprēgā, ir kas rok dziļāk, un pa kādam teikumam iebīda arī valdības deklarācijā.
Uzbrukums notiek ar diversijām 
Velojoslas ir daudzu cilvēku gadiem aprunāta ideja. Pirmie bija dāņi 2003. gadā. 2013. gada vasarā Nils izdomāja, ka vajag. Man nebija ilūziju par gala rezultātu, es daudz kam nepiekrītu.
1) Tur ir vairāki aspekti. Vēsturiskais bruģis, kuru VKPAI sargā, kā zelta oliņu (ja vien tur nedzīvo kāds svarīgs čiekurs, kura uzdevumā SD kaut kā, kaut ko nepamana, tā vismaz tantes pieturā runā). Pat ja VKPAI pielauztu, Nils gribēja ātri un lēti. Bruģa gadījumā nesanāk pat šis variants, var labi vai sūdīgi, un dārgi.
2) RS uzstādītie velo statīvi ir Latrit izglītošanas rezultāts, tantes pieturā runā, ka institūcijas neskaņojot sūdīgus statīvus. Tas gan, ja kads nāk skaņot, jo velo statīvs ir "mazā" arhitektūra, kuru teorētiski ir jāsaskaņo.
Pie mājām, ja kādam būtu vajadzība, ar padomu neskopotos, citādi palīdzēt nevaram, nav mums tik daudz resursu.
3) Ja naktī pastaigāsi pa centru, tad redzēsi, ka stāvvietas ielu malās ne visur ir pilnas. Tas nozīmē, ka vietējiem stāvvietu pietiek, centrā nevajadzetu ielaist iebraucejus ar auto. Te nonākam pie Park & Ride. Tālā nākotnē pilseta varētu plānojumā iekļaut vietas, kur būtu pieļaujama daudzstavu autonovietņu būvniecība, ņemot vērā vajadzību un iespējas apkalpot konkrēto rajonu, lai līdz auto var nokļūt, teiksim 15min, tad piebraukt pie mājas, salādēt visu un durt uz laukiem.
Kaut kā tāda tā utopija sanāk.[ Šo ziņu laboja Lala, 30 Dec 2014, 17:13:51 ] | Offline | | |
|
artis83 | 30. Dec 2014, 17:32 |
#6877
|
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
|
30 Dec 2014, 13:47:25 subaru rakstīja:
30 Dec 2014, 13:24:16 Lala rakstīja:
Līdzīgs izmērs, tilti, Latvijas sabiedrībai saprotamāka infrastrutūra nekā Amsterdamā.
Visus argumentus jau sen esmu uzskaitījis.
Pamatdoma ir vienkārša - mēs neesam tik bagāti, lai varētu atļauties centru pārbāzt ar auto.
LAi tas nenotiktu, vienlaicīgi ir jāierobežo privāto auto pārvietošanās centrā un jāpiedāvā kvalitatīvas alternatīvas.
Veloinfrastruktūra, sabiedriskais transports, Park&Ride.
Šobrīd Dome dara tikai vienu, turklāt slikta kvalitātē - rezultats ir redzams dabā.
P.S. Visā pasaule, ielās, kur parādās kvalitatīva velo infrastruktūra pieaug mazumtridzniecības apgrozījums un īpašumu vērtība.
Ja tas nav gana labs arguments, tad citu variantu nav.
Pag - tad kā ir tieši jūsu (veloaizstāvju?) loma visā šajā?
Tip Jūs vnk internetā un rādiō ēterā sprēgajat ka vajag un neviens (ūsaks) jūs neklausās ? vai kā?
Cik saprotu, tad velojoslas ir tieši jūsu iniciatīva. Tā ir?
1) Kāpēc, piemēram, dzirnavu ielas velojosla izzūd vienlaicīgi ar bruģa parādīšanos? Kur velosipēdistam tagad likties? Kāpēc iepriekš bija nodalīta josla un pēkšņi to nevajag?
2) Kādus konkrētus risinājumus jūs esat piedāvājuši velozādzību apkarošanai? Drošas velonovietnes? Gan pilsētā, gan pie dzīvojamām mājām. Lai nav tā, ka pēc pirmā velobrauciena jāraud facebookā un twiterī, ka lūdzu share un retweet, jo nozagts ritenis. Lai nav 4 cilvēku ģimenei netīrie riteņi ikdienā jātur kaut vai purvciema mājas 7 stāva 3-istabu dzīvokļa koridorā.
3) Kā tam centrā dzīvojošajam pārvietoties ar mašīnu? Kā aizbraukt uz laukiem, veselu stundu neveltot vienkārši nokļūšanai līdz mašīnai, jo nav iespējams mašīnu novietot pie mājas?
itkā jau nebūtu problēma ar riteņiem, ja ne mūsu kultūra; te der velo pilsētu piemērs, piem. berlīnē, amsterdamā tur veļukus uz ielas. (nu tādos 2-3 stāvu māju rajonos ar speciālām mazām ieliņām auto un velo parkingam, ne jau blokmāju rajonos). pieslēgtus gan. par zādzībām nezinu, bet izskatās ka tas darbojas.
mūsu valsts gadījumā es pat ieteiktu tādu inovāciju. blokmāju sētā uztaisīt kaut kādu metāla šķūnīti ar kodatslēgu utt, kur turēt velo, mopēdus utt..
protams, mūsu apstākļos tas nebūtu ļoti ilglaicīgs variants, bet galvenais ir kaut ko sākt, kaut ko darīt.
| Offline | | |
Taspac  | 30. Dec 2014, 18:33 |
#6878
|
|  Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
30 Dec 2014, 14:35:59 91 rakstīja:
30 Dec 2014, 14:33:17 Vantage rakstīja:
30 Dec 2014, 14:19:29 91 rakstīja:
30 Dec 2014, 14:14:54 uldens1 rakstīja:
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities 
Lai to darītu, pirms tam ir stipri jāuzlabo sabiedriskais transports.
Tajā pašā dažu slavinātajā Kopenhāgenā ļoti daudzi brauc ar vilcieniem - tāpēc, ka tas ir ērti un mašīnu parkot centrā ir dārgi - un tie vilcieni arī kursē ik pēc dažām minūtēm un daudzos virzienos.
Rīgā arī dzelzceļa tīkls ir salīdzinoši plašs un tam būtu jābūt nozīmīgai lomai pilsētas sabiedriskajā transportā, tikai vilcienus nopirkt mēs kaut kā nemākam.
Nevajag vilcienus, sāksim ar tramvajiem. Būtu tikai normāli attīstīt esošo infrastruktūru, kamēr tādas iespējas ir - pagarinot maršrutus līdz Berģiem (6. tramvajs), visā Maskavas ielas garumā (7./9.tramvajs), līniju līdz Baložiem (10.tramvajs?), un jaunu pāri Zemitāna tiltam līdz Purvciema galam, tā vietā likvidējot trolejbusus, autobusus ar visām viņu joslām kas iet paralēli.
Pavērojiet kādas rindas ir izbraucot no tiem pašiem Baložiem, kur līdzeklis būtu normāla tramvaja līnija. Otra saistītā problēma ir ceļu infrastruktūra, noderēs tas pats piemērs ar Baložu pagriezienu, kur sen vajadzēja četras joslas līdz pat Ķekavas aplim kā minimums (nevis līdz tupam sašaurinājumam pie A7).
Kamēr nebūs šīs lietas savestas kārtībā, velosipēdi Rīgā var iet dirst.
Atšķirība tāda, ka tās tramvaju līnijas vēl jābūvē, bet dzelzceļš jau ir, tikai salīdzinoši nedaudz jāpielāgo.
Nu un vilcieni jānopērk beidzot, protams.
Tramvajam nav taadas kapacitaates. Tramajs arii pilseetas centraa virzaas veeljoprojaam leenu. Vilciens met apkaart loku centram. Bet jebkuraa gadiijumaa tas ir leetaakais un kaut cik efektiivaakais veids kaa bez pazemes padariit transportu kaut cik efektiivi, pilnveidojot shos abus transporta veidus.
Velo transportam vispaar shii briizha situaacijaa nav vietas, jo jaunaas joslas tikai bremzee satiksi, un tumshajaa laikaa ir slikti paarredzamas, jo nav izgaismotas.
Vispaar jau ne mums mentalitaate ne sabiedriskais ir taadaa liimenii lai kaads atstaatu auto un brauktu ar sabiedrisko. Nu vismaz tas kurs to var atljauties.
Jo taadaa gadiijumaa Riigas sabiedriskais buutu veel 2 reiz paarbaaztaaks ja tagad visi velo un auto potenciaalie brauceeji to lietotu.
Tur tramvajaa diez vai buutu vietas.
Kad ir diskusijas par radikaalaam transporta izmainjaam, tad daudzi uzskata ka mums to nevajag, bet visticamaak tam vnk nav naudas 
| Offline | | |
Rolis89 | 30. Dec 2014, 18:35 |
#6879
|
| Kopš: 16. Mar 2010
Ziņojumi: 190
Braucu ar: Lolvo
|
30 Dec 2014, 15:42:45 Rolanc rakstīja:
briesmu lietas ir šādas te eglītes apzāģētas, Rīgā daudz kur ie sudrabegles ķēzītas šādi.
Ok, elektropārvadu aizsargjoslu vietās un grāvjmalēs var, bet šādas ainas liek aizdomāties vai ir tā vērts.
Man vienīgajam liekas ka egle bez galotnes ir ntās reizes labāks koks,kā sprungulis,kas paliek pēc pilnīgas nociršanas?
Koks augs,tagad to liks mierā...pēc gadiem 20 varēs nocirst malkai,mēbelēm un tt. | Offline | | |
Lockhead | 30. Dec 2014, 18:48 |
#6880
|
|  Kopš: 10. Jan 2011
Ziņojumi: 1323
Braucu ar: MT3-82 AWD
| Ahahahaaa dedzini vēl!  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|