Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
karlsonss
04. Oct 2015, 21:45 #6581

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Bet kubs neiet iekshaa
Offline
depo
04. Oct 2015, 21:49 #6582

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Nekas, salonā maisus +zubrjonoks.



[ Šo ziņu laboja depo, 04 Oct 2015, 21:52:19 ]

Offline
Norcha324
04. Oct 2015, 21:52 #6583

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


04 Oct 2015, 09:15:44 Norcha324 rakstīja:

03 Oct 2015, 01:24:39 Kasparis rakstīja:

02 Oct 2015, 21:02:15 Marco78 rakstīja:

01 Oct 2015, 23:21:34 Norcha324 rakstīja:

01 Oct 2015, 22:22:32 depo rakstīja:
Cik zs vajag, lai izmantotu šito?

Horsch CO6, 6m



Viens paziņa velk ar 210 hp, palidot nevar, bet līdz 10 km/h brīvi.
Ļoti maz jaudas prasa šī sējmašīna - viegli velkas


Uzmanīgi ar šo un Horsch Spirit. Galvenā problēma ir tajā, ka katrs izsējas zābaciņš nekopē augsnes reljefu atsevišķi. Sējamai platībai ir jabūt gludai kā galds, pretējā gadījuma atsevišķa rinda var sēklu izbērt augsnes virskārtā neviss iesēt. Sējmašīna ja pati par sevi vienkārša un darba ražība augsta, bet dēļ tās nekopēšanas viņas neko nemaksā un nevienam viņas nav vajadzīgas.

Tad pasaki , kuras būtu tās sējmašīnas, kuras precīzi kopē augsni (tb katrai rindai ir savs dziļuma regulētājs), piespiež vadziņu, neceļ ārā akmeņus, un ir spējīgas arī iesēt tiešajā sējā...

Rudens sējā gandrīz ir pilnīgi vienalga kādā kvalitātē iesēs. Pagājušo ruden mitruma režīms atļāva ar m/m izkliedētāju izbērt un viss būtu sadīdzis brīnišķīgi. Šoruden m/m izkliedētājs + kultivators un rezultāts brīnišķigs
Protams šādi sējot tu negūsi cieņu un apbrīnu apkārtējos, kur nu vēl powerī
Ir mums sējmašīnas (sprinter, pronto, terrasem, cirrius isti nevaram iekļaut šai sarakstā) kuras precīzi kopē augsni un VIENĀDA granulometriskā sastāva augsnēs varam panākt ļoti augstu sēklas izsējas dziļuma precizitāti. Bet kolīdz augsne sāk mainīties sējas dziļums arī sāk staigāt ļoti atraktīvi
Katrs pats protams domā un rēķina cik ir gatavs maksāt par sējmašīnu. Nopirkt 6m sējmašīnu pa 70-80t, kura būs glamūra, vai tādu pašu par 15t- tālāk jau protams katrs pats var izdomāt cik par atlikušo starpību var izbārstīt sēklu pa virsu (kura tā pat sadīgs) un cik maksās par nebeidzamo gultņu un disku maiņu
Ir labas sējmašīnas un ļoti precīzas sējai tieši rugainē. Karlsonam - laba mazu vilces pretestību, ļoti augsta precizitāte, tik gultņu un disku nejēgā daudz
Kockerling Ultima- laba sējas precizitāte, pakaļ nāk pasmagi jeb smagi - brutāls kultivators, bet apbrīnojami labs
Horsch aiseeder un sprinter- sējas dziļums nebūs tik precīzs kā abām augstākminētajām, toties ekspluotācijas izmaksas vismazākās

Esmu gatavs uzklausīt citus viedokļus un kritiku ar konstruktīvu argumentāciju

sumo atvainojos par aizmāršību, aizmirsu pie precīzajām rugaines sējmašīnām pieminēt tavējo
Offline
most
04. Oct 2015, 22:32 #6584

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp g31


04 Oct 2015, 21:52:05 Norcha324 rakstīja:

04 Oct 2015, 09:15:44 Norcha324 rakstīja:

03 Oct 2015, 01:24:39 Kasparis rakstīja:

02 Oct 2015, 21:02:15 Marco78 rakstīja:

01 Oct 2015, 23:21:34 Norcha324 rakstīja:

01 Oct 2015, 22:22:32 depo rakstīja:
Cik zs vajag, lai izmantotu šito?

Horsch CO6, 6m



Viens paziņa velk ar 210 hp, palidot nevar, bet līdz 10 km/h brīvi.
Ļoti maz jaudas prasa šī sējmašīna - viegli velkas


Uzmanīgi ar šo un Horsch Spirit. Galvenā problēma ir tajā, ka katrs izsējas zābaciņš nekopē augsnes reljefu atsevišķi. Sējamai platībai ir jabūt gludai kā galds, pretējā gadījuma atsevišķa rinda var sēklu izbērt augsnes virskārtā neviss iesēt. Sējmašīna ja pati par sevi vienkārša un darba ražība augsta, bet dēļ tās nekopēšanas viņas neko nemaksā un nevienam viņas nav vajadzīgas.

Tad pasaki , kuras būtu tās sējmašīnas, kuras precīzi kopē augsni (tb katrai rindai ir savs dziļuma regulētājs), piespiež vadziņu, neceļ ārā akmeņus, un ir spējīgas arī iesēt tiešajā sējā...

Rudens sējā gandrīz ir pilnīgi vienalga kādā kvalitātē iesēs. Pagājušo ruden mitruma režīms atļāva ar m/m izkliedētāju izbērt un viss būtu sadīdzis brīnišķīgi. Šoruden m/m izkliedētājs + kultivators un rezultāts brīnišķigs
Protams šādi sējot tu negūsi cieņu un apbrīnu apkārtējos, kur nu vēl powerī
Ir mums sējmašīnas (sprinter, pronto, terrasem, cirrius isti nevaram iekļaut šai sarakstā) kuras precīzi kopē augsni un VIENĀDA granulometriskā sastāva augsnēs varam panākt ļoti augstu sēklas izsējas dziļuma precizitāti. Bet kolīdz augsne sāk mainīties sējas dziļums arī sāk staigāt ļoti atraktīvi
Katrs pats protams domā un rēķina cik ir gatavs maksāt par sējmašīnu. Nopirkt 6m sējmašīnu pa 70-80t, kura būs glamūra, vai tādu pašu par 15t- tālāk jau protams katrs pats var izdomāt cik par atlikušo starpību var izbārstīt sēklu pa virsu (kura tā pat sadīgs) un cik maksās par nebeidzamo gultņu un disku maiņu
Ir labas sējmašīnas un ļoti precīzas sējai tieši rugainē. Karlsonam - laba mazu vilces pretestību, ļoti augsta precizitāte, tik gultņu un disku nejēgā daudz
Kockerling Ultima- laba sējas precizitāte, pakaļ nāk pasmagi jeb smagi - brutāls kultivators, bet apbrīnojami labs
Horsch aiseeder un sprinter- sējas dziļums nebūs tik precīzs kā abām augstākminētajām, toties ekspluotācijas izmaksas vismazākās

Esmu gatavs uzklausīt citus viedokļus un kritiku ar konstruktīvu argumentāciju

sumo atvainojos par aizmāršību, aizmirsu pie precīzajām rugaines sējmašīnām pieminēt tavējo

Par Kockerling Ultima piekrītu. šogad tika iegādāta 6m. Ļoti vienkārša, akmeņi mums daudz un ultimai tas netraucē.
Uznacis viss ir loti labi, rapsis nesalīdzinams, kā pēc Vaderstad 400c.
Ja kadam interese, vadertad 400c bus pardosana, laba stavokli!
Offline
Kasparis
04. Oct 2015, 22:48 #6585

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Pēc šī visa var spriest, ka populārais Vaderstadt nemaz nav tuvu top 3 ? Bet kaut kā visur kur aizbrauc, kā minimums 4niece rapidene sētā...

Viens man sūdzējās par seed hawk, tjipa raujot akmeņus no zemes laukā...

Ja augsne viendabīga un reljefs kā galdam, tad noteikti ir lielākas iespējas izvēlēties....
Offline
casperse46
04. Oct 2015, 23:09 #6586

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

Pašiem nav bijis Vaderstad, bet cik apkārt tiek redzēts, daudzi viņus tirgo nost. Jo nekopējas daudzi modeļi, un ir dikti smags.
Vaderstad 6m pilna masa 15tonnas, nu jebal..
Un jā, dārgas..

[ Šo ziņu laboja casperse46, 04 Oct 2015, 23:09:56 ]

Offline
Kasparis
04. Oct 2015, 23:19 #6587

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


04 Oct 2015, 23:09:37 casperse46 rakstīja:
Pašiem nav bijis Vaderstad, bet cik apkārt tiek redzēts, daudzi viņus tirgo nost. Jo nekopējas daudzi modeļi, un ir dikti smags.
Vaderstad 6m pilna masa 15tonnas, nu jebal..
Un jā, dārgas..


Nekopējas, Tu domā, nekopē reljefu?
Da pofig cik viņa tur sver, vilces pretestība būtu svarīgs raksturlielums... Un konstruktīvi tur liekas, ka pretestība liela..
Tiem kam ir rapidenes, kā ir, 170hp velk brīvi?
Offline
most
04. Oct 2015, 23:33 #6588

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp g31


04 Oct 2015, 23:19:52 Kasparis rakstīja:

04 Oct 2015, 23:09:37 casperse46 rakstīja:
Pašiem nav bijis Vaderstad, bet cik apkārt tiek redzēts, daudzi viņus tirgo nost. Jo nekopējas daudzi modeļi, un ir dikti smags.
Vaderstad 6m pilna masa 15tonnas, nu jebal..
Un jā, dārgas..


Nekopējas, Tu domā, nekopē reljefu?
Da pofig cik viņa tur sver, vilces pretestība būtu svarīgs raksturlielums... Un konstruktīvi tur liekas, ka pretestība liela..
Tiem kam ir rapidenes, kā ir, 170hp velk brīvi?


Rapid kalpo loti labi, diskiem gultni biezi gaja pa gaisu.
Mēs 4m vilkām ar NH TM175 čipotu, pilnu vilkt bija pa īsu nedaudz.
Kurš starpcitu stāvot sēta nedēļu, pēkšņi, izdomāja aizdegties.
Offline
Kasparis
04. Oct 2015, 23:43 #6589

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


04 Oct 2015, 23:33:55 most rakstīja:

04 Oct 2015, 23:19:52 Kasparis rakstīja:

04 Oct 2015, 23:09:37 casperse46 rakstīja:
Pašiem nav bijis Vaderstad, bet cik apkārt tiek redzēts, daudzi viņus tirgo nost. Jo nekopējas daudzi modeļi, un ir dikti smags.
Vaderstad 6m pilna masa 15tonnas, nu jebal..
Un jā, dārgas..


Nekopējas, Tu domā, nekopē reljefu?
Da pofig cik viņa tur sver, vilces pretestība būtu svarīgs raksturlielums... Un konstruktīvi tur liekas, ka pretestība liela..
Tiem kam ir rapidenes, kā ir, 170hp velk brīvi?


Rapid kalpo loti labi, diskiem gultni biezi gaja pa gaisu.
Mēs 4m vilkām ar NH TM175 čipotu, pilnu vilkt bija pa īsu nedaudz.
Kurš starpcitu stāvot sēta nedēļu, pēkšņi, izdomāja aizdegties.


Viens no labākajiem veidiem, kā tikt vaļā no TM.
Offline
most
04. Oct 2015, 23:46 #6590

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp g31


04 Oct 2015, 23:43:08 Kasparis rakstīja:

04 Oct 2015, 23:33:55 most rakstīja:

04 Oct 2015, 23:19:52 Kasparis rakstīja:

04 Oct 2015, 23:09:37 casperse46 rakstīja:
Pašiem nav bijis Vaderstad, bet cik apkārt tiek redzēts, daudzi viņus tirgo nost. Jo nekopējas daudzi modeļi, un ir dikti smags.
Vaderstad 6m pilna masa 15tonnas, nu jebal..
Un jā, dārgas..


Nekopējas, Tu domā, nekopē reljefu?
Da pofig cik viņa tur sver, vilces pretestība būtu svarīgs raksturlielums... Un konstruktīvi tur liekas, ka pretestība liela..
Tiem kam ir rapidenes, kā ir, 170hp velk brīvi?


Rapid kalpo loti labi, diskiem gultni biezi gaja pa gaisu.
Mēs 4m vilkām ar NH TM175 čipotu, pilnu vilkt bija pa īsu nedaudz.
Kurš starpcitu stāvot sēta nedēļu, pēkšņi, izdomāja aizdegties.


Viens no labākajiem veidiem, kā tikt vaļā no TM.


Tam mēslam viss ticis parlasīts izņemot kāŗbu
Offline
Kasparis
04. Oct 2015, 23:48 #6591

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


04 Oct 2015, 23:46:24 most rakstīja:

04 Oct 2015, 23:43:08 Kasparis rakstīja:

04 Oct 2015, 23:33:55 most rakstīja:

04 Oct 2015, 23:19:52 Kasparis rakstīja:

04 Oct 2015, 23:09:37 casperse46 rakstīja:
Pašiem nav bijis Vaderstad, bet cik apkārt tiek redzēts, daudzi viņus tirgo nost. Jo nekopējas daudzi modeļi, un ir dikti smags.
Vaderstad 6m pilna masa 15tonnas, nu jebal..
Un jā, dārgas..


Nekopējas, Tu domā, nekopē reljefu?
Da pofig cik viņa tur sver, vilces pretestība būtu svarīgs raksturlielums... Un konstruktīvi tur liekas, ka pretestība liela..
Tiem kam ir rapidenes, kā ir, 170hp velk brīvi?


Rapid kalpo loti labi, diskiem gultni biezi gaja pa gaisu.
Mēs 4m vilkām ar NH TM175 čipotu, pilnu vilkt bija pa īsu nedaudz.
Kurš starpcitu stāvot sēta nedēļu, pēkšņi, izdomāja aizdegties.


Viens no labākajiem veidiem, kā tikt vaļā no TM.


Tam mēslam viss ticis parlasīts izņemot kāŗbu


Cik stundas tāfelē?
Offline
most
04. Oct 2015, 23:51 #6592

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp g31

ap 8tk
Offline
Kasparis
04. Oct 2015, 23:57 #6593

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


04 Oct 2015, 23:51:22 most rakstīja:
ap 8tk

Nuu, nosvila riktīgi, ka nav ko vākt?
Offline
most
05. Oct 2015, 00:01 #6594

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp g31

Sakrita tā, kad mazgaja ar kerkeri blakus citu tehniku, un ieraugot liesams starp kabini un dzinēju ar to pašu kerkeri arī nodzēsa Pravotka nosvila un palstmasi neudaudz apkusa.

[ Šo ziņu laboja most, 05 Oct 2015, 00:02:10 ]

Offline
Kasparis
05. Oct 2015, 00:58 #6595

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Njaa, nav smuki teikt, bet, būtu nosvilis - būtu beigušās mocības...
Offline
suhariks1
05. Oct 2015, 09:00 #6596

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4

Kur vidzemē var nopirkt elektriskos ganus?

Visur kur meklēju internetā ir tikai Rīgā vai latgalē, tas pārāk tālu. Te nav neviens no smiltenes , cēsu puses? Nav nojausmas kurās bodēs tādus var meklēt?

Mežacūkas pēdējās nedēļas laikā ir pamatīgi pastrādājušas...
Offline
hiperezis
05. Oct 2015, 11:34 #6597

Kopš: 26. Dec 2013

Ziņojumi: 59

Braucu ar:

Priekuļos ir

Links
Offline
Norcha324
05. Oct 2015, 16:52 #6598

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


04 Oct 2015, 23:19:52 Kasparis rakstīja:

04 Oct 2015, 23:09:37 casperse46 rakstīja:
Pašiem nav bijis Vaderstad, bet cik apkārt tiek redzēts, daudzi viņus tirgo nost. Jo nekopējas daudzi modeļi, un ir dikti smags.
Vaderstad 6m pilna masa 15tonnas, nu jebal..
Un jā, dārgas..


Nekopējas, Tu domā, nekopē reljefu?
Da pofig cik viņa tur sver, vilces pretestība būtu svarīgs raksturlielums... Un konstruktīvi tur liekas, ka pretestība liela..
Tiem kam ir rapidenes, kā ir, 170hp velk brīvi?

most- ar cik zirgiem velkat 6m ultimu

Rapids kopē reljefu pietiekami, un jauda nav nepieciešama lielāka kā citām kombinācijām.
Tā noteikti nav sējmašīna sēšanai arumos. Augsne ir jāsagatavo!!! Tad nebūs jāraud - nekopē reljefu, nevar pavilkt, nespēju mainīt gultņus utt. Neievērojot augstāk minēto tādas vaimanas nāksies dzirdēt par jebkuru sējmašīnu.

Ja paugurains reljefs 170hp būs tieši priekš 3m Rapida
Offline
Norcha324
05. Oct 2015, 16:54 #6599

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


04 Oct 2015, 21:40:22 depo rakstīja:
Kombainierim lūgums jau ir whatsappā!

Gaidam bildes ēterā
Offline
Kasparis
05. Oct 2015, 19:13 #6600

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


05 Oct 2015, 16:54:58 Norcha324 rakstīja:

04 Oct 2015, 21:40:22 depo rakstīja:
Kombainierim lūgums jau ir whatsappā!

Gaidam bildes ēterā

Jāpagaida vēl, uzliks jaunus pīķīšus un tad iemetīs bildi...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo