Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Laoshi
03. Feb 2014, 12:08 #6241

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Feb 2014, 12:06:23 Bemu rakstīja:
Kas notiksies ja Latvijā arī sāks to pārbaudīt
https://www.gov.uk/government/news/new-rules-fo...rticulate-filter



Tad Kaross par pārdesmit eiro piedāvās risinājumu
Offline
Jonix
03. Feb 2014, 12:28 #6242

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


03 Feb 2014, 12:06:23 Bemu rakstīja:
Kas notiksies ja Latvijā arī sāks to pārbaudīt
https://www.gov.uk/government/news/new-rules-fo...rticulate-filter


Ja viss ir izdarīts pareizi, nebūs nekādu problēmu.

Esam taisījuši risinājumus vairākiem klientiem ar Vācijā reģistrētām automašīnām, kur šī pārbaude jau pastāv + vēl ir TUV ekipāžas, kuras aizdomu gadījumā uz autobāņa stopē nost. Mūsu klientiem problēmu nav.

Realitātē process ir jāsadala 2 posmos:
1) Kvēpu filtra mehāniska izņemšana un bunduļa sagatavošana, lai ar ārējām mērierīcēm un vizuāli nevarētu noteikt filtra neesamību - tas nav tā vienkārši atgriezu, izņēmu un aizmetināju, jo to var ļoti labi noteikt ar skeneriem,
2) Vadības bloka pārprogrammēšana - vienlaikus jāietver šādi uzstādījumi:
* DPF vairs nedarbojas
* DPF procesam jābūt pilnībā pārtrauktam
* pilnvērtīgi jāstrādā diagnostikai - kļūdas un avārijas režīmi par citiem dzinēja agregātiem nedrīkst būt nodzēsti (vistipiskākā līkroču problēma - pēc DPF atslēgšanas vairāk nav kļūdu par reāliem defektiem)
* filtra neesamību nevar noteikt ar TUV paredzētajām diagnostikas procedūrām.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 03 Feb 2014, 18:22:51 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kristaps325
03. Feb 2014, 12:35 #6243

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 251

Braucu ar: bļaujošu pasažieri...

sveiki, nevaru atrast kā uzmest pa nuleem vid degvielas patēriņu. Kāds zin kur to izdarīt?
535d 2005.gada ar lielo navi displeju ja tas ko maina

[ Šo ziņu laboja Kristaps325, 03 Feb 2014, 12:35:51 ]

Offline
Fausts
03. Feb 2014, 12:58 #6244

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

paturi pagrieziena rādītāja slēdzim galā podziņu BC...noresetosies!
Offline
Kristaps325
03. Feb 2014, 16:46 #6245

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 251

Braucu ar: bļaujošu pasažieri...


03 Feb 2014, 12:58:55 Fausts rakstīja:
paturi pagrieziena rādītāja slēdzim galā podziņu BC...noresetosies!

paldies pa info
Offline
chechins
03. Feb 2014, 20:42 #6246

Kopš: 16. Nov 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 33

Braucu ar: 530D E61

1.Sakiet lūdzu,kas varētu būt pie vainas ka braucot raustās minimāli apgriezieni, īpaši braucot uz 70km/h atlaižot gāzi apgriezieni nokrītas līdz 1000rpm, kā tam vajadzētu būt, bet nepaliek vienmērīgi stāvot, bet no 1000-1100rpm lēkā, jā piespiež gāzi stabilizējas, bet arī braucot pa šoseju savu reizi, mēdz nolēkāt par 100rpm, ne vairāk!
Hidrotransformators mufte ir labot, griezties uz servisu kur laboja mufti vai varētu citur būt vaina?

2.Auksts motors pēdējā laikā izteikti skaļi strādā, līdz neuzsilst ar tādu pieskaņu tik tik, tas normāli?
Offline
knapais
03. Feb 2014, 20:51 #6247

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46


03 Feb 2014, 20:42:59 chechins rakstīja:
1.Sakiet lūdzu,kas varētu būt pie vainas ka braucot raustās minimāli apgriezieni, īpaši braucot uz 70km/h atlaižot gāzi apgriezieni nokrītas līdz 1000rpm, kā tam vajadzētu būt, bet nepaliek vienmērīgi stāvot, bet no 1000-1100rpm lēkā, jā piespiež gāzi stabilizējas, bet arī braucot pa šoseju savu reizi, mēdz nolēkāt par 100rpm, ne vairāk!
Hidrotransformators mufte ir labot, griezties uz servisu kur laboja mufti vai varētu citur būt vaina?

2.Auksts motors pēdējā laikā izteikti skaļi strādā, līdz neuzsilst ar tādu pieskaņu tik tik, tas normāli?


Man ar to apgriezienu lietu ir kkas līdzīgs... Es parasti cenšos braukt ātrāk vai lēnāk un tad neraustas Kārba automāts.
Offline
CP17
03. Feb 2014, 21:17 #6248

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


03 Feb 2014, 20:51:46 knapais rakstīja:

03 Feb 2014, 20:42:59 chechins rakstīja:
1.Sakiet lūdzu,kas varētu būt pie vainas ka braucot raustās minimāli apgriezieni, īpaši braucot uz 70km/h atlaižot gāzi apgriezieni nokrītas līdz 1000rpm, kā tam vajadzētu būt, bet nepaliek vienmērīgi stāvot, bet no 1000-1100rpm lēkā, jā piespiež gāzi stabilizējas, bet arī braucot pa šoseju savu reizi, mēdz nolēkāt par 100rpm, ne vairāk!
Hidrotransformators mufte ir labot, griezties uz servisu kur laboja mufti vai varētu citur būt vaina?

2.Auksts motors pēdējā laikā izteikti skaļi strādā, līdz neuzsilst ar tādu pieskaņu tik tik, tas normāli?


Man ar to apgriezienu lietu ir kkas līdzīgs... Es parasti cenšos braukt ātrāk vai lēnāk un tad neraustas Kārba automāts.

Hidrotransformators pie vainas! chechins iesaku griezties tur kur laboja mufti un tas ka skaļāks aukstumā, tas pofig, ja ir mainīta eļļa/filtri laicīgi ā un apskaties, vai ir panna zem motora vēljoprojām
Offline
CP17
03. Feb 2014, 21:22 #6249

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Offline
Filips
03. Feb 2014, 21:34 #6250

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4542

Braucu ar: E 61.

Pievienojos pofigistiem


-----------------
VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
Offline
CP17
03. Feb 2014, 22:08 #6251

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Tev izgriezts?
Offline
ralfiks
03. Feb 2014, 22:33 #6252

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3170

Braucu ar: MB;f15;LC

Nu ja visi,ta visi pazinjojam..
Es arii pie pofigistiem!!!
Offline
Glenfiddich
03. Feb 2014, 23:03 #6253

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D


03 Feb 2014, 21:22:18 CP17 rakstīja:
'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Silto gaisu pūš neskatoties uz to ka darba T nesasniedz nu vismaz pēc Karosa teiktā, bet
jautājums Kā ietekmē reģenerāciju tas ka kompis rāda DPF 70000km?
Offline
CP17
03. Feb 2014, 23:19 #6254

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


03 Feb 2014, 23:03:36 Glenfiddich rakstīja:

03 Feb 2014, 21:22:18 CP17 rakstīja:
'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Silto gaisu pūš neskatoties uz to ka darba T nesasniedz nu vismaz pēc Karosa teiktā, bet
jautājums Kā ietekmē reģenerāciju tas ka kompis rāda DPF 70000km?

Pofig ko kompis rāda uz BC km, viņam jārubī reģenerācija visu laiku periodiski. Tas ka tev noskrējiens uz tablo ir 130t neko nenozīmē, ja DPFi ir aizdir*ušies un netiek padedzināti. Tas km nobraukums ir standartā visiem e60 uz 200t km.
Offline
Glenfiddich
03. Feb 2014, 23:20 #6255

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D

Tā kā tiek meklēti e60 oem diski vai kāds var pateikt kas tas par style? http://autoplius.lv/sludinajumi/bmw-e60-e61-ori...r19-1874770.html un varbūt kādam ir kas labs piedāvājumā vasarai?
Offline
Glenfiddich
03. Feb 2014, 23:26 #6256

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D


03 Feb 2014, 23:19:00 CP17 rakstīja:

03 Feb 2014, 23:03:36 Glenfiddich rakstīja:

03 Feb 2014, 21:22:18 CP17 rakstīja:
'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Silto gaisu pūš neskatoties uz to ka darba T nesasniedz nu vismaz pēc Karosa teiktā, bet
jautājums Kā ietekmē reģenerāciju tas ka kompis rāda DPF 70000km?

Pofig ko kompis rāda uz BC km, viņam jārubī reģenerācija visu laiku periodiski. Tas ka tev noskrējiens uz tablo ir 130t neko nenozīmē, ja DPFi ir aizdir*ušies un netiek padedzināti. Tas km nobraukums ir standartā visiem e60 uz 200t km.
Tas ka DPF jānahrenizē sāku jau pierast tik gribēju izprast to algoritmu kad viņam teorētiski vajadzētu reģenerēt ja rāda tos 70000km?
Offline
Playstream69
03. Feb 2014, 23:44 #6257

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

Cik maksā panelis, kurā ir glāžu turētāji?
Un cik viegli/neviegli to nomainīt?

Offline
Bemu
04. Feb 2014, 00:00 #6258

Kopš: 12. Oct 2007

Ziņojumi: 176

Braucu ar: E60 M5-LOOK & X5


03 Feb 2014, 23:26:17 Glenfiddich rakstīja:

03 Feb 2014, 23:19:00 CP17 rakstīja:

03 Feb 2014, 23:03:36 Glenfiddich rakstīja:

03 Feb 2014, 21:22:18 CP17 rakstīja:
'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Silto gaisu pūš neskatoties uz to ka darba T nesasniedz nu vismaz pēc Karosa teiktā, bet
jautājums Kā ietekmē reģenerāciju tas ka kompis rāda DPF 70000km?

Pofig ko kompis rāda uz BC km, viņam jārubī reģenerācija visu laiku periodiski. Tas ka tev noskrējiens uz tablo ir 130t neko nenozīmē, ja DPFi ir aizdir*ušies un netiek padedzināti. Tas km nobraukums ir standartā visiem e60 uz 200t km.
Tas ka DPF jānahrenizē sāku jau pierast tik gribēju izprast to algoritmu kad viņam teorētiski vajadzētu reģenerēt ja rāda tos 70000km?


Tad, kad dzinēja temperatūra ir vismaz 90C, tad arī reģenerē. Bet ja braukā ar pusmirušiem termostatiem, atd tas process tā arī nekas neieslēdzas.
Offline
Glenfiddich
04. Feb 2014, 00:04 #6259

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D

Nu septembrī bija normāla T tad arī rādīja tos 70000km, tāpec jautāju.
Offline
ozo
04. Feb 2014, 08:04 #6260

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19062

Braucu ar: Braucu ar


03 Feb 2014, 23:20:12 Glenfiddich rakstīja:
Tā kā tiek meklēti e60 oem diski vai kāds var pateikt kas tas par style? http://autoplius.lv/sludinajumi/bmw-e60-e61-ori...r19-1874770.html un varbūt kādam ir kas labs piedāvājumā vasarai?


Pamēģini šos- Style248

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo