Autors | Ziņojums |
Laoshi | 03. Feb 2014, 12:08 |
#6241
|
|
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
03 Feb 2014, 12:06:23 Bemu rakstīja:
Kas notiksies ja Latvijā arī sāks to pārbaudīt 
https://www.gov.uk/government/news/new-rules-fo...rticulate-filter
Tad Kaross par pārdesmit eiro piedāvās risinājumu  |
Offline | |
|
Jonix  | 03. Feb 2014, 12:28 |
#6242
|
|
 Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
03 Feb 2014, 12:06:23 Bemu rakstīja:
Kas notiksies ja Latvijā arī sāks to pārbaudīt 
https://www.gov.uk/government/news/new-rules-fo...rticulate-filter
Ja viss ir izdarīts pareizi, nebūs nekādu problēmu.
Esam taisījuši risinājumus vairākiem klientiem ar Vācijā reģistrētām automašīnām, kur šī pārbaude jau pastāv + vēl ir TUV ekipāžas, kuras aizdomu gadījumā uz autobāņa stopē nost. Mūsu klientiem problēmu nav.
Realitātē process ir jāsadala 2 posmos:
1) Kvēpu filtra mehāniska izņemšana un bunduļa sagatavošana, lai ar ārējām mērierīcēm un vizuāli nevarētu noteikt filtra neesamību - tas nav tā vienkārši atgriezu, izņēmu un aizmetināju, jo to var ļoti labi noteikt ar skeneriem,
2) Vadības bloka pārprogrammēšana - vienlaikus jāietver šādi uzstādījumi:
* DPF vairs nedarbojas
* DPF procesam jābūt pilnībā pārtrauktam
* pilnvērtīgi jāstrādā diagnostikai - kļūdas un avārijas režīmi par citiem dzinēja agregātiem nedrīkst būt nodzēsti (vistipiskākā līkroču problēma - pēc DPF atslēgšanas vairāk nav kļūdu par reāliem defektiem)
* filtra neesamību nevar noteikt ar TUV paredzētajām diagnostikas procedūrām.[ Šo ziņu laboja Jonix, 03 Feb 2014, 18:22:51 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
Kristaps325 | 03. Feb 2014, 12:35 |
#6243
|
|
 Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 251
Braucu ar: bļaujošu pasažieri...
| sveiki, nevaru atrast kā uzmest pa nuleem vid degvielas patēriņu. Kāds zin kur to izdarīt? 
535d 2005.gada ar lielo navi displeju ja tas ko maina  [ Šo ziņu laboja Kristaps325, 03 Feb 2014, 12:35:51 ] |
Offline | |
|
Fausts | 03. Feb 2014, 12:58 |
#6244
|
|
Kopš: 30. Nov 2002
Ziņojumi: 2227
Braucu ar: BMW 730 X-drive G11
| paturi pagrieziena rādītāja slēdzim galā podziņu BC...noresetosies! |
Offline | |
|
Kristaps325 | 03. Feb 2014, 16:46 |
#6245
|
|
 Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 251
Braucu ar: bļaujošu pasažieri...
|
03 Feb 2014, 12:58:55 Fausts rakstīja:
paturi pagrieziena rādītāja slēdzim galā podziņu BC...noresetosies!
paldies pa info  |
Offline | |
|
chechins | 03. Feb 2014, 20:42 |
#6246
|
|
Kopš: 16. Nov 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 33
Braucu ar: 530D E61
| 1.Sakiet lūdzu,kas varētu būt pie vainas ka braucot raustās minimāli apgriezieni, īpaši braucot uz 70km/h atlaižot gāzi apgriezieni nokrītas līdz 1000rpm, kā tam vajadzētu būt, bet nepaliek vienmērīgi stāvot, bet no 1000-1100rpm lēkā, jā piespiež gāzi stabilizējas, bet arī braucot pa šoseju savu reizi, mēdz nolēkāt par 100rpm, ne vairāk!
Hidrotransformators mufte ir labot, griezties uz servisu kur laboja mufti vai varētu citur būt vaina?
2.Auksts motors pēdējā laikā izteikti skaļi strādā, līdz neuzsilst ar tādu pieskaņu tik tik, tas normāli? |
Offline | |
|
knapais | 03. Feb 2014, 20:51 |
#6247
|
|
 Kopš: 10. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 94
Braucu ar: np300,e46
|
03 Feb 2014, 20:42:59 chechins rakstīja:
1.Sakiet lūdzu,kas varētu būt pie vainas ka braucot raustās minimāli apgriezieni, īpaši braucot uz 70km/h atlaižot gāzi apgriezieni nokrītas līdz 1000rpm, kā tam vajadzētu būt, bet nepaliek vienmērīgi stāvot, bet no 1000-1100rpm lēkā, jā piespiež gāzi stabilizējas, bet arī braucot pa šoseju savu reizi, mēdz nolēkāt par 100rpm, ne vairāk!
Hidrotransformators mufte ir labot, griezties uz servisu kur laboja mufti vai varētu citur būt vaina?
2.Auksts motors pēdējā laikā izteikti skaļi strādā, līdz neuzsilst ar tādu pieskaņu tik tik, tas normāli?
Man ar to apgriezienu lietu ir kkas līdzīgs... Es parasti cenšos braukt ātrāk vai lēnāk un tad neraustas Kārba automāts. |
Offline | |
|
CP17  | 03. Feb 2014, 21:17 |
#6248
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
03 Feb 2014, 20:51:46 knapais rakstīja:
03 Feb 2014, 20:42:59 chechins rakstīja:
1.Sakiet lūdzu,kas varētu būt pie vainas ka braucot raustās minimāli apgriezieni, īpaši braucot uz 70km/h atlaižot gāzi apgriezieni nokrītas līdz 1000rpm, kā tam vajadzētu būt, bet nepaliek vienmērīgi stāvot, bet no 1000-1100rpm lēkā, jā piespiež gāzi stabilizējas, bet arī braucot pa šoseju savu reizi, mēdz nolēkāt par 100rpm, ne vairāk!
Hidrotransformators mufte ir labot, griezties uz servisu kur laboja mufti vai varētu citur būt vaina?
2.Auksts motors pēdējā laikā izteikti skaļi strādā, līdz neuzsilst ar tādu pieskaņu tik tik, tas normāli?
Man ar to apgriezienu lietu ir kkas līdzīgs... Es parasti cenšos braukt ātrāk vai lēnāk un tad neraustas Kārba automāts.
Hidrotransformators pie vainas! chechins iesaku griezties tur kur laboja mufti un tas ka skaļāks aukstumā, tas pofig, ja ir mainīta eļļa/filtri laicīgi ā un apskaties, vai ir panna zem motora vēljoprojām  |
Offline | |
|
|
CP17  | 03. Feb 2014, 21:22 |
#6249
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| 'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību... |
Offline | |
|
Filips  | 03. Feb 2014, 21:34 |
#6250
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4542
Braucu ar: E 61.
| Pievienojos pofigistiem

----------------- VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
|
Offline | |
|
CP17  | 03. Feb 2014, 22:08 |
#6251
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Tev izgriezts? |
Offline | |
|
ralfiks | 03. Feb 2014, 22:33 |
#6252
|
|
 Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3170
Braucu ar: MB;f15;LC
| Nu ja visi,ta visi pazinjojam.. 
Es arii pie pofigistiem!!!  |
Offline | |
|
Glenfiddich | 03. Feb 2014, 23:03 |
#6253
|
|
 Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: 3.0D
|
03 Feb 2014, 21:22:18 CP17 rakstīja:
'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Silto gaisu pūš neskatoties uz to ka darba T nesasniedz nu vismaz pēc Karosa teiktā, bet
jautājums Kā ietekmē reģenerāciju tas ka kompis rāda DPF 70000km? |
Offline | |
|
CP17  | 03. Feb 2014, 23:19 |
#6254
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
03 Feb 2014, 23:03:36 Glenfiddich rakstīja:
03 Feb 2014, 21:22:18 CP17 rakstīja:
'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Silto gaisu pūš neskatoties uz to ka darba T nesasniedz nu vismaz pēc Karosa teiktā, bet
jautājums Kā ietekmē reģenerāciju tas ka kompis rāda DPF 70000km?
Pofig ko kompis rāda uz BC km, viņam jārubī reģenerācija visu laiku periodiski. Tas ka tev noskrējiens uz tablo ir 130t neko nenozīmē, ja DPFi ir aizdir*ušies un netiek padedzināti. Tas km nobraukums ir standartā visiem e60 uz 200t km. |
Offline | |
|
Glenfiddich | 03. Feb 2014, 23:20 |
#6255
|
|
 Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: 3.0D
| Tā kā tiek meklēti e60 oem diski vai kāds var pateikt kas tas par style? http://autoplius.lv/sludinajumi/bmw-e60-e61-ori...r19-1874770.html un varbūt kādam ir kas labs piedāvājumā vasarai? |
Offline | |
|
Glenfiddich | 03. Feb 2014, 23:26 |
#6256
|
|
 Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: 3.0D
|
03 Feb 2014, 23:19:00 CP17 rakstīja:
03 Feb 2014, 23:03:36 Glenfiddich rakstīja:
03 Feb 2014, 21:22:18 CP17 rakstīja:
'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Silto gaisu pūš neskatoties uz to ka darba T nesasniedz nu vismaz pēc Karosa teiktā, bet
jautājums Kā ietekmē reģenerāciju tas ka kompis rāda DPF 70000km?
Pofig ko kompis rāda uz BC km, viņam jārubī reģenerācija visu laiku periodiski. Tas ka tev noskrējiens uz tablo ir 130t neko nenozīmē, ja DPFi ir aizdir*ušies un netiek padedzināti. Tas km nobraukums ir standartā visiem e60 uz 200t km.
Tas ka DPF jānahrenizē sāku jau pierast tik gribēju izprast to algoritmu kad viņam teorētiski vajadzētu reģenerēt ja rāda tos 70000km? |
Offline | |
|
|
Playstream69 | 03. Feb 2014, 23:44 |
#6257
|
|
 Kopš: 21. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
| Cik maksā panelis, kurā ir glāžu turētāji?
Un cik viegli/neviegli to nomainīt?
|
Offline | |
|
Bemu | 04. Feb 2014, 00:00 |
#6258
|
|
 Kopš: 12. Oct 2007
Ziņojumi: 176
Braucu ar: E60 M5-LOOK & X5
|
03 Feb 2014, 23:26:17 Glenfiddich rakstīja:
03 Feb 2014, 23:19:00 CP17 rakstīja:
03 Feb 2014, 23:03:36 Glenfiddich rakstīja:
03 Feb 2014, 21:22:18 CP17 rakstīja:
'labā' ziņa tiem kuriem nepūš silto gaisu salonā pie mīnusiem... nomainat laicīgi tos termostatus, jo reģenerāciju autiņš nepalaiž, ja nav darba T motoram, kā rezultātā partikulārie aizdiršas tā, ka pepec un iestājas pizdauskis ar visām sekām... :man_pofig_recut_DPF: bet tiem kuriem vēl ir ieteiktu pievērst tam uzmanību...
Silto gaisu pūš neskatoties uz to ka darba T nesasniedz nu vismaz pēc Karosa teiktā, bet
jautājums Kā ietekmē reģenerāciju tas ka kompis rāda DPF 70000km?
Pofig ko kompis rāda uz BC km, viņam jārubī reģenerācija visu laiku periodiski. Tas ka tev noskrējiens uz tablo ir 130t neko nenozīmē, ja DPFi ir aizdir*ušies un netiek padedzināti. Tas km nobraukums ir standartā visiem e60 uz 200t km.
Tas ka DPF jānahrenizē sāku jau pierast tik gribēju izprast to algoritmu kad viņam teorētiski vajadzētu reģenerēt ja rāda tos 70000km?
Tad, kad dzinēja temperatūra ir vismaz 90C, tad arī reģenerē. Bet ja braukā ar pusmirušiem termostatiem, atd tas process tā arī nekas neieslēdzas. |
Offline | |
|
Glenfiddich | 04. Feb 2014, 00:04 |
#6259
|
|
 Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: 3.0D
| Nu septembrī bija normāla T tad arī rādīja tos 70000km, tāpec jautāju. |
Offline | |
|
ozo  | 04. Feb 2014, 08:04 |
#6260
|
|
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19062
Braucu ar: Braucu ar
|
03 Feb 2014, 23:20:12 Glenfiddich rakstīja:
Tā kā tiek meklēti e60 oem diski vai kāds var pateikt kas tas par style? http://autoplius.lv/sludinajumi/bmw-e60-e61-ori...r19-1874770.html un varbūt kādam ir kas labs piedāvājumā vasarai?
Pamēģini šos- Style248
|
Offline | |
|