Online
Pašreiz BMWPower skatās 55 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 17
Autors | Ziņojums |
Balcers | |  Kopš: 25. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar:
| Uztaisiijaam tagad kapitalku e36 motoram, nomainiijaam klokeni m50b25, ielikaam 2.8 klokeni un virzulus. Nomainiijaam visus filtrus utt. Vienvaard sakot, sakopaam mashiinu kaa naakas. tachu ir viens bet..
Tagad paraadiijaas kkaada huina. Shodien kaadas 15 reizes peeksni paartruuktu benziina padeve (es domaaju, ka taa ir benziina padeve, pazuud jauda apgrizieni nokriit liidz 700 apgr/min, ja neatlaizh gaazes pedaali, tad jauda neparaadaas, ja atlaizh un atkal uzspiezh tad ir ok). Paarsvaraa pie zemiem apgriezieniem. 1.2.3. robs visbiezhaak, vienreiz arii 5. un neintralaja robaa. Panelii apgaismojoms nesamazinaas.
Pirmais un otrais relejs (kas atbild par benziina padevai vai ko tur) silst.
Shitaa paraadiiba tika noveerota, peec tam kad nomainiiju motoru no 1.8 uz 2.5, bet tad shaadi notika 1 reizi nedeelaa maximums.
ir kaadi varianti, kas par iemeslu tam vareetu buut ? varbuut kaadam kas liidziigs ir bijis?
Paldies jau ieprieksh.  [ Šo ziņu laboja Balcers, 27 Nov 2009, 12:24:33 ] | Offline | | |
cementits | |  Kopš: 24. Oct 2006
Ziņojumi: 230
Braucu ar: E61 530D
|
27 Nov 2009, 12:03:33 zuums rakstīja:
27 Nov 2009, 11:44:30 cementits rakstīja:
jautājums sekojoš-Kāds zin kā e-39 var izpumpēr tukšu bāku?Mēģināju ar trubiņu ielikt un izpumpēt ,bet nekā pat līdz pusei netiek bākai!
Ja tev galīgi pilna bāka nav,tad var arī pie dzinēja-noņem atplūdes šļauku(pagarini viņu),lai šļaukas galu var ielikt kanniņā un piešķil motoru,lai rūc,kamēr sāks nākt burbuļains...un bāka būs tukša! 
šitas liekas daudz maz vai vienkāršākais variants!A kas skaitās galīgi pilna nav?Ja ir iekšā 60-65l tad tā var darīt?
| Offline | | |
zuums | |  Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
|
27 Nov 2009, 12:35:35 cementits rakstīja:
šitas liekas daudz maz vai vienkāršākais variants!A kas skaitās galīgi pilna nav?Ja ir iekšā 60-65l tad tā var darīt?
protams var!,vnk tad kādas 10 min būs jādarbina motors....bet vispār diezgan ātri tek pa to atplūdes šļauku!
un jā-vienkāršāka varianta nemaz nav,jo ar šļauku no bākas toč tukšu nevar dabūt...  [ Šo ziņu laboja zuums, 27 Nov 2009, 12:51:27 ] | Offline | | |
cementits | |  Kopš: 24. Oct 2006
Ziņojumi: 230
Braucu ar: E61 530D
|
27 Nov 2009, 12:48:54 zuums rakstīja:
27 Nov 2009, 12:35:35 cementits rakstīja:
šitas liekas daudz maz vai vienkāršākais variants!A kas skaitās galīgi pilna nav?Ja ir iekšā 60-65l tad tā var darīt?
protams var!,vnk tad kādas 10 min būs jādarbina motors....bet vispār diezgan ātri tek pa to atplūdes šļauku!
un jā-vienkāršāka varianta nemaz nav,jo ar šļauku no bākas toč tukšu nevar dabūt... 
Liels paldies,par info  | Offline | | |
azbesc | |  Kopš: 15. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e30
|
24 Nov 2009, 14:51:30 Onka rakstīja:
24 Nov 2009, 13:04:38 azbesc rakstīja:
24 Nov 2009, 13:01:05 Onka rakstīja:
24 Nov 2009, 12:58:47 azbesc rakstīja:
Ahoi! Man te tāds jautājums, drošvien jau n to reizi te izskan. Situācija taada:
320 E36 uzsilušam no 2k - 3k ieskrienoties raustās motors, pēc tam aiziet normāli. Kas var būt par šaizi? Sveces tikko jaunas ieliktas, pēc kataloga. Gaisa trubas arī visas ok. Indukcenes šķiet arī. Idejas? 
Inducenes pēc kā Tev šķiet??? Uz aci tur neko nepateiksi, bet man izskatās tieši pēc inducenēm.
Nez dzirkstele likās kautcik vienmērīga 
A kā vislabāk pārbaudīt? Taa pa prostu un tupo? 
Indukcenes pa prosto un tupo nevar pārbaudīt...
Un ja Tu esi redzējis kādu dzirksteli Tev dod indukcene, tad ļoti liela iespēja ka Tu viņu sapisi. Vienīgais variants ņemt no 100% perfekta autiņa indukceni, un mainīt katram cilindram un skatīties vai kas mainās 
Nomainiiju vienu indukceni un zondi, tagad viss perfekti | Offline | | |
buncix | |  Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Vai E36 316i 94.g compact salona gaisa filtrs mainās tapat kā E36 kupejejām? | Offline | | |
buncix | |  Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
27 Nov 2009, 13:23:12 azbesc rakstīja:
24 Nov 2009, 14:51:30 Onka rakstīja:
24 Nov 2009, 13:04:38 azbesc rakstīja:
24 Nov 2009, 13:01:05 Onka rakstīja:
24 Nov 2009, 12:58:47 azbesc rakstīja:
Ahoi! Man te tāds jautājums, drošvien jau n to reizi te izskan. Situācija taada:
320 E36 uzsilušam no 2k - 3k ieskrienoties raustās motors, pēc tam aiziet normāli. Kas var būt par šaizi? Sveces tikko jaunas ieliktas, pēc kataloga. Gaisa trubas arī visas ok. Indukcenes šķiet arī. Idejas? 
Inducenes pēc kā Tev šķiet??? Uz aci tur neko nepateiksi, bet man izskatās tieši pēc inducenēm.
Nez dzirkstele likās kautcik vienmērīga 
A kā vislabāk pārbaudīt? Taa pa prostu un tupo? 
Indukcenes pa prosto un tupo nevar pārbaudīt...
Un ja Tu esi redzējis kādu dzirksteli Tev dod indukcene, tad ļoti liela iespēja ka Tu viņu sapisi. Vienīgais variants ņemt no 100% perfekta autiņa indukceni, un mainīt katram cilindram un skatīties vai kas mainās 
Nomainiiju vienu indukceni un zondi, tagad viss perfekti
Pirms sveču maiņas ari bija tā raustīšanās? Varēji pirms indukcijas spoles un zondes maiņas vienkārši ieskrūēt vecās sveces vietā un paskatities vai vēl raustās  | Offline | | |
diabl0 | | Kopš: 13. Dec 2006
Ziņojumi: 531
Braucu ar: e83
| Jautājums - problēma tāda, ka tad, kad piegāž pilnu bāku, ap mašīnu sāk ost pēc soļarkas, kad baaka pustukša, tad viss daudz/maz ok. Sprauslām spiediens ok, turbīna strādā labi, trubiņas visur visas veselas, motors nomazgāts un nekur nekas itkā nav notecējis. Degviela tiek lieta tikai Nestē. Automašīna: MB C220 CDi '04.gada.
kādi iemesli varētu būt šai "smirdēšanai" un kādi varētu būt risinājumi? priekšlikumi  | Offline | | |
|
grey325 | |  Kopš: 11. Jan 2006
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 496
Braucu ar: 1.9tdi sport
| caura bāka  | Offline | | |
Srakans | |  Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
27 Nov 2009, 15:45:50 diabl0 rakstīja:
Jautājums - problēma tāda, ka tad, kad piegāž pilnu bāku, ap mašīnu sāk ost pēc soļarkas, kad baaka pustukša, tad viss daudz/maz ok. Sprauslām spiediens ok, turbīna strādā labi, trubiņas visur visas veselas, motors nomazgāts un nekur nekas itkā nav notecējis. Degviela tiek lieta tikai Nestē. Automašīna: MB C220 CDi '04.gada.
kādi iemesli varētu būt šai "smirdēšanai" un kādi varētu būt risinājumi? priekšlikumi 
Moš bāka. Ir redzēts, ka liekot sabus un vēl visādas figņas nostiprinot bagažniekā, ar šurupiem iemauc bākā  | Offline | | |
diabl0 | | Kopš: 13. Dec 2006
Ziņojumi: 531
Braucu ar: e83
|
27 Nov 2009, 15:53:31 Srakans rakstīja:
27 Nov 2009, 15:45:50 diabl0 rakstīja:
Jautājums - problēma tāda, ka tad, kad piegāž pilnu bāku, ap mašīnu sāk ost pēc soļarkas, kad baaka pustukša, tad viss daudz/maz ok. Sprauslām spiediens ok, turbīna strādā labi, trubiņas visur visas veselas, motors nomazgāts un nekur nekas itkā nav notecējis. Degviela tiek lieta tikai Nestē. Automašīna: MB C220 CDi '04.gada.
kādi iemesli varētu būt šai "smirdēšanai" un kādi varētu būt risinājumi? priekšlikumi 
Moš bāka. Ir redzēts, ka liekot sabus un vēl visādas figņas nostiprinot bagažniekā, ar šurupiem iemauc bākā 
fig viņ zin, itkā grabažniekā nekas nav darīts un arī triecienus auto nav saņēmis.. bākai vajadzētu būt vietā un neskartai.
vēl arī patēriņš palielinās, kad ir pilna bāka, bet tas varūt arī tāpēc, ka kāja automātiski smagāka  | Offline | | |
Kancaans | |  Kopš: 11. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: traukumašīnu
|
27 Nov 2009, 16:02:45 diabl0 rakstīja:
27 Nov 2009, 15:53:31 Srakans rakstīja:
27 Nov 2009, 15:45:50 diabl0 rakstīja:
Jautājums - problēma tāda, ka tad, kad piegāž pilnu bāku, ap mašīnu sāk ost pēc soļarkas, kad baaka pustukša, tad viss daudz/maz ok. Sprauslām spiediens ok, turbīna strādā labi, trubiņas visur visas veselas, motors nomazgāts un nekur nekas itkā nav notecējis. Degviela tiek lieta tikai Nestē. Automašīna: MB C220 CDi '04.gada.
kādi iemesli varētu būt šai "smirdēšanai" un kādi varētu būt risinājumi? priekšlikumi 
Moš bāka. Ir redzēts, ka liekot sabus un vēl visādas figņas nostiprinot bagažniekā, ar šurupiem iemauc bākā 
fig viņ zin, itkā grabažniekā nekas nav darīts un arī triecienus auto nav saņēmis.. bākai vajadzētu būt vietā un neskartai.
vēl arī patēriņš palielinās, kad ir pilna bāka, bet tas varūt arī tāpēc, ka kāja automātiski smagāka 
Cik izskatās tad ar bakas ventilāciju ir problēma!
Vajadzētu arī kļūdai būt kompī, ta hevere saucas EVAP valve.  | Offline | | |
Peecis | |  Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2313
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Vai beigts gultnis var dot uz priekšējo riteni vibrāciju- tādu ritmisku it kā mestu riepa. Jūtama ir līdz 40km/h un pēc 120km/h. Bremzējot nav vibrācijas un riepas nomainītas, balancētas. Neliela gaudošana arī dzirdama no priekšas. Auto e39 528.
 | Offline | | |
Kancaans | |  Kopš: 11. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: traukumašīnu
|
27 Nov 2009, 16:34:27 Peecis rakstīja:
Vai beigts gultnis var dot uz priekšējo riteni vibrāciju- tādu ritmisku it kā mestu riepa. Jūtama ir līdz 40km/h un pēc 120km/h. Bremzējot nav vibrācijas un riepas nomainītas, balancētas. Neliela gaudošana arī dzirdama no priekšas. Auto e39 528.

vibraciju gultnis rada neilgi pirms ķīlēt
| Offline | | |
Peecis | |  Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2313
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
27 Nov 2009, 16:52:20 Kancaans rakstīja:
27 Nov 2009, 16:34:27 Peecis rakstīja:
Vai beigts gultnis var dot uz priekšējo riteni vibrāciju- tādu ritmisku it kā mestu riepa. Jūtama ir līdz 40km/h un pēc 120km/h. Bremzējot nav vibrācijas un riepas nomainītas, balancētas. Neliela gaudošana arī dzirdama no priekšas. Auto e39 528.

vibraciju gultnis rada neilgi pirms ķīlēt
Nobiedēji! Bet paceļot mašīnu, ritenis nekustās vispār un tā gaudošana ar tāda knapi, knapi dzirdama. Iegriežot ar roku neko nevar dzirdēt. :hvž: | Offline | | |
dust  | |  Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6538
Braucu ar: DD2
| viss var būt, bet lielākoties gultnim ir jāgaudo, Un tas sākas pakāpeniski, un skaņa paliek lielāka.
Un arī ļoti maza brīvkustība braucot ir jūtama
-----------------
| Offline | | |
|
marlbaro | |  Kopš: 11. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 126
Braucu ar: Zolem pa asfaltu
| Jautajums ... Problema ar 325 pe4ku ... iesledzas tikai tai bridi kad iebrauc bedre Ka autinsh tiek noslapets un pastav 5min, ta ari pe4ka beidz stradat ..???  | Offline | | |
Srakans | |  Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
27 Nov 2009, 17:31:24 marlbaro rakstīja:
Jautajums ... Problema ar 325 pe4ku ... iesledzas tikai tai bridi kad iebrauc bedre Ka autinsh tiek noslapets un pastav 5min, ta ari pe4ka beidz stradat ..??? 
Tu gribēji teikt, ventilators  | Offline | | |
AndrisK | |  Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1880
Braucu ar: Xu
|
27 Nov 2009, 10:08:18 AndrisK rakstīja:
Iesakiet kādu labu meistaru, kas var ielikt(iemontēt)durvju rokturus Celicai 2000g. jo šķūningotāji ir aizmetinājuši ciet un apskati neredzēt kā savas ausis... 
| Offline | | |
ibioskudra | |  Kopš: 16. Aug 2006
No: Zilupe
Ziņojumi: 58
Braucu ar: CD
| man bobikam kaarba noklaajaas.range rover 2003.gads dizels.
hvz tur GM vai taa otra steptronic kaarba. iisaak sakot,mekleeju donooru,sadaleni komplektaa nevajag.veelams noskreejiens zem 100k. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|