Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Sancho1
19. Jan 2014, 20:48 #6021

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 782

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


16 Jan 2014, 16:51:14 Filips rakstīja:

Šorīt aizgāju uz stāvvietu, piešķilu savu E61, mūzika skan, pečka strādā,logu mazgātājs strādā, kožļene arī bardačokā atradās... pa skaisto karoč


Nez, man ar E60 taa katru riitu
Offline
protams
19. Jan 2014, 21:18 #6022

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7


19 Jan 2014, 20:41:56 ls-84 rakstīja:

19 Jan 2014, 20:03:43 Laoshi rakstīja:

19 Jan 2014, 19:21:48 ls-84 rakstīja:
Sveiki.

Kādas krāsas antifrīzs nāk e60? Līmenis ir zemē līdz ar to atkrīt idejas par - ej atsrūvē bačoku un apskaties.....


Iebāz tur salocītu tualetes papīru, tad krāsu redzēsi. Ja krāsa vairs nav nosakāma, tad maini nost.


Ar salveti triku jau izmēģināju, bet krāsu tā arī neizdevās noskaidrot. Cik reāli litri nāk e60(525i) un kādu ir jālej?

Tev ir E60, bet vai tiešām nav 50Ls tosola maiņai servisā?

[ Šo ziņu laboja protams, 19 Jan 2014, 21:19:43 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
protams
19. Jan 2014, 21:19 #6023

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7


19 Jan 2014, 20:48:19 Sancho1 rakstīja:

16 Jan 2014, 16:51:14 Filips rakstīja:

Šorīt aizgāju uz stāvvietu, piešķilu savu E61, mūzika skan, pečka strādā,logu mazgātājs strādā, kožļene arī bardačokā atradās... pa skaisto karoč


Nez, man ar E60 taa katru riitu

+1

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
ls-84
20. Jan 2014, 09:37 #6024

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 177

Braucu ar: e60


19 Jan 2014, 21:18:55 protams rakstīja:

19 Jan 2014, 20:41:56 ls-84 rakstīja:

19 Jan 2014, 20:03:43 Laoshi rakstīja:

19 Jan 2014, 19:21:48 ls-84 rakstīja:
Sveiki.

Kādas krāsas antifrīzs nāk e60? Līmenis ir zemē līdz ar to atkrīt idejas par - ej atsrūvē bačoku un apskaties.....


Iebāz tur salocītu tualetes papīru, tad krāsu redzēsi. Ja krāsa vairs nav nosakāma, tad maini nost.


Ar salveti triku jau izmēģināju, bet krāsu tā arī neizdevās noskaidrot. Cik reāli litri nāk e60(525i) un kādu ir jālej?

Tev ir E60, bet vai tiešām nav 50Ls tosola maiņai servisā?


Nauda šajā gadījumā nav problēma, bet es labprāt ievācu infu par sev aktuālu vai interesējošu lietu un ja rokas neaug no pakaļas + patīk tehnikas lietas un ir vieta, kur to izdarīt, tad kāpēc gan pats nevar izdarīt atsevišķus darbus?
Nav jau baigā māksla iebraukt servī un nomainīt dzesēšanas šķidrumu!!!

p.s. šorīt sanāca noteikt dzesēšanas šķidruma krāsu - dzeltena.
Offline
Glenfiddich
20. Jan 2014, 09:41 #6025

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D

N 6094

[ Šo ziņu laboja Glenfiddich, 20 Jan 2014, 09:42:11 ]

Offline
protams
20. Jan 2014, 09:45 #6026

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7

BMW dīleri parasti lej zilu vai zaļu.
Nomainīt jau var arī pats, bet tikai spriežot pēc tā cik ilgi skaidroji esošo krāsu, secinu, ka nākošais jautājums šajā topikā būs par problēmu kas radusies pašam mainot tosolu.
p.s. Nekā personīga
530i ir 6 litri, 525i domāju tik pat.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Laoshi
20. Jan 2014, 09:56 #6027

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 Jan 2014, 21:18:55 protams rakstīja:
50Ls tosola maiņai servisā?


psc cik tajā appisēju servī maksā wunderbaum nomaiņa (ja atbrauc ar savu wunderbaum)?
Offline
ls-84
20. Jan 2014, 10:06 #6028

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 177

Braucu ar: e60


20 Jan 2014, 09:45:38 protams rakstīja:
BMW dīleri parasti lej zilu vai zaļu.
Nomainīt jau var arī pats, bet tikai spriežot pēc tā cik ilgi skaidroji esošo krāsu, secinu, ka nākošais jautājums šajā topikā būs par problēmu kas radusies pašam mainot tosolu.
p.s. Nekā personīga
530i ir 6 litri, 525i domāju tik pat.


Krāsas noskaidrošanas ātrumu ietekmēja nepārāk lielā vēlme iet ārā aukstumā

Būs vien jāmaina nost pilnībā jauns dzesēšanas šķidrums un miers mājās.

p.s. viss o.k. un paldies par infu!
Offline
mixy
20. Jan 2014, 10:11 #6029

Kopš: 13. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: stieni

man arī vakar izleca coolant level too low un siltums pazuda tik vai pielejot līmeni siltums atgriezīsies?
Offline
Laoshi
20. Jan 2014, 10:17 #6030

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Jan 2014, 10:11:44 mixy rakstīja:
man arī vakar izleca coolant level too low un siltums pazuda tik vai pielejot līmeni siltums atgriezīsies?


Nu ja Tev teiks, ka neatgriezīsies, tad neliesi? Pats redzēsi.
Offline
abyss
20. Jan 2014, 10:22 #6031

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8651

Braucu ar: e39 523


20 Jan 2014, 10:17:34 Laoshi rakstīja:

20 Jan 2014, 10:11:44 mixy rakstīja:
man arī vakar izleca coolant level too low un siltums pazuda tik vai pielejot līmeni siltums atgriezīsies?


Nu ja Tev teiks, ka neatgriezīsies, tad neliesi? Pats redzēsi.


Offline
Red_Devil
20. Jan 2014, 12:19 #6032

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: E91 LCI

Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai?
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!
Offline
Laoshi
20. Jan 2014, 12:25 #6033

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai?
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!


Ir normāli, ka pat svaigam auto tosols nedaudz jāpielej. 76 grādi nav uzsilis motors, vismaz 2.0d stāvot nevis silst, bet atdziest, par 3.0 nemāku teikt.
Offline
mixy
20. Jan 2014, 12:55 #6034

Kopš: 13. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: stieni


20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai?
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!


hidden menu engine temp

https://www.youtube.com/watch?v=nAOtxSHzBgM
Offline
Black_Bug
20. Jan 2014, 13:18 #6035

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 268

Braucu ar: E31


20 Jan 2014, 12:25:22 Laoshi rakstīja:

20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai?
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!


Ir normāli, ka pat svaigam auto tosols nedaudz jāpielej. 76 grādi nav uzsilis motors, vismaz 2.0d stāvot nevis silst, bet atdziest, par 3.0 nemāku teikt.


Par eļļās pieliešanu no apkopes līdz apkopei - varētu piekrist, ka BMW tā ir norma (arī jauniem).
Bet, nu tosola (antifrīza) pielieša, nebuit nav norma. Manuāli ir teikts kontrolēt limeni, nevis pieliet pēc vajadzibas. Tad jau sanāk, ka "zavedoma" pērc cauru auto... Vismaz VW grupas autiniem, pērkot jaunu, pēdējo 6 gadu laikā nav nācies neko pieliet...
Offline
protams
20. Jan 2014, 13:22 #6036

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7


20 Jan 2014, 09:56:30 Laoshi rakstīja:

19 Jan 2014, 21:18:55 protams rakstīja:
50Ls tosola maiņai servisā?


psc cik tajā appisēju servī maksā wunderbaum nomaiņa (ja atbrauc ar savu wunderbaum)?

Piekrītu, ka 50 ir par daudz tikai par tosola maiņu - bet, ja peskatās kā tā summa veidojas nav nemaz nekāds kosmoss.
Pats, normāls, šķidrums maksā 3 Ls litrā reiz 6ltr. =20+ darbs teksim 10, par pārējo esmu gatavs maksāt ja man pie reizes apskatās vai tas tosols kaut kur nezūd, vai vēl pārbauda termostatu (manā gadījumā vajadzēja mainīt)un riepu spiedienu
Tie 20 tāpāt aizietu ja vēlāk vajadzētu kādu nieka diagnostiku pie dīlera.
Atvainojos, ka minu latus, pie eur vēl neesmu pieradis

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Red_Devil
20. Jan 2014, 13:23 #6037

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: E91 LCI


20 Jan 2014, 13:18:24 Black_Bug rakstīja:

20 Jan 2014, 12:25:22 Laoshi rakstīja:

20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai?
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!


Ir normāli, ka pat svaigam auto tosols nedaudz jāpielej. 76 grādi nav uzsilis motors, vismaz 2.0d stāvot nevis silst, bet atdziest, par 3.0 nemāku teikt.


Par eļļās pieliešanu no apkopes līdz apkopei - varētu piekrist, ka BMW tā ir norma (arī jauniem).
Bet, nu tosola (antifrīza) pielieša, nebuit nav norma. Manuāli ir teikts kontrolēt limeni, nevis pieliet pēc vajadzibas. Tad jau sanāk, ka "zavedoma" pērc cauru auto... Vismaz VW grupas autiniem, pērkot jaunu, pēdējo 6 gadu laikā nav nācies neko pieliet...


Eļļu, savu mūžu neesmu lējis klāt, nevienam no saviem BMW kas ir bijuši un kas ir,vienmēr līmenī!
Laikam tādēļ, ka nav bijis X6 5.0i

[ Šo ziņu laboja Red_Devil, 20 Jan 2014, 13:57:41 ]

Offline
knapais
20. Jan 2014, 13:28 #6038

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46

Tas normāli vai nē?
Vakar.
Piešķīlu autiņu un uzliku lai rāda dzinēja temp. parūca ~10min uz vietas stāvot tad aizbraukāju Berģi - Alfa-Berģi un dzinēja temp. turas ap 78-75°.

Termostatus abus nesen nomainīju...
Offline
Black_Bug
20. Jan 2014, 13:58 #6039

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 268

Braucu ar: E31


20 Jan 2014, 13:23:21 Red_Devil rakstīja:

20 Jan 2014, 13:18:24 Black_Bug rakstīja:

20 Jan 2014, 12:25:22 Laoshi rakstīja:

20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai?
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!


Ir normāli, ka pat svaigam auto tosols nedaudz jāpielej. 76 grādi nav uzsilis motors, vismaz 2.0d stāvot nevis silst, bet atdziest, par 3.0 nemāku teikt.


Par eļļās pieliešanu no apkopes līdz apkopei - varētu piekrist, ka BMW tā ir norma (arī jauniem).
Bet, nu tosola (antifrīza) pielieša, nebuit nav norma. Manuāli ir teikts kontrolēt limeni, nevis pieliet pēc vajadzibas. Tad jau sanāk, ka "zavedoma" pērc cauru auto... Vismaz VW grupas autiniem, pērkot jaunu, pēdējo 6 gadu laikā nav nācies neko pieliet...


Eļļu, savu mūžu neesmu lējis klāt, nevienam no saviem BMW kas ir bijuši un kas ir,vienmēr līmenī!


RTFM BMW tur ir raxtits, kad ir pieļaujams - no apkopes līdz apkopei eļļas zudumi līdz pat 1L. katra personīgā darīšana pieliet vai nē.
Offline
6500
20. Jan 2014, 14:02 #6040

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

tiesi taa tas nekas traks..savam vecajam dizelim ari pie 13k pieleju 0.5l ellu un var valet vel 5t km...17-18t km ellas maina...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo