Online
Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
Sancho1  | 19. Jan 2014, 20:48 |
#6021
|
| Kopš: 23. Nov 2004
Ziņojumi: 782
Braucu ar: Audi S6 V10 5.2
|
16 Jan 2014, 16:51:14 Filips rakstīja:

Šorīt aizgāju uz stāvvietu, piešķilu savu E61, mūzika skan, pečka strādā,logu mazgātājs strādā, kožļene arī bardačokā atradās... pa skaisto karoč 
Nez, man ar E60 taa katru riitu  | Offline | | |
protams  | 19. Jan 2014, 21:18 |
#6022
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
|
19 Jan 2014, 20:41:56 ls-84 rakstīja:
19 Jan 2014, 20:03:43 Laoshi rakstīja:
19 Jan 2014, 19:21:48 ls-84 rakstīja:
Sveiki.
Kādas krāsas antifrīzs nāk e60? Līmenis ir zemē līdz ar to atkrīt idejas par - ej atsrūvē bačoku un apskaties.....
Iebāz tur salocītu tualetes papīru, tad krāsu redzēsi. Ja krāsa vairs nav nosakāma, tad maini nost.
Ar salveti triku jau izmēģināju, bet krāsu tā arī neizdevās noskaidrot. Cik reāli litri nāk e60(525i) un kādu ir jālej?
Tev ir E60, bet vai tiešām nav 50Ls tosola maiņai servisā?[ Šo ziņu laboja protams, 19 Jan 2014, 21:19:43 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
protams  | 19. Jan 2014, 21:19 |
#6023
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
|
19 Jan 2014, 20:48:19 Sancho1 rakstīja:
16 Jan 2014, 16:51:14 Filips rakstīja:

Šorīt aizgāju uz stāvvietu, piešķilu savu E61, mūzika skan, pečka strādā,logu mazgātājs strādā, kožļene arī bardačokā atradās... pa skaisto karoč 
Nez, man ar E60 taa katru riitu 
+1 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
ls-84 | 20. Jan 2014, 09:37 |
#6024
|
|  Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 177
Braucu ar: e60
|
19 Jan 2014, 21:18:55 protams rakstīja:
19 Jan 2014, 20:41:56 ls-84 rakstīja:
19 Jan 2014, 20:03:43 Laoshi rakstīja:
19 Jan 2014, 19:21:48 ls-84 rakstīja:
Sveiki.
Kādas krāsas antifrīzs nāk e60? Līmenis ir zemē līdz ar to atkrīt idejas par - ej atsrūvē bačoku un apskaties.....
Iebāz tur salocītu tualetes papīru, tad krāsu redzēsi. Ja krāsa vairs nav nosakāma, tad maini nost.
Ar salveti triku jau izmēģināju, bet krāsu tā arī neizdevās noskaidrot. Cik reāli litri nāk e60(525i) un kādu ir jālej?
Tev ir E60, bet vai tiešām nav 50Ls tosola maiņai servisā?
Nauda šajā gadījumā nav problēma, bet es labprāt ievācu infu par sev aktuālu vai interesējošu lietu un ja rokas neaug no pakaļas + patīk tehnikas lietas un ir vieta, kur to izdarīt, tad kāpēc gan pats nevar izdarīt atsevišķus darbus?
Nav jau baigā māksla iebraukt servī un nomainīt dzesēšanas šķidrumu!!!
p.s. šorīt sanāca noteikt dzesēšanas šķidruma krāsu - dzeltena. | Offline | | |
Glenfiddich | 20. Jan 2014, 09:41 |
#6025
|
|  Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: 3.0D
| N 6094  [ Šo ziņu laboja Glenfiddich, 20 Jan 2014, 09:42:11 ] | Offline | | |
protams  | 20. Jan 2014, 09:45 |
#6026
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
| BMW dīleri parasti lej zilu vai zaļu.
Nomainīt jau var arī pats, bet tikai spriežot pēc tā cik ilgi skaidroji esošo krāsu, secinu, ka nākošais jautājums šajā topikā būs par problēmu kas radusies pašam mainot tosolu.
p.s. Nekā personīga 
530i ir 6 litri, 525i domāju tik pat.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Laoshi | 20. Jan 2014, 09:56 |
#6027
|
|  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
19 Jan 2014, 21:18:55 protams rakstīja:
50Ls tosola maiņai servisā?
psc cik tajā appisēju servī maksā wunderbaum nomaiņa (ja atbrauc ar savu wunderbaum)?  | Offline | | |
ls-84 | 20. Jan 2014, 10:06 |
#6028
|
|  Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 177
Braucu ar: e60
|
20 Jan 2014, 09:45:38 protams rakstīja:
BMW dīleri parasti lej zilu vai zaļu.
Nomainīt jau var arī pats, bet tikai spriežot pēc tā cik ilgi skaidroji esošo krāsu, secinu, ka nākošais jautājums šajā topikā būs par problēmu kas radusies pašam mainot tosolu.
p.s. Nekā personīga 
530i ir 6 litri, 525i domāju tik pat.
Krāsas noskaidrošanas ātrumu ietekmēja nepārāk lielā vēlme iet ārā aukstumā 
Būs vien jāmaina nost pilnībā jauns dzesēšanas šķidrums un miers mājās. 
p.s. viss o.k. un paldies par infu! | Offline | | |
|
mixy | 20. Jan 2014, 10:11 |
#6029
|
|  Kopš: 13. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: stieni
| man arī vakar izleca coolant level too low un siltums pazuda tik vai pielejot līmeni siltums atgriezīsies?  | Offline | | |
Laoshi | 20. Jan 2014, 10:17 |
#6030
|
|  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
20 Jan 2014, 10:11:44 mixy rakstīja:
man arī vakar izleca coolant level too low un siltums pazuda tik vai pielejot līmeni siltums atgriezīsies? 
Nu ja Tev teiks, ka neatgriezīsies, tad neliesi? Pats redzēsi. | Offline | | |
abyss | 20. Jan 2014, 10:22 |
#6031
|
|  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8651
Braucu ar: e39 523
|
20 Jan 2014, 10:17:34 Laoshi rakstīja:
20 Jan 2014, 10:11:44 mixy rakstīja:
man arī vakar izleca coolant level too low un siltums pazuda tik vai pielejot līmeni siltums atgriezīsies? 
Nu ja Tev teiks, ka neatgriezīsies, tad neliesi? Pats redzēsi.
 | Offline | | |
Red_Devil | 20. Jan 2014, 12:19 |
#6032
|
|  Kopš: 14. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 413
Braucu ar: E91 LCI
| Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai? 
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm! | Offline | | |
Laoshi | 20. Jan 2014, 12:25 |
#6033
|
|  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai? 
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!
Ir normāli, ka pat svaigam auto tosols nedaudz jāpielej. 76 grādi nav uzsilis motors, vismaz 2.0d stāvot nevis silst, bet atdziest, par 3.0 nemāku teikt. | Offline | | |
mixy | 20. Jan 2014, 12:55 |
#6034
|
|  Kopš: 13. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: stieni
|
20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai? 
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!
hidden menu engine temp
https://www.youtube.com/watch?v=nAOtxSHzBgM
| Offline | | |
Black_Bug | 20. Jan 2014, 13:18 |
#6035
|
| Kopš: 22. Jun 2005
Ziņojumi: 268
Braucu ar: E31
|
20 Jan 2014, 12:25:22 Laoshi rakstīja:
20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai? 
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!
Ir normāli, ka pat svaigam auto tosols nedaudz jāpielej. 76 grādi nav uzsilis motors, vismaz 2.0d stāvot nevis silst, bet atdziest, par 3.0 nemāku teikt.
Par eļļās pieliešanu no apkopes līdz apkopei - varētu piekrist, ka BMW tā ir norma (arī jauniem).
Bet, nu tosola (antifrīza) pielieša, nebuit nav norma. Manuāli ir teikts kontrolēt limeni, nevis pieliet pēc vajadzibas. Tad jau sanāk, ka "zavedoma" pērc cauru auto... Vismaz VW grupas autiniem, pērkot jaunu, pēdējo 6 gadu laikā nav nācies neko pieliet... | Offline | | |
protams  | 20. Jan 2014, 13:22 |
#6036
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
|
20 Jan 2014, 09:56:30 Laoshi rakstīja:
19 Jan 2014, 21:18:55 protams rakstīja:
50Ls tosola maiņai servisā?
psc cik tajā appisēju servī maksā wunderbaum nomaiņa (ja atbrauc ar savu wunderbaum)? 
Piekrītu, ka 50 ir par daudz tikai par tosola maiņu - bet, ja peskatās kā tā summa veidojas nav nemaz nekāds kosmoss.
Pats, normāls, šķidrums maksā 3 Ls litrā reiz 6ltr. =20+ darbs teksim 10, par pārējo esmu gatavs maksāt ja man pie reizes apskatās vai tas tosols kaut kur nezūd, vai vēl pārbauda termostatu (manā gadījumā vajadzēja mainīt)un riepu spiedienu 
Tie 20 tāpāt aizietu ja vēlāk vajadzētu kādu nieka diagnostiku pie dīlera.
Atvainojos, ka minu latus, pie eur vēl neesmu pieradis 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Red_Devil | 20. Jan 2014, 13:23 |
#6037
|
|  Kopš: 14. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 413
Braucu ar: E91 LCI
|
20 Jan 2014, 13:18:24 Black_Bug rakstīja:
20 Jan 2014, 12:25:22 Laoshi rakstīja:
20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai? 
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!
Ir normāli, ka pat svaigam auto tosols nedaudz jāpielej. 76 grādi nav uzsilis motors, vismaz 2.0d stāvot nevis silst, bet atdziest, par 3.0 nemāku teikt.
Par eļļās pieliešanu no apkopes līdz apkopei - varētu piekrist, ka BMW tā ir norma (arī jauniem).
Bet, nu tosola (antifrīza) pielieša, nebuit nav norma. Manuāli ir teikts kontrolēt limeni, nevis pieliet pēc vajadzibas. Tad jau sanāk, ka "zavedoma" pērc cauru auto... Vismaz VW grupas autiniem, pērkot jaunu, pēdējo 6 gadu laikā nav nācies neko pieliet...
Eļļu, savu mūžu neesmu lējis klāt, nevienam no saviem BMW kas ir bijuši un kas ir,vienmēr līmenī!
Laikam tādēļ, ka nav bijis X6 5.0i  [ Šo ziņu laboja Red_Devil, 20 Jan 2014, 13:57:41 ] | Offline | | |
knapais | 20. Jan 2014, 13:28 |
#6038
|
|  Kopš: 10. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 94
Braucu ar: np300,e46
| Tas normāli vai nē?
Vakar.
Piešķīlu autiņu un uzliku lai rāda dzinēja temp. parūca ~10min uz vietas stāvot tad aizbraukāju Berģi - Alfa-Berģi un dzinēja temp. turas ap 78-75°.
Termostatus abus nesen nomainīju... | Offline | | |
Black_Bug | 20. Jan 2014, 13:58 |
#6039
|
| Kopš: 22. Jun 2005
Ziņojumi: 268
Braucu ar: E31
|
20 Jan 2014, 13:23:21 Red_Devil rakstīja:
20 Jan 2014, 13:18:24 Black_Bug rakstīja:
20 Jan 2014, 12:25:22 Laoshi rakstīja:
20 Jan 2014, 12:19:43 Red_Devil rakstīja:
Palasot nesaprotu, tas ir normāli, ka antifrīzs pazūd, pielej un gerai? 
Palasot topikā ar uzsilšanas problēmām, kā var uzlikt to dzinēja temp.?
Jo ejot TA, motors bija itkā uzsilis, bet lapā izlasīju ka temp. bija 76grādi, nav par maz?
Motoram uzsilstot, iezīme nokrīt līdz 4900rpm!
Ir normāli, ka pat svaigam auto tosols nedaudz jāpielej. 76 grādi nav uzsilis motors, vismaz 2.0d stāvot nevis silst, bet atdziest, par 3.0 nemāku teikt.
Par eļļās pieliešanu no apkopes līdz apkopei - varētu piekrist, ka BMW tā ir norma (arī jauniem).
Bet, nu tosola (antifrīza) pielieša, nebuit nav norma. Manuāli ir teikts kontrolēt limeni, nevis pieliet pēc vajadzibas. Tad jau sanāk, ka "zavedoma" pērc cauru auto... Vismaz VW grupas autiniem, pērkot jaunu, pēdējo 6 gadu laikā nav nācies neko pieliet...
Eļļu, savu mūžu neesmu lējis klāt, nevienam no saviem BMW kas ir bijuši un kas ir,vienmēr līmenī!
RTFM BMW tur ir raxtits, kad ir pieļaujams - no apkopes līdz apkopei eļļas zudumi līdz pat 1L. katra personīgā darīšana pieliet vai nē.  | Offline | | |
6500  | 20. Jan 2014, 14:02 |
#6040
|
|  Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| tiesi taa tas nekas traks..savam vecajam dizelim ari pie 13k pieleju 0.5l ellu un var valet vel 5t km...17-18t km ellas maina...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|