Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Audi (B6) / VAG 1.8t

AutorsZiņojums
howitzer
03. Aug 2015, 23:15 #61

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


03 Aug 2015, 23:04:42 Soilwork rakstīja:
No sākuma man bija ar 1BE setu no rūpnīcas, apmēram tas pats kas audi S-Line. - sēdinātie amji un atsperes. Tad tiešām gāja līkumos uz urrā. Tagad pārgāju uz stocku jo bija stipra vēlme arī kādreiz mežā iebraukt, nežēlojoties par saknēm, kas metas pret pannu

Lai nu ko bet šitiem modeļiem kko no piekares šrotā meklēt ir pilnīgs tupums Tikai jaunas daļas.

Tas saprotams, es par šrotu biju domājis visas citas daļas - salonus, bamperus, blabla.
Offline
DrumB
03. Aug 2015, 23:15 #62

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


03 Aug 2015, 23:11:30 Robercz rakstīja:
Nah to c6. Dzīvie maksā q5 cenās, par pārējiem apspriežas dažādos forumos.

Ko?
Offline
Robercz
03. Aug 2015, 23:20 #63

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4


03 Aug 2015, 23:15:42 DrumB rakstīja:

03 Aug 2015, 23:11:30 Robercz rakstīja:
Nah to c6. Dzīvie maksā q5 cenās, par pārējiem apspriežas dažādos forumos.

Ko?

Kas - ko?
Offline
DrumB
03. Aug 2015, 23:23 #64

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


03 Aug 2015, 23:20:12 Robercz rakstīja:

03 Aug 2015, 23:15:42 DrumB rakstīja:

03 Aug 2015, 23:11:30 Robercz rakstīja:
Nah to c6. Dzīvie maksā q5 cenās, par pārējiem apspriežas dažādos forumos.

Ko?

Kas - ko?

Labs un nopakots C6 maksā 9-10k.
Lētākais Q5 ss.lv ir pa 16,5k.
Offline
Robercz
03. Aug 2015, 23:34 #65

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4


03 Aug 2015, 23:23:51 DrumB rakstīja:

03 Aug 2015, 23:20:12 Robercz rakstīja:

03 Aug 2015, 23:15:42 DrumB rakstīja:

03 Aug 2015, 23:11:30 Robercz rakstīja:
Nah to c6. Dzīvie maksā q5 cenās, par pārējiem apspriežas dažādos forumos.

Ko?

Kas - ko?

Labs un nopakots C6 maksā 9-10k.
Lētākais Q5 ss.lv ir pa 16,5k.

Ko tu fantazē. 9-10k maksā attīts nopistenis ar labu komplektāciju. Normāls c6 3,0tdiq ar tiešām reāliem 150k uz šiltes sākas ap 12k ne LV. Ss atejas nemini kā piemēru.

[ Šo ziņu laboja Robercz, 03 Aug 2015, 23:35:06 ]

Offline
DrumB
03. Aug 2015, 23:44 #66

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


03 Aug 2015, 23:34:19 Robercz rakstīja:

03 Aug 2015, 23:23:51 DrumB rakstīja:

03 Aug 2015, 23:20:12 Robercz rakstīja:

03 Aug 2015, 23:15:42 DrumB rakstīja:

03 Aug 2015, 23:11:30 Robercz rakstīja:
Nah to c6. Dzīvie maksā q5 cenās, par pārējiem apspriežas dažādos forumos.

Ko?

Kas - ko?

Labs un nopakots C6 maksā 9-10k.
Lētākais Q5 ss.lv ir pa 16,5k.

Ko tu fantazē. 9-10k maksā attīts nopistenis ar labu komplektāciju. Normāls c6 3,0tdiq ar tiešām reāliem 150k uz šiltes sākas ap 12k ne LV. Ss atejas nemini kā piemēru.

Pirms feislifta noteikti nē. Un, ja reiz piemini tās "ne LV" cenas, tad uzreiz pieskati cik tur maksā labi Q5. Kur beidzas c6 feislifti, tur pat vēl nesākas labs Q5.
Offline
Robercz
03. Aug 2015, 23:56 #67

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Labs c6 un labs q5 nemaz tik atšķirīgi savās cenās nav. Ja paņem pilnu komplektāciju un līdzīgu gadu. Rīt uzmetīšu aci mobīlei.
Offline
AAE
04. Aug 2015, 08:57 #68

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2354

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


03 Aug 2015, 19:48:01 VMR rakstīja:
Viss labi ar C5 piekari...

A kas vainas C5 piekarei?

B6 piekare principā ir tāda pat kā C5, ja ne vēl bik tizlāka (alumīnija statne vai kas tur B6 bija, vismaz lielmotoriem)

Tas, ka tā piekare ir dārga un slikta ir pilnīgs mīts. Savu mašīnu, protams, nopirku lietotu. Kopš iegādes ir nobraukti ~30k km. Nomainītas ir divas sviras. Tagad paņēmu visu komplektu un nomainīšu, jo viena lielā svira pieteicās.
No mašīnas iegādes līdz šodienai (ar pilnā komplekta pirkšanu) tajā piekarē būs ieinvestēti ~200 eur varbūt..

howitzer, braucas ļoti adekvāti gan ar 1,9, gan ar 1,8t. Protams, Rumbulā visi par tevi smiesies un ar pirkstiem rādīs, bet C5 gan ar 1.9 tdi, gan ar 1.8t ir gana normāls pārvietošanās līdzeklis. Patēriņa ziņā arī nekas traki lielāks par kādu B5/6 nav.


Soilwork, pilns sviru komplekts (priekšpiedziņa) ~140 eur. Bagāžniekā stāv. Nepārdodu.
Tas, ka tev ir pilnpiedziņa, kopējā kontekstā neiederās, jo lielākā daļa B5 Passātu ir priekšpiedziņas.

Offline
AAE
04. Aug 2015, 08:59 #69

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2354

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


03 Aug 2015, 23:06:20 DrumB rakstīja:
Labāk gan ņem uzreiz Q ar 3.0 TDI. Un vēl labāk C6.

B6 ar 3.0 TDI nav

C6 - lai veicas. Te puikas raud, ka daudzsviru alumīnija piekare ir dārga. Ko viņi darīs, kad uzzinās 3.0 TDI sprauslu cenu, kad uzzinās cik maksā lustras tam C6?
Offline
Mixxx2005
04. Aug 2015, 10:32 #70

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


04 Aug 2015, 08:57:03 AAE rakstīja:

03 Aug 2015, 19:48:01 VMR rakstīja:
Viss labi ar C5 piekari...

A kas vainas C5 piekarei?

B6 piekare principā ir tāda pat kā C5, ja ne vēl bik tizlāka (alumīnija statne vai kas tur B6 bija, vismaz lielmotoriem)

Tas, ka tā piekare ir dārga un slikta ir pilnīgs mīts. Savu mašīnu, protams, nopirku lietotu. Kopš iegādes ir nobraukti ~30k km. Nomainītas ir divas sviras. Tagad paņēmu visu komplektu un nomainīšu, jo viena lielā svira pieteicās.
No mašīnas iegādes līdz šodienai (ar pilnā komplekta pirkšanu) tajā piekarē būs ieinvestēti ~200 eur varbūt..

howitzer, braucas ļoti adekvāti gan ar 1,9, gan ar 1,8t. Protams, Rumbulā visi par tevi smiesies un ar pirkstiem rādīs, bet C5 gan ar 1.9 tdi, gan ar 1.8t ir gana normāls pārvietošanās līdzeklis. Patēriņa ziņā arī nekas traki lielāks par kādu B5/6 nav.


Soilwork, pilns sviru komplekts (priekšpiedziņa) ~140 eur. Bagāžniekā stāv. Nepārdodu.
Tas, ka tev ir pilnpiedziņa, kopējā kontekstā neiederās, jo lielākā daļa B5 Passātu ir priekšpiedziņas.




e46 pr. plaukts ar diviem šarnīriem maksā ap 100 eur. Ja te cilvēki visu komplektu c5 var dabūt pa 140 eur, tad tiešām satraukumam vairs nav pamata.

p.s. Ja var ticēt šim, tad B6 un C5 pašmasa atšķiras par 50kg.

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4350

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4720

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 04 Aug 2015, 10:36:20 ]

Offline
meh_
04. Aug 2015, 10:48 #71

Kopš: 17. Aug 2013

Ziņojumi: 159

Braucu ar:

Powerā visas audi tēmas beidzas ar C5 piekare ir dārga/sūds
un visas pārējās tēmas beidzas ar nogrūzšanos perdakā
Offline
jan4ik1987
04. Aug 2015, 13:32 #72

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku

Paturpinot šo tēmu par B6, kas ir ar 3.0 benzīna dzinēju? vai draudzējas ar gāzi?
Offline
AAE
04. Aug 2015, 14:31 #73

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2354

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Draudzējas.
Bet dzinējs, ar kuru jāmāk apieties. It īpaši pie zobsiksnas maiņas - bez OEM spectūļa neiztikt.
Offline
AAE
04. Aug 2015, 14:32 #74

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2354

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Bet vispār ir jābūt baigi labam argumentam, lai ņemtu B6
Vietas pamaz, it īpaši aizmugurē
Dzīvi un labi aprīkoti eksemplāri nav lēti
Automātu var ņemt tikai pilnpiedziņu
Ja meklē pilnpiedziņu, tad dzinēju izvēle ir ļoti neliela
Rūsē ļooooooti labi.

Pats kādu laiku atpakaļ gribēju B6. Izvērtējot par un pret sapratu, ka man nevajag B6

[ Šo ziņu laboja AAE, 04 Aug 2015, 14:33:19 ]

Offline
Mixxx2005
04. Aug 2015, 16:49 #75

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


04 Aug 2015, 14:32:51 AAE rakstīja:
Bet vispār ir jābūt baigi labam argumentam, lai ņemtu B6
Vietas pamaz, it īpaši aizmugurē
Dzīvi un labi aprīkoti eksemplāri nav lēti
Automātu var ņemt tikai pilnpiedziņu
Ja meklē pilnpiedziņu, tad dzinēju izvēle ir ļoti neliela
Rūsē ļooooooti labi.

Pats kādu laiku atpakaļ gribēju B6. Izvērtējot par un pret sapratu, ka man nevajag B6


Skatijos uz šo eksemplāru -http://failiem.lv/u/gujrazb
140kw, smuka krāsa, laba komplektācija, salds cipars, +BRC iekārta.
Godīgi sakot b6 vizuāli daudz labāk patīk par b7.
Auto pārdots.

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 04 Aug 2015, 16:51:01 ]

Offline
AAE
04. Aug 2015, 16:55 #76

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2354

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Kāda cena bija viņam?

140kW dzinēji liekas gana reti.
Nez uz kā rēķina viņam jauda lielāka un kādi uzlabojumi dzinējā?
Kaltās iekšas, turbīna, sprauslas..?
Offline
Mixxx2005
04. Aug 2015, 17:00 #77

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

3450 eur runājama. Esot kāds ar naglu apgājis apkārt visai mašīnai.

140kw variants ir sastopams tikai TT un B6.
Ir arī 176kW un 154 kW variācijas
Offline
AAE
04. Aug 2015, 17:18 #78

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2354

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Nebija uz pārsega uzskrāpēts "vieglas uzvedības sieviete" kirlicā?
Offline
whichwayisright
04. Aug 2015, 19:19 #79

Kopš: 11. Dec 2012

Ziņojumi: 450

Braucu ar: kawasaki



e46 pr. plaukts ar diviem šarnīriem maksā ap 100 eur. Ja te cilvēki visu komplektu c5 var dabūt pa 140 eur, tad tiešām satraukumam vairs nav pamata.



e46 pārlasīt visu priekšu izmaksāja ~620eur neskaitot darbu

[ Šo ziņu laboja whichwayisright, 04 Aug 2015, 19:19:42 ]

Offline
howitzer
04. Aug 2015, 19:27 #80

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

"Pārlasīt visu priekšu" nozīmē ko? Arī amortizatorus/atsperes, bremzes?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo